بازی ها

چگونه ولورانت بازی کنیم؟

چگونه ولورانت بازی کنیم؟

آیا شما هم به انجام گیم و بازی‌های حرفه‌ای و سرگرم کننده علاقه دارید؟ حتما اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید با بازی‌های فری فایر، لیگ آف لجندز، ولورانت، نینتندو و … آشنایی دارید. بازی ولورانت یک بازی ویدئویی چند نفره است که توسط کمپانی Riot Games ساخته و در دسترس گیمرها قرار گرفته است. این کمپانی علاوه بر بازی ولورانت دارای بازی‌های موفقی در رزومه خود می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم به جنبه‌های مختلف بازی ولورانت بپردازیم و بیاموزیم که چگونه می‌توانیم ولورانت بازی کنیم؟

چگونه ولورانت بازی کنیم و چه شرایطی دارد؟

برای شروع بازی ولورانت (Valorant) و انجام آن لازم است که ابتدا آی پی خود را تغییر داده، وارد بازی و سپس مچ مکینگ شوید و به محض به اجرا در آمدن بازی و وارد شدن به صفحه‌ای که شخصیت بازی را انتخاب می‌کنید، نرم افزاری که  با آن آی پی را تغییر می‌دهید، خاموش کنید. با این کار می‌توانید از بازی خود لذت بیشتری ببرید ولی این نکته را فراموش نکنید که دیگر امکان استفاده از چت صوتی وجود ندارد. در این صورت نه می‌توانید با هم تیمی‌های خود صحبت کنید، نه صدای آن‌ها را بشنوید و نه در این بازی که به صورت تیمی است، پیروز شوید.

چگونه ولورانت بازی کنیم

مسئله دیگری که در بازی ولورانت اهمیت دارد، این است که با اتمام مچ صفحه نشان دهنده آمار بازی و تجربه‌های کسب شده از آن نیز برای شما ظاهر نخواهد شد. برای برطرف شدن این کار، لازم است از بازی خارج شده، vpn را وصل کرده و مراحل قبل را تکرار کنید که تکرار این مراحل به نوبه خود سخت و طاقت‌فرسا می‌باشد.

با وجودی که بدون نیاز به تغییر آی پی می‌توانید به بازی مشغول شوید، ولی این کار برایتان فرسایشی شده و در نهایت به قدری خسته کننده می‌شود که دید شما نسبت به بازی ولورانت را تغییر می‌دهد. بنابراین راهکار چیست؟ راهکار این است که از روش تغییر آی پی که بتوان هم سرعت بازی را حفظ کرد و هم در حین استفاده قطع نشود، استفاده کنید. در این شرایط پیشنهاد ما به شما استفاده از vps یا سرور مجازی است، که قادر خواهید بود بازی را با پینگ مناسب پیش ببرید.

یکی دیگر از روش‌ها برای راحت انجام شدن این بازی، استفاده از تک لول است که جهت رفع تحریم‌های این بازی منتشر شده و یک آپدیت بزرگ و عظیم دریافت کرده است. به این صورت که علاوه بر League of Legends، انجام بازی‌های اپیک گیمز (Epic Games)، فورتنایت (Fortnite) و Valorant را امکان پذیر می‌کند.

برای خرید گیفت کارت ولورانت، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت ولورانت

دانلود و نصب بازی ولورانت چگونه است؟

برای دانلود و نصب بازی ولورانت هیچ مراحل خاص و پیچیده‌ای نیاز نیست انجام دهید و تنها با انجام مراحل زیر، این کار به سادگی انجام می‌شود.

  • به دلیل اعمال تحریم‌ها و عدم امکان استفاده از این بازی، لازم است که بازی را به یک vps ترجیحا کشور اروپایی متصل کرده و وارد لینک بازی valorant شوید و سپس روی PLAY NOW کلیک کنید.
  • اگر اکانت Riot Games دارید روی Sing in کلیک کرده و به آن وارد شوید. یا می‌توانید با کلیک بر روی Make One یک اکانت جدید ایجاد کنید.

چگونه ولورانت بازی کنیم

  • بعد از ورود به اکانت، گزینه دانلود را مشاهده می‌کنید که با کلیک روی آن از شما خواسته می‌شود تاریخ تولد خود را وارد کنید. سپس دانلود بازی شروع می‌شود.

این بازی فقط برای رایانه‌ها (pc) عرضه شده است و به صورت رایگان می‌باشد. همچنین چون برای اجرای این بازی به سخت افزار خاصی نیاز نیست، بنابراین این بازی به راحتی روی رایانه‌های مختلف اجرا می‌شود.

امکانات مورد نیاز برای بازی ولورانت

تا این قسمت از مقاله آموختیم که چگونه می‌توانیم ولورانت بازی کنیم. حال ممکن است بپرسید که آیا مشغول شدن به این بازی و انجام آن شرایط و امکانات خاصی می‌خواهد یا خیر. در این قسمت به شرایطی که برای انجام بازی ولورانت لازم است، می‌پردازیم.



امکانات مورد نیاز برای بازی ولورانت
مشخصات

سیستم مورد نیاز برای بازی با نرخ ۳۰ فریم
سیستم پیشنهادی برای بازی با نرخ ۶۰ فریم سیستم لازم برای بازی با نرخ بیش از ۱۴۴ فریم
رم ۴ گیگابایت ۴ گیگابایت ۴ گیگابایت
پردازنده Intel Core 2 Due E8400 پردازنده Intel i3-4150 Intel Core i5-4460 3.2GHz
پردازنده گرافیکی  Intel HD 3000 پردازنده گرافیکی Geforce GT 730 پردازنده گرافیکی

سخن نهایی

در این مقاله قصد داشتیم به شما نحوه بازی و اجرا کردن بازی ولورانت را آموزش دهیم. امیدواریم با خواندن آن بتوانید این بازی را بر روی سیستم خود اجرا و به راحتی به انجام آن مشغول شوید. در صورتی که در خرید گیفت کارت ولورانت و استفاده از آن به راهنمایی نیاز دارید، با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کاملی در اسرع وقت در اختیار شما خواهند گذاشت.

چگونه ولورانت بازی کنیم؟
آیا شما هم به انجام گیم و بازی‌های حرفه‌ای و سرگرم کننده علاقه دارید؟ حتما اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید با بازی‌های فری فایر، لیگ آف لجندز، ولورانت، نینتندو و...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...