خرید کالا از سایت های خارجی

خرید از نیو اگ (Newegg)

خرید از نیو اگ (Newegg)

یکی از فروشگاه های اینترنتی که برای خرید انواع کالا خصوصاً محصولات الکترونیکی و کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرد، سایت Newegg است. امروزه خرید آنلاین و فروشگاه های اینترنتی بسیار پر طرفدار شده است. مزیتی که خرید از نیو اگ به نسبت سایر فروشگاه های آنلاین مانند: آمازون، ایبی، والمارت و … دارد، ارسال رایگان کالا به بیشتر نقاط جهان است. در این مقاله با معرفی روش خرید و پرداخت در سایت نیو اگ همراه ما باشید.

معرفی سایت نیو اگ

سایت Newegg یکی از فروشگاه های آنلاین است که در امریکا واقع شده و از سال 2001 تا کنون در زمینه فروش انواع کالاها، عمدتاً الکترونیکی و دیجیتالی در حال فعالیت است.
در حال حاضر سایت نیو اگ با 50 نقطه در جهان در ارتباط بوده و ارسال کالا به آن‌ها را انجام می‌دهد. یکی از بزرگترین خرده فروش ها در عرصه فناوری است.

خرید از نیو اگ (Newegg)| سایت نیو اگ

آموزش خرید از نیو اگ

برای خرید از این سایت مشابه با تمام فروشگاه های آنلاین دیگر می‌توانید عمل کنید. ابتدا وارد سایت Newegg.com شوید. دسته‌بندی‌هایی که در این سایت قرار دارد شرایط پیدا کردن محصول مورد نظر را برای شما آسان می‌کند.
علاوه بر فهرست موجود در سایت، شما می‌توانید برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان از منوی جستجو استفاده کنید. افراد زیادی از سراسر جهان در این سایت حساب کاربری فعال دارند.

خرید از نیو اگ (Newegg)| سایت نیو اگ

بعد از اینکه کالای مورد نظرتان را انتخاب کردید، صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود، مشابه با تصویر زیر خواهد بود. فراموش نکنید که قسمت نظرات و شرایط بازگشت کالا را در این صفحه مطالعه کرده و در نهایت کالا را به سبد خرید اضافه کنید.

خرید از نیو اگ (Newegg)| سایت نیو اگ

آیا خرید از نیو اگ امن است؟

بسیار از کاربران به دلیل قیمت ها و تنوع محصولات, طرفدار این سایت هستند. زمانی که شما اطلاعات خود را دراین سایت وارد میکنید تمامی آنها چه به صورت آفلاین و چه آنلاین محافظت میشود. تمامی سرور ها از دسترس داخلی و خارجی محافظت میشوند.

روش پرداخت در سایت Newegg

با توجه به اینکه این سایت یک فروشگاه اینترنتی با فعالیت در سطح بین‌المللی است، روش‌های مختلفی برای پرداخت در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اما روش‌هایی که کاربران ایرانی قادر به استفاده از آن هستند:

خرید با ویزا کارت یا مستر کارت

همان‌طور که حتماً می‌دانید ویزا کارت و مستر کارت دو نوع از محبوب‌ترین کردیت کارت‌های جهانی هستند که برای خرید از بسیاری از سایت‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شما می‌توانید با استفاده از این کارت‌های اعتباری چه به صورت فیزیکی چه مجازی و چه گیفت کارت خریدتان را از سایت نیو اگ انجام دهید.

خرید با پی پال

پی پال نیز نه تنها یکی از بهترین روش‌های پرداخت ارزی بلکه یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتقال ارز به کشورهای دیگر و یا انتقال ارز به ایران است.
شما می‌توانید با استفاده از این کیف پول الکترونیکی که از ارزهای مختلف پشتیبانی می‌کند، از بسیاری از فروشگاه های آنلاین خریدتان را انجام دهید.

آیا سایت Newegg ارسال کالا به ایران دارد؟

متأسفانه در حال حاضر سایت نیو اگ به طور مستقیم کالای خریداری شده را به ایران ارسال نمی‌کند. اما اگر دوستانی دارید که برایتان ارسال کنند میتوانید از آنها بخواهید.

همراهان عزیز در صورتی که برای ثبت سفارش خرید از نیو اگ سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید از نیو اگ (Newegg)
یکی از فروشگاه های اینترنتی که برای خرید انواع کالا خصوصاً محصولات الکترونیکی و کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرد، سایت Newegg است. امروزه خرید آنلاین و فروشگاه های اینترنتی بسیار...
3 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
    • سلام. برای اطلاع از قیمت خرید کالا باید وارد حساب کاربریتان در سایت بشید و اطلاعات را وارد کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...