بازی ها

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

اگر شما هم یک گیمر حرفه‌ای هستید و تا به حال مشغول بازی پابجی شده باشید، حتما می‌دانید که احتمال درگیری در این بازی و امکان این که جان خود را در این درگیری‌ها از دست دهید، بسیار زیاد است. با این که بسیاری از بازیکنان برای برطرف کردن این درگیری‌ها خود را از آن‌ها دور می‌کنند، ولی نمی‌توان به طور کلی از آن‌ها فرار کرد. در این صورت است ممکن است بپرسید که چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم و از این درگیری‌ها به راحت‌ترین وجه ممکن عبور کنیم. این مقاله را بخوانید تا با تکنیک‌های بازی پابجی آشنا شوید.

چگونه بازی پابجی را حرفه‌ای بازی کنیم؟

از جمله مهم‌ترین المان‌هایی که در بازی پابجی مشاهده می‌شود، وسایل نقلیه‌ی مورد استفاده‌ای هستند که بازی را بسیار سریع‌تر و هیجان انگیزتر می‌کند. با این وسایل نقلیه بسیار سریع‌تر می‌توان در محیط جابه‌جا شد و بازی را به پیش برد. این بازی تنوع بسیار زیادی از وسایل نقلیه را در اختیار شما گذاشته که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به پیشرفت بازی کمک کنید. علاوه بر این شما با استفاده از گیفت کارت پابجی می‌توانید خریدهای درون بازی مانند اسلحه‌ها، لباس‌ و انواع مختلف طرح‌های چتر نجات و .. را از درون جعبه‌های داخل بازی انجام دهید.

برای خرید گیفت کارت پابجی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید گیفت کارت پابجی

البته این شامل کل بازی نمی‌باشد و شما نباید از وسایل نقلیه موجود در بازی به عنوان مانع یا سد معبر برای دشمن استفاده کنید. وسایل نقلیه موجود در بازی از خودروهای زرهی گرفته تا قایق‌های بازی، به راحتی از بین رفته و با شلیک چند گلوله از جانب دشمن منفجر می‌شوند و در نتیجه شما را از بین خواهند برد. به همین دلیل می‌گوییم از وسایل نقلیه به عنوان مانع استفاده نشود.

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه‌ای شویم

مراقب آیتم‌هایی که حمل می‌کنید، باشید

محدودیت زیادی در بازی پابجی وجود دارد که می‌تواند چالش برانگیز باشد، مثلا شما نمی‌توانید در محیط بازی حرکت کنید و هر چه که دوست داشتید را بردارید. به این نکته هم باید توجه کنید که اگر وسیله یا آیتمی را نیاز ندارید، بهتر است سریعا آن را از کوله پشتی خود خارج کنید. چرا که فضای کوله پشتی شما فورا پر شده و دیگر نمی‌توانید آیتم‌های جدیدی را اضافه کنید. برای خالی کردن محتوای درون کوله پشتی، تنها کافی است روی کوله ضربه زده و وسایل غیر لازم و غیر ضروری خود را از داخل کوله خارج کنید. این کار موقع رانندگی یا دویدن هم قابل انجام می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بازی پابجی چیست؟

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویموارد دایره امنیت (red zone) نشوید

در بازی پابجی علاوه بر این که بهتر است مراقب دشمنان خود باشید، باید بتوانید با رد زون‌ها نیز کنار بیایید. رد زون‌ها با دایره‌های قرمز رنگی مشخص شده‌اند که برای شما به معنای زمین مرگ می‌باشد و شما باید سعی کنید وارد آن‌ها نشوید، در غیر ان صورت به شدت زیادی با توپ‌های جنگی برخورد خواهید کرد. در صورتی که مجبور شدید از دایره‌های امن عبور کنید، سعی کنید سریعا به یکی از ساختمان‌های بازی پناه برده و منتظر بمانید همه چیز به حالت قبل برگردد.

با کمک Painkillers و Enegry Drink در زون‌های بازی زنده بمانید

گاهی ممکن است در گوشه‌ای از نقشه بازی گیر کنید و هیچ وسیله نقلیه‌ای که با آن بتوانید مناطق طولانی راه را گذرانده و از آن‌ها عبور کنید، هم نباشد. در این شرایط با به همراه داشتن سرنگ آدرنالین، Painkillers و Enegry Drink می‌توانید در دایره امن یا رد زون‌ها زنده بمانید.

این آیتم‌ها باعث می‌شود که علاوه بر این که بتوانید سریع‌تر راه بروید، میزان سلامتی شما هم افزایش یابد. البته در زون‌های آخر بازی به دلیل ایجاد خسارت‌های زیاد این استراتژی چندان توصیه نمی‌شود. پس پیشنهاد این است که در زون‌های آخر سعی کنید خود را هر چه سریع‌تر به منطقه امن برسانید.

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم

مراقب پل‌ها باشید

پل‌ها در دنیای پابجی، یکی از خطرناک‌ترین مناطق بازی هستند و این در صورتی است که ما آن‌ها را به عنوان آرام‌ترنی بخش بازی می‌شناسیم. مخصوصا اگر فضای بازی کوچک شود، برای دسترسی به سایر نقاط بازی لازم است از روی پل عبور کنید. یکی از ترسناک‌ترین قسمت‌های بازی هم همین است، چون سایر بازیکنان روی پل‌ها در انتظار شما هستند و باید با آن‌ها مقابله کنید.

هچنین باید این احتمال را دهید که ممکن است با وسایل نقلیه مسیر پل‌ها را ببندند. پیشنهاد می‌شود این مسیر را به جای عبور از پل شنا کنید. اگر روی پل‌ها درگیری زیادی اتفاق افتاد از گوشه‌های پل رد شوید تا کسی زیاد متوجه رد شدن شما نشود.

از وسایل نقلیه در زمان حرکت پیاده نشوید

رانندگی با وسایل نقلیه در این بازی قوانین خاص خودش را دارد. یعنی به این صورت نیست که پشت این وسایل نقلیه نشسته و فقط پای خود را روی پدال گاز بگذارید و با سرعت به مقصد برسید. باید سعی  کنید در زمان حرکت با هر وسیله نقلیه از برخورد به مانع جلوگیری کنید. چرا که تصادف‌های زیاد با مانع باعث انفجار و آسب زیاد به شما می‌شود. دقت کنید که در زمان حرکت وسیله نقلیه به هیچ عنوان از آن پیاده نشوید.

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم

در چمن‌ها پنهان نشوید

بسیاری از افراد وقتی مشغول و سرگرم این بازی می‌شوند، برای پنهان و مخفی شدن از دید دشمن در چمنزارها خود را پنهان می‌کنند. اگر شما هم چنین تصمیمی دارید، بهتر است بدانید که پنهان شدن در این علفزارها و چمن‌ها باعث می‌شود شما به راحتی دیده شوید. پس پیشنهاد می‌شود که برای اسنایپ کردن به چمنزارها پناه نبرید، چون با زوم کردن مشخص خواهید شد.

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم

سخن نهایی

در این مقاله آموختیم چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم و با انجام چه تکنیک‌هایی می‌شود به موفقیت در بازی برسیم. آیا شما تجربه بازی پابجی را داشته‌اید؟ چه نکته دیگیری مد نظر شما است که با آن بتوانید در این بازی سریع‌تر به مراحل بعدی رفت و به موفقیت رسید؟

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
بازی ها
بهترین بازی‌های بتل رویال، یک تجربه هیجان انگیز
اگر شما هم به بازی‌های اورجینال علاقه‌مند هستید بهتر است بدانید یکی از بهترین و مهیج‌ترین بازی‌های یارانه‌ای متعلق به مجموعه بتل رویال است. بتل رویال ژانری از بازی‌های ویدئویی...
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
بازی ها
بهترین بازی های ایکس باکس 2020
با پایان سال 2020 لیست هایی از بهترین بازی های ایکس باکس وان این سال منتشر شده است. لیست هایی که به انتخاب منتقدان و یا انتخاب مردم است. در...
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
بازی ها
چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟
حتما شما هم این روزها، زیاد شنیده‌اید که بسیاری از افراد فقط با بازی کردن درآمدهای زیادی کسب می‌کنند. این به خصوص برای افرادی که به بازی و گیم‌های آنلاین...