تبلیغات آنلاین

تبلیغات در گوگل ادوردز در ایران

تبلیغات در گوگل ادوردز در ایران

آیا کسب و کاری هستید که به دنبال فروش محصولات خود به صورت آنلاین است؟ یا خدماتی ارائه می دهید که مخاطبان آن در اینترنت هستند؟ یا شاید سایتی دارید که در آن مطالب مفیدی تولید کرده و دوست دارید مخاطبان شما سایت شما را پیدا کنند. طبق آمار 80 درصد از کاربران گوگل، زمانی که عبارتی را جستجو می کنند، روی لینک های اول تا سوم کلیک می کنند. پس اگر مخاطبان بیشتری می خواهید باید سایت شما در این سه موقعیت قرار بگیرد. رسیدن به این چنین جایگاهی یعنی صدر نتایج گوگل کار بسایر دشوای به نظر می رسد. اگر به دنبال مخاطبان بیشتری هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با تبلیغات گوگل یا تبلیغات در گوگل ادوردز آشنا شوید.

تبلیغات در گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل

سایت هایی که تازه شروع به کار کرده اند، توان رقابت با سئوی سایت های قدیمی تر را نخواهند داشت. به همین دلیل معمولاً در نتایج پایین تر گوگل ظاهر می شوند. اما گوگل برای کسب و کار هایی که برای جذب مخاطب عجله دارند، راه کار ارائه داده است. سرویس گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل به سایت ها اجازه می دهد تا به صورت موقت و با پرداخت هزینه مشخص در لینک های اول گوگل ظاهر شوند.

این سرویس به گونه ای طراحی شده که هر سایتی با هر قدرت رقابتی در سئو، بتواند از آن استفاده نماید. به زبان ساده تبلیغات گوگل به این صورت انجام می شود که کاربر کلمات کلیدی خاصی که برای او سود آور هستند را انتخاب می کند. سپس طی مزایده ای که تعیین می کند که به ازای هر کلیک برای این کلمات حاضر به پرداخت چه هزینه ای است. این مبلغ اصطلاحاً CPC یا هزینه هر کلیک نامیده می شود. سپس با توجه به CPC تعیین شده، تبلیغ وی در نتایج گوگل نمایش داده می شود. به ازای کلیک هر کاربر روی تبلیغ، مبلغ تعیین شده از حساب کاربر کسر می گردد تا موجودی حستب به پایان رسد.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز

هزینه تبلیغات گوگل ادوردز به صورت ارزی قابل پرداخت است. با توجه به تحریم های مالی علیه ایران، امکان افتتاح اکانت و داشتن گوگل ادوردز در ایران وجود ندارد. اما می توان با استفاده از وی پی ان به این سرویس دسترسی داشت. با توجه به اختلاف نرخ بین ریال ایران و ارزهای دلار یا یورو، اغلب کاربران ترجیح می دهند هزینه تبلیغ در گوگل با لیر یا با درهم پرداخت کنند.

تبلیغ در گوگل

مزایای تبلیغات در گوگل ادوردز

اگرچه تبلیغات گوگل ادوردز ممکن است هزینه زیاید به همراه داشته باشد، اما در نظر داشته باشید که این کار به افزایش فروش، افزایش مخاطبان و برند سازی شما کمک فراوانی خواهد کرد. اگرچه این تبلیغات موقت هستند و با به پایان رسیدن موجودی اکانت گوگل ادز، تبلیغات شما نیز حذف خواهند شد، اما داشتن تبلیغات در کنار یک سئوی خوب می تواند رشد چشمگیری در فروش شما ایجاد نماید.

رقابت با رقبای کار کشته ی از طریق سئو برنامه ی بلند مدتی به حساب می آید. در حالی که تبلیغ در گوگل به شما فرصت دیده شدن به صورت آنی را می دهد. طبیعتاً هر سایتی با ید به دنبال داشتن سئوی بهتر باشد، اما بدون تبلیغات گوگل شاید در میانه راه ناامید شوید. پس شاید بهتر باشد از این فرصت استفاده کنید و تغییری که ایجاد می کند را با چشم خود ببینید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
تبلیغات آنلاین
مزایای تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) چیست؟
اگر فکر می کنید برای رسیدن به مشتریان مورد نظر خود باید مبلغی را برای تبلیغات صرف کنید، بهتر است آن را در جای مناسب خرج کنید. یعنی در جایی...
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین
معرفی جدیدترین روش های تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین از دهه‌های اخیر به سرعت دچار تغییر و تحول شده و دیگر لازم نیست به تبلیغات بنری اعتماد کنید. شما می توانید تبلیغات جذابی در قالب های مختلف...
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
تبلیغات آنلاین
نحوه پرداخت هزینه تبلیغ در گوگل ادز
این روزها یکی از روش‌هایی که برای بقا و ماندگاری سایت در میان رقبا به وفور استفاده می‌شود، تبلیغ در گوگل ادوردز است. با توجه به اینکه گوگل به عنوان...