خرید کالا از سایت های خارجی

نحوه فروش کتاب در آمازون: یک کتاب و هزار سودا

نحوه فروش کتاب در آمازون: یک کتاب و هزار سودا

فروش کتاب در آمازون از آن دسته کسب و کار هایی که هنوز بازار بکری رو در کشور ما داره. شاید بخشی از اون بخاطر تصورات ما از تحریم ها است و شاید قسمتی هم از عدم دانستن ولی باید بدانیم که هر روزی که شرایط کار در این بازار را دارید و به آن نمیپردازید، یک بازار بکر با حضور 310 ملیون خریدار را از دست میدهید. نحوه فروش کتاب در آمازون به روش هایی مقدور است که در ادامه آموزش آنها را با هم مرور خواهیم کرد. شما میتوانید پس از مطالعه این یادداشت بهترین روش را نسبت به شرایط خود انتخاب کرده و از آن بهره ببرید.حجم معاملات این بازار مبلغی بالغ بر 178 میلیارد دلار است.

حال چگونه میتوان از بازای با این حجم ظرفیت استفاده کرد و بهره برد. با ایرانیکارت همراه باشید تا به جزییات بیشتری بپردازیم.

تمامی راه های فروش کتاب در آمازون

نحوه فروش کتاب در آمازون

روش هایی برای فروش کتاب در آمازون

  • فروش کتاب های خود در سایت آمازون در ازای پول نقد

معمول ترین و شاید معقول ترین روش فروش یک جنس در ازای دریافت پول میباشد. اولین راهی نیز که شما باید به آن واقف باشید، فروش کتاب در آمازون در ازای مبلغی است. خود این روش نیز به سه راه قابل اجراست:

ارسال کتاب فروخته شده توسط آمازون:

این در حالتی است که شما امکان انبارداری را ندارید و میخواهید اقدام به فروش کتاب بفرمایید. در این صورت شما کتاب های خود را به انبار آمازون ارسال میکنید و با این کار ادامه فرآیند را به آمازون میسپارید. این روش بهترین روش برای مبتدیان این بازار است و آسان ترین و همانطور که حدس میزنید کمترین میزان سود را داراست.

ارسال کتاب توسط فروشنده:

شما در این روش از آمازون فقط به عنوان بستری برای قرار دادن کتاب خود استفاده میکنید و تمام مراحل بسته بندی و ارسال به مشتریان خرید از آمازون بر عهده شماست.

فروش عمده کتاب به آمازون (وندور آمازون amazon vendor):

اگر شما یک انتشاراتی دارید و یا یک کتاب فروشی دارید که حال قصد تعویض شغل را دارید و با خیل انبوهی از کتاب روبرو هستید، میتوانید از این سرویس آمازون استفاده کنید. شما در این روش کتاب های خود را به صورت مستقیم به آمازون میفروشید.

آموزش فروش کتاب در آمازون

  • انتشار کتاب خود به صورت مستقیم از آمازون کیندل Amazon Kindle

شما در این روش اگر نویسنده و یا مترجم یک اثر مکتوب در ژانر های متفاوت باشید میتوانید کتاب خود را در این بستر منتشر کنید و از تمامی حقوق یک نویسنده برخوردار باشید و هر زمانی که دوست داشتید اثر خود را ویرایش کنید. این یک فرصت فوق العاده برای انتشار کتاب خود به دور از تمامی مسایل حاشیه ای و مالی خواهد بود.

  • مبادله کتاب های قدیمی در آمازون

یک راه بسیار خلاقانه برای فروش کتاب شماست مخصوصا کتابی سالم و قدیمی شما که تصور میکنید یک شخص دیگر میتواند از آنها استفاده کند. شما در این روش در اصل دارید در مرحله اول کتاب های خود را به آمازون میفروشید و در ازای آنها گیفت کارت های مخصوص آمازون را دریافت میکنید. تنها شرط نیز این است که کتاب های شما توسط آمازون تایید شوند و باید شما کتاب ها را برای دفاتر مشخص شده ارسال فرمایید و در صورت تایید که مبلغی را دریافت میکنید و در غیر این صورت کتاب ها به هزینه آمازون برای شما بازگردانده خواهند شد.

اگر در این میان هوس خرید کتاب از آمازون را کردی !

خرید کتاب از آمازون

کلام آخر !

در این قسمت اول این یادداشت با روش های رایج خرید و  فروش کتاب به آمازون آشنا شدیم و در قسمت آینده به افتتاح حساب و اقدام کردن به فروش کتاب میپردازیم و این که این امکان برای ایرانیان نیز مقدور است و یا خیر.

آیا شما تجربه فروش محصولی را در فروشگاه های اینترنتی داشته اید. نظرات خود را در این رابطه با ما در میان بگذارید.

نحوه فروش کتاب در آمازون: یک کتاب و هزار سودا
فروش کتاب در آمازون از آن دسته کسب و کار هایی که هنوز بازار بکری رو در کشور ما داره. شاید بخشی از اون بخاطر تصورات ما از تحریم ها...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...