مسافرت و مهاجرت

نحوه ثبت نام آزمون PTE در ایران

نحوه ثبت نام آزمون PTE در ایران

PTE یکی دیگر از انواع آزمون زبان بین المللی مانند آیلتس و تافل است. این آزمون که مانند تافل از طریق اینترنت برگزار می شود، سطح تسلط افراد به زبان انگلیسی را می سنجد. حداکثر نمره در پی تی ای 90 بوده و در مقایسه با تافل بسیار ساده تر است. به همین دلیل اکثر افرادی که تمایل به مهاجرت به کشور استرالیا را دارند، ترجیح می دهند نسبت به دریافت مدرک PTE اقدام نمایند. اگرچه آزمون PTE در ایران برگزار نمی شود، داوطلبان می توانند برای شرکت به کشور های همسایه که برگزار کننده ازمون باشند، سفر کنند. با این حال امکان ثبت نام در این آزمون در ایران فراهم است. اگر می خواهید بدانید آزمون PTE چیست و چگونه می توان در آن ثبت نام کرد، همراه ما باشید تا با نحوه ثبت نام آزمون PTE و شرایط پرداخت هزینه آن آشنا شویم.

نحوه ثبت نام در آزمون PTE در ایران

تفاوت آزمون PTE با آزمون های آیلتس و تافل

  • پذیرندگی کمتر: PTE پذیرندگی گسترده ی تافل و آیلتس را ندارد. این آزمون اغلب برای مهاجرت به کشورهای استرالیا و نیوزلند استفاده می شود. چون کشور استرالیا مدرک PTE را به جای آیلتس نیز می پذیرد. اما این آزمون بسیار ساده تر از آیلتس است، به همین دلیل است که بین متقاضیان محبوبیت دارد.

توجه کنید: برای مهاجرت به استرالیا نمره ی کسب شده در 4 مهارت آیلتس، باید حداقل 7 باشد که معادل نمره‌ی 65 در PTE است.

  • سرعت در اعلام نتایج آزمون: نتایج این آزمون در بازه ی زمانی کمتری نسبت به دو آزمون دیگر اعلام می شوند.
  • تصحیح آزمون با استفاده از کامپیوتر: همانطور که گفته شد این آزمون از طریق اینترنت برگزار می شود. تصحیح این آزمون برخلاف آیلتس کاغذی نمی باشد و با کامپیوتر انجام می گیرد. این شیوه باعث می شود احتمال خطا در تصحیح کمتر شود.
  • هزینه آزمون PTE: هزینه آزمون PTE در کشورهای مختلف، متفاوت است. درحالی که آیلتس و تافل تقریباً ثابت است.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی

 

معرفی سایت PTEexam.ir

سایت PTEexam.ir یک کلینیک تخصصی برای آزمون PTE می باشد. خدمات سایت PTEexam.ir به شما کمک خواهد کرد که نتایج دلخواهتان را در آزمون PTE دریافت کنید. از جمله خدمات این سایت می توان به کلاس های گروهی حضوری آموزش آزمون PTE ، کلاس های آنلاین، کلاس های گروهی ویژه صفر تا صد گرامر آزمون PTE ، کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی، DVD منابع آموزش آزمون PTE بخشی از خدمات ارائه شده توسط PTEexam میباشد.

نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون PTE در ایران:

برگزار کننده آزمون سازمان Pearson است. اگرچه این آزمون پذیرنگی کمتری نسبت به آزمون های دیگر دارد، اما به دلیل بالاتر بودن احتمال قبولی در این آزمون، داوطلبان زیادی به سمت آن کشیده می شوند. البته باید نحوه برگزاری PTE را در ایران در نظر داشت. که نسبتاً یک چالش برای داوطلب به حساب می آید. داوطلبان برای شرکت در ازمون PTE نیاز به سفر به کشور های همسایه ایران دارند. کشور هایی مثل آذربایجان، ترکیه، امارات، عراق و بحرین این آزمون را برگزار می کنند. هزینه شرکت در این آزمون ها در هر کشور متفاوت هستند. برای اطلاع از قیمت ها از طریق لینک زیر به وبسایت PTE بروید.

Test Centers & Fees

ثبت نام در آزمون PTE

ثبت در آزمون در سایت اصلی این سازمان انجام میشود. برای شرکت در آزمون ابتدا به سایت PTE رفته و برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید. توجه کنید اطلاعات شناسایی درج شده در سایت، عیناً مطابق با اطلاعات گذرنامه ی شما باشد. برای پرداخت هزینه آزمون PTE می توایند از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: هرآنچه در مورد ثبت نام pte باید بدانید

PTE Academic Register

ثبت نام آزمون PTE

حال که با نحوه پرداخت هزینه آزمون PTE آشنا شدید می‌توانید از طریق لینک زیر نسبت به پرداخت هزینه آزمون PTE خود اقدام کنید. همانطور که می‌دانید هزینه آزمون PTE ترکیه، 880 لیر است که می‌توانید ووچر آن را با تخفیف ویژه با مبلغ 820 لیر از ایرانیکارت تهیه کنید. برای استفاده از این تخفیف می‌توانید از طریق دکمه‌های زیر اقدام کنید.

ثبت نام آزمون PTE

سفارش ووچر آزمون PTE

پرسش و پاسخ آزمون PTE

چنانچه سوالی در رابطه با نحوه ثبت نام در آزمون PTE دارید می توانید از گروه PTE exam مشاوره و راهنمایی دریافت نمایید. این مجموعه با برگزاری کلاس های گروهی به صورت حضوری و آنلاین و … به داوطلبان در مسیر دستیابی به هدف خود کمک کند. مجموعه PTEexam خدمات آموزشی خود را در 3 سطح اراده می دهد. این سطح ها به صورت زیر هستند:

  • یک حلقه DVD آموزشی شامل: منابع آزمون و لغات پر تکرار، نمونه سوال های آفلاین، کتاب نمونه سوال های آزمون PTE، آموزش تلفظ صحیح لغات و حروف
  •   کلاس گروهی PTE
  • کارگاه Speeaking (ویژه speaking ازمون PTE)

نظرات و تجربیات خود را از شرکت در این آزمون با ما به اشتراک گذارید.

نحوه ثبت نام آزمون PTE در ایران
PTE یکی دیگر از انواع آزمون زبان بین المللی مانند آیلتس و تافل است. این آزمون که مانند تافل از طریق اینترنت برگزار می شود، سطح تسلط افراد به زبان...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آزمون USMLE چیست ؟
آزمون ها
آزمون USMLE چیست ؟
اگر قصد دارید به کشور آمریکا مهاجرت کنید و در آنجا مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوید یا کار طبابت را انجام دهید، حتما باید در آزمون سه مرحله‌ای...
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
آزمون ها
آزمون آیلتس ایندیکیتور چیست؟
با گسترش و شیوع ویروس کرونا، برگزاری بسیاری از آزمون‌های حضوری کنسل شد. آزمون آیلتس هم که یکی از آزمون‌های مهم و بین المللی برای سنجش تسلط افراد به زبان...
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آزمون ها
آزمون تومر؛ آزمون‌‌ های بین‌‌ المللی زبان ترکی استانبولی
آیا می‌دانستید که برای ورود به دانشگاه‌های ترکیه و تحصیل در آنجا نیز، باید در آزمون‌ های بین‌ المللی زبان ترکی استانبولی شرکت و رتبه ایده‌آل آن را کسب کنید؟ آیا...