مسافرت و مهاجرت

اجاره خودرو در خارج کشور

اجاره خودرو در خارج کشور

آشنایی با سیستم حمل‌ونقل کشورهای خارجی برای ما که در ایران زندگی می‌کنیم، کمی دشوار است چرا که معمولاً تفاوت زیادی بین سیستم حمل‌ونقل ایران و سایر کشورهای خارجی وجود دارد. به همین دلیل است که از مهم‌ترین نکاتی که در راهنمای سفر بعد از رزرو هتل خارجی (از سایت‌های مختلفی مانند بوکینگ دات کام و یا Hotels.com) و خرید بلیط هواپیما خارجی به مسافران گفته می‌شود، اجاره خودرو در خارج کشور است.

نحوه اجاره خودرو در خارج کشور

برای اجاره خودرو در خارج کشور سایت‌های مختلفی وجود دارد که شما بسته به مقصد مورد نظرتان باید یکی را انتخاب کنید. بعد از آن باید مدت زمان کرایه خودرو ، نوع خودرو و … توسط شما تعیین شود. سپس برای پرداخت هزینه، می‌توانید از یکی از روش‌های پرداختی که سایت در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. معمولاً در اکثر سایت‌های خارجی، به دلیل تراکنش‌های بین‌المللی متعددی که وجود دارد، یکی از انواع کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت به عنوان روش پرداخت پیشنهاد داده می‌شود.

بنابراین شما برای کرایه خودرو در خارج کشور می‌توانید یا از خدمات ارزی ما استفاده کنید و یا اینکه خودتان پرداخت را انجام دهید. در صورتی که تمایل دارید این کار توسط کارشناسان ما انجام شود، می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید :

کرایه خودرو در خارج کشور

اما در صورتی که خودتان قصد انجام این پرداخت ارزی را دارید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر درخواست خرید کارت اعتباری و یا شارژ کارت را برای ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

اجاره خودرو در خارج کشور

فراموش نکنید که با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید در فروشگاه‌های خارجی، با استفاده از دستگاه پز نیز خرید انجام دهید. پس با خرید ویزا کارت و یا خرید مستر کارت با یک تیر دو نشان بزنید. هم خرید فیزیکی و هم خرید آنلاین.

معرفی بهترین وب‌سایت‌ها برای کرایه خودرو در خارج کشور

همان‌طور که گفته شد برای اجاره خودرو در خارج کشور بسته به جایی که می‌روید، می‌توانید از خدمات وب‌سایت‌های مختلفی استفاده کنید. برخی از معروف‌ترین این سایت‌ها عبارت هستند از :

اجاره خودرو در خارج کشور

مهم‌ترین نکاتی که هنگام اجاره خودرو در خارج کشور باید بدانید

  • برای کرایه خودرو شما تنها تصویری از ماشین مشاهده می‌کنید. بنابراین انتظار داشته باشید که خودروی واقعی با عکس کمی تفاوت داشته باشد.
  • اگر هنگام کرایه خودرو در خارج کشور به وسیله اضافه‌ای مانند صندلی کودک نیاز دارید، حتماً هنگام ثبت سفارش مشخص کنید.
  • اگر قرار است که چند نفر رانندگی کنند، حتماً اطلاعات کامل در مورد هر راننده را وارد نمایید. چرا که در غیر این صورت اگر اتفاقی برای ماشین بیفتد، بیمه مسئولیتی قبول نمی‌کند.
  • حتماً شرایط اجاره خودرو در خارج کشور را در سایت مد نظرتان چک کنید. گاهی اوقات به گواهینامه بین‌المللی نیاز است، گاهی اوقات محدودیت سن وجود دارد و … . بنابراین قبل از پرداخت هزینه از شرایط کرایه خودرو اطمینان حاصل کنید.
  • گرفتن بیمه خودرو و اعلام موافقت با شرایط بیمه معمولاً برای کرایه خودرو در هر کشوری الزامی است. بنابراین قبل از این که با شرایطی موافقت کنید، حتماً اطمینان حاصل کنید که بیمه شامل چه مواردی می‌شود و البته نمی‌شود!
  • فراموش نکنید که برای دریافت خودرو بهتر است که تمام مدارکتان را به صورت کاغذی همراه داشته باشید. به عنوان مثال کارت شناسایی، گواهی‌نامه و …
  • قبل از این که فرم تحویل خودرو را امضا کنید، حتماً به طور کامل خودرو را چک کنید. بعد از تحویل هر اتفاقی هم قبلاً برای ماشین افتاده باشد به پای شما گذاشته می‌شود! به شما توصیه می‌کنیم حتی از تمام خرابی و یا خراش‌های ماشین عکس بگیرید! البته صرفاً برای محض احتیاط!

همراهان عزیز، اگر برای اجاره خودرو در خارج کشور سؤالی دارید و یا نمی‌دانید هزینه را چگونه پرداخت نمایید، از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...