نرم افزارها

قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی

قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی

یکی از روش های کسب درآمد دلاری ، ساخت اکانت دولوپر گوگل و برنامه نویسی اندروید است. بدون شک در میان روش های مختلفی که برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد، استفاه از این روش می تواند یک روش مطمئن باشد. چرا که هنگام استفاده از روش های کسب دلار رایگان ، مانند سایت نئو باکس ، هیچ تضمینی وجود ندارد که در ازای زمانی که برای کسب درآمد صرف می کنید، پرداخت هزینه به شما انجام شود. بنابراین اگر شما در حوزه برنامه نویسی اپلیکیشن اندروید تخصص دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی آشنا شوید.

انتشار اپ در گوگل پلی استور چگونه انجام می شود؟

گوگل پلی یکی از سرویس های گوگل است که از طریق آن کاربران به برنامه های مختلفی که برای سیستم عامل اندروید نوشته شده اند، دست پیدا کنند. اگر شما هم یکی از کاربران سیستم عامل اندروید باشید، حتما می دانید که برخی از برنامه ها به صورت رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه ای مختصر قابل استفاده هستند. در واقع روش کسب درآمد از گوگل پلی ، انتشار برنامه های اندروید به صورت غیر رایگان است.

اما برای انجام این کار قبل از هرچیز شما به یک حساب گوگل دولوپر گوگل نیاز دارید. تا از طریق آن برنامه ای نوشته اید را جهت بررسی برای کارشناسان ارسال کنید. تا در صورت مطابقت با قوانین انتشار در گوگل پلی ، برنامه شما در اختیار کاربران قرار گیرد.

نکته مهم این است که ساخت این اکانت به هیچ وجه به صورت رایگان امکان پذیر نیست. در نتیجه شما برای افتتاح اکانت دولوپر گوگل باید هزینه 25 دلاری را با استفاده از یکی از انواع کارت های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت پرداخت نمایید تا اکانت شما ایجاد شود. البته در صورتی که قادر به استفاده از این روش نیستید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت برای انجام این کار استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:کسب درآمد از گوگل ادسنس در ایران

قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی چیست؟

متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل اینکه با قوانین انتشار برنامه در این پلتفرم آشنایی ندارند، به اشتباه برخی موارد را هنگام انتشار برنامه انجام می دهند که باعث می شود برنامه شان اصلا برای بررسی توسط کارشناسان نیز ارسال نشود. به همین خاطر مهم است که قبل از انجام این کار حتما با قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی آشنا باشید تا درخواست شما از سوی این سامانه رد نشود.

محدودیت محتوا

از مهم ترین قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی محتوای ارائه شده است. قبل از ارسال برنامه به  Google Play اطمینان حاصل کنید که این برنامه با این سیاست های محتوا و قوانین محلی مطابقت دارد.

  • به خطر افتادن کودک

برنامه هایی که شامل محتوایی می شوند که محتوای جنسی برای کودکان دارند ، فوراً از فروشگاه برداشته می شوند ، و حتی برنامه هایی که باعث ایجاد کودک سالاری یا تعامل نامناسب برای افراد خردسال می شوند ، پذیرفته نمی شوند.

علاوه بر این ، برنامه هایی که مورد توجه کودکان قرار می گیرند اما حاوی مضامین بزرگسالان هستند مجاز نیستند ، از جمله برنامه هایی با خشونت ، خون و خونریزی بیش از حد. برنامه هایی که فعالیت های مضر و خطرناک را به تصویر می کشند یا به آن ها تشویق می کنند.  همچنین برنامه هایی که باعث ایجاد تصویر منفی از بدن یا خود می شوند از جمله برنامه هایی که برای اهداف سرگرمی جراحی پلاستیک ، کاهش وزن و سایرعمل های جراحی زیبایی ظاهری فرد را نشان می دهند، پذیرفته نیستند.

  • محتوای جنسی و فحاشی

اجازه داده نمی شود که برنامه هایی که حاوی محتوای جنسی یا فحش جنسی هستند ، از جمله پورنوگرافی ، یا هرگونه محتوا یا خدماتی که مورد مسائل جنسی باشد آپلود شود.

  • سخنان تنفرآمیز

اجازه داده نمی شود که برنامه هایی که باعث خشونت می شوند ، یا باعث ایجاد نفرت علیه افراد یا گروه هایی بر اساس نژاد ، ناتوانی ، سن ، ملیت ، گرایش جنسی ، جنسیت ، هویت جنسیتی یا هر ویژگی دیگری می شوند که مرتبط باشد با تبعیض یا حاشیه سازی سیستمی دارند ، شروع به کار کند.

  • خشونت

به برنامه هایی که خشونت بلاعوض یا سایر فعالیتهای خطرناک را به تصویر بکشند یا تسهیل کنند، اجازه ی کار داده نمی شود. برنامه هایی که خشونت خیالی را در متن یک بازی به تصویر می کشند ، مانند کارتون ، شکار یا ماهیگیری ، به طور کلی مجاز هستند.

  • محتوای تروریستی

سازمان های تروریستی اجازه انتشار برنامه ها در Google Play را به هر منظور ، از جمله استخدام، ندارند.

برنامه هایی با محتوای مرتبط با تروریسم ، مانند محتوایی که اقدامات تروریستی را ترویج می کند ، خشونت را تحریک می کند یا حملات تروریستی را جشن می گیرد ، مجاز به انتشار نیستند. اگر محتوای مربوط به تروریسم را برای اهداف آموزشی ، مستند ، علمی یا هنری ارسال می کنید ، مراقب باشید که اطلاعات کافی را ارائه دهید تا کاربران زمینه کاری شما را درک کنند.

  • رویدادهای حساس

برنامه هایی که حساسیت معقولانه نسبت به یک بلایای طبیعی ، قساوت ، بحران سلامتی ، درگیری ، مرگ یا رویداد تلخ دیگر دارند را نمایش داده نمی شوند. برنامه های دارای محتوای مربوط به یک رویداد حساس معمولاً مجاز هستند در صورتی که این محتوا دارای ارزش EDSA (آموزشی ، مستند ، علمی یا هنری) باشد یا قصد داشته باشد کاربران را از این رویداد حساس مطلع یا آگاهی دهد ، می توانند فعالیت کنند.

  • قلدری و آزار و اذیت

برنامه هایی که شامل تهدید ، آزار و اذیت هستند یا افراد را به اینکار تشویق می کنند، تمایش داده نمی شوند.

  • محصولات خطرناک

برنامه هایی که مواد منفجره ، اسلحه گرم ، مهمات یا برخی از لوازم جانبی سلاح گرم را تسهیل کنند، اجازه انتشار ندارد. به برنامه هایی که دستورالعمل هایی برای تولید مواد منفجره ، سلاح گرم ، مهمات ، لوازم جانبی سلاح گرم محدود یا سلاح های دیگر ارائه می دهند ، اجازه کار ندارند. این شامل دستورالعمل هایی در مورد چگونگی تبدیل سلاح گرم به قابلیت شلیک اتوماتیک یا شبیه سازی شده اتوماتیک نیز است.

  • ماری جوانا

بدون توجه به قانونی بودن در برخی کشور ها ، اجازه برنامه هایی که فروش ماری جوانا یا محصولات ماری جوانا را تسهیل کنند، اجازه ی کار ندارند.

  • تنباکو و الکل

برنامه هایی که فروش توتون و تنباکو را تسهیل کنند (از جمله سیگارهای الکترونیکی و خودکارها) یا استفاده غیرقانونی یا نامناسب از الکل یا تنباکو را تشویق می کنند، اجازه ی کار ندارند.

جعل هویت

اجازه داده نمی شود برنامه هایی که با جعل هویت شخص دیگری (به عنوان مثال توسعه دهنده دیگر ، شرکت ، نهاد دیگر) یا برنامه دیگری ، کاربران را گمراه می کنند، فعالیت کنند. مراقب باشید از نمادهای برنامه ، توضیحات ، عناوین یا عناصر درون برنامه ای استفاده نکنید که می تواند کاربران را در مورد رابطه برنامه شما با شخص دیگر یا برنامه دیگری گمراه کند.

حقوق مالکیت معنوی

یکی دیگر از مهم ترین قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی حقوق مالکیت معنوی است. اجازه داده نمی شود که برنامه ها یا حساب های توسعه دهندگانی که حقوق مالکیت معنوی دیگران را نقض می کنند (از جمله مارک تجاری ، حق چاپ ، حق ثبت اختراع ، اسرار تجاری و سایر حقوق انحصاری) فعالیت کنند. همچنین برنامه هایی که افراد را به نقض این حقوق تشویق می کنند نیز رد خواهند شد.

اگر شما صاحب علامت تجاری هستید و فکر می کنید برنامه ای در Google Play وجود دارد که حقوق مارک تجاری شما را نقض می کند ، گوگل این امکان را فراهم می کند تا مستقیماً برای حل نگرانی خود با توسعه دهنده تماس بگیرید. اگر نمی توانید با توسعه دهنده به نتیجه ای برسید ، با استفاده از فرم های مربوط در سایت می توانید به شکایت خود رسیدگی کنید.

اگر اسنادی دارید که ثابت می کند شما اجازه استفاده از دارایی معنوی شخص ثالث را در برنامه یا لیست فروشگاه خود دارید (مانند نام های تجاری ، آرم ها و دارایی های گرافیکی) ، قبل از ارسال خود با تیم Google Play تماس بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که برنامه شما به دلیل نقض مالکیت معنوی رد نمی شود.

  • نقض حریم خصوصی ، فریب و سو استفاده از دستگاه

گوگل متعهد به حفظ حریم خصوصی کاربر و ایجاد محیطی ایمن  برای کاربران خود هست. برنامه هایی که فریبنده ، مخرب یا قصد سو استفاده از هر شبکه ، دستگاه یا اطلاعات شخصی را دارند ، کاملاً ممنوع هستند.

شما باید در نحوه مدیریت داده های کاربر شفاف باشید (به عنوان مثال ، اطلاعات جمع آوری شده از یک کاربر یا درباره او ، از جمله اطلاعات دستگاه) را اعلام کنید. این به معنای افشای دسترسی ، جمع آوری ، استفاده و به اشتراک گذاری داده های برنامه شما و محدود کردن استفاده از داده ها به اهداف افشا شده است. علاوه بر این ، اگر برنامه شما از اطلاعات شخصی یا حساس کاربر استفاده می کند ، به سایت مراجعه کنید تا قوانین مربوط با این مهم را مطالعه کنید.

  • درخواست مجوز

درخواست های مجوز باید برای کاربران منطقی باشد. شما فقط می توانید مجوزهایی را بخواهید که برای پیاده سازی ویژگی ها یا سرویس های فعلی در برنامه شما که در لیست فروشگاه Play شما تبلیغ می شوند ، لازم باشد. شما نمی توانید از مجوزهایی که امکان دسترسی به داده های کاربر یا دستگاه را برای ویژگی ها یا اهداف نامشخص ، اجرا نشده یا ممنوع است، استفاده کنید. داده های شخصی یا حساس که از طریق مجوزها دسترسی دارند ممکن است هرگز فروخته نشوند.

برای دسترسی به داده ها در متن (از طریق مجوز تأییدی افزایشی) مجوزها را درخواست کنید تا کاربران بدانند چرا برنامه شما مجوز را درخواست می کند. از داده ها فقط برای اهداف مورد استفاده کاربر استفاده کنید. اگر بعداً مایل به استفاده از داده ها برای اهداف دیگر هستید ، باید از کاربران سوال کنید و مطمئن شوید که آنها با استفاده های اضافی موافقت می کنند.

کسب درآمد و تبلیغات

از قوانین انتشار برنامه در گوگل پلی باید به کسب درآمد و تبلیغات اشاره کرد. Google Play از انواع استراتژی های کسب درآمد برای بهره مندی از توسعه دهندگان و کاربران از جمله توزیع پولی ، محصولات درون برنامه ای ، اشتراک ها و مدل های مبتنی بر تبلیغات پشتیبانی می کند. برای اطمینان از بهترین تجربه کاربر ، بهتر است یک سری از موارد را در نظر بگیرید.

  • پرداخت ها

برنامه هایی که از خریدهای درون فروشگاهی یا درون برنامه ای استفاده می کنند باید از دستورالعمل های زیر پیروی کنند:

خریدهای داخل فروشگاه: توسعه دهندگانی که برای برنامه ها و بارگیری ها از Google Play شارژ می گیرند باید از سیستم پرداخت Google Play استفاده کنند.

خریدهای درون برنامه ای: توسعه دهندگانی که محصولات درون یک بازی بارگیری شده در Google Play یا دسترسی به محتوای بازی را ارائه می دهند ، باید از صورتحساب درون برنامه ای Google Play به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.

توسعه دهندگانی که محصولات دسته دیگری از برنامه بارگیری شده در Google Play را ارائه می دهند ، باید از صورتحساب درون برنامه ای Google Play به عنوان روش پرداخت استفاده کنند ، به جز موارد زیر:

  • پرداخت فقط برای محصولات فیزیکی است

پرداخت برای محتوای دیجیتالی است که ممکن است در خارج از برنامه مصرف شود (به عنوان مثال آهنگ هایی که می توانند در سایر دستگاه های پخش موسیقی پخش شوند).

  • ارزهای مجازی درون برنامه ای فقط باید در عنوان برنامه یا بازی که برای آن خریداری شده استفاده شود.

توسعه دهندگان نباید کاربران را در مورد برنامه هایی که می فروشند گمراه کنند و همچنین در مورد خدمات ، کالاها ، محتوا یا عملکردهای درون برنامه ای که برای خرید ارائه می شوند ، گمراه کنند. اگر توضیحات محصول شما در Google Play به ویژگی های درون برنامه ای اشاره دارد که ممکن است به هزینه خاص یا اضافی نیاز داشته باشد ، توضیحات شما باید به وضوح به کاربران اطلاع دهد که برای دسترسی به این ویژگی ها پرداخت لازم است.

تبلیغات

به برنامه هایی که محتوای فریب دهنده دارند اجازه ی کار داده نمی شود. تبلیغات با اپلیکیشن هایی که مجوز آن ها را تایید کرده اند تنها نمایش داده می شود. تبلیغاتی که در برنامه ی شما نمایش داده می شوند، باید با قوانین در گوگل پلی هم ردیف باشد.

  • برنامه تبلیغات خانوادگی

اگر تبلیغات شما مواردی را شامل می شود که مخاطب اختصاصی آن ها کودکان و برنامه هایی که کودکان آنها را مشاهده می کنند باید قوانین مربوط به این مساله را به صورت کامل مشاهده کنید. اگر تبلیغات شما از قوانین کلی گوگل پلی نیز پیروی کنید اما از قوانین خانوادگی پیروی نکند امکان دارد که باز تبلیغات شما به مشکل بر بخورد.

نصب نرم افزار های  ناخواسته  در موبایل

در Google تمرکز بر روی کاربر است ، همه موارد دیگر در الویت های بعدی قرار می گیرند. در قوانین گوگل همه چیز به سمتی پیش می رود که تجربه کاربری بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این خط مشی بر اساس خط مشی نرم افزار ناخواسته Google با ترسیم اصول برای اکوسیستم Android و فروشگاه Google Play استوار است. نرم افزاری که این اصول را نقض کند ، به طور بالقوه برای تجربه کاربر مضر است و ما برای محافظت از کاربران در برابر آن اقداماتی انجام می گیرد.

بیشتر نرم افزارهای ناخواسته یک یا چند ویژگی اصلی مشابه را نمایش می دهند:

  • نرم افزار فریبنده است ، مورد چیزی را پیشنهاد می دهد که جوابگو نیست.
  • نرم افزار تلاش می کند تا کاربران را فریب دهد تا آن را نصب کنند و بعد آن ها را به سوی برنامه ای دیگر هدایت می کند.
  • در مورد عملکرد اصلی برنامه هی چیز به کاربر نمی گویند و می خواهند هویت خود را پنهان کنند.
  • برنامه از راه های نادرست بر روی سیستم کاربر تأثیر می گذارد.
  • برنامه اطلاعات شخصی را بدون اطلاع کاربران جمع آوری یا انتقال می دهد.
  • همراه با نرم افزارهای دیگر است و حضور آن فاش نمی شود.

  • تبلیغات کلاهبرداری

تبلیغات کلاهبرداری یا شرط بندی به کل ممنوع است. تعاملات آگهی ایجاد شده به منظور فریب یک شبکه تبلیغاتی در برای افزایش بازدید های واقعی، تبلیغات کلاهبرداری است که نوعی ترافیک نامعتبربه سمت وب سایت شما می فرستند. تقلب در تبلیغات ممکن است محصول جانبی توسعه دهندگان باشد که تبلیغات را به روشهای غیر مجاز انجام می دهند ، مانند نمایش تبلیغات پنهان ، کلیک خودکار بر روی تبلیغات ، استفاده از ربات ها و .. یا فعالیت انسانی طراحی شده برای تولید نامعتبر ترافیک تبلیغات. ترافیک نامعتبر و تقلب در تبلیغات برای تبلیغ کنندگان ، توسعه دهندگان و کاربران مضر است و باعث از بین رفتن اعتماد به برنامه ها در طولانی مدت خواهد شد بنابراین گوگل این اجازه را به متقلبین نخواهد دارد.

فعالیت های اسپم

گوگل برنامه هایی را که کارهای اسپم انجام می دهند را مجاز به فعالیت نمی داند ، مانند برنامه هایی که پیام های ناخواسته را به کاربران ارسال می کنند یا برنامه های تکراری یا بی کیفیت.

  • پیام هرزنامه

برنامه هایی که به کاربر پیامک ، ایمیل یا پیام دیگر ارسال می کنند بدون اینکه کاربر توانایی تأیید محتوا مورد نظر را داشته باشد، از فعالیتشان جلوگیری خواهد شد.

  • بازدید از وب و هرزنامه وابسته

برنامه هایی که هدف اصلی آنها جابجایی ترافیک وابسته به یک وب سایت یا ارائه نمای وب از یک وب سایت بدون اجازه از مالک یا سرپرست وب سایت است اجازه ی کار ندارند.

  • مطالب تکراری

برنامه هایی که فقط تجربه مشابه سایر برنامه های موجود در Google Play را دارند ، اجازه کار ندارند. برنامه ها باید از طریق ایجاد محتوا یا خدمات منحصر به فرد ، برای کاربران ارزش آفرینی کنند.

طراحی برنامه برای کودکان و خانواده ها

استفاده از فناوری به عنوان ابزاری برای غنی سازی زندگی خانواده ها همچنان رو به رشد است و والدین به دنبال محتوای ایمن و با کیفیت برای اشتراک گذاری با فرزندان خود هستند. شما ممکن است برنامه های خود را به طور خاص برای کودکان طراحی کنید یا برنامه شما فقط توجه آنها را به خود جلب کند. Google Play می خواهد به شما کمک کند مطمئن شوید برنامه شما برای همه کاربران از جمله خانواده ایمن است. پس به این مساله به خوبی توجه کنید.

گوگل پلی چگونه به برنامه نویسان کمک می کند؟

گوگل توسعه دهندگان را قادر می سازد تا بهترین کار خود را انجام دهند و با سرمایه گذاری در ابزارها و منابعی که باعث رشد آن ها می شود، به آنها کمک می کند تا به موفقیت برسند. دسترسی و توزیع جهانی گوگل برنامه ها و بازی های آنها را در مقابل بیش از یک میلیارد کاربر اندروید قرار می دهد – کلید اصلی موفقیت برای استفاده ی از این بازار بالقوه و گسترده است.

  • برنامه و رتبه بندی برنامه

هدف گوگل این است که به کاربران کمک کند برنامه ها و بازی هایی را که از میلیون ها نفر در Google Play استفاده می کنند را به راحتی پیدا کنند.

کاربران می توانند در Google Play ، در انواع مختلفی از دستگاه ها ، از جمله تلفن ، کامپیوتر و  تلویزیون ، با برنامه ها آشنا شوند و آن ها را نصب کنند. به عنوان مثال ، کاربران می توانند در صفحه اصلی اپلیکیشن مرور کنند ، یک برنامه را جستجو کنند ، جزئیات صفحات  برنامه را ببیند و اگر نظرش جلب شد، آن را نصب کند.

گوگل می خواهد کاربران محتوای مربوط به خود را ببینند و با برنامه هایی که بارگیری می کنند تجربه مثبتی داشته باشند. به طور کلی از برنامه هایی با کیفیت و مناسب برای مخاطبان گسترده استقبال می کند. بهترین کاری که یک توسعه دهنده برای افزایش قابلیت کشف می تواند انجام دهد ساخت برنامه ای است که مردم از آن لذت ببرند و آن را به دیگران توصیه کنند.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام
    میخواستم بازی فروشی تو گوگل پلی منتشر کنم
    موقع برداشت کنم با چه حساب داشته باشم پی پال یا حساب بین المللی؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، متاسفانه در حال حاضر کاربران ایرانی نمی‌توانند از خدمات گوگل پلی استفاده کنند.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. با سلام
    ۱) کلید امضاء رو انجام دادم (مشخصات خودم، شهر تبریز، با Code XX: IR) نوشتم، تو اپلود کنم
    اگه گوگل با IR بفهمد، تحریم میکند؟
    ۲) موقع ایمیل ثبت نام میکنم با ای پی امریکا درسته؟
    ۳) بعد اکانتم دولوپر ثبت شد با ای پی المان با فرانسه و… استفاده کنم ، مشکلی نیست یا همون امریکا؟
    ۴) میخوام برنامه رو بفروشم با حساب پی پال داشته باشم؟
    ممنون میشم حواب بدید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام وعرض ادب
      کاربر گرامی، مجموعه ایرانیکارت صرفا خدمات دولوپری گوگل را انجام می‌دهد و انتشار اپلیکشن بر عهده خود کاربر می‌باشد. برای رسیدن به پاسخ مناسب، از افرادی که انتشار app را انجام می‌دهند، سوال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    من یک برنامه از سورس کد برنامه دیگر ساختم آیا گوگل پلی روی موضوع هم حساس است یا نه یا فقط قوانین که گفتید روش حساس است

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. با سلام و عرض ادب

    بنده میخواستم بازیهایی که ساختم رو داخل گوگل پلی هم منتشر کنم ، الان سوالی که هست گوگل برای ایران تحریم کرده بخش ثبت نامش رو در واقع اگه متوجه بشه ایرانی هستیم مبلغ ۲۵ دلاری هم که پرداخت شده بازگشت نمیشه و حساب بسته میشه ، چرا راه حلی هست که که تحریم رو دور بزنیم و یا احراز هویت رو طوری انجام بدیم که ایرانی شناسایی نشیم ؟

    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید متشکرم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • کاربر گرامی در قسمت سرویس ها اکانت دولوپر گوگل را ثبت درخواست نمیایید و یک ایمیل با ای پی آمریکا ساخته و شماره موبایل غیر ایران در آن ثبت کرده و با یوزر و پسورد جیمل در تیکت ارسال کنید
      و قابل توجه که این اکانت برای کسب دارمد مناسب نیست و برای اپلیکشن های رایگان مناسب است

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
      • باسلام ، بابت پاسختان سپاسگزارم

        پس صرفا برنامه های رایگان میشه منتشر کرد ، آیا برنامه با پرداخت درون برنامه ای هم نمیشه در این اکانت منتشر کرد ؟ ویا برنامه با تبلیغات داخل برنامه جهت کسب در آمد ؟ یعنی برنامه رو رایگان قرار بدیم و از تبلیغات داخل برنامه فقط کسب درآمد کنیم .

        سوال دیگه هم که هست برای کسب درآمد و پولی قرار دادن برنامه چه اکانتی پس باید باز شود ؟ اکانتی که شما باز میکنی احرازهویت میشود ؟

        متشکرم

        آیا این نظر برایتان مفید بود؟
        • البته منظورم از تبلیغات ، استفاده از سورس های تبلیغات ایرانی در برنامه (وبسایت های تبلیغ دهنده ایرانی ) هست .

          آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. با سلام و خسته نباشید
    من یه برنامه ساختم که میخواستم تو گوگل پلی انتشارش بدم و قیمتش رو یک دلار بزارم و اینکه چگونه باید این کار رو بکنم و همچنین درآمدش رو برداشت کنم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام
      کاربر گرامی برای انتشار برنامه خود لازم است که یک حساب گوگل دولوپر ( google developer ) داشته باشید. این خدمات از طریق مجموعه ایرانیکارت انجام خواهد شد.
      خواهشمند است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های ثابت مجموعه داخلی ۴۵۰ تا ۴۵۶ تماس حاصل فرمایید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. ببخشید من برنامه نویس فلاتر هستم و میخوام بدونم مثلا من برای اپم توی کافه بازار خرید درون برنامه ای گذاشتم و برای کاربران گوگل پلی میخوام این بخشو دلاری بسازم من تو چند تا سایت به این برخورد کردم که نمیشه این کارو کرد چون برای اپ هایی که هرجوره پول میگیرند باید احرازهویت بکنن و آدرس میگیرن و یک کد رو به خونه میفرستن اون کد رو باید تو سایت وارد کنی تا درست شه
    حالا این درسته یا فقط برای اپ های پولی اینجوریه و درون برنامه ای مشکلی نیست یا کلا غلطه این موضوع

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند شما می توانید اپلیکیشن موردنظر خود را روی گوگل پلی انتشار دهید و و هر زمان که تعداد نصب های اپلیکیشن شما به ۱۰۰۰۰ تا رسید از خدمات مجموعه برای دریافت درامد ارزی خود استفاده نمایید
      در این روش نیازی به ایجاد اکانت وریفای شده روی گوگل توسط شما نمی باشد و شما می توانید از اکانت ادموب مجموعه برای این امر استفاده نمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
نرم افزارها
گوگل ویس چیست ؟ (Google Voice)
گوگل یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد. هدف این شرکت سازماندهی اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم می‌باشد. این شرکت در راستای رسیدن به...
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اکانت های خارجی
نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟
اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی...
نرم افزارها
اسکایپ چیست و چگونه کار می کند؟
اسکایپ Skype یک سرویس VoIP است که به افراد امکان می دهد با استفاده از کامپیوتر، مرورگر وب یا تلفن همراه تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برقرار...