آزمون ها

نحوه پرداخت هزینه prometric

نحوه پرداخت هزینه prometric

در مقاله آموزش ثبت نام آزمون prometric ، به این نکته اشاره کردیم که شما برای ثبت نام در این آزمون می توانید از کارت های ارزی برای پرداخت هزینه استفاده نمایید. در این مقاله، قصد داریم نحوه پرداخت هزینه prometric را به شما همراهان همیشگی آموزش دهیم.

همان طور که در مقاله قبلی بیان کردیم، prometric یکی از موسسه های برگزاری انواع آزمون های بین المللی است. در حال حاضر بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت از طریق ویزای کار به یکی از کشورهای خارجی را دارند، با شرکت در آزمون هایی که توسط این موسسه برگزار می شوند، شانس خود را برای اخذ ویزای کار افزایش می دهند. جالب است بدانید که برای مهاجرت به عربستان از طریق ویزای کار و فعالیت در حوزه پرستاری، داشتن مدرک این آزمون برای تمامی افراد نه تنها مزیت بلکه اجباری است! به همین جهت در طول چند سال اخیر، بسیاری از افراد به دنبال شرکت در یکی از آزمون های این مرکز هستند.

نحوه پرداخت هزینه prometric

اما متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، در حال حاضر هیچ یک از آزمون های این مرکز در ایران برگزار نمی شود چرا که این موسسه در ایران شعبه ای ندارد! به همین جهت افرادی که در داخل ایران زندگی می کنند، برای شرکت در این آزمون باید به یکی از کشورهای همسایه ایران مانند ارمنستان، ترکیه، دبی و … سفر کنند!

نکته دیگری که در رابطه با آزمون های این مرکز وجود دارد این است که هر کدام بسته به نوع آزمون، هزینه متفاوتی دارند. بنابراین اگر در مورد هزینه های این آزمون سوالی دارید، باید در این سایت یک حساب کاربری ایجاد کرده و با انتخاب آزمون مورد نظرتان از هزینه آزمون مطلع شوید. اما بپردازیم به اصل مطلب، آموزش نحوه پرداخت هزینه prometric !

آموزش نحوه پرداخت هزینه prometric

همان طور که گفته شد این مرکز در سطح جهان، بیش از 180 کشور دارای مرکز برگزاری آزمون بوده و به صورت بین المللی در حال فعالیت است. به همین جهت روشی که برای پرداخت هزینه های آزمون نیز در نظر گرفته است، به صورت بین المللی و البته قابل استفاده برای همگان است.

نحوه پرداخت هزینه prometric

پرداخت هزینه prometric با استفاده از انواع کارت های ارزی

برای پرداخت هزینه آزمون های این موسسه، راحت ترین روش که البته در ایران نیز قابل استفاده است، استفاده از یکی از انواع کارت های ارزی مانند ویزا کارت یا مستر کارت است. با توجه به این که عملکرد این دو کارت از لحاظ کلی با یکدیگر تفاوت خاصی ندارد، بنابراین فرقی نمی کند که از کدام یک برای پرداخت هزینه prometric استفاده می کنید! تنها نکته ای که هنگام پرداخت باید به خاطر داشته باشید این است که باید اطلاعات کاربری شما با اطلاعات کارت وارد شده همخوانی داشته باشد.

پرداخت هزینه prometric با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

اما در صورتی که قادر به استفاده از کارت های اعتباری گفته شده نیستید، نگران نباشید چرا که خدمات ارزی ایرانیکارت راه حل همیشگی شما برای انواع پرداخت ارزی در سایت های مختلف خارجی است. شما می توانید با ثبت سفارش در سایت ما و ارسال لینک پرداخت، در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی پرداخت های ارزی و البته قانونی خود را انجام دهید!

همراهان گرامی، شما می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در تماس بوده و سوالات خود را در رابطه با پرداخت هزینه prometric بپرسید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...