دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

نحوه کسب درآمد از fiverr چگونه است؟

نحوه کسب درآمد از fiverr چگونه است؟

اگر علاقه‌مند به کار فریلنسری هستید و دوست دارید بدون حضور در محل کار مشغول به انجام کاری شوید یا می‌خواهید شغل دومی برای خود داشته باشید، کارهای فریلنسری زیادی مثل طراحی سایت، طراحی گرافیک، تولید محتوا و … به شما پیشنهاد می‌شود. حال اگر شما در سایت‌های فریلنسری خارجی مثل فایور مشغول به کار شوید، می‌توانید درآمد دلاری داشته و حتی در سفر و هر جای دنیا که باشید به کار مشغول شده و کسب درآمد کنید. این مقاله را بخوانید تا به صورت کامل بیاموزید سایت فایور چیست و نحوه کسب درآمد از fiverr چگونه است. البته اگر نگران نقد کردن درآمد خود هستید، در این مقاله نحوه نقد کردن درآمد نیز به شما آموزش داده می‌شود.

چگونه از سایت fiverr کسب درآمد کنیم؟

قبل از این که به سراغ اصل مطلب برویم و به بررسی نحوه کسب درآمد از fiverr بپردازیم، اول مرور مختصری روی سایت فایور (fiverr) کرده و سپس نحوه درآمدزایی از آن را آموزش خواهیم داد. اگر در منزل هستید و دوست دارید که به صورت فریلنسری کار کنید، یا مشغول به انجام کاری هستید و می‌خواهید برای شغل دوم به کار دیگری روی بیاورید، یکی از سایت‌های مناسب برای دورکاری فایور می‌باشد. در واقع فایور (fiverr) یک شرکت معتبر بین المللی است که فروش خدمات، کار یا سرویس‌های خاصی را توسط افراد فریلنسر انجام می‌دهد.

سایت فایور (fiver در حال حاضر بیش از 3 میلیون سرویس ارائه داده که تقاضای زیادی دارند و قیمت سرویس‌های آن از 5 دلار شروع می‌شود. به همین دلیل هم اسم این سایت Fiverr (عدد 5) نام گذاری شده است. در صفحه اصلی فایور نیز نوشته شده “Find the perfect freelance services for your business“، یعنی خدمات فریلنسری مناسبی برای کسب و کار خود پیدا کنید. فایور از فریلنسرها و مترجمان زیادی تشکیل شده که پروژه‌های کاری را به صورت موثرتری ارائه می‌دهند. اکثر کاربران ایرانی‌ در این سایت، در زمینه‌ی ترجمه مشغول به کار هستند.

برای کسب درآمد از fiverr مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد سایت رسمی fiverr شده و روی become a seller کلیک کنید.

کسب درامد از fiverr

  • بعد از ورود به این صفحه، روی become a seller کلیک کنید.

کسب درامد از fiverr

  • از شما پرسیده می‌شود که آیا آماده‌ هستید در فایور شروع به کار کنید، برای تایید روی continue کلیک کنید.

کسب درامد از fiverr

  • اطلاعات فردی شامل نام، نام خانوادگی، عکس پروفایل و زبان مورد نظر خود را وارد کرده و روی continue کلیک کنید.

سایت fiverr

  • حرفه خود را انتخاب کنید، روی Your Occupation کلیک کرده و دسته‌ای که مربوط به فروش محصول شما است را انتخاب نمایید. علاوه بر این در قسمت from و to بازه زمانی سابقه کاری خود در زمینه مورد نظر را وارد نمایید. از بین گزینه‌های معرفی شده نیز، بهترین مهارت خود را انتخاب نمایید.

سایت fiverr

برای اضافه کردن سایر مهارت‌های خود، کافی است که عنوان مهارت را وارد کرده و روی add کلیک کنید.

سایت fiverr

  • اطلاعات تحصیلی خود، مانند کشوری که در آن تحصیل کرده‌اید، نام دانشگاه، مدرک تحصیلی، رشته و سال فارغ التحصیلی را وارد نموده و روی add کلیک کنید.

سایت fiverr

 

  • مدارک و سایت شخصی خود را وارد نموده و روی add کلیک کنید. در نهایت روی دکمه سبز continue در پایین صفحه کلیک کنید.

سایت fiverr

معرفی 5 شغل پر درآمد سایت فایور

اگر می‌خواهید مهارت‌های لازم برای کسب درآمد در سایت فایور را داشته باشید و نمی‌دانید که پردرآمدترین مشاغل فایور کدام‌اند، در این قسمت 3 مورد از بهترین شغل‌های سایت فایور را به شما معرفی خواهیم کرد.

طراحی سایت

طراحی سایت در فایور، از جمله کارهای پردرآمد این وبسایت محصوب می‌شود. میزان درآمدی که برای این شغل در نظر گرفته شده است به ازای هر gig حدود 100 تا 2000 دلار می‌باشد. البته ممکن است پیشنهادهای کمتری نیز دریافت کنید که در صورت حسن انجام کار، پیشنهادهای بهتری نیز به شما خواهد شد. خریداران به دنبال افرادی هستند که بتوانند بر روی پلتفرم‌های Shopify ،WordPress و … طراحی سایت ایده آلی داشته باشند.

طراحی گرافیک

پیشنهادات زیادی برای انجام کارهای گرافیکی در فایور وجود دارد که درآمد پیشنهادی به هر یک حدود 10 تا 1000 دلار می‌باشد. خریداران در این سایت مشکلی برای پیدا کردن طرح تیشرت، لوگو و بیزنس کارت خود ندارند.

کپی رایتینگ

اگر در نوشتن و تولید محتوا تخصص دارید، می‌توانید به عنوان یک کپی رایتر در این سایت شروع به فعالیت کرده و مشغول به کار شوید. پیشنهادات زیادی برای نوشتن وجود دارد که حقوق پیشنهادی در این حرفه 50 تا 2000 دلار می‌باشد.

بازاریابی ویدئویی

یکی از پر درآمدترین شغل‌های سایت فایور بازاریابی ویدئویی است که از 100 تا 2000 دلار درآمد می‌توان از آن کسب نمود. البته در طی چند سال گذشته تقاضا برای خدمات آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش داشته است. پس اگر تجربه کارگردانی و سات کلیپ‌های ویدئویی را دارید، فایور برای کسب درآمد شما می‌تواند بسیار مناسب باشد. در این زمینه می‌توانید به ساخت فیلم‌های آموزشی، انیمیشن‌های کوتاه و … مشغول شوید که برای آن خریداران زیادی وجود دارد.

ترجمه

این حرفه مناسب افرادی است که به جز زبان انگلیسی به زبان‌های دیگری نیز مسلط هستند، چرا که بسیاری از مشاغل به دنبال فروشندگانی هستند که بتوانند اسناد و مقالات مختلف را ترجمه کنند. علاوه بر این اگر در زمینه تدریس زبان خاصی توانایی دارید، می‌توانید به عنوان یک مدرس زبان خصوصی در فایور مشغول به کار شوید. درآمد حاصل از این مهارت بین 100 تا 1000 دلار می‌باشد.

چگونه درآمد حاصل از فایور را نقد کنیم؟

برای دیدن کل درآمد فریلنسری حاصل از سایت فایور، می‌توانید در قسمت selling روی earning کلیک نموده و تمام مبلغ دریافت کرده خود را مشاهده کنید. درآمد حاصل از سایت فایور را می‌توانید از طریق پی پال دریافت کنید و سپس زمانی که به مبلغ خاص و مشخصی رسید، از طریق ایرانیکارت اقدام به نقد کردن درآمد دریافتی خود نمایید.

برای نقد کردن درآمد ارزی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. نقد کردن درآمد ارزی

سخن نهایی

امیدواریم با خواندن این مقاله با کسب درامد از fiverr یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسری آشنا شده باشید و اگر استعداد یا تجربه خاصی در یکی از مهارت‌های گفته شده دارید، هر چه زودتر نسبت به ساخت اکانت در این وبسایت و کسب درآمد دلاری از آن اقدام کنید. به هر حال هر چه زودتر در این سایت شروع به کار کنید، در بین کارفرمایان بیشتری شناخته شده و سریع‌تر می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

دقت کنید شما می‌توانید از طریق خدمات نقد کردن درامد ارزی ایرانیکارت در صورت وجود شرایط لازم، درامد ارزی خود را در ایران دریافت کنید و این مقاله صرفا جهت افزایش آگاهی شما است. برای اطلاع از این شرایط، با کارشناسان ایرانیکارت در ارتباط باشید.

نحوه کسب درآمد از fiverr چگونه است؟
اگر علاقه‌مند به کار فریلنسری هستید و دوست دارید بدون حضور در محل کار مشغول به انجام کاری شوید یا می‌خواهید شغل دومی برای خود داشته باشید، کارهای فریلنسری زیادی...
4.46 از 13 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. من افغانستان زندگی میکنم یعنی افغانستانی هستم در بخش های طراحی سایت و ادیت ویدیو و همچنان نویسندگی بلدیت دارم چه گونه در افغانستان اکنانت Fiverr ایجاد کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی؛
      به وبسایت Fiverr (www.fiverr.com) مراجعه کنید.
      روی Sign Up کلیک کرده تا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
      اطلاعات شخصی خود را با دقت وارد کرده و فرآیند ثبت نام را تکمیل کنید.
      نام کاربری خود را وارد کنید.
      تصویر پروفایل خود را انتخاب کرده و اطلاعات پروفایل را به‌روزرسانی کنید.
      قیمت خدمات خود را به دلار آمریکا تنظیم کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. عالی بودن اما من تا حالا در ای بخش ها کار نکردم در بخش نوسینده گی دست بالای دارم به نظر شما می توانم ادم موفق باشم می خوام شانسم را امتحان کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، کسب درآمد شما بستگی به میزان تلاش شما و استراتژی‌های به کاربرده شده برای افزایش درآمد بستگی دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام وقت بخیر من نه طراحی سایت نه چیز دیگه ای بلدم این کار بدرد من میخوره آیا چون همین چند روزه یه نفر بهم گفت که با مبلغی بهت یاد میدم مهم نیست اصلا مهارتی داشته باشی یا نه اعتماد کنم یا ن

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، fiverr سایت معتبری است و برای کسب درآمد از آن لازم است بر مهارت خاصی مسلط باشید.
      تصمیم نهایی در مورد اعتماد به فردی که ادعا می‌کند می‌تواند به شما چیزی یاد دهد، به شما بستگی دارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. از اونجایی که فایور یک وبسایت اسرائیلی هست کسب درآمد ازش تو ایران مشکلی به وجو نمیاره؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کسب درآمد آن از طریق پی پال است که مشکلی ندارد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقتتون بخیر ایا تواین سایت شغل ادمینی هم میشه پیداکرد؟اخه کسی ک این سایت و اپیکیشن فایور رو بهم معرفی کرد دراصل برای ادمینی من تواین سایت رفتم اما اصلاتومقاله شمادراین مورد چیزی گفته نشد

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بله، در سایت Fiverr شغل‌های ادمینی نیز می‌توانید پیدا کنید. Fiverr یک بازار آنلاین برای ارائه خدمات آنلاین از طریق فریلنسرها و متخصصان مختلف است. به منظور پیدا کردن شغل ادمینی در Fiverr، می‌توانید به بخش Admin Support یا Virtual Assistant مراجعه کنید. در این بخش ممکن است افراد خدمات متنوعی از جمله مدیریت ایمیل، تنظیم جداول، تایپ مستندات، ایجاد و مدیریت اسناد، مدیریت تقویم و موارد مشابه را ارائه دهند.
        پایدار باشید

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربرگرامی، برای اطلاع از بهترین راه‌های کسب درامد دلاری می‌توانید از مقالات ایرانیکارت استفاده کنید. همچنین پس از کسب درآمد، جهت نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید از خدمات ایرانیکارت بهره‌مند شوید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام و احترام
    من ایران هستم و ولت دارم شماره تلفنم هم مال ایران چه باید بکنم یعنی نمیتونم کاری انجام بدم ؟
    یا با فیلتر باید وارد شم ؟
    اگر بله با فیلتر هست خوب هر روز یه فیلتر کار میکنه همیشه فیلترها ثابت نیست اونو چه باید کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای افتتاح حساب فایور می‌توانید از بخش سرویس–> ساخت اکانت های دیگر –> افتتاح حساب فایور اقدام کنید. مدارک از طریق ما ارسال می‌شود و برای لاگین شدن نیاز به سرور مجازی است برای همین بصورت پکیج خدمتتان ارسال می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • سلام و احترام
          کاربر گرامی پس از ثبت نام در پنل ایرانیکارت، می‌توانید از بخش سرویس‌ها –> ساخت اکانت سایت‌های مختلف —> درخواست وریفای اکانت فایور را ثبت کنید.
          پایدار باشید

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، برای ورود به سایت فایور لازم است تا از برنامه‌های تغییر آی‌پی یا سرور مجازی استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. درود بر خانم نصیری نیا
    منظورم این است اگر فرضا ۵۰۰ دلار درآمد از فایور داشته باشم هزینه نقدر کردن آن توسط ایرانیکارت چقدر است. ؟
    سپاس فراوان

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، ایرانیکارت برای دریافت به کیف پول‌های الکترونیک کارمزدی دریافت نمی‌کند و تنها با نرخ فروش آن ارز به ایرانیکارت تسویه ریالی انجام خواهد داد. البته باید در نظر داشته باشید که ایرانیکارت، خدمات دریافت مبلغ از فایور را ارائه نمی‌کند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. درود
    لطفا بفرمایید هزینه نقد کردن مبلغ ارزی توسط ایرانی کارد چقدر است .
    سپاس

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، هزینه کارمزد نقد کردن انواع کیف پول الکترونیکی، حساب ارزی، درآمد دلاری و… متفاوت است. به عنوان مثال نقد کردن موجودی کیف پول‌ها هیچ کارمزدی نداشته و تنها بر اساس نرخ فروش به ایرانیکارت انجام می‌شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. باسلام خدمت شما دوست عزیز من به این کار خیلی نیازمندم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون میشم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی نحوه کسب درآمد دلاری در مقالات مختلف ایرانیکارت شرح داده شده است؛ نحوه فعالیت و کسب درامد از آن‌ها برعهده کاربر بوده و در نهایت جهت نقد کردن درآمد ارزی و یا نیاز به سایر خدمات پرداخت ارزی بین المللی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. سلام پی پال من توسط ایرانیکارت ساخته شده ولی چون سایت فایور به ایرانیا خدمت ارایه نمیده و نیاز به شماره تلفن جهت وریفای داده ایا ایرانیکارت این امکان رو داده که وریفای حساب کاربرای ایرانی رو انجام بده؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      خیر، ایرانیکارت خدماتی درخصوص وریفای اکانت در سایت ارائه نمی‌دهد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. سلام
    اگر با ip المان وارد سایت بشویم اما ادرس و حساب بانکی در اسپانیا بدهیم . ایا میشود کار انجام داد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      ترجیحا با ip کشوری که حساب در آنجا دارید، وارد شوید و از تغییر آی پی در حین کار جلوگیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام ، از طریق ایرانیکارت میشه درآمد از سایت fiver نقد کرد ؟ اگه بله می تونم جزییاتشو بدونم ؟ و اینکه چند درصد سهم ایرانیکارت هست؟ ممنون میشم توضیحاتتون و بشنوم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، اگر دارای حساب پی پال هستید و می‌توانید درآمد خود را دریافت کنید، از طریق مجموعه ایرانیکارت می‌توانید اقدام به نقد کردن درآمد خود کنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام ی سوال داشتم
      اگه در این سایت درآمد کسب کنم ولی اکانت پی پال نداشته باشم شما نمیتونید درآمد رو نقد کنید ؟ با حساب پی پال خودتون و واسطه
      ممنون میشم جواب بدید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • سلام و احترام
        بله شما می‌توانید از طریق حساب پی پال مجموعه ایرانیکارت درآمد خود را دریافت کرده و آن را نقد کنید. برای انجام این کار لطفا در پنل سایت درخواست خود را به صورت تیکت ارسال کنید.

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...