حواله ها

ارسال پول به آفریقای جنوبی | حواله راند

ارسال پول به آفریقای جنوبی | حواله راند

اگر یکی از اقوام شما در آفریقای جنوبی زندگی کند، یا به دلیل کار یا تحصیل در این کشور به دنبال راهی برای ارسال پول به آفریقای جنوبی باشید، با چالش های زیادی مواجه خواهید بود. به دلیل تحریم های جوامع بین الملل علیه روابط مالی با ایران، ارسال حواله ارزی یا دریافت آن در ایران به سادگی قابل انجام نیست. این شرایط برای ارسال حواله با ارزهایی که کم کاربرد تر باشند، دشوارتر نیز خواهد بود. اما ارسال حواله راند آفریقای جنوبی از ایران غیر ممکن نیست. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

انواع راه های ارسال حواله راند

برای ارسال انواع حواله ارزی به خارج از کشور نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت دارید که برای دریافت این کارت ها نیاز به افتتاح حساب ارزی است. در برخی شرایط از راه های جایگزین نیز می توان استفاده کرد. مثلاً استفاده از کیف پول الکترونیکی مثل پی پال یا سرویس های مشابه. اما بسیاری از شهروندان ایرانی به این شرایط دسترسی ندارند. در این صورت با استفاده از خدمات ایرانیکارت می توانید از انواع روش های معرفی شده در ادامه، برای ارسال پول به آفریقای جنوبی استفاده نمایید.

ثبت نام

حواله راند

حواله سوئیفت

حواله سوئیفت یا حواله TT به حواله بین بانکی گفته می شود. ارسال این حواله بین تمامی بانک های عضو شبکه سوئیفت امکان پذیر است. ارسال حوله ارزی سوئیفت تنها از طریق حساب بانکی طرفین امکان پذیر است. پس برای ارسال این نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید، یا می توانید از خدمات حواله سوئیفت ایرانیکارت بهره ببرید.

برای ارسال حواله سوئیفت اطلاعاتی نظیر شماره حساب، نام و آدرس بانک گیرنده و کد سوئیفت گیرنده نیاز است. ارسال این حواله 3 الی 5 روز کاری زمان لازم دارد. زمانی که شما قصد ارسال حواله راند به آفریقای جنوبی داشته باشید، یا باید موجودی ارز راند در حساب شما کافی باشد، یا حواله شما شامل نرخ تبدیل ارز خواهد شد. کارمزد تبدیل ارز در مبالغ بالا می تواند شامل مبلغ قابل توجهی باشد. این کارمزد مازاد بر کارمزد ارسال حواله توسط این شبکه است.

برای مطالعه بیشتر در رابطه با ارسال پول به آفریقای جنوبی یا سایر کشور های جهان، به مطلب انواع حواله ارزی با کردیت کارت مراجعه کنید.

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون شبکه مالی بین المللی است که بیشتر برای مواقعی استفاده می شود که زمان مهم ترین عامل در ارسال حواله باشد. کارمزد ارسال این حواله نسبتاً بالا است اما تنها چند ساعت پس از تحویل حواله به باجه ی وسترن یونیون، گیرنده می تواند در کشور مقصد، حواله را دریافت نماید. برای ارسال حواله وسترن یونیون نیازی به افتتاح حساب نیست. این حواله با ارئه مدارک شناسایی و یک کد رمز بین فرستنده و گیرنده منتقل می شود.

حواله راند

حواله آنلاین

این شیوه ارسال حواله، نیز بدون نیاز به افتتاح حساب بانکی یا مراجعه با باجه های خدماتی آن قابل انجام است. حواله آنلاین ایرانیکارت نسبت به سایر روش ها برتری دارد. در این روش ارسال حواله راند به آفریقای جنوبی بدون کارمزد و نرخ تبدیل ارز قابل انجام است. این روش برای ارسال پول به آفریقای جنوبی و سایر کشور های جهان و با انواع ارز ها قابل استفاده است.

ارسال پول به آفریقای جنوبی با چه ارز هایی امکان پذیر است؟

همان طور که گفته شد با استفاده از حواله آنلاین می توان به تمام کشور های جهان ارز های رایج آن کشور ها را حواله کرد. ارسال پول به آفریقای جنوبی با ارز های دلار آمریکا، راند، یورو و … قابل انجام است.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام وقت بخیر
    امکان واریز ۵۰ هزار دلار به کشور غنا وجود دارد؟
    از چه مسیری؟
    کارمزد آن چقدر است؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از سمت مجموعه جهت اعلام مشاوره با شما تماس گرفته شد.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...