ویزا کارت

روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان

روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان

برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت استفاده می‌شود. آیا تاکنون برای شما شرایطی پیش آمده است که نیاز به استفاده از برنامه و یا نرم را داشته باشید، ولی برای ثبت نام در آن نیاز باشد اطلاعات کارت ارزیتان را وارد کنید؟ مانند زمانی که می‌خواهید از اکانت الکسا استفاده کنید؟ خیلی مواقع برای ثبت نام در برنامه و سایت‌های مختلف نیاز به داشتن یکی از این انواع کارت‌های اعتباری است، حتی بدون موجودی! خوشبختانه در این مواقع، راه حل شما استفاده از ویزا کارت رایگان است. در این مقاله همراه ما باشید، تا روش خرید ویزا کارت مجازی را به صورت رایگان به شما عزیزان آموزش دهیم.

لیست شماره مستر کارت و ویزا کارت رایگان

اگر به دنبال مسترکارت یا ویزا کارت رایگان با موجودی هستید، در جدول زیر لیستی از آن‌ها در اختیار شما قرار گرفته که از طریق آن‌ها می‌توانید به ساخت اکانت اپل ایدی وریفای شده اقدام کنید. این ویزاکارت‌ها وجود خارجی نداشته و با توجه به فرمت خاص خود و مشخصات آن‌ها در وبسایت‌هایی که پرداخت آن‌ها با شماره کردیت کارت معتبر رایگان انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوع کارت شماره کارت CVV2 کشور
ویزا کارت 4929782456327777 559 استرالیا
مسترکارت 5169094568842966 375 استرالیا
مسترکارت 5251341972112505 039 ایالات متحده
ویزا کارت 4532161657558705 369 آلمان
ویزا کارت 4485349693945831 087 کانادا
ویزا کارت 4929699224195361 581 استرالیا
مسترکارت 5495870831426025 214 آلمان
مسترکارت 5389577387604280 716 کانادا
مسترکارت 5458785270359831 361 آلمان
ویزا کارت 4929021323915765 279 استرالیا
ویزاکارت 4929756648788682 320 استرالیا
مسترکارت 5225150754258540 410 ایالات متحده
مسترکارت 5465282881339015 143 ایالات متحده
مسترکارت 5573227428127372 132 ایالات متحده

قبل از اینکه به معرفی روش‌های مختلف ویزا کارت رایگان بپردازیم، لازم به ذکر است که شما با استفاده از ویزا کارت رایگان با موجودی، تنها می‌توانید برای خرید آنلاین استفاده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید علاوه بر خرید آنلاین در هنگام سفر نیز از این نوع کارت‌ها استفاده کنید، بهتر است که ویزا کارت فیزیکی را انتخاب نمایید!

آموزش تصویری ساخت مستر و ویزا کارت رایگان و معتبر

وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید به صورت رایگان به ساخت مستر و ویزا کارت با موجودی اقدام کنید. البته اطلاعاتی که توسط این ابزارها تولید شده‌اند فاقد اعتبار بوده و برای پرداخت‌های بین‌المللی یا انتقال پول نمی‌توان از آن‌ها استفاده نمود. این شماره کارت‌ها تنها برای ثبت نام در سرویس‌های مختلف و ساخت حساب‌های کاربری مفید است.

ساخت ویزا و مسترکارت رایگان از طریق وبسایت

برای ساخت ویزاکارت و مسترکارت رایگان فیک از طریق وبسایت، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرورگر دستگاه خود را بازکرده و به آدرس ccardgenerator.com بروید.

ویزا کارت رایگان

  • از طریق نوار ابزار واقع در سایت، روی گزینه Credit Card Generator کلیک کرده و بعد روی Visa کلیک کنید.

  • در صفحه جدید باز شده به پایین صفحه اسکرول کرده و در زیر عنوان Resulting Credit Card Detail اطلاعات مربوط به حساب مثل شماره کارت، نام صاحب کارت، کشور و CVV و تاریخ انقضا را وارد کنید.

مستر کارت مجازی رایگان

  • برای ساخت ویزاکارت رایگان، روی Generate در سمت چپ کادر کلیک کرده و جزئیات مربوط به حساب را در قسمت ذکر شده مشاهده کنید.

ویزا کارت رایگان فیک

  • در صورت تمایل به ساخت ویزا کارت رایگان فیک به صورت گروهی، روی Mass Generate Visa Cards که در پایین کلید سبز قرار گرفته کلیک کنید.

ویزا کارت رایگان با موجودی

  • در صفحه مربوط به ایجاد حساب ویزا، تعداد کارت‌ها را با وارد نمودن مقدار مورد نظر در مقابل No. of Card وارد کنید. علاوه بر این شما می‌توانید نوع فرمت داده را از میان گزینه‌های JSON و XML  انتخاب کنید.
  • روی کلید Generate file در پایین صفحه کلیک کنید.

به این صورت می‌توانید اطلاعات کارت‌‌های ساخته شده را با فرمت مخصوص و مورد نظر مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید با کلیک بر روی Download به فایل آن نیز به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید.

آموزش تصویری ساخت مستر و ویزا کارت رایگان و معتبر

ویزا کارت مجازی رایگان با استفاده از سایت getcreditcardnumbers

با استفاده از این سایت نیز می‌توانید ویزا کارت و مستر کارت مجازی به صورت رایگان تهیه کنید. مشابه با سایر روش‌ها، اطلاعاتی نظیر شماره کارت، تاریخ انقضا و … به صورت مجازی در اختیار شما قرار داده می‌شود که البته برای خرید قانونی معتبر نیستند!

ساخت ویزا و مستر کارت رایگان از طریق اپلیکیشن

با نحوه ساخت ویزا و مسترکارت از طریق وبسایت آشنا شدید. اکنون ممکن است این سوال به ذهن شما خطور کند که نحوه ساخت ویزا کارت رایگان فیک و مسترکارت رایگان از طریق اپلیکیشن هم وجود دارد یا خیر؟ پاسخ سوال شما مثبت است. در واقع شما می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن CardGen به ساخت ویزاکارت و مسترکارت اقدام کنید.

ویزا کارت رایگان با استفاده از پی پال

پی پال یکی از انواع کیف پول‌های الکترونیکی است که در سطح جهان برای خرید آنلاین و انتقال ارز به کشورهای دیگر (همچنین ارسال پول از خارج به ایران) استفاده می‌گردد. اما این سیستم پرداخت آنلاین، با توسعه ابزاری به نام PayPal Developer این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا ویزا کارت رایگان دریافت کنند. برای دریافت ویزا کارت مجازی از این طریق، باید از منوی سمت چپ، گزینه Creidit Card Generator استفاده کنید.

نکته مهم : در صورتی که با آی پی ایران وارد این سامانه شوید، قادر به انجام این کار نخواهید بود. بنابراین با استفاده از نرم افزارهای مختلف، آی پی ایران را تغییر داده و سپس وارد شوید. ترجیحاً آی پی امریکا را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

بعد از آن باید وارد حساب کاربری‌تان شوید و نوع کارت مورد نیازتان را تعیین نمایید. بنابراین در صورتی که حساب پی پال نداشته باشید، نمی‌توانید از این روش برای خرید ویزا کارت مجازی استفاده کنید.

ویزا کارت رایگان | ویزا کارت مجازی

مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با شماره کردیت کارت معتبر رایگان باید بدانید

کلیه اطلاعاتی که هنگام ایجاد این نوع کارت‌ها در اختیار شما قرار داده می‌شود، نامعتبر بوده و برای خرید قانونی از سایت‌های مختلف قابل استفاده نیستند.

  • هیچ موجودی در این ویزا کارت مجازی رایگان وجود ندارد.
  • از این نوع کارت اعتباری می‌توانید تنها برای وریفای حساب، مانند خرید اکانت MOZ استفاده کنید.
  • ایرانیکارت هیچ ضمانتی در قبال این نوع کارت‌ها نمی‌کند. بنابراین مسئولیت استفاده از این روش‌ها به عهده خودتان است!
  • سایت‌های ایرانی بسیاری در حال حاضر، تحت این عنوان ویزا کارت‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، که 100 درصد معتبر نبوده و غیر قابل استفاده هستند. به خاطر داشته باشید که هیچ چیز خوبی را رایگان در اختیار شما قرار نمی‌دهند!

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید ویزاکارت رایگان چیست و با لیستی از ویزاکارت‌ و مسترکارت‌های مجازی آشنا شدید. آیا شما تجربه خرید ویزا کارت رایگان داشته‌اید؟ نظراتتان را با ما در این رابطه به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
Request for Quote

وبسایت‌ها و برنامه‌های کاربردی مختلفی وجود دارند که خدمات خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در اختیار کاربر می‌گذارند، بدون این که پولی دریافت کنند.

ویزا کارت هک شده، ویزاکارتی است که توسط هکرها مورد حمله قرار گرفته و اطلاعات آن از طریق وب سایت‌های مختلف به فروش می‌رسد.

روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...
4.87 از 38 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای دریافت کارت اعتباری درخواست خود را در پنل سایت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  1. سلام.ببخشید می‌خوام بدونم اگه هر کدوم از این شماره کارت های مجازی که در بالا ذکر کردید رو انتخاب کنم و در یکی از سایت‌هایی که عضو هستم به عنوان شماره کارت خودم بنویسم.آیا مبلقی که می‌خواهند بدهند به من آیا به این شماره انتقال میشه و اگر انتقال پیدا کرد من چجوری باید اون مبلغ رو به شماره کارت خودم انتقال بدهم.ممنون میشم جوابموبدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با استفاده از کارت‌های مجازی نمی‌توان دریافت وجه انجام داد. فقط می‌توانید از آن برای خرید در سایت‌های خارجی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        مسترکارت و ویزا شبکه مالی هستند و نوع کارت نیستند. پذیرش درگاه مورد نظر شما بسته به نوع کارت متفاوت میباشد.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام با مستر کارت یا ویزا کارت مجازی (گیفت 1 دلاری )میشه توی vultr ثبت نام کرد ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، با مسترکارت و ویزا کارت مجازی آمریکایی فقط در سایت‌های آمریکایی می‌توان پرداخت انجام داد و خرید کرد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. من نیاز به ویزا یا مستر کارت جهت وریفای اکانت گوگل کلود دارم.ویزاکارت های فیک کار نکرد.و گوگل کلود هم برای وریفای علاوه بر اطلاعات حساب اطلاعاتی مثل آدرس کد پستی کشور شهر لطفا راهنماییم کنید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی لازم است از کارت فیزیکی استفاده کنید که در حال حاضر توسط مجموعه ایرانیکارت ارائه نمی‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای خرید ویزا کارت درخواست خود را در پنل سایت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام .برای خریدتونرم افزارUTM.یا گوگل پلی نیازبه ویزاکارت دارم لطفا راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در حال حاضر خرید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی امکان پذیر نیست، ولی در صورت تمایل به خرید ویزا کارت لطفا درخواست خود را پنل سایت ثبت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام میشه به من کمک کنید تا بتونم حساب پی پال ‌‌درس. کنم میشه کمک کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، لطفا برای ساخت حساب پی پال، درخواست خود را در پنل ارسال فرمایید تا توسط کارشناسان ایرانیکارت مورد بررسی قرار گیرد.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام من از یه سایت خارجی تونستم حدود 2800 دلار کسب کنم که برای تبدیل به ریال به حساب پی پال نیاز دارم برای این کار میتونم از حساب یا پی پال شما استفاده کنم…

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و وقت بخیر
      لطفا برای نقد کردن درامد ارزی خود پس از ثبت نام در سایت از قسمت پشتیبانی پنل کاربریتان تیکت ارسال نمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. با سلام
    چند وقتیه توی یه سایت به اسم icupone.net ثبت نام کردم که به محض ورود ده دلار میده و روزانه با برخی معاملات درامد میره بالا
    و ۲۶ هر ماه میلادی میشه درخواست وجه کرد ازش
    من الان توی اون سایت نزدیک ۱۰ هزار دلار دارم ولی واسه پرداخت وجه نیاز به حساب مستر کارت یا ویزا کارت یا حساب کش یو هست
    چجوری میتونم یه حساب خالی مثلا مستر کارت داشته باشم که بتونم از اون سایت روی این حساب پول بفرستم و بعدا تبدیل به ریالش کنم؟؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به اسنحضار می رساند جهت نقد کردن مبلغ مورد نظر خود توسط مجموعه ابتدا روی سایت ثبت نام فرمایید .سپس روی پنل کاربری ایجاد شده بخش پشتیبانی تیکت بزنید و مبلغ مورد نظر خود را اعلام فرمایید .
      کارشناسان مجموعه در بخش نقد کردن درامد ارزی درخواست شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من میخام ی نرم افزار از گوگل پلی دانلود کنم.قیمت ۱ نیم دلاره باید چیکار کنم.لطفا راهنمایم کنید.و حتما باید با گوشی خودم دانلود کنم.چون نرم افزار با فیلتر شکن در دسرسه.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند برای خرید اپلیکیشن موردنظر خود می توایند از گیفت کارت های گوگلی پلی و یا کارت های مجازی ارائه شده توسط مجموعه استفاده نمایید.
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام وقت بخیر
    لطفا پاسخ بدین ممنون میشم
    من از یه سایتی ی فایل میخوام دانلود کنم
    که متصل به یه سایت دیگه س وباید اطلاعاتی شامل:نام و نام خانوادگی،زیپ کد وشماره ویزا کارت یا مستر کارت بدم که با اطلاعات یه ایمیل هماهنگ باشه
    چون لینک دانلود اون فایل رو میفرسته رو ایمیل
    درضمن اون سایت هیچ برداشتی نداره فقط برای وریفی حساب اینو میخواد
    هرکدوم از سایت های ساخت ایدی فیک رو زدم قبول نمیکنه
    بنظر شما چیکار میتونم بکنم؟؟
    خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند چنانچه سایت موردنظر شما از کارت های مجازی پشتیبانی می کند ، می توانید جهت انجام درخواست موردنظر خود از خدمات مجموعه در بخش صدور کارت های ۱ دلاری استفاده نمایید
      پیرزو باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام از طریق این شماره مجازی میشه پول هم انتقال داد یا از سایت های مثل آمازون خرید کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام ببخشید من میخواستم گیم پس اولتیمیت ایکس باکس بگیرم با شارژ گیفت کارت اکانتم ازم پی پال و کردیت کارت میخواست هم اکانت پی پال ساختم و طبق راه حل های شما رفتم که از کردیت کارت های رایگان استفاده کنم اما هیچ کدومشون نشون میدونید که برای این کار فقط حساب مهمه و داشتن یک حساب خارجی کافیه و چیزی هم از حساب کم نمیکنه بطور خلاصه فقط برای وریفای کردنه ، من کلی از حساب های رایگان زدم نمیشد یکی مشکل ریجن داشت و یکی هم cvv مشکل داشت ضمنا من خود اکانتم شارژ گیفت کارد داره و از اون ها میخوام پرداخت کنم گیم.پسمو میشه لطفا کمکم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام لطفا با کارشناسان ایرانیکارت برای راهنمایی تماس بگیرید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • ممنونم از شما و سایت در اولین فرصت ثبت نام میکنم چون واقعأ به ویزا کارت نیاز دارم.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. از کارت شما میتونم جهت دریافت جاییزه استفاده کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بله اگه مدل پرداختی سایت رو چک کنید می تونید از پی پال و ویزا کارت دریافت کنید. درخواست خود را در پنل سایت ثبت کنبد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. ببخشید این ویزا و مستر کارتی که میدید دائمی هستش

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام خسته نباشین
    من دوتا اکانت پی پال دارم یکی اکانت معمولی و دومی بزینس
    داخل هر دو اکانت ویزا کارت رایگان گرفتم ولی وقتی میخواهم کارت را وارد کنم همه مشخصات کارت رو میزنم ولی کارت رو قبول نمیکنه میگه مشخصاتش رو چک کن بعد دوباره تلاش کن
    من الان چیکار کنم؟
    ببخشید اکانت معمولی پی پال بهتر است یا بزینس؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام، باید اطلاعات کارت و اطلاعات اکانت شما یکسان باشد در غیر این صورت امکان استفاده وجود ندارد. حساب بیزنیس مدارک شرکتی نیاز دارد در حال حاضر ایرانیکارت تنها حساب های شخصی را ساپورت می کند.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. وقت بخیر در رابطه با انتقال پول از بنگلادش راهنمایی لازم داشتم و با کارشناس مربوطه صحبت کردم گفتند دوباره درخواست بدم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      لطفا در سایت ثبت نام کنید و به بخش پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. با سلام. فقط برای عضویت در یک سایت نیاز به کردیت کارت دارم اما نمیدونم چقدر میشه به این سایتهای ارائه رایگان کردیت کارت اعتماد کرد که یک وقت مسروقه نباشند. هزینه دریافت یک کردیت کارت مجازی از سایت شما چقدر هست؟ مدارکی هم لازمه؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      کارت های مجازی مجموعه در حال حاضر از دو شبکه مالی ویزا و مستر در مبالغ ۵ تا ۱۰۰۰ دلار قابل سفارش می باشد. اعتبار این دسته از کارت ها ۷ ماه بوده و قابلیت شارژ و تمدید مجدد را ندارد .شایان ذکر است این دسته از کارت ها صرفا مناسب پرداخت در سایت های خارجی می باشد در صورتی که درگاه سایت مورد نظر شما پذیرندگی پرداخت با کارت های مجازی را داشته باشد .لذا پیشنهاد می شود جهت اطلاع از این موضوع با پشتیبانی سایت مورد نظر خود صحبت کنید.
      ارائه کلیه خدمات ایرانیکارت به تایید پنل کاربری شما نیاز دارد .لذا چنانچه برای اولین بار است از خدمات مجموعه استفاده می کنید تایید تلفن ثابت،تلفن همراه و تایید تصویر کارت ملی شما الزامی می باشد.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. مستر کارت
    ویزا کارت هدیه برای همسرم میخواستم مدارک چه لازم است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  18. سلام
    جدیدا برخی سایت ها برای اینکه مطمئن بشن کارت اصلی هست یا جعلی، یک تراکنش 0$ یا، 1$ کم میکنن و بعد پول را به حساب برمیگردونن که بدونن کارت اصلی هست.
    این روش هایی که گفتین برای این کار وبسایت ها جواب میده؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  19. سلام اگر چجوری میشه این حساب را شارژ کرد یا ازآن پول برداشت کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. از طریق تیکت یا تماس تلفنی از کارشناسان راهنمایی بگیرید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • وقت بخیر
        کارت های مجازی مجموعه در مبالغ ۵ تا ۱۰۰۰ دلار قابل سفارش می باشد.
        این دسته از کارت ها صرفا مناسب پرداخت در سایت های خارجی می باشد در صورتی که درگاه سایت مورد نظر شما از پرداخت با کارت های مجازی پشتیبانی کند.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  20. سلام شرکت شما خدمات مربوط به کارت های اعباری مجازی جهت پرداخت اداره مهاجرت کانادا با مبلغ حدود ۵ دلار صادر می نماید
    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. بله. یکی از خدمات مجموعه ایرانیکارت ارائه خدمات پرداخت وقت سفارت است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید
        من میخوام یه مبلغی رو به یک حساب پی پال در خارج از کشور بفرستم ، مبلغ زیادی هم نیست و پی پال هم ندارم
        میخوام بدونم سایت شما میتونه اینکار رو انجام بده یا نه ؟؟؟
        منظورم اینه که همچین خدماتی رو داره ؟؟؟

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • با سلام و عرض ادب
          کاربر گرامی
          بله، شما می‌توانید در پنل سایت درخواست خود را ثبت کنید. به این صورت که آدرس ایمیل دریافت کننده را در قسمت شاٰرژ(خرید) پی پال از ایرانیکارت وارد نمایید و مبلغی که می‌خواهید ارسال کنید را در قسمت مبلغ درخواستی وارد کنید.
          پایدار باشید
          ایرانیکارت

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...