دانستنی های گیفت کارت

استیم والت گلوبال چیست و چه کاربردی دارد؟

استیم والت گلوبال چیست و چه کاربردی دارد؟

استیم ولت (Steam Wallet) کیف پولیست که با خرید گیفت کارت و شارژ آن می‌توانید سرویس‌های آن مانند بازی، نرم افزار و سایر آیتم‌ها را خریداری و استفاده کنید. اما استیم والت گلوبال چیست؟! بطور عامیانه استیم والت گلوبال، کیف پولیست که هر شخص از هرجای دنیا می‌تواند با شارژ آن از خدمات استیم استفاده کند. با خرید گیفت کارت استیم ولت گلوبال، فرقی نمی‌کند که با چه ریجنی می خواهید از سرویس استیم استفاده کنید؛ در هر حالت، مالیاتی شامل حال شما نخواهد شد.

معرفی استیم والت گلوبال

استیم والت گلوبال در لغت به معنای کیف پول جهانی است؛ در واقع به این معناست که هر شخصی در هر نقطه از دنیا با اکانت هر کشوری، می‌تواند از استیم ولت‌های گلوبال استفاده کند. بنابراین دیگر مهم نیست اکانت شما مربوط به کدام کشور است. همچنین این کارت‌ها امکان شارژ حساب استیم را به شما می‌دهند. همین حالا می‌توانید  در مبالغ مختلف خریداری کرده و با شارژ اکانت، سرویس‌های موردعلاقه‌تان را خریداری کنید.

کاربرد Steam Wallet

اگر گیمر هستید و به بازی‌های ویدئویی علاقه دارید، حتما بارها نام استیم به گوشتان خورده است. در واقع نرم افزار استیم توسط شرکت VALVE طراحی شده است و در حال حاضر گیمرهای زیادی جز طرفداران پروپا‌قرص بازی‌ها و نرم افزارهای آن هستند. اما استیم بیشتر امکانات و خدمات خود را به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طرف دیگر این شرکت همانند خیلی از سایت‌های خارجی دیگر، از واحد پول ایران پشتیبانی نمی‌کند؛ به همین دلیل برای رفع این محدودیت، استیم والت را راه اندازی کرد تا مثل یک کارت اعتباری عمل نماید.

بانک‌های خارجی در ازای خریدهای اینترنتی، کارمزد چند دلاری دریافت می‌کنند؛ به همین علت این کارمزد برای خریدهای کوچک، مقرون به صرفه نیست. پس اگر جز طرفداران استیم هستید، برای خرید بازی‌ها و سرویس‌های درون برنامه‌ای می‌توانید به جای استفاده مستقیم از کارت اعتباری با خرید گیفت کارت، حساب استیم خود را شارژ کنید. گیفت کارت‌های گلوبال برای شارژ اکانت تمامی ملیت‌ها به غیر از آرژانتین، روسیه، ترکیه، آمریکا و برزیل قابل استفاده هستند.

کاربرد استیم والت گلوبال چیست؟

تفاوت استیم والت گلوبال با سایر استیم ولت ها چیست؟

واحد پول استیم والت یا همان کیف پول مجازی در استیم، براساس کشوری که در هنگام ساخت حساب کاربری انتخاب می‌کنید، تعیین می‌گردد. طبق قانون خود استیم، استیم ولت‌ها یک مبلغ مشخصی را با عنوان مالیات بر ارزش افزوده در زمان خرید از شما دریافت می‌نمایند. البته در هنگام خرید، شما همان مبلغی را که روی استیم والت درج شده است، پرداخت می‌کنید اما زمان استفاده از آن، مقداری از مبلغ به عنوان مالیات از حساب شما کسر می‌گردد.

بنابراین استیم به شرایط اقتصادی کشورهای تحت ساپورت خود توجه می‌کند و به همین خاطر، هزینه گیفت کارت‌ها با یکدیگر متفاوت است. مثلا گیفت کارت کشورهای روسیه و آرژانتین نسبت به گیفت کارت‌های کشور آمریکا و کانادا ارزان‌تر هستند. در نتیجه انتخاب بهترین ریجن استیم در زمان ساخت اکانت مهم است؛ زیرا در آینده، باید از استیم والت همان کشور استفاده کنید.

اما خرید استیم ولت گلوبال، جهانی است و قابلیت شارژ اکانت تمامی ملیت‌های تحت ساپورت استیم را دارد. البته همانطور که گفتیم کشور آرژانتین، روسیه، ترکیه، آمریکا و برزیل از این قضیه مستثنی هستند و افرادی که از این ریجن‌ها استفاده می‌کنند، نمی‌توانند حساب خود را به کمک استیم ولت گلوبال شارژ نمایند.

در واقع با توجه به قابلیت فوق العاده‌ای که استیم والت گلوبال در اختیار کاربران خود قرار داده است، دیگر مشکلی بابت پیدا کردن گیفت کارت مختص کشور اکانت خود ندارید و به راحتی می‌توانید اکانت کاربری خود را شارژ نمایید.

استیم والت گلوبال را از کجا بگیریم؟

برای خرید استیم ولت گلوبال در ایران، کار سختی در پیش ندارید. برای تهیه آن کافیست از وب سایت‌های معتبر مانند ایرانیکارت، اقدام به خرید کنید. در ایرانیکارت، گیفت کارت‌های استیم ولت گلوبال با هزینه‌های مختلف براساس نیاز کاربران وجود دارد.  

پس از خرید، یک کد به شما ارسال خواهد شد که به وسیله آن می‌توانید حساب خود را شارژ نمایید. تنها نکته‌ای که باید در هنگام شارژ حساب استیم والت مورد توجه قرار دهید، این است که فیلترشکن را روی ملیت اکانت خود تنظیم کنید و آی پی خود را تغییر دهید.

 البته کاربرانی که تا به حال بازی‌های پولی و غیر رایگان نداشته‌اند، ریجن فری هستند. به این معناکه این افراد می‌توانند ریجن اکانت خود را تغییر دهند اما پس از اولین خرید، دیگر ریجنی که انتخاب می‌شود و برهمان اساس حساب استیم شارژ می‎گردد و قابل تغییر نخواهد بود.

موضوع دیگر در هنگام خرید گیفت کارت استیم والت گلوبال، این است که مبلغی به عنوان مالیات از حساب شما کسر می‌گردد و حساب شما دقیقا به همان اندازه شارژ نخواهد شد. پس اگر به گیفت کارت 5 دلاری نیاز دارید، باید گیفت کارتی با مبلغ بیشتر از 5 دلار، خریداری نمایید.

بهترین سایت برای خرید گیفت کارت استیم والت گلوبال

بهترین سایت برای خرید گیفت کارت استیم والت گلوبال

برای خرید گیفت کارت استیم ولت ریجن گلوبال از فروشگاه‌های اینترنتی، باید دقت کنید که کدهای قانونی را در اختیار شما قرار دهند تا نگرانی بابت پرداخت پول نداشته باشید.

ایرانیکارت با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش انواع گیفت کارت‌های استیم، اپل، فری فایر، پلی استیشن، ایکس باکس، آمازون، پابجی و سایر گیفت کارت‌های دیگر، با ارسال سریع کد و پشتیبانی خوب، بهترین و معتبرترین فروشگاه در ایران شناخته می‌شود. با خرید از ایرانیکارت، بدون هیچ دردسری می‌توانید در کمترین زمان ممکن، گیفت کارت خود را بامناسب‌ترین قیمت و بهترین پشتیبانی خریداری نمایید. برای دریافت این گیفت کارت، باید درخواست خود را در سایت ثبت کنید.

استیم ولت گلوبال در یک کلام

با خرید استیم ولت گلوبال، بدون توجه به ریجن اکانت خود، از هرکجای دنیا می‌توانید انواع بازی، نرم افزار و هر سرویسی از استیم را که می‌خواهید خریداری و استفاده کنید! گلوبال، یک ویژگی و معنای جهانی و بدون محدودیت را به کیف پول‌های استیم داده است که دسترسی راحت‌تری را برای کاربران این سرویس به همراه داشته است. اگر شماهم تجربه استفاده از این کیف پول را دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...