مسافرت و مهاجرت

اپلیکیشن گوگل تریپس : برنامه ریزی سفر

اپلیکیشن گوگل تریپس : برنامه ریزی سفر

تهیه لیست کارهایی که باید انجام شود، یکی از بهترین روش‌های برنامه ریزی سفر است. تهیه لیست وسایل مورد نیاز، جاذبه‌های گردشگری کشور مورد نظر، مدت زمانی که در هر منطقه باید بمانید و … از جمله مواردی است که هنگام سفر به کشورهای اروپایی و یا به طور کلی خارجی، در کاهش هزینه‌های سفر تأثیرگذار است. در میان اپلیکیشن های مختلف سفر، اپلیکیشن گوگل تریپس (Google Trips) یکی از بهترین گزینه‌ها برای برنامه ریزی سفر است.

همراهان عزیز، اگر به دنبال سفر ارزان هستید، بهتر است که خودتان مسئول برنامه ریزی سفرتان باشید. خوشبختانه این روزها به واسطه اینترنت، خرید و رزرو هتل یا هاستل، بلیط هواپیما ، قطار و کشتی کروز، اجاره خودرو و خرید بلیط خارجی هر رویدادی از هرکجای دنیا ممکن است! تنها چیزی که شما نیاز دارید، استفاده از یکی از انواع کارت‌های اعتباری، مانند ویزا کارت و یا مستر کارت برای پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی است.

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

اپلیکیشن گوگل تریپس چگونه کار می‌کند؟

Google Trips یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر است که برای دستگاه‌های آیفون و آی پد و سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است. به دلیل همکاری این نرم‌افزار گردشگری با اپلیکیشن گوگل مپس، برای استفاده از این ابزار به اولین چیزی که نیاز دارید، اکانت گوگل است.

با استفاده از این اپلیکیشن برنامه ریزی سفر می‌توانید از تمام جاهای دیدنی یک شهر و یا جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی آن وجود دارد مطلع شده و سپس با ذخیره کردن این جاهای دیدنی، در فرصت مناسب از آن‌ها دیدن کنید.

یکی دیگر از بهترین قابلیت‌هایی که در رابطه با این نرم‌افزار وجود دارد، پیشنهادی روزانه‌اش در رابطه با هتل و رستوران در نزدیکی محل شماست. بنابراین با اپلیکیشن گوگل تریپس می‌توانید به صورت روزانه از جدیدترین تخفیف‌ها مطلع شده و از آن‌ها استفاده کنید.

اما به نظر من، مهم‌ترین قابلیتی که این نرم‌افزار گردشگری دارد، کار در حالت آفلاین است! شما می‌توانید یک بار برای همیشه اطلاعات این نرم‌افزار را دانلود کنید و سپس از آن برای خرید بلیط هواپیما، اجاره خودرو و … استفاده کنید، بدون اینکه نگران از دست رفتن حجم اینترنتتان در طول سفر باشید. پس تنها کاری که باید انجام دهید، ذخیره‌سازی برنامه سفرتان است! یک بار داده‌های Google Trips را دانلود کرده و سپس همیشه از آن استفاده کنید!

برنامه ریزی سفر با استفاده از اپلیکیشن گوگل تریپس

برای استفاده از این برنامه قبل از هر چیز باید از طریق اپ استور (App Store) آن را دانلود کرده و سپس وارد حساب کاربری‌تان شوید.

سپس از طریق بخش جستجو که در بالای اپلیکیشن وجود دارد، مقصد گردشگری مورد نظرتان را وارد نمایید. با انجام این کار، این نرم‌افزار گردشگری به صورت خودکار برنامه‌ای برای سفرتان آماده می‌کند.

اپلیکیشن گوگل تریپس : برنامه ریزی سفر

با انتخاب این برنامه سفر، تصویری مشابه با تصویر زیر برایتان نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن گوگل تریپس : برنامه ریزی سفر

در این بخش کارت‌های مختلفی که هر کدام وظیفه برنامه ریزی بخش‌های مختلف سفرتان را به عهده دارند، مشاهده می‌کنید. بنابراین این کارت‌ها شامل اطلاعاتی نظیر موارد زیر هستند :

  • جزئیات رزرو پرواز، هتل و اجاره خودرو.
  • انتخاب کارهایی که می‌خواهید در سفرتان انجام دهید.
  • ذخیره کردن مکان‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها دیدن کنید.
  • ایجاد برنامه‌های روزانه بر اساس مقاصد گردشگری که خودتان تعیین کردید، فاصله مکانی و زمانی تا جاهای دیدنی و مدت زمانی که باید در شهر اقامت داشته باشید.
  • معرفی بهترین تخفیف‌ها باز هم بر اساس مقاصد گردشگری که تعیین شده است.
  • ارائه مهم‌ترین نکاتی که باید برای رسیدن به محل مورد نظرتان باید بدانید.

استفاده از اپلیکیشن Google Trips در سفر

همان طور که حتماً متوجه شدید، با استفاده از این نرم‌افزار گردشگری می‌توانید برنامه ریزی سفرتان را در دو حالت انجام دهید!

در حالت اول می‌توانید همه‌چیز را به‌گونه‌ای در سفر پیش ببرید، که کارت برنامه‌های روزانه به شما پیشنهاد می‌دهد! در حالت دوم می‌توانید تنها از کارتی استفاده کنید که مقاصد گردشگری‌تان را در آن ذخیره کردید. با نقشه‌ای که در کارت وجود دارد، خودتان انتخاب می‌کنید که کجا و چگونه بروید!

پیشنهاد ما استفاده از لیست پیشنهادی خود اپلیکیشن گوگل تریپس است. چرا که در بسیاری از مواقع گردشگران از تمام آنچه باید مشاهده کنند، اطلاعی ندارند و همین مسئله باعث می‌شود که لذت کافی را از سفرشان نبرند! پس اگر می‌خواهید هیچ‌چیز را از دست ندهید، بهتر است که برای سفر بعدی به اطلاعات گوگل اطمینان کنید!

نظر شما در مورد اپلیکیشن های برنامه ریزی سفر چیست؟ چه ابزار دیگری را می‌توان جایگزین اپلیکیشن گوگل تریپس کرد؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...