حواله ها

ارسال حواله وسترن یونیون

ارسال حواله وسترن یونیون

در میان روش‌های مختلفی که برای انتقال و ارسال حواله ارزی وجود دارد، ارسال حواله وسترن یونیون شاید محبوب‌ترین روش باشد! برای استفاده از این شبکه آنلاین پرداخت ارزی ، می‌توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کرده و درخواست خود را از طریق لینک زیر در سایت ثبت کنید :

ارسال حواله وسترن یونیون

آموزش ارسال حواله وسترن یونیون

به دلیل تحریم‌هایی موجود، نمایندگی وسترن یونیون در ایران وجود ندارد. به همین دلیل برای ارسال حواله وسترن یونیون شما باید از شرکت‌های واسط مانند ایرانیکارت استفاده کنید.

ابتدا وارد سایت شوید.

از منوی بالا، سمت چپ گزینه ورود یا ثبت نام را انتخاب کنید.

ارسال حواله وسترن یونیون

سپس وارد حساب کاربری‌تان شوید.

ارسال حواله وسترن یونیون

از منوی سمت راست، گزینه پرداخت ارزی و سپس وسترن یونیون را انتخاب کنید.

ارسال حواله وسترن یونیون

بعد از آن باید اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت سفارش را وارد نمایید.

ارسال حواله وسترن یونیون

مهم‌ترین نکاتی که هنگام ارسال حواله وسترن یونیون باید بدانید

  • ایرانیکارت طبق درخواست شما به نام، نام خانوادگی و کشوری که خواسته‌اید وسترن یونیون / مانی گرام را انجام می‌دهد. داشتن هرگونه اشتباه در پرکردن فرم وسترن یونیون می‌تواند باعث کارمزد اضافه‌تر، تأخیر و دیگر عواقب احتمالی باشد.
  • ایرانیکارت متعهد می‌شود تا 10 روز وسترن یونیون را پیگیری کند پس از آن،تغییر اسم، کنسل کردن حواله و … بر عهده ایرانیکارت نیست.
  • در صورت کنسل کردن وسترن یونیون ، یا تغییر کشور یا تغییر کامل اسم کارمزد وسترن یونیون کسر می‌شود.
  • وسترن یونیون گاها اسکن از پاسپورت یا کارت شناسایی تحویل گیرنده را نیاز دارد. در صورت درخواست وسترن یونیون حتماً باید این مدارک را برای ما اسکن کرده و بفرستید در غیر این صورت حواله شما به حالت تعلیق در می‌آید و تا کامل شدن مدارک درخواست شده در سیستم وسترن یونیون می ماند.
  • اکسچنج فی یا هزینه تغییر ارز در وسترن یونیون بالاتر از حد استاندارد جهانی است. در صورت تغییر ارز ممکن است کمی از اصل پول کسر شود. دقت کنید این اکسچنج فی را ایرانیکارت نمی‌گیرد و خود وسترن یونیون از پول کسر می‌کند.
  • حواله‌های Hold شده در سیستم وسترن یونیون 5 روز الی 60 روز کاری طول خواهند کشید تا مشکلشان حل شود.
  • در صورت برگشت حواله نرخ تسویه به قیمت دلار روز می‌باشد.
  • در صورت کنسل شدن حواله به هر دلیلی کارمزد از سمت شبکه وسترن یونیون برگشت داده نخواهد شد. بدیهی است ایرانیکارت کارمزد را بر نمی‌دارد و توسط شبکه کسر خواهد شد.
  • لطفاً توجه داشته باشید برای انجام حواله حتماً به تصویر پاسپورت یا Id card شخص گیرنده نیاز است.
  • به دلیل قوانین پول‌شویی و سختگیری شبکه وسترن درکشورهای آفریقایی ممکن است در خصوص برگشت حواله، کنسل شدن و یا Hold شدن بیشتر از زمان معمول برای مشخص شدن نتیجه نیاز باشد.

نرخ حواله وسترن یونیون

نرخ حواله وسترن یونیون هر روز در سایت ما به روز رسانی می‌شود. بنابراین برای اطلاع از این نرخ می‌توانید وارد حساب کاربری‌تان شوید و از قسمت پرداخت ارزی، وسترن یونیون، نرخ حواله را مشاهده نمایید.

دریافت حواله وسترن یونیون در ایران

با استفاده از خدمات ارزی ما، نه تنها می‌توانید ارسال حواله وسترن یونیون به خارج داشته باشید، بلکه می‌توانید درخواست حواله نیز داشته باشید. برای ثبت درخواست دریافت حواله وسترن یونیون در ایران می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای پرداخت با Western Union

  • شاید بتوان مهم‌ترین مزیت ارسال حواله با وسترن یونیون را بالا بودن سرعت انتقال دانست.
  • سقف انتقال وجه از این طریق به نسبت رقبایش مانند حواله مانی گرام و یا پی پال بیشتر است.
  • برای ارسال حواله نیازی به حساب بانکی و طی کردن مراحل پیچیده‌ای نیست.

همراهان عزیز اگر در رابطه با ارسال حواله وسترن یونیون و یا دریافت حواله وسترن یونیون سؤالی دارید، از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
حساب های بین المللی
اصلی ترین و بهترین شیوه های انتقال پول کدامند؟
در بسیاری از شرایط شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن پولی را به نقطه ی دیگری از دنیا انتقال دهید. برای مثال زمانی که عضوی از خانواده شما در...
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
حواله ها
TransferWise بانک مجازی انتقال بین المللی پول
فهرست محتوا نرخ ها و هزینه های TransferWiseهزینه انتقال پول با TransferWise چقدر است؟چه نوع انتقال را می توانم با ترانسفر وایز انجام دهم؟مزایای ترانسفر وایزمعایب ترانسفر وایزچگونه می توان...
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
حواله ها
انتقال پول از ایران به روسیه و برعکس
فهرست محتوا روش های مختلف انتقال پول از ایران به روسیهارسال حواله پی پالارسال حواله وسترن یونیونارسال حواله سوئیفتارسال حواله مانی گرامارسال حواله از روسیه به ایران بر خلاف گذشته،...