ارز های دیجیتال

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم  به شبکه آربیتروم

در اگوست سال ۲۰۲۱، یک راه‌حل لایه ۲ از آربیتروم برای پایداری بیشتر دارایی‌ها ارائه شد که تراکنش‌های شبکه اتریوم را سریع‌تر کند. همچنین این شبکه امکان کاهش کارمزدهای انتقال را داشت که همین امر افراد بسیاری را مشتاق‌ آربیتروم کرد. بدین‌ ترتیب، امنیت شبکه اتریوم، در کنار سرعت بیشتر و نرخ کارمزد کمتر، کمپانی‌های بزرگ را مجاب به استفاده از این شبکه نمود. بنابراین چنانچه به دنبال آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریومی خود به شبکه آربیتروم هستید تا تراکنش‌های سریع‌تر و کارمزد کمتر را تجربه کنید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شبکه آربیتروم چیست؟

قبل از اینکه آموزش نحوه انتقال توکن ها به شبکه آربیتروم را مرور کنیم، بد نیست با ماهیت شبکه آربیتروم و مزایای این پلتفرم آشنا شویم. آربیتروم یک راه‌حل لایه دو برای بلاکچین لایه یک اتریوم است که با امکاناتی از جمله امنیت مشابه اتریوم، سرعت بیشتر انتقال دارایی‌ها، کارمز کمتر انتقال و … تا امروز توانسته جایگاه خوبی بین کاربران پیدا کند. 

خرید و فروش آربیتروم

از آنجایی‌که ازدحام شبکه اتریوم روزبه‌روز بیشتر می‌شود، سرعت تراکنش‌ها کاهش پیدا کرده است. درواقع آربیتروم همانند یک پل برای رفع مشکلات شبکه اتریوم به داد کاربران رسیده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره شبکه آربیتروم مقاله آربیتروم چیست را مطالعه کنید.

مزیت‌های پل آربیتروم برای انتقال توکن چیست؟

به‌طور کلی این شبکه امنیتی مشابه اتریوم دارد که خیال کاربران را از بابت حفظ دارایی‌ها راحت می‌کند، اما بجز امنیت، مزایای متعددی از آربیتروم برای انتقال توکن وجود دارد که قطعا هر کاربری را مشتاق به استفاده از این پل می‌کند.

  • امنیت بالا

پل آربیتروم از zk-rollups برای افزایش حریم خصوصی و کاهش خطرات استفاده می‌کند. zk-rollup ها نوعی راه حل لایه ۲ هستند که چندین تراکنش را در یک تراکنش تجمیع می‌کنند و مقدار داده‌هایی را که باید در زنجیره ذخیره شود، کاهش می‌دهند که موجب بلکه امنیت بالا در کنار سرعت بیشتر و هزینه کمتر می‌شود.

مزیت‌های پل آربیتروم برای انتقال توکن چیست؟
مزایای انتقال توکن به شبکه آربیتروم
  • مقیاس پذیری و سرعت تراکنش‌ بیشتر

همانطور که گفتیم، ازدحام شبکه اتریوم روزبه‌روز در حال افزایش است که نتیجتا باعث کند شدن سرعت تراکنش‌ها می‌شود. شبکه آربیتروم به کاربران این را می‌دهد تراکنش‌های خود را با سرعتی باورنکردنی انجام دهند چرا بخش عمده‌ای از کار خارج از زنجیره انجام شده و بار روی بلاک چین اصلی، یعنی اتریوم، کاهش پیدا می‌کند. بلاکچین اتریوم ۱۴ تراکنش در ثانیه انجام می‌دهد درحالیکه آربیتروم با نزدیک به ۴۰،۰۰۰ تراکنش در ثانیه، پرچم‌دار سرعت انتقال به‌حساب می‌آید. به طور کلی یکی از پیژگی‌های مهم در بلاکچین ها مقیاس پذیری بلاک چین است 

 

  • هزینه تراکنش کمتر

با اینکه تعداد تراکنش‌های هر ثانیه از آربیتروم بسیار بیشتر از اتریوم است و سرعت فوق‌العاده‌ای دارد، هزینه تراکنش‌ها بسیار کمتر از شبکه اتریوم است. هزینه ارسال ETH در Arbitrum در حال حاضر حدود 0.10 دلار است و هزینه مبادله توکن‌ها 0.28 دلار تخمین زده می‌شود. این درحالی است که همین هزینه‌ها در شبکه اتریوم ممکن است به چند صد دلار برسد.

  • زیرساخت غیرمتمرکز

آربیتروم یک راه‌حل لایه دو از اتریوم با زیرساخت غیرمتمرکز از این بلاکچین ساخته شده است. این یعنی مزایای شبکه یک بلاک چین بزرگ و مستقر به نام اتریوم شامل حال آربیتروم هم می‌شود اما توسط هیچ نهاد یا واحدی کنترل نمی‌شود و در برابر حملات هکرها انعطاف پذیرتر عمل می‌کند.

  • امکان همکاری در پروژه‌های اتریوم

Arbitrum با اتریوم سازگار بوده که به‌ معنای این است که توسعه‌دهندگان می‌توانند پروژه‌های موجود را بین دو بلاکچین جابجا کنند و یا به طور یکپارچه با هر دو بلاکچین تعامل داشته باشند.

آموزش مرحله به مرحله نحوه انتقال توکن‌های ETH/ERC20 به شبکه آربیتروم

برای انتقال توکن‌های شبکه اتریوم، ابتدا باید پل آربیتروم به یک کیف پول رمزنگاری شده متصل کنید که در اینجا کیف پول محبوب متامسک را انتخاب کردیم. البته که می‌توانید برای اینکار از سایر کیف‌پول‌های نرم‌افزاری یا صرافی‌هایی که حساب دارید هم استفاده کنید.

 

1-  اتصال آربیتروم به متامسک

برای اتصال کیف پول متامسک به شبکه آربیتروم، دو راه پیش‌رو دارید:

  • اتصال اتوماتیک
  • اتصال دستی

اتصال اتوماتیک

برای روش اتوماتیک کافی است به وبسایت آربیتروم مراجعه و روی گزینه Add/Switch to Arbitrum Network کلیک کنید. با اینکار یک نوتیفیکیشن از متامسک خود که قبلا روی مرورگر اضافه کرده‌اید، دریافت می‌کنید که با کلیک روی گزینه تایید، پل آربیتروم به کیف پول شما متصل می‌شود.

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم - مرحله اتصال اتوماتیک

اتصال دستی

برای اتصال دستی، به بخش تنظیمات کیف پول متامسک خود مراجعه و روی نتورک، سپس اضافه کردن (add) کلیک کنید. حالا باید در جدولی که برای شما نمایش داده می‌شود، اطلاعات زیر را وارد کنید:

حالا با کلیک کردن روی دکمه Save شبکه به کیف پول شما اضافه می‌شود.

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم - اتصال دستی

2- پل زدن توکن‌های ETH از اتریوم به آربیتروم

با استفاده از پل Arbitrum، می‌توانید ETH و سایر توکن‌هایی که در این شبکه پشتیبانی می‌شوند را از Ethereum لایه یک به شبکه لایه دو آربیتروم انتقال دهید.

  • ابتدا به وب سایت Arbitrum.io مراجعه کنید. در منوی کشویی توکن ETH یا یک توکن دیگر از همین شبکه را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، توکن‌های اتریومی که می‌خواهید به این شبکه پل بزنید را در قسمت Balance لایه 1 وارد کنید و روی Deposit کلیک کنید.

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم - انتخاب ارز

  • وارد متامسک شوید و بعد از اینکه مطمئن شدید مبلغ با مبلغی که وارد کردید مطابقت دارد، روی Confirm کلیک کنید.

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم - تایید

  • پس از تایید، بین ۱۰ دقیقه تا ۱ ساعت باید منتظر تکمیل انتقال باشید. همچنین می‌توانید وضعیت تراکنش را در پایین صفحه بررسی کنید.

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم - بررسی وضعیت تراکنش

  • برای مشاهده دارایی‌های خود در متامسک، کافی است گزینه شبکه را از منوی کشویی روی Arb1 قرار دهید.

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم - مشاهده داراریی در متامسک

3- برداشت توکن‌های ETH از اتریوم به آربیتروم

برای اینکار، مطمئن شوید شبکه کیف پول شما روی Arb1 تنظیم شده است.

  • مقدار توکن‌های ETH یا هر توکن ERC20 مدنظر را در فیلد L2 وارد کنید و بر روی برداشت کلیک کنید.

برداشت توکن‌های ETH از اتریوم به آربیتروم

  • بررسی کنید که به اندازه کارمزد شبکه از توکن‌های ETH در کیف خود باقی‌مانده است، در غیر اینصورت باید مقدار برداشت را طوری تنظیم کنید که هزینه تراکنش در کیف موجود باشد.
  • بعد اینکه گزینه برداشت را بزنید، در کنار ردیف تراکنش‌ها، یک گزینه unconfirm اضافه می‌شود که نشان‌دهنده این است برداشت شما تکمیل نشده و می‌توانید از آن صرفنظر کنید. برای تکمیل برداشت، چیزی حدود ۷ روز زمان انتظار تخمین می‌خورد.

برداشت توکن‌های ETH از اتریوم به آربیتروم - تایید

  • بعد از تکمیل فرایند، گزینه unconfirm به confirm تغییر پیدا کرده و یک دکمه سبز با عنوان claim در کنار تراکنش ظاهر می‌شود. با کلیک روی claim می‌توانید توکن‌های ETH را در شبکه اصلی برداشت کنید.

رداشت توکن‌های ETH از اتریوم به آربیتروم - اتمام و claim

در این سه مرحله، آموزش نحوه انتقال توکن ها به شبکه آربیتروم تکمیل و شما می‌توانید به‌راحتی با این شبکه کار کنید.

نکات مهم در زمان کار با شبکه آربیتروم

هنگامی‌که با شبکه آربیتروم کار می‌کنید، مراقب خطرات احتمالی قراردادهای هوشمند و نوسانات قیمت باشید. جدای از این مورد، به نکات زیر حتما توجه کنید:

  • هنگام برداشت، حتما به اندازه کارمزد انتقال حجم معامله در کیف خود نگه‌دارید که تراکنش شما تایید شده و به مشکل برنخورد.
  • برای کار با این شبکه باید حتما دارایی‌های خود را به آربیتروم منتقل کنید. همچنین نیازمند یک کیف پول نرم‌افزاری ارز دیجیتال هستید که از آربیتروم پشتیبانی می‌کند، هستید که در اینجا متامسک را معرفی کردیم.
  • کارمزد تراکنش‌های شما به اتریوم محاسبه می‌شود، اما نگران نباشید! کارمزدها بسیار کمتر از هزینه‌های تراکنش در شبکه اتریوم خواهد بود.
  • اکثر انتقال‌ها تا ۱۰ دقیقه تکمیل می‌شود، اما اگر تا ۱ ساعت انتقال شما تکمیل نشد، نگران از دست رفتن دارایی‌های خود نباشید. حداکثر زمان انتظار این شبکه برای انتقال ۱ ساعت و برای برداشت ۷ روز است. پس اگر بعد از این زمان‌ها تراکنش تایید نشده بود، می‌توانید وضعیت دارایی‌ را بررسی کنید.

کلام آخر: انتقال توکن‌ های شبکه اتریوم به آربیتروم برای پایداری دارایی ها

آربیتروم یک شبکه امن، سریع و با کارمزد پایین برای انتقال دارایی‌های مبتنی بر شبکه اتریوم است که راه‌حل لایه ۲ ارائه می‌دهد. کاربران با انتقال دارایی‌های خود به این شبکه می‌توانند از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند. در این مقاله از ایرانیکارت سعی کردیم به‌صورت جامع و مرحله‌ به‌ مرحله، آموزش نحوه انتقال توکن ها به شبکه آربیتروم را بیان کنیم. در صورتیکه سوالی از این آموزش دارید، در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

آموزش نحوه انتقال توکن‌های اتریوم به شبکه آربیتروم
در اگوست سال ۲۰۲۱، یک راه‌حل لایه ۲ از آربیتروم برای پایداری بیشتر دارایی‌ها ارائه شد که تراکنش‌های شبکه اتریوم را سریع‌تر کند. همچنین این شبکه امکان کاهش کارمزدهای انتقال...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. با درود و احترام.
    من مقداری ارز شیبا دارم روی تراست ولت.شبکه اتریوم هست
    خواستم تبدیل کنم .انتقال بدم نوبیتکس.نتونستم.
    آیا امکانش هست شبکه شیبا از اتریوم به بایننس یا شبکه ای که کارمزد کمتری داره تغییر داد؟
    و مقداری اربیتروم از نوبیتکس خریدم .فرستادم .تراست ولت.الان میخام برگردونم..شبکه روی تراست ولت با نوبیتکس یکی نیست.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      تراست ولت از تغییر شبکه ارزها پشتیبانی نمی کند. شما باید شیبا در همان شبکه اتریوم انتقال دهید.
      اربیتروم در چه شبکه ای از صرافی مبدا انتقال داده اید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خسته نباشید
    ببخشید من میخوام حدود بیست دلار eth بر شبکه آربیتروم خرید کنم. اما نمیتونم این کار را انجام بدم لطفا میشه من را راهنمایی کنین.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      لطفا اطلاعات بیشتری ارائه دهید. در چه پلتفرمی قصد خرید دارید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام توی تراست ولت آربیتروم دارم. الان نه میتونم انتقال بدم نه میتونم تبدیل کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      با چه خطایی مواجه می شوید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام من با این ارور مواجه میشم و انتقال نمیده آربیترم هم خریدم و به کیف پول انتقال دادم اما باز ارور میده

    You dont have enough arbitrum (ETH) to cover network fees

    کلا ۱۰ دلار موجودی و ۴ دلار هم آربیتروم دارم اما باز ارور میده

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • مقدار فی که هنگام درخواست شما اعلام می شود، چقدر است؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. مقداری آربیتروم در تراست والت دارم اما نمی توانم انتقال بدهم. خطای you dont have enough arbitrum to cover network fees می دهد. و دزر زمان خرید eth آربیتوم گزینه approve فعال می شود.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      این خطا به معنای نداشتن آربیتروم کافی برای پرداخت کارمزد است. اگر می خواهید اتریوم را در شبکه آربیتروم انتقال دهید باید به مقدار کافی آربیتروم در ولت خود موجود داشته باشید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام وقت بخیر من هم این مشکل رو دارم برا خرید etharb کارمزد خود اون رو میخواد

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          باید به میزانی شبکه درخواست فی دارد، آربیتروم در کیف پول موجود داشته باشید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام خسته نباشی
            من ارز شیبا رو که تو بستر اتریوم هست از تراست ولت انتقال دادم تو سایت اتراسکن با موفقیت ثبت شده هزینه گس فی هم بصورت اتریوم کم شده ولی نه انتقال انجام شده ونه موجودی شیبا از تراست ولتم کم شده میخواستم بدونم انتقال زمان بر هست یا مشکلی داره البته اینم بگم دوتا درخواست انتقال پشت سر هم دادم وجفتش هم هزینه انتقال کم شده و هم ثبت شده تو سایت اتر اسکن ولی انتقال انجام نشده

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
          • سلام و احترام
            اگر در اتراسکن تراکنش با موفقیت ثبت شده است، مشکل در تراست ولت است. بهتر است کیف پول خود را آپدیت کنید. اگر موجودی شما آپدیت نشد با پشتیبانی تراست ولت ارتباط برقرار کنید.
            پایدار باشید

            آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • با سلام من ی حساب در هاتبیت داشتم ولی ب مشکل خوردم و نتونستم در تاریخ معیین شده پول رو برداشت کنم ولی الان میخوام وارد هاتبیت بشم میگم باید از لینک اربیتروم برداشت کرد چطور میکنم این کارو بکنم ممنون میشم راهنمایی کنین

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          در ابتدا شما باید مشکل مجوز برداشت را حل کنید. توصیه می کنیم با پشتیبانی هاتبیت مکاتبه کنید تا فرصت مجدد به شما داده شود.
          سپس کیف پولی که از آربیتروم پشتیبانی می کند را انتخاب و رمزارزهای خود را از صرافی به ولت انتقال دهید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. با سلام و وقت بخیر، مقداری USDC از متامسک تحت شبکه آربیتروم 1 به نوبیتکس منتقل کردم الان حدود 18 ساعت هست به مقصد منتقل نشده است و از دارایی متامسک کم شده است. در صورت عدم انتقال چه باید کرد و راهکار چیست در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. هش تراکنش هم به صورت زیر است 0xd418f4a726cd6233450c1cc8556ce88e847626e7d000ff73d97bce49deea8cef

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      هش تراکنش اشتباه است. چون در بلاکچین اکسپلورر یافت نمی شود. لطفا هش درست را ارسال کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • باسلام
        من مقداری اتریوم در والت متامسک روی شبکه اربیتروم داشتم و مستقیم به یک آدرس صرافیERC20 در یک صرافی انتقال دادم ولی بعد از گذشت چندساعت هنوز وارد صرافی نشده خواستم بپرسم که میشود اتریوم را با آدرس erc20 مستقیم به صرافی منتقل کرد یا کارم اشتباه بوده و دارایی از دسته رفته

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام من الان این مشکل شما رو دارم،تونستی شما پول رو دریافت کنی؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام،من الان دقییقا مشکل شما رو دارم،شما تونستی به نتیجه ای برسی؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. با سلام و وقت بخیر، مقداری USDC از متامسک تحت شبکه آربیتروم 1 به نوبیتکس منتل کردم الان حدود 18 ساعت هست منتل نشده است. در صورت عدم انتقال چه باید کرد و راهکار چیست در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. هش تراکنش هم به صورت زیر است
    0xd418f4a726cd6233450c1cc8556ce88e847626e7d000ff73d97bce49deea8cef

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام
    وقت بخیر
    من مقداری اتریوم با شبکه آربیتروم به کیف پول تراست انتقال دادم
    از کیف پول صرافی کم شده ولی به کیف پول تراست اضافه نشده
    میشه راهنماییم کنید .
    توکن آربیتروم هم تو کیف پول تراست فعال کردم
    ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ابتدا اطمینان حاصل کنید که تراکنش انجام شده است. برای این منظور می توانید هش تراکنش را در جستجوگر بلاکچین وارد کنید تا اطلاعات مربوط به تراکنش خود را پیدا کنید.
      در صورت تکمیل تراکنش، در کیف پول تراست، اتریوم را باید اد کنید نه آربیتروم!
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • باسلام
      من مقداری اتریوم در والت متامسک روی شبکه اربیتروم داشتم و مستقیم به یک آدرس ERC20 در یک صرافی انتقال دادم ولی بعد از گذشت چندساعت هنوز وارد صرافی نشده خواستم بپرسم که میشود اتریوم را با آدرس erc20 مستقیم به صرافی منتقل کرد یا کارم اشتباه بوده و دارایی از دسته رفته

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بله باید به آدرس در شبکه اربیتروم ارسال می شد. متاسفانه قابل برگشت نیست. با این حال می توانید از یک محقق بلاکچین نیز درخواست راهنمایی کنید.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام وقت بخیر برای انتقال از هات بیت به متامسک آیا نیاز به کارمزد در متامسک هست یا فقط برای برداشت از متامسک کارمزد نیازه ؟و اینکه کارمزد باید اتریوم باشه ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر برای واریز نیازی به پرداخت کارمزد نیست. کارمزد با آربیتروم پرداخت می شود.
      پایدار باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام
    من د صرافی hotbit مقداری تتر داشتم .همانطور ک میدونید این صرافی بسته شد و دارایی تتر رابه ۲ ارز htb و usdc تبدیل کرده اند و در اخر ادرس mainnet arbitrum برای انتقال این ارزها خواستند .
    من هم ارز arb رو به کیف پول تراست ولتم اضافه کردم ولی با اینکه هش انتقال در پنل هات بیت وجود دارد ولی هیچ ارزی به کیف پول من اضافه نشده .شما میتونید راهنمایبم کنید ؟
    هش انتقال
    Htb
    0x979b3ba97d4c3ae2a9fbf277d2919581073d4b74ba67def6cb7d70794483806d
    Usdc
    0x0cc25725952e3b46e3f070283ea97e5fed3c4b185ce97860c2478ec8c6f1e2bb

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی هش انتقال شما را در بلاکچین اکسپلور جستجو کردم و تراکنشی با این هش یافت نشد. تراکنش شما کانفریم نشده است. از طریق پشتیبانی صرافی پیگیری کنید.
      پایدار باشید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام خسته نباشین
    من مقداری تتر دربستر آربیتروم به تراست ولت فرستادم ولی برای برداشت اون ارزARETHمیخواد،میشه راهنمایی کنید که چطور این ارز رو درتراست ولت داشته باشم،ممنون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      این ارز برای کارمزد شبکه انتقال لازم است. منظور آربیتروم در شبکه اتریوم است. می توانید آربیتروم را از ایرانیکارت خریداری کنید و سپس آن را در شبکه اتریوم به تراست ولت خود منتقل کنید تا بتوانید کارمزد انتقال را پرداخت کنید. با این حال انتقال تتر در شبکه ترون راحت تر است. از شبکه اربیتروم برای انتقال توکن های اتریومی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • باسلام
      مقداری AIDOGE دارم که باتوجه به شبکه مربوط ، نه امکان سواپ وجود دارد و نه انتقال به صرافی (به جهت عدم داشتن اربیتروم اتریوم) ، سوالم اینجاست : ایا امکان خرید اربیتروم اتریوم وجود دارد ؟! و یا حتما باید در کیف پولی مثل مگاماسک سوییچ شود ، به تراست انتقال داده شود و سپس ، بعد از سند به یک صرافی نقد شود ؟ قبلا از وقتی که گذاشتین ممنونم

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        1) آربیتروم بخرید و به جایی که این توکن را موجود دارید ارسال کنید.
        2) خیر امکان خرید آربیتروم به صورت مستقیم وجود دارد.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
ارز های دیجیتال
11 تا از سایت‌های مهم ارز دیجیتال که باید بشناسید!
اگرچه معامله گران بازارهای کریپتو به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته با هزاران توکن در حال فعالیت هستند، اما کسب سود ثابت کار ساده‌ای نیست. به همین...
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
آموزش ارز دیجیتال
ابزارهای رصد قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر رمزارزها
قیمت لحظه ای بیت کوین را از کجا رصد کنیم؟ چگونه از نوسانات قیمتی بیت کوین مطلع شویم؟ این دو سوال، از سوالات مهم علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است؛ آن...
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل تکنیکال
اندیکاتور (indicator) چیست و چه کاربردی دارد؟
به طور کلی اندیکاتورها شاخص‌هایی هستند که با استفاده از داده‌هایی مانند قیمت،حجم معاملات و … روندهای آینده و حرکات قیمتی را پیش‌بینی می‌کنند. در ادامه بیشتر به این موضوع...
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
آموزش ترید ارز دیجیتال
آموزش گام به گام معامله اسپات در ارز دیجیتال
از زمان پیدایش بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، شاهد رشد سریع و پذیرش گسترده صنعت کریپتو در جهان بوده‌ایم. بدین ترتیب، امروزه دارایی‌های دیجیتال در پرتفوی مدیران و...
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
آموزش تحلیل فاندامنتال
تحلیل آنچین On-Chain چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر بازار ارزهای دیجیتال را مانند یک ماشین در حال حرکت تصور کنیم، تحلیل و استراتژی‌ در نقش راهنمای راه یا همان گوگل مپ مشهور ظاهر می‌شود. همانند نقشه‌های راهنما،...
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
آموزش ارز دیجیتال
دامیننس چیست؟ بازار رمزارزها را زیرکانه تحلیل کنید
دامیننس Dominance یک معیار مهم برای درک موقعیت یک ارز دیجیتال در بازار است. دامیننس نسبت بین ارزش بازار یک رمز ارز خاص و کل ارزش بازار ارز دیجیتال است....