مسافرت و مهاجرت

نحوه خرید بلیط از پگاسوس در ایران

نحوه خرید بلیط از پگاسوس در ایران

خرید اینترنتی از سایت های مختلف مانند آمازون Amazon ، ایبی Ebay و … نه تنها موجب صرفه جویی در زمان میشود، بلکه در بسیاری از موارد امکان خرید ارزانتر را برای شما فراهم می کند. سفر به کشورهای خارجی در صورتی که با برنامه ریزی مناسب انجام نشود، قطعا لذت زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت. خرید بلیط از یک ایرلاین با سطح خدمات بالا و قیمت مناسب، طبیعتا یکی از مهمترین قسمت های سفر هوایی است. ایرلاین Pegasus یکی از خطوط هوایی است که مقصد بسیاری از پروازهای آن، عمدتا اروپای شرقی و خاورمیانه است. اگر شما هم می خواهید به یکی از کشورهای این حوزه سفر کنید، در این مقاله همراه ایرانیکارت باشید تا نحوه خرید بلیط از پگاسوس در ایران و پرداخت در این سایت را به شما آموزش دهیم. در صورتی که با روند انجام این کار آشنا هستید و تنها می خواهید خرید نهایی را انجام دهید، از طریق لینک زیر سفارش پرداخت خود را برای ما ارسال نمایید :

خرید بلیط از پگاسوس در ایران

معرفی شرکت هواپیمایی  پگاسوس 

ایرلاین پگاسوس که یکی از شرکت های ترکیه ای است که قیمت بلیط های آن به نسبت سایر شرکت های هواپیمایی بسیار کمتر است. دفتر مرکزی این شرکت در استانبول واقع شده است. ناوگان این شرکت هواپیمایی دارای 64 هواپیما شامل هواپیمای ایرباس A320-200 و هواپیمای بوئینگ 737-800 است.

نحوه خرید بلیط از پگاسوس 

برای خرید بلیط از این شرکت هواپیمایی می توانید وارد آدرس اصلی سایت شوید.

نحوه خرید بلیط از پگاسوس Pegasus در ایران

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، در صفحه اصلی این سایت می توانید کشورهای مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد بلیط، نیاز به اجاره ماشین و … را تعیین نمایید.

بعد تعیین موارد مورد نیاز، پروازهای ممکن همراه با تعداد جاهای خالی به شما نمایش داده می شود، که می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. همان طور که مشاهده می کنید، اطلاعاتی نظیر ساعت پرواز، تعداد جای خالی و … در این قسمت به شما نمایش داده می شود.

نحوه خرید بلیط از پگاسوس Pegasus در ایران

بعد از پیدا کردن پرواز مورد نظر، می توانید از گزینه فلش کناری، اطلاعات بیشتر در مورد این که جای خالی شامل چه طرحی می شود را پیدا کنید.

نحوه خرید بلیط از پگاسوس Pegasus در ایران

بعد از انتخاب پرواز، وارد صفحه ای خواهید شد که باید اطلاعات لازم را برای خرید بلیط وارد نمایید.

نحوه خرید بلیط از پگاسوس Pegasus در ایران

بعد از تایید اطلاعات لازم، و نحوه دریافت اطلاعات بلیط از طریق پیام کوتاه یا ایمیل، می توانید پرداخت هزینه را انجام دهید. که در ادامه روش های پرداخت هزینه خرید بلیط از پگاسوس Pegasus در ایران را به شما آموزش می دهیم.

نحوه پرداخت هزینه خرید بلیط از پگاسوس در ایران

برای خرید بلیط از این شرکت هواپیمایی می توانید از انواع کارت اعتباری مانند ویزاکارت و مسترکارت استفاده کنید. در این صورت می توانید از لینک زیر برای پرداخت هزینه استفاده نمایید :

پرداخت هزینه خرید بلیط از پگاسوس Pegasus

اگر می خواهید از مزایای این نوع کارت های اعتباری برای خرید از سایت های خارجی بهره مند شوید، می توانید از طریق لینک های زیر یکی از آنها را سفارش دهید :

خرید ویزاکارت

خرید مسترکارت

ویژگی های ایرلاین پگاسوس چیست؟

با استفاده از این ایرلاین می توانید به کشورهای مختلف و متنوعی سفر کنید. سفر به کشورهای اروپا، روسیه، قفقاز، خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیا با استفاده از این خط هوایی امکان پذیر است. بسته به این که چه مقدار بودجه برای خرید بلیط از پگاسوس در ایران در نظر گرفته اید، می توانید یکی از 4 طرحی که این شرکت هواپیمایی پیشنهاد می دهد را استفاده کنید. تفاوت اصلی این طرح ها در نوع غذا، انتخاب صندلی و … است.

4 طرح شرکت هواپیمایی عبارت است از :

  • Basic
  • Essentials
  • Advantage
  • Flex

امکان رزرو آنلاین غذا تا 24 ساعت قبل از پرواز امکانپذیر است. قیمت این وعده های غذایی از 6 یورو آغاز می شود که شامل سالاد، صبحانه و … می شود.

نحوه خرید بلیط از پگاسوس Pegasus در ایران

فرآیند چک این Check In در ایرلاین پگاسوس

یکی از ویژگی های این خط هواپیمایی بالا بودن سرعت بررسی و چک این است. بنابراین اگر قصد تعویض ایرلاین را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان دارید، نگران نباشید چرا که گیت بررسی این ایرلاین وقت زیادی از شما نمی گیرد.

برخورد کارکنان ایرلاین پگاسوس چگونه است؟

هنگام سفر هوایی خصوصا اگر برای اولین بار به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید، استرس زیادی خواهید داشت. در این زمان است که برخورد کارکنان یک شرکت هوایی از اهمیت زیادی برخوردار است. کارکنان ایرلاین پگاسوس Pegasus دارای برخوردی دوستانه و مودبانه هستند که باعث تمایز این شرکت هواپیمایی از سایر رقبایش شده است.

کیفیت هواپیماهای ایرلاین پگاسوس چگونه است؟

بالا بودن کیفیت هواپیما، خصوصا اگر پرواز طولانی باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است. با خرید بلیط از پگاسوس Pegasus می توانید مطمئن باشید به نسبت هزینه ای که کرده اید، بهترین کیفیت را دریافت می کنید.

همراهان عزیز امیدواریم که با استفاده از این مقاله پاسخ سوالات خود را در رابطه با خرید بلیط از پگاسوس یافته باشید. با این وجود اگر سوالی دارید، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...