حساب های بین المللی

کارمزد مانی گرام چقدر است؟

کارمزد مانی گرام چقدر است؟

به لطف اینترنت و پیشرفت هایی که در حوزه انجام امور مالی چه خارجی و چه داخلی وجود داشته است، امروزه برای انجام خدمات ارزی نیازی به استفاده از سیستم سنتی بانکی و صرافی ها نیست. یکی از سرویس های آنلاین انجام خدمات ارزی که در سریع ترین زمان برای انتقال مبالغ بالا می توانید از ان استفاده کنید، مانی گرام است. اما سوالی که برای بیششتر کاربران ایجاد می شود این است که کارمزد مانی گرام برای انتقالات ارزی چقدر است.

استفاده از خدمات ارزی مانی گرام در بیشتر نقاط جهان امکان پذیر است. اما متاسفانه به دلیل تحریم بودن ایران، نمی توان حساب کاربری در این سیستم ایجاد کرد و از مزایای آن که انتقال وجه به حساب بانکی فرد و یا حساب مانی گرام است، بهره مند شوید.

دفتر اصلی مانی گرام در امریکا واقعا شده است اما هم اکنون دارای 200 شعبه در کشورهای مختلف است که امکان ارسال ارز به بیش از 35 هزار نقطه در جهان را برای شما فراهم می کند.

افتتاح حساب مانی گرام :

همان طور که گفته شد شما برای افتتاح حساب مانی گرام در ایران نمی توانید اقدام کنید. چرا که برای وریفای کردن حساب، جهت استفاده از تمام امکانات حساب، نیاز به اطلاعات خاصی است. به همین جهات اگر شما قصد استفاده از این سرویس آنلاین را دارید، می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید، تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن، افتتاح حساب را برای شما انجام دهند.

کارمزد مانی گرام چقدر است؟

انواع خدمات ارزی با مانی گرام :

به طور کلی خدمات ارزی که توسط مانی گرام انجام می شوند در دو دسته قرار می گیرند. خرید با مانی گرام و انتقال وجه با مانی گرام.

با استفاده از این سیستم شما می توانید در وب سایت هایی که از مانی گرام به عنوان یکی از روش های پرداختی خود استفاده می کنند، خرید خود را انجام دهید. در نتیجه خرید از وب سایت های خارجی دیگر برای شما غیر ممکن نخواهد بود.

از طرف دیگر شما می توانید برای دوستان خود با مانی گرام پول انتقال دهید یا دریافت کنید. مزیت استفاده از مانی گرام این است که در سریع ترین زمان ممکن، که چیزی حدود 10 دقیقه بعد از انتقال ارز است، شما می توانید از حساب خود برداشت کنید. علاوه بر این سقف انتقال پول با مانی گرام چیزی حدود 100 هزار دلار است.

چه کسانی می توانند از مانی گرام استفاده کنند؟

به طور کلی اگر به یکی انجام یکی از خدمات زیر نیاز دارید می توانید از مانی گرام استفاده نمایید :

  • انتقال پول به خارج از کشور
  • دریافت پول از کشورهای مختلف
  • انتقال پول به کیف پول تلفن همراه
  • پرداخت صورت حساب
  • پرداخت در سایت های مختلف
  • افزایش شارژ کارت اعتباری

کارمزد مانی گرام چقدر است؟

کارمزد مانی گرام چقدر است؟

کارمزد مانی گرام برای مقادیر مختلف انتقال ارزی متفاوت است. معمولا بر اساس مقداری که قصد انتقال دارید و همچنین مقصدی که قصد انتقال دارید متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی کارمزد مانی گرام بین 1 الی 10 درصد کل مبلغ متغیر است. به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد انتقال وجه زیادی را دارید، کارمزد مانی گرام را با سایر رقبا مانند پی پال مقایسه کنید تا مقدار کمتری بپردازید.

البته مانی گرام برای کاهش هزینه های کاربران، طرحی را پیشنهاد می دهد که با استفاده از آن می توانید کارمزد مانی گرام را تا حدی کاهش دهید. بریا طالعات بیشتر می توانید از مقاله زیر استفاده کنید :

بیشتر بخوانید :

آیا برای خرید با مانی گرام باید کارمزد پرداخت کرد؟

جواب این سوال منفی است. شما برای پرداخت در سایت های مختلف با استفاده از مانی گرام نیازی به پرداخت کارمزد مانی گرام ندارید. این کارمزد برای انتقا وجه تنها محاسبه می گردد.

محدودیت انتقال ارز با مانی گرام چیست؟

علاوه بر این که هنگام انتقال ارز باید به کارمزد مانی گرام با توجه به این که متغیر است توجه داشته باشید، باید به محدودیت های این سرویس نیز دقت کنید. به طور کلی شما می توانید روزانه با استفاده از سرویس آنلاین روزانه 2500 دلار انتقال دهید. با استفاده از دفاتر مرکز مانی گرام که البته در ایران وجود ندارد 9999 دلار و با استفاده از تلفن همراه نیز 899 دلار انتقال دهید.

همراهان عزیز اگر برای انتقال ارز در مورد کارمزد مانی گرام سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید، تا بهترین گزینه همراه با کمترین کارمزد را به شما پیشنهاد دهیم.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...