حساب های بین المللی

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

ساخت اکانت پی پال امکان انجام تراکنش‌های مالی در سطح جهانی را برای شما برقرار می‌کند. با استفاده از سرویس پی پال می‌توانید برای دوستان خود در سایر کشورها واریز وجه داشته و یا از سمت آن‌ها مبلغی برای شما واریز شود. برای ساخت حساب پی پال در ایران باید به سایت paypal.com مراجعه کرده و پس از انتخاب حساب درخواستی، تکمیل اطلاعات و احراز هویت، اکانت خود را بسازید. با توجه به اینکه خدمات شبکه پی پال برای آی‌پی کشور ایران با محدودیت‌های جدی همراه است، ساخت حساب در این شبکه نیازمند رعایت شرایط خاصی خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا به آموزش و بررسی نحوه ساخت و وریفای حساب پی پال بپردازیم.

نکات مهم برای ساخت حساب paypal در ایران

از آنجایی‌که کشور ایران با تحریمم‌های مالی بین‌المللی روبرو است، سرویس پی پال نیز به‌راحتی برای ایرانیان قابل دسترس نمی‌باشد؛ از این رو، برای ساخت حساب پی پال در ایران به 5 مورد زیر نیاز خواهید داشت:

  • ایمیل معتبر با نام خودتان (قابلیت دسترسی کامل به ایمیل فراهم باشد)
  • شماره مجازی متناسب با کشور مدنظر برای ساخت پی پال (برای خرید شماره مجازی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.)
  • یک آدرس یا محدوده آدرس آمریکا یا سایر کشورهای مورد نظر (برای این منظور می‌توانید از آدرس‌های فیک ارائه شده در سایت‌ها استفاده کنید. )
  • کارت اعتباری بین المللی
  • نرم افزار تغییر IP (به دلیل حساسیت بالای پی پال بر روی آی‌پی کشورها، پیشنهاد می‌کنیم به دلیل ثابت نبودن آی‌پی vpn ها، به خرید vps خارجی متناسب با کشور مدنظر بپردازید)

 

تذکر پی پال: برای اطمینان از تنظیم صحیح حساب خود همیشه از شناسه ملی یا شماره پاسپورت صحیح استفاده کنید. از صحت و حفظ اطلاعات خود مطمئن شوید چراکه به این اطلاعات در مراحل بعدی و در آینده برای ورود به حساب کاربری نیاز خواهید داشت. همچنین، در نظر داشته باشید که اگر قبلاً یک حساب تجاری راه‌اندازی کرده‌اید، باید حساب جدید خود را با یک آدرس ایمیل شخصی، حساب بانکی و کارت اعتباری راه‌اندازی کنید؛ در ادامه نیز می‌توانید حساب شخصی خود را به حساب تجاری ارتقا دهید.

 

نحوه ساخت اکانت پی پال

زمان مورد نیاز: 1 ساعت

شما می‌توانید در ۷ مرحله اکانت پی پال خود را بسازید. مراحل ساخت حساب به صورت زیر است:

  1. مرحله اول: با استفاده از نرم افزار تغییر دهنده آی پی، ip سیستم خود را تغییر دهید.

    در اینجا با فرض ساخت اکانت پی پال آمریکا، آی‌پی سیستم خود را روی United States تنظیم کرده و وارد سایت PayPal.com می‌شویم و از منوی بالای سایت بر روی گزینه Sign Up کلیک می کنیم.نحوه ساخت حساب پی پال در ایران

  2. مرحله دوم: نوع حساب خود را انتخاب کنید.

    در صفحه باز شده با توجه به نیاز خود حالت شخصی یا تجاری را انتخاب میکنیم. برای اطلاع دقیق از تفاوت حساب های پی پال مطلب” تفاوت حساب پی پال بیزینس و شخصی” را مطالعه کنید.انتخاب اکانت پی پال

  3. مرحله سوم: اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

    به ترتیب ایمیل، نام رسمی، نام خانوادگی رسمی، رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد نمایید.احراز هویت ساخت اکانت پی پال

  4. مرحله چهارم: احراز هویت خود را تکمیل کنید.

    جزئیات بیشتری مانند نام، تاریخ تولد، آدرس و اطلاعات تماس خود را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که جزئیات با مشخصات موجود در شناسه ملی یا پاسپورت شما یکسان باشد. پس از پر کردن فیلدها و کلیک بر روی تیک قبول کردن شرایط و سیاست های کاری PayPal بر روی دکمه ادامه Agree and Create Account کلیک می کنیم.
     احراز هویت ساخت حساب پی پال

  5. مرحله پنجم: کارت بانکی خود را اضافه کنید.

    در این تصویر به ترتیب موارد زیر را از شما درخواست می کند: شماره کارت اعتباری (ویزا، مستر، امریکن اکسپرس و …)، تاریخ انقضا کارت (Expiration / EXP) و رمز امنیتی کارت (CVV / CVC)کارت اعتباری برای ساخت اکانت پی پال

  6. مرحله ششم: ایمیل خود را وریفای کنید.

    پس از ساخت حساب پی پال، ایمیلی برای تایید آدرس ایمیل شما ارسال می گردد. برای تأیید آدرس ایمیل خود در شبکه ما، روی تأیید آدرس ایمیل کلیک کنید.وریفای ایمیل ساخت حساب پی پال

  7. مرحله هفتم: شماره موبایل خود را وریفای کنید.

    برای امنیت بیشتر، می‌توانید شماره تلفن همراه خود را تأیید کنید.ساخت حساب پی پال با شماره موبایل

آموزش ساخت پی پال بدون شماره

پی پال یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی بین‌المللی است که خدمات خود را به سراسر کشورها (به غیر از کشورهای تحت تحریم از جمله ایران) ارائه می‌دهد. از آنجایی‌که برای ساخت اکانت پی پال نیازمند ارائه مدارک و اطلاعاتی مانند نام، کشور، کد مالیاتی، شماره تماس، آدرس محل زندگی و سایر اطلاعات برای احراز هویت می‌باشد، بطورکلی ساخت حساب پی پال بدون شماره امکان‌پذیر نخواهد بود.

نحوه ساخت پی پال وریفای شده

وریفای کردن حساب پی پال موجب ارتقا اکانت شما خواهد شد. با وریفای اکانت، اعتبار حساب و همچنین سطح امنیتی آن افزایش یافته و بسیاری از محدودیت‌های حساب مانند سقف برداشت ماهانه 500 دلاری حذف خواهد شد. برای وریفای کردن حساب پی پال لازم است تا حساب بانکی خود را به این سرویس متصل کنید.

پی پال دو سپرده‌ی کوچک به حساب بانکی شما ارسال می‌کند که باید آن‌ها را در وب‌سایت این سرویس وارد کنید. سپس از سوی بخش احراز هویت پی پال با موبایل شما تماس گرفته می‌شود تا فرایند صحت‌سنجی اطلاعات انجام بگیرد.

متأسفانه وریفای کردن حساب پی پال برای ایرانی‌ها امکان پذیر نبوده و لازم است تا از دوستان خود در خارج از کشور کمک بگیرید. اگر امکان وریفای حساب پی پال خود را ندارید می‌توانید از خدمات مالی شرکت‌های واسط مانند ایرانیکارت بهره مند شوید.

وریفای پی پال از طریق بخش Summary و سپس Link Your Bank در وب‌سایت رسمی این سرویس قابل انجام است.

هزینه ساخت اکانت پی پال برای ایرانیان

از آنجایی‌که ساخت اکانت پی پال برای ایرانیان با محدودیت‌های بین‌المللی مواجه است، همین مسئله افتتاح حساب پی پال را برای کاربران ایرانی با هزینه‌های مختلفی روبرو کرده است. از این رو برای پاسخ به سوال  هزینه افتتاح حساب پی پال چقدر است باید به موارد نیاز کاربران ایرانی برای افتتاح حساب پی پال پرداخت.

  • خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار برای تعیین هزینه افتتاح حساب پی پال برای ایرانیان می‌باشد؛ چراکه هنگام ساخت اکانت، برای احراز هویت خود به ارائه شماره کشور مورد نظر خواهید داشت و این امر تنها با خرید شماره مجازی پی پال میسر است.

  • خرید VPS/VPN

با در نظر گرفتن حساسیت پی پال و بلوکه کردن حساب های ایرانی، استفاده از نرم افزارهای تغییر آی پی برای استفاده از این سرویس الزامی خواهد بود. از انجایی که آی پی در برنامه های VPN ثابت نمی باشند، بهتر است خرید VPS کشور مورد نظر را در برنامه های خود قرار دهید.

  • کارت اعتباری بین المللی

برای  ایجاد حساب کاربری پی‌پال نیاز به وارد کردن یک کارت اعتباری ارزی مانند مسترکارت یا ویزاکارت خواهید داشت.

 

داستان ساخت حساب پی پال در ایران!

با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و حساسیت بالای کمپانی paypal، ساخت حساب پی پال برای ایرانیان با ریسک زیادی مواجه بوده و نیازمند دقت بالایی است. بطورکلی آموزش ساخت حساب در این شبکه مالی در 7 مرحله خلاصه می‌شود. بر اساس محدویت‌های جدی پی پال، تمامی روند ساخت حساب، وریفای و استفاده از آن نیازمند دقت و رعایت شرایط خاصی است که در صورت عدم رعایت آن‌ها، حساب شما با خطر بلوکه شدن مواجه خواهد شد! اگر شما هم تجربه افتتاح حساب و استفاده از این شبکه مالی جهانی را دارید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران
ساخت اکانت پی پال امکان انجام تراکنش‌های مالی در سطح جهانی را برای شما برقرار می‌کند. با استفاده از سرویس پی پال می‌توانید برای دوستان خود در سایر کشورها واریز...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. من از ایرانیکارت شماره مجازی گرفتم فقط میخوام یک حساب پی پال باز کنند باید چکارکنم والبته حساب کاربری درایرانیکارت دارم
    هزینه بازکردن حساب پی پال چقدره ۶۵۰ هزاربرای شماره مجازی دادم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، متاسفانه امکان افتتاح حساب پی پال با شماره مجازی وجود ندارد؛ شما می‌توانید حساب پی پال با سیم کارت فیزیکی از طریق مجموعه دریافت نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. خیلی ممنون ازاینکه اطلاعات افتتاح حساب پی پال رابرایم ارسال کردید0

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام نحوه دادن هزینه به سایت ایران کارت چطوری هست؟درصدی از پول رو بر میدارین؟اگر آره چند درصد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از طریق مجموعه افتتاح حساب پی پال داشته باشید و هزینه آن را به صورت ریالی از طریق پنل کاربری پرداخت کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام من اگر بخوام این حساب پی پال بازکنم از شما کمک میخوام لطفا 🙏🏻
    با توجه به اینکه من جند سالی ترکیه زندگی کردم هم ویزا کارت دارم و هم شماره ترک ،اینها قابل استفاده هستند؟و میشه راهنمایی بفرمایین؟🙏🏻

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، توجه کنید که کشور ترکیه نیز تحت تحریم حساب بین‌المللی پی پال است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. با عرض سلام و احترام
    بنده برای خرید گیفت کارت برای بازی های گوگل پلی و خرید درون برنامه ای نیازمند راهنمایی شما هستم . زیرا یکبار مورد کلاهبرداری قرار گرفتم
    و البته مبلغ زیاد نبود .
    متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، خرید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی حتی با تغییر آی پی امکان پذیر نیست.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام‌مطالبتونو‌‌خوندم‌ و با این شرایط خودم‌ توانایی ساختشو‌ ندارم شما میتونید بسازید این اکانتو و هرینش چقدره تشکر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای افتتاح حساب پی پال، درخواست خود را ثبت کنید.
      برای اطلاع از قیمت افتتاح حساب پی پال از طریق پنل اقدام کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام هزینه حساب پی پال کامل و آماده واریز وبرداشت چقدر است. کلا..اگر بعد از باز کردن حساب پی پال بعد از مدتی اسم وفامیل عوض کنم حسابم مشکلی پیدا نمی کنددر شناسنامه برای باز کردن حساب باید از وی پی ان پولی استفاده کنم اگر اینطور هست چندتا از آنها را بهم معرفی کنید که مورد تایید خودتان باشد

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      پی پال از ۶۹ دلار تا ۱۱۱ دلار همراه با سرور مجازی یک ماهه و سیم کارت است، برای افتتاح حساب پی پال داشتن پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار الزامی است و برای ورود به پی پال از سرور مجازی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام من اگر مثلا فردا پاسپورت بگیرم نمیتوانم حساب پی پال باز کنم باید صبر کنم تا شش ماه دیگر

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، می‌توانید پی پال باز کنید؛ منظور این است که پاسپورت شما بیشتر از ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...