نرم افزارها

HootSuite چیست ؟ | معرفی ابزار حرفه ای شبکه های اجتماعی

HootSuite چیست ؟ | معرفی ابزار حرفه ای شبکه های اجتماعی

در دنیایی که سرعت انجام کار ها به شدت بالاست، برای پیشبرد اهداف دیجیتال مارکتینگ کسب و کار چه راهکاری وجود دارد؟ در حال حاضر ابزار های فراوانی وجود دارند که توسط آن ها می توان در زمان صرفه جویی کرد. تعداد این ابزار ها که شما را در سئو سایت و یا بهبود شبکه های اجتماعی کمک می کند بسیار هستند. شما باید با توجه به نیاز خود آن ها را جست و جو کنید و از خدماتشان بهرمند شوید. در این مقاله می خواهیم بگویم که  سایت HootSuite چیست و چه راهکار هایی به ما پیشنهاد می کند؟ در نظر داشته باشید که برای دسترسی به تمامی امکانات ابزار Hootsuite باید نسخه پریمیوم آن ها را خرید کنید. برای پرداخت های ارزی شما می توانید از ایرانیکارت کمک بگیرید.

سایت HootSuite چیست ؟

سایت HootSuite یک برنامه فوق العاده مفید برای مدیریت رسانه های اجتماعی است. این برنامه که اغلب به عنوان سیستم یا ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی شناخته شده است، به شما امکان می دهد چندین پروژه را همزمان ببینید و نظرات مشتریان را کنترل کنید. شما می توانید پست های جدید را ارسال کنید، پاسخ ها را بخوانید، پیام ها را برنامه ریزی کنی ، آمار را مشاهده کنید و موارد دیگر… بسیاری از برند های بین المللی – از جمله کوکاکولا و سونی موزیک – از این روش برای صرفه جویی در زمان بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

چنانچه قصد خرید اکانت پریمیوم HootSuite  را دارید می توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت این کار را انجام دهید.

خرید اکانت پریمیوم

مزیت استفاده از Hootsuite

حال که می دانید کاربرد سایت HootSuite چیست ، بد نیست با مزیت های استفاده از این پلتفرم آشنا شوید. در ادامه به برخی از قابلیت های این سایت اشاره خواهیم کرد:

  • چندین رسانه های اجتماعی را در یک مکان رصد کنید

شاید مهمترین دلیل استفاده از سایت HootSuite برای برند شما این باشد که به شما امکان می دهد چندین شبکه رسانه اجتماعی را در یک مکان مدیریت کنید. دیگر به خاطر سپردن رمزهای عبور یا وارد شدن به هر سایت به صورت جداگانه از روند کاری شما حذف می شود.

با Hootsuite می توانید پست های جدید را ارسال کنید، پاسخ ها را مرور کنید و به پایگاه مشتری خود در بیش از سی و پنج شبکه اجتماعی محبوب دسترسی داشته باشید. برخی از این شبکه های اجتماعی شامل موارد زیر است:

Evernote Edocr Twitter
Tumblr Storify Facebook
Instagram Slideshare LinkedIn
StumbleUpon MailChimp Foursquare
Via.me Flickr WordPress blogs
Get Satisfaction Reddit Vimeo

سایت HootSuite چیست

  • برنامه ریزی پیشرفته برای پست ها

دلیل مهم دیگر استفاده از Hootsuite این است که به شما امکان می دهد پیام ها را از قبل در پست کردن در پلتفرم های مورد نظر خود ، برنامه ریزی کنید. این مساله باعث می شود که یک استراتژی قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. در نهایت داشتن استراتژی باعث می شود که مخاطبان به برند شما وفادار بمانند و محتواهای شما را دنبال کنند.

در این پلتفرم لیست شبکه اجتماعی های خود و تقویم زمانی را مشخص کنید. محتواهای از پیش تعیین شده را برای هر شبکه ی اجتماعی قرار دهید. دیگر موارد را به ابزار Hootsuite بسپارید.

  • مشاهده آسان آنالیز داده های شما

ویژگی آنالیز داده به فرد به شما نمای کاملی از عملکرد استراتژی رسانه های اجتماعی خود می دهد. این ابزار تمامی کلیک های شبکه های اجتماعی شما ردیابی می کند و آنها را در یک مجموعه نمودارهای خوانا ارائه می دهد. علاوه بر این، ابزار Hootsuite امکان داشتن نسخه ی چاپی این گزارش ها و گزارش هایی برای بهبود روند کاری شما پیشنهاد می دهد. به صورت کلی این سایت تمامی امکانات باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد.

  • گوش دادن به مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی

یک روش عالی برای برقراری ارتباط با پایگاه مشتری خود گوش دادن نظرت آن ها در شبکه های اجتماعی است، حتما به کامنت ها توجه داشته باشید، آن ها را رصد کنید و به نیاز های مشتریان پاسخ بدهید. می توانید توسط ابزار Hootsuite یک سری کلید واژه ها را تعریف کنید و سپس آماری از کسانی که به یک موضوع خاص اشاره کرده اند را داشته باشید. این روش شما را در بهبود خدمات مشتریان کمک خواهد کرد.

  • مدیریت آسان امور مشتریان

یکی از دلایلی که بسیاری از شرکت ها از شبکه های اجتماعی فراری هستند این است که آن ها نمی توانند به صورت مناسبی به نیاز های مشتریان خود پاسخ بدهند. همانطور که پیش تر گفتیم در Hootsuite می توانید سوالات مشتریان خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید لیستی از سوالات متداول در نظر بگیرید که هر زمان مشتری آن ها را پرسید، پاسخ به صورت خودکار برایش ارسال شود.

هزینه ی استفاده از ابزار Hootsuite

به طور کلی این سایت 3 پلن کاری با دسترسی های متفاوت به شما پیشنهاد می کند، برای هر کدام از این پلن ها شما می توانید نسخه ی رایگان 30 روزه را داشته باشید:

پلن حرفه ای پلن تیم پلن بیزینس
29 دلار ماهیانه 129 دلار ماهیانه 599 دلار ماهیانه
ابزار های اصلی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی ابزار های بیشتر برای بازریابی گروهی دسترسی پیشرفته برای تیم های بزرگ
دسترسی به 10 پروفایل در شبکه های اجتماعی دسترسی به 20 پروفایل در شبکه های اجتماعی دسترسی به 35 پروفایل در شبکه های اجتماعی
برنامه ریزی نامحدود برنامه ریزی نامحدود برنامه ریزی نامحدود
استفاده 1 کاربر استفاده 3 کاربر استفاده +5 کاربر

ابزار hootsuiteنحوه پرداخت هزینه های Hootsuite

حال که که می دانید HootSuite چیست ؟ شاید نحوه ی پرداخت در این سایت برایتان سوال باشد. برای پرداخت هزینه های سایت Hootsuite و دسترسی به امکانات پریمیوم، باید به یکی از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مستر کارت و یا کیف پول های الکترونیکی نظیر پی پال دسترسی داشته باشید. به روش این پرداخت ها را توسط ایرانیکارت انجام دهید. مرد اول اینکه پیشتر دارای حساب هستید و ما برای شما شارژ حساب پی پال یا شارژ کارت اعتباری شما را انجام می دهیم. مورد دیگر این است که شما می خواهید افتتاح حساب پی پال یا ویزا کارت داشته باشید اما به دلیل تحریم ها به این حساب ها دسترسی ندارید و ما اینکار را برای شما انجام می دهیم  بهترین روش این است که اگر شما نیاز مداومی به پرداخت ندارید و تنها برای یک یا دو سایت به پرداخت ارزی نیاز دارید، کار را از صفر تا صد به ما بسپارید و برای اینکار حساب جدیدی باز نکنید.

کلام آخر

در این مقاله گفتیم که HootSuite چیست ؟ با ابزار Hootsuite و امکانات پیشرفته ی آن آشنا شدید. اگر شما یک دیجیتال مارکتر حرفه ای باشید و قدرت کسب و کار شما به حدی است که نیاز به حضور مداوم در شبکه های اجتماعی داشته باشد، این ابزار به کمک شما خواهد آمد. در صورتی که پیش تر از این ابزار استفاده کردهاید نظرات خود را با دیگر کاربران ایرانیکارت در میان بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ (به انگلیسی skype) یک نرم افزار کاربردی رایگان است که امکان برقراری تماس تلفنی و تصویری، ایجاد ویدئو کنفرانس، ارسال پیام، انتقال فایل و پست صوتی را با استفاده...