آزمون ها

آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟

آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟

با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان انگلیسی است، تا مساعد شدن شرایط به صورت حضوری برگزار نخواهد شد. بنابراین برگزار کنندگان این آزمون تصمیم گرفتند تا زمان مساعد شدن شرایط برای برگزاری آزمون حضوری، آن را به صورت آنلاین و با نام آیلتس ایندیکیتور (IELTS indicator) برگزار کنند. در این مقاله می‌آموزید که آزمون آیلتس (IELTS indicator) چیست و هزینه آن چقدر است؟ همچنین با ویژگی‌های آزمون آیلتس آنلاین آشنا می‌شوید.

آزمون آیلتس ایندیکیتور یا آیلتس آنلاین چیست؟

آزمون آیلتس ایندیکیتور (IELTS Indicator) یک آزمون آنلاین است که در خانه، محل کار و… به آسودگی و با حفظ امنیت و سلامتی برگزار می‌شود. این آزمون مانند امتحان اصلی و حضوری آیلتس، توسط دانشگاه‌های کمبریج، بریتیش کانسیل و آی دی پی استرالیا برگزار می‌گردد. در این آزمون آنلاین هم 4 مهارت زبان انگلیسی؛ یعنی مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن مورد سنجش قرار می‌گیرد. همچنین در این آزمون بعد از 7 روز کاری می‌توانید نتیجه آن را دریافت کنید و از امتیاز خود با خبر شوید.

ویژگی‌های آزمون آیلتس ایندیکیتور

  • امکان برگزاری این آزمون به صورت آنلاین و غیر حضوری
  • برگزاری آن در کشورهای محدود
  • جایگزینی این آزمون به جای آیلتس آکادمیک
  • برگزاری آیلتس آنلاین هفته ای یک بار و در تاریخ و ساعتی مشخص
  • دریافت نتیجه آزمون بعد از 7 روز کاری
  • غیر قابل پذیرش بودن نتیجه این آزمون برای مهاجران غیر تحصیلی

پیشنهاد مطالعه: بهترین آزمون تعیین سطح زبان چیست؟

ielts indicator چیست ؟

بیشتر بدانید: آیا آزمون IELTS Indicator جایگزین موقت آیلتس می باشد؟

نحوه برگزاری آیلتس ایندیکیتور

از آنجایی که این آزمون به صورت آنلاین برگزار می‌گردد، تمامی مهارت‌ها در یک جلسه سنجیده می‌شود. مواردی که برای شرکت در این آزمون لازم و ضروری می‌باشد به شرح زیر است:

  1. محیطی آرام، ساکت و به دور از استرس برای انجام آزمون
  2. لپ تاپ یا کامپیوتر(نمی‌توانید با تبلت یا موبایل در آزمون شرکت کنید.)
  3. اینترنت پر سرعت
  4. هدفون و میکروفون
  5. دوربین یا وبکم مناسب برای قسمت اسپیکینگ
  6. نصب اپلیکیشن zoom روی کامپیوتر یا لپ تاپ( نیاز به فیلترشکن برای نصب این برنامه بر روی سیستم)

نکته: توجه داشته باشید که به هیچ عنوان امکان استراحت و توقف آزمون آیلتس ایندیکیتور وجود ندارد.

دانشگاه های پذیرنده مدرک IELTS indicator

بسیاری از کشورها مثل کانادا، استرالیا، انگلیس و .. مدرک آزمون IELTS indicator را قبول می‌کنند. در جدول زیر هم نام دانشگاه‌های پذیرنده این آزمون وارد شده است.

نام دانشگاه نمره مورد نیاز
Australian Academy of Vocational Education 6.5
Australian Film, Television and Radio School 6.5
Australian Institute of Higher Education 6
Bella College Australia 5.5
Canadian Mennonite University 5.5
Charles Darwin University 6.5
College of Physicians and Surgeons of Saskatchewan 6
University of British Columbia 6.5
American University 6.5

همانطور که می‌بینید دانشگاه‌های محدودی در استرالیا، آمریکا و کانادا پذیرای این مدرک هستند و همچنان بسیاری از دانشگاه‌های معتبر به این لیست اضافه نشده‌اند.

نمره بندی و زمان اعلام نتیجه آزمون آیلتس ایندیکیتور

آزمون آیلتس آنلاین هم مانند آزمون حضوری آن دارای نمره 1 تا 9 می‌باشد. همچنین مانند آزمون آیلتس حضوری برای هر مهارت شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن، نمره جداگانه‌ای دریافت خواهید کرد و 1 نمره هم به عنوان نمره کل مشاهده خواهید کرد. همانطور که در قسمت قبلی توضیح دادیم، بعد از شرکت در آزمون، ۷ روز کاری طول می‌کشد تا مدرک شما صادر و نمره به شما تحویل داده شود. کارنامه آزمون IELTS indicator  از طریق ایمیل ارسال می‌گردد.

آزمون آیلتس ایندیکیتور

ثبت نام و هزینه آزمون آیلتس ایندیکیتور

برای شرکت در آزمون آیلتس آنلاین، مبلغ 149 دلار آمریکا باید پرداخت شود. البته از تاریخ 22 اپریل سال 2020 لیست کشورهای برگزار کننده آزمون آیلتس آنلاین، تاریخ و زمان برگزاری آن، شرایط و هزینه ثبت نام در سایت ieltsindicator وارد شده است. متاسفانه کشور ایران تا امروز جزو برگزار کننده‌های این آزمون نبوده است و شما پس از ورود به سایت آیلتس ایندیکیتور با پیغام “IELTS Indicator is not available in your country” یعنی ” برگزاری آیلتس اندیکاتور در کشور شما امکان پذیر نمی‌‌باشد” رو به رو می‌شوید.

حال که با نحوه پرداخت هزینه آزمون آیلتس ایندیکیتور آشنا شدید، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون IELTS Indicator از طریق دکمه زیر اقدام کنید.

ثبت نام آزمون آیلتس ایندیکیتور

سخن نهایی

در این مقاله آموختید که آزمون آیلتس IELTS indicator چیست ؟ همچنین با شرایط ثبت نام و هزینه آزمون آیلتس اندیکاتور یا آیلتس آنلاین آشنا شدید. اگر سوالی در مورد برگزاری این آزمون دارید که ما به آن اشاره ای نکرده‌ایم، خوشحال می‌شویم سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

در اسرع وقت به تمام سوالات پاسخ داده می‌شود و راهنمایی کاملی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

***

این مطلب صرفا برای افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه شده است و جنبه آموزشی دارد. ایرانیکارت مسئولیتی در قبال استفاده از این محتوای آموزشی نخواهد داشت.

آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید ثبت نام آزمون USMLE...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...