مسافرت و مهاجرت

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

 اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی دارید اما بودجه زیادی ندارید، بهتر است که به دنبال ارزان‌ترین روش‌ها جهت برنامه‌ریزی سفرتان باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های مختلفی که در زمینه رزرو هتل خارجی وجود دارند، به دنبال بهترین محل اقامت با کمترین هزینه باشید! پس در این مقاله با معرفی انواع وب‌سایت جهت رزرو هاستل همراه ما باشید.

وب‌سایت‌های رزرو هاستل

سایت HostelBookers

در میان گزینه‌های مختلفی که برای رزرو هتل خارجی و هاستل وجود دارد، HostelBookers در ابتدای لیست قرار دارد. چرا که در میان وب‌سایت‌های مختلفی که برای رزرو هاستل وجود دارد، این سایت معمولاً قیمت پایین‌تری پیشنهاد می‌دهد. تنوع و گستردگی هاستل‌هایی که در این سایت وجود دارد، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که تقریباً در تمام نقاط جهان محلی ارزان برای اقامتتان پیدا کنید. با توجه به پشتیبانی مناسبی که این سایت از مشتریان و کاربرانش انجام می‌دهد، برای بوکینگ هتل خارجی اول به این سایت سر بزنید.

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

سایت HostelWorld

اگر گزینه مورد نظرتان را در HostelBookers پیدا نکردید، گزینه بعدی برای رزرو هاستل ، سایت HostelBookers خواهد بود. چرا که معمولاً تعداد هاستل‌های موجود در این سایت، بیشتر از وب‌سایت‌های دیگر است. از طرف دیگر شما به سادگی می‌توانید با ابزار جستجوی پیشرفته‌ای که در این سایت قرار دارد، به راحتی متوجه تعداد تخت خالی موجود در هر اتاق شوید. با این وجود، نکته منفی که در رابطه با این سایت وجود دارد، دریافت 2 دلار به ازای هر رزرو هتل خارجی است که از طریق این سایت انجام می‌دهند.

توجه : بر اساس نظر کاربرانی که از خدمات این سایت استفاده کرده‌اند، ممکن است برخی از کامنت‌های بد در رابطه با هاستل‌های مختلف از سایت پاک شوند. بنابراین قبل از اینکه رزرو هاستل مد نظرتان را قطعی کنید، حتماً از کیفیت خدماتش این هاستل اطمینان حاصل کنید.

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

سایت Agoda

اگرچه این سایت برای بوکینگ هتل خارجی معروف است، اما به دلیل تنوع پاستل‌هایی که دارد، اخیراً توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. علاوه بر تنوع، پایین بودن قیمت‌ها، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سایت است. بنابراین اگر قصد رزرو هاستل دارید، حتماً قیمت نهایی‌اش را با این سایت چک کنید، خصوصاً اگر قصد سفر به یکی از کشورهای آسیایی دارید.

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

سایت Booking

این سایت بهترین گزینه برای پیدا کردن هاستل برای سفر به یکی از کشورهای امریکای شمالی است. معروفیت این سایت به دلیل مناسب بودن قیمت‌ها جهت رزرو هتل خارجی است.

رزرو هتل خارجی Booking.com

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

سایت Hostelz

موارد دیگری نیز برای رزرو هاستل وجود دارند. به عنوان مثال سایت Hostelz که حالت کامل‌تری از سایت‌های HostelBookers و HostelWorld است. معمولاً قیمتی که در این سایت‌ها برای هتل و هاستل‌ها وجود دارد، به نسبت سایر سایت‌ها کمتر است. مهم‌ترین مزیتی که این نوع سایت‌های جامع به نسبت سایر سایت‌ها دارد، گستردگی گزینه‌های موجود برای اقامت است. چرا که معمولاً این سایت‌ها می‌خواهند به نسبت سایر سایت‌ها کامل‌تر باشند و همین باعث می‌شود که همواره به دنبال هاستل‌های مختلف در سراسر جهان باشند.

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

سایت HotelsCombined

این سایت یکی دیگر از سایت‌های جامع برای بوکینگ هتل خارجی و هاستل است. معمولاً بسیاری از افراد زمانی که به دنبال بهترین قیمت‌ها برای رزرو هاستل هستند، حتماً سری به این سایت می‌زنند. قیمت‌هایی که در این سایت مشاهده می‌کنید، معمولاً قیمت هاستل‌های موجود در این سایت، بر اساس سایت‌های Agoda، LastMinute، Booking و LastMinute تعیین می‌گردد.

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

سایت Skyscanner

یکی دیگر از گزینه‌های ارزان قیمت برای رزرو هاستل ، این سایت جامع است. با استفاده از این سایت می‌توانید در یک لحظه قیمت یک هاستل یا هتل را در چند سایت مختلف چک کنید.

رزرو هاستل در سفرهای خارجی

روش پرداخت هزینه بوکینگ هتل خارجی

چون تمامی این سایت‌ها به صورت بین‌المللی در حال فعالیت هستند، معمولا استفاده از کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و یا مستر کارت را به عنوان روش پرداختشان در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر سفارش خرید این کارت و یا شارژش را برای ما ارسال نمایید.

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

آیا شما تا کنون تجربه رزرو هاستل یا رزرو هتل خارجی داشته‌اید؟ به نظر شما کدام یک از سایت‌های گفته شده سرویس‌دهی بهتری دارند؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...