حساب های بین المللی

چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟

چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟

پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه ذهنتان بگذارید و یک کارت شارژ سیم‌کارت را تصور کنید؛ مقداری اعتبار در آن است که با انجام فرآیندی مشخص، می‌توانید از آن استفاده کنید و به راحتی با دوستان خود تماس بگیرید. خرید ووچر پرفکت مانی تقریبا چیزی شبیه به همان کارت شارژ سیم‌کارت است؛ با این تفاوت که شما می‌توانید پرداخت ارزی داشته باشید و یا موجودی آن را نقد کنید. برای دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان می‌توانید از راه زیرمجموعه‌گیری و یا از طریق سود سالانه اقدام کنید. در ادامه مطلب به بررسی روش‌ها و مراحل دریافت کد ووچر پرفکت مانی می‌پردازیم.

آشنایی با کد ووچر پرفکت مانی

زمانی که برای انجام کارهای ارزی یا سفر رفتن به خارج از کشور به پول نیاز دارید، اما به خاطر شرایط تحریم و مسائل دیگر، نمی‌توانید از روش‌های معمول استفاده کنید، ووچر پرفکت مانی یک انتخاب عالی است. همانطور که در ابتدای مطلب بدان اشاره شد، این کوپن، مانند یک کارت اعتباری است که می‌توانید آن را شارژ کنید و در هنگام نیاز، از اعتبار مالی آن استفاده نمایید. با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید در سطح بین المللی به صورت نقدی خرید خود را انجام بدهید، به حساب شخص دیگری پول واریز کنید و یا حتی خرید اینترنتی انجام بدهید! حتی اگر سایت‌های پذیرنده از پرفکت مانی پشتیبانی نمی‌کنند، می‌توانید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید. یک نفس راحت برای ایرانی‌هایی که به خدمات ارزی نیاز دارند.

یکی از ویژگی‌های مثبت کد ووچر پرفکت مانی رایگان یا یا حتی نوع غیر رایگان آن، نداشتن تاریخ انقضا است. شما می‌توانید بدون محدودیت زمانی از اعتبار کد ووچر خود استفاده کنید و دیگر نگران رسیدن تاریخ انقضای آن نباشید.

کاربرد کد ووچر پرفکت مانی

کاربرد کد ووچر پرفکت مانی

برای اینکه بخواهید از ووچر پرفکت مانی استفاده کنید، نیازی نیست حتما در آن، حساب کاربری داشته باشید. شما می‌توانید از صرافی‌ها یا سایت‌های معتبر، این کوپن را دریافت کنید. البته، برای دریافت ووچر رایگان، باید حساب کاربری داشته باشید که درباره آن صحبت کردیم. حالا فرض کنید این ووچر را به دست آورده‌اید، برای چه کارهایی می‌توانید از آن استفاده کنید یا چه کاربردهایی دارد؟

  • انتقال امن پول

زمانی که به مسافرت خارج از کشور می‌روید و نمی‌خواهید امنیت خود را به خطر بیندازید تا پول نقد همراهتان ببرید، خرید ووچر پرفکت مانی، یک راه حل ایده‌آل است. با این روش، در واقع یک کارت پول مجازی را همراه خود برده‌اید. کارت پولی که هیچ نگرانی بابت دزدیده شدن آن ندارید؛ چرا که کدهایش را فقط و فقط شما می‌دانید و بس.

  • خرید از سایت‌های خارجی

همه سایت‌های خارجی از حساب پرفکت مانی پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما از ووچر پرفکت مانی چرا! شما می‌توانید با این کوپن‌ها از سایت‌های خارجی به صورت اینترنتی خرید کنید، هر چیزی که دوست دارید سفارش بدهید و دیگر نگران نحوه پرداخت هزینه آن نباشید.

  • انتقال پول آسان در سطح بین الملل

برای انجام بیزینس خود نیاز به انتقال پول سریع و بدون دردسر دارید؟ ووچر را امتحان کنید! با ووچر پرفکت مانی، می‌توانید هر مبلغی که می‌خواهید را انتقال بدهید. بدون آنکه نگران شرایط تحریم، رد شدن تراکنش یا تاخیر در انجام تراکنش باشید. پول را انتقال بدهید، حتی به کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از ووچر پرفکت مانی در ایران مطلب آیا ووچر پرفکت مانی قابل پیگیری است؟ را مطالعه کنید.

  • کارمزد مناسب

برای دریافت ووچر، نیازی نیست کارمزد زیاد یا غیر معقولی را پرداخت کنید. کارمزد تهیه یک ووچر پرفکت مانی 1.9 درصد است. حالا اگر جزء افرادی باشید که حسابشان وریفای یا تایید شده است، این کارمزد به 0.5 درصد تغییر می‌کند. یک کارمزد معقول در نقل و انتقالات ارزی!

راه های دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان

راه های دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان

برای این که بتوانید از ووچر پرفکت مانی به صورت رایگان بهره ببرید و کد رایگان آن را دریافت کنید، دو راه حل پیش رو دارید. راه اول از طریق زیرمجموعه‌گیری و راه حل دوم از طریق سود سالانه! روش‌های دریافت ووچر پرفکت مانی رایگان عبارتند از:

  • زیر مجموعه گیری

زمانی که درباره زیر مجموعه‌گیری یا افلیت صحبت می‌کنیم، دقیقا منظورمان زیرمجموعه‌‌گیری درون شبکه پرفکت مانی است؛ در واقع شما باید پرفکت مانی را با یک لینک به بقیه افراد معرفی کنید. زمانی که افراد از طریق لینک شما عضو این شبکه شده‌ و کارهای ارزی خود را انجام بدهند، یک درصد از سود سالانه آن‌ها، به شما تعلق می‌گیرد. تنها کافیست در شبکه‌های اجتماعی مختلف، لینک مختص به خودتان را بارگذاری کنید و از دیگران بخواهید با لینک شما، عضو این مجموعه شوند. هر چه افراد بیشتری را جذب کنید، سود سالانه شما بالاتر خواهد رفت.

برای اینکه بتوانید از این امکان استفاده کنید، باید یک حساب کاربری در پرفکت مانی داشته باشید. حالا می‌توانید در بخش افلیت، لینک مختص به خودتان را بگیرید. در روش دیگر، می‌توانید خودتان لینک را بسازید. کافیست بعد از علامت مساوی و به جای کلمه account در لینک زیر، آی دی خود را جایگزین کنید:

https://perfectmoney.is/signup.html?ref=account

  • سود سالانه

روش دوم برای دریافت یک کد ووچر پرفکت مانی رایگان، سود سالانه است. سود سالانه تقریبا چیزی شبیه سود بانک می‌ماند. اگر میزان اعتبار مشخصی را در حساب کاربری خود داشته باشید، در انتهای سال می‌توانید سود سالانه خود را از پرفکت مانی دریافت کنید. سود سالانه پرفکت مانی 4 درصد است. می‌توان گفت این روش، ایمن‌ترین راه برای دریافت رایگان این کوپن است. البته باید بگوییم که این سود، ماهیانه به حساب شما واریز می‌شود.

در واقع شما در این بستر سرمایه‌گذاری می‌کنید؛ پرفکت مانی نیز، سود حاصل از این سرمایه‌گذاری را به شما تقدیم کرده و بابت سرمایه‌ای که در این سایت گذاشته‌اید، با این روش از شما تشکر می‌کند.

مراحل دریافت کئ ووچر پرفکت مانی رایگان

مراحل دریافت کد ووچر پرفکت مانی رایگان

بعد از این که ووچرهای پرفکت مانی را به صورت رایگان دریافت کردیم، چطور از آن استفاده کنیم؟ برای اینکه بتوانید از کوپن پرفکت مانی استفاده کنید، به دو کد 16 رقمی و 10 رقمی نیاز دارید.  مراحل دریافت کد ووچر پرفکت مانی رایگان به شرح زیر است:

  1. وارد حساب کاربری خود شوید
  2. در قسمت Deposit می‌توانید میزان پولی که از سود سالانه و افلیت به دست آورده‌اید را مشاهده کنید
  3. حالا وارد قسمت Withdraw شوید
  4. در این قسمت، روی گزینه E-voucher کلیک کنید
  5. حالا گزینه e-voucher depository را انتخاب کنید
  6. در قسمت Amount of e-Voucher، مقدار کوپن مدنظرتان را وارد کنید
  7. برای اینکه مطمئن شوید تمام جزئیات و تنظیمات را درست انتخاب کرده‌اید، روی گزینه Preview purchase بزنید
  8. حالا کافیست روی Purchase e-Voucher بزنید تا با استفاده از سود سالیانه و سود افلیت خود، یک ووچر پرفکت مانی رایگان دریافت کنید

 

کلام آخر

با ووچر پرفکت مانی آشنا شدید. حالا می‌دانید که چطور می‌توانید یک ووچر پرفکت مانی رایگان دریافت کنید. اگر با انتقالات ارزی زیاد سر و کار دارید، استفاده از ووچر یا کوپن پرفکت مانی، کار را برایتان چندین برابر راحت‌تر می‌کند. بدون نگرانی از تحریم‌ها و مسائل مختلف، بیزینس خود را انجام بدهید، خرید کنید، پول انتقال دهید و از دسترسی به خدمات مالی بین المللی لذت ببرید.

سوالات متداول
Request for Quote

دریافت کد ووچر پرفکت مانی رایگان از طریق دو راه زیرمجموعه گیری و سود سالیانه امکان پذیر است.

چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
4.33 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...