اکانت های خارجی

آموزش ساخت شماره مجازی اسکایپ

آموزش ساخت شماره مجازی اسکایپ

شاید برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در یک سایت خارجی مثل چت جی پی تی ثبت نام کنید و از شما بخواهد که شماره تلفن خود را وارد نمایید. در این صورت اگر شماره تلفن ایرانی در سایت چت جی پی تی و بسیاری از سایت‌های خارجی وارد کنید، تایید نمی‌شود. بنابراین نیاز هست خرید شماره‌ مجازی یک شماره تلفن غیرایرانی وارد کنید تا بتوانید تماس، پیام و کدهای مربوط به وریفای کردن را دریافت کنید. شما می‌توانید با اسکایپ شماره مجازی مورد نظر خود را بسازید. به این صورت که وارد سایت اسکایپ شده و پس از ساخت اکانت و انتخاب کشور مورد نظر و مشاهده امکانات مربوطه، شماره مجازی خود را بسازید. در این مقاله آموزش ساخت شماره مجازی با اسکایپ به صورت کامل در اختیار شما گذاشته می‌شود.

شماره مجازی اسکایپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسکایپ (skype) برنامه‎‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید پیام صوتی، تصویری و متنی ایجاد کنید. شما به صورت رایگان می‌توانید این برنامه را دانلود کرده و از تمامی خدمات آن استفاده کنید. به این صورت می‌توانید ارتباط با دوستان و همکاران خود را در هر نقطه از دنیا که باشید، حفظ کنید. خدمات دیگری از طریق اسکایپ مثل برقراری تماس و ارسال پیام کوتاه به سراسر جهان وجود دارد که برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید و خرید اکانت اسکایپ را انجام دهید. از آنجایی که اسکایپ کاربران ایرانی را از ارائه خدمات خود  تحریم کرده است، برای استفاده از خدمات آن، لازم است شماره مجازی اسکایپ را تهیه کنید.

خصوصیات شماره مجازی Skype

با استفاده از شماره مجازی اسکایپ می‌توانید پیام ارسال و دریافت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. البته اسکایپ از ویژگی‌های دیگری نیز بهره‌مند است. از جمله خصوصیات اسکایپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان ساخت اپ آیدی
  2. برقراری تماس با شماره ثابت و شماره موبایل
  3. تماس با خارج از کشور بدون پرداخت رومینگ
  4. برخورداری از سیستم اینترنت بانک متعلق به بانک‌های جهانی
  5. قابل ردیابی نبودن موقعیت مکانی شما به دلیل سیستم رمزگذاری پیچیده
  6. ایجاد حساب کاربری و احراز هویت در وبسایت‌ها
  7. تماس آسان با کیفیت بالا و بدون تاخیر
  8. قابلیت ساخت اکانت در سایت‌های مختلف
  9. برقراری تماس با 25 کشور مختلف
  10. صرفه جویی در هزینه‌ها
  11. فعالسازی Call Forwarding
  12. برقراری تماس صوتی یا تصویری بصورت گروهی

ساخت شماره مجازی با اسکایپ

برای ساخت شماره مجازی اسکایپ می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا وارد سایت skype و سپس وارد اکانت خود شوید (در صورتی که قبلا در اسکایپ اکانتی نساخته‌اید، یک حساب کاربری جدید بسازید و سپس از طریق Sign in وارد آن شوید).
  2. پس از ورود به حساب کاربری، روی گزینه Skype Number کلیک کنید.
  3. کشور مورد نظر خود را (کشوری که می‌خواهید شماره مجازی متعلق به آن باشد) از بین کشورهای نمایش داده شده انتخاب کنید.
  4. شماره نهایی و امکانات آن (قابلیت دریافت پیام و …) به شما نمایش داده می‌شود. سپس روی گزینه Continue کلیک کنید. در صورتی که قصد تغییر شماره را دارید روی Choose a different location کلیک کنید.
  5. نحوه پرداخت را انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید.

به  این صورت می‌توانید ساخت شماره مجازی با استفاده از اسکایپ را انجام دهید. بنابراین می‌توانید از شماره مجازی ساخته شده در سرویس دلخواه مورد نظر خود استفاده کنید. این شماره مجازی به اکانت شما اضافه شده و اکنون می‌توانید از آن در سرویس‌های دلخواه خود استفاده کنید. از آنجایی که به دلیل تحریم‌ها کاربران ایرانی نمی‌توانند به راحتی حساب بین‌المللی داشته باشند، با استفاده از گیفت کارت اسکایپ می‌توانید به ساخت شماره مجازی با اسکایپ اقدام کنید.

نحوه خرید شماره مجازی برای اسکایپ

اسکایپ (Skype) نرم افزار مناسبی برای مکالمه و تماس آنلاین می‌باشد که از طریق شرکت مایکروسافت ارائه می‌شود. اسکایپ هم دارای خدمات رایگان و هم غیر رایگان مثل تماس با کشورهای مختلف، ارسال پیامک به سایر کشورها و خرید شماره تلفن مجازی است. برای استفاده از این ویژگی اسکایپ باید اقدام به شارژ اکانت اسکایپ نمایید. علاوه بر این شما می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات ایرانیکارت به خرید شماره مجازی معتبر اقدام کرده و سپس آن را برای اسکایپ استفاده کنید. زیرا استفاده از شماره‌ مجازی رایگان شرایط خاص خودش را دارد و ممکن است معتبر نباشد و کار نکند.

شرایط استفاده از شماره مجازی اسکایپ

اسکایپ به دلیل محبوبیتی که در بین کاربران مختلف دارد، می‌تواند روی سیستم‌های اندروید، IOS، اپل، ویندوز و … استفاده شود. مکالمات و تماس‌های تصویری اسکایپ نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توانسته در این زمینه رقبا خود مثل واتسا، تلگرام، وایبر و … پیشی بگیرد. استفاده از شماره مجازی اسکایپ شرایطی دارد که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود:

  1. شماره مجازی اسکایپ برای اکانت شما به صورت کاملا قانونی خریداری می‌شود.
  2. با استفاده از شماره مجازی اسکایپ شما می‌توانید اطلاعات اکانت مثل پسورد اکانت را تغییر دهید.
  3. پس از خرید شماره اسکایپ، فقط در بستر وبسایت می‌توانید برقراری تماس داشته باشید.
  4. برای خرید شماره مجازی اسکایپ، می‌توانید شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

علاوه بر شرایط ذکر شده، هزینه تماس با اسکایپ نیز به صورت دقیقه‌ای محاسبه شده و پس از خرید اکانت اسکایپ می‌توانید از آن برای ایجاد تماس و برقراری ارتباط استفاده کنید. در اسکایپ نیز شما می‌توانید به 2 صورت حساب خود را شارژ کنید. در روش اول می‌توانید مانند سیمکارت‌های موقت داخلی قبل از برقرار تماس حساب خود را با مسترکارت یا ویزاکارت شارژ کنید. اگر تماس زیادی با کشورهای خارجی ندارید، این گزینه برای شما مناسب می‌باشد. در صورتی که میزان تماس‌های شما با سایر کشورها زیاد است، می‌توانید پس از خرید شماره مجازی اسکایپ، از بسته‌های مکالمه‌ای استفاده کنید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله توانستید ساخت شماره مجازی با اسکایپ را بیاموزید. همچنین با خصوصیات شماره مجازی اسکایپ آشنا شده و مراحل ساخت آن را آموختید. در صورتی که در زمینه خرید شماره مجازی سوالی دارید برای ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

 

سوالات متداول
Request for Quote

نوعی شماره مجازی است که با آن می‌توانید اپ ایدی بسازید، ارسال و دریافت پیامک داشته باشید و با شماره‌های ثابت و تلفن همراه تماس برقرار کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی اسکایپ
شاید برای شما هم پیش آمده است که بخواهید در یک سایت خارجی مثل چت جی پی تی ثبت نام کنید و از شما بخواهد که شماره تلفن خود را...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام اگه بعد مدت مثلا یه ماهه اعتبار تموم بشه امکان شاژ با همون شماره هست یا شماره جدید میده بهمون

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، شما می‌توانید چند روز قبل از اتمام زمان اقدام به شارژ مجدد شماره نمایید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. واقعا مسخره هستن ، زده طریق گرفتن شماره مجازی رایگان ،کیلیک می‌کنی مراحل شو یک به یک میری جلو بعد یهو میزنه نحوه ی پرداخت.😮😯. تو این مملکت رایگان باشه چیزی ،عمرا

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، در این مقاله ذکر شده که نصب و استفاده از برخی خدمات اسکایپ رایگان است. اشاره‌ای به رایگان بودن شماره مجازی نشده است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    اگر بعد یه مدت حساب اسکایپ را شارژ نکنیم شماره واگذار میشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، اگر حساب Skype شما به مدت طولانی شارژ نشود، ممکن است اطلاعات شما، از جمله شماره Skype، به دلایل امنیتی یا اقتصادی واگذار شود.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. سلام ، هزینه تمام شده یک سال به تومان برای ایرانی ها ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، به دلیل نوسانات قیمت ارز پیشنهاد می‌شود وارد پنل کاربری خود شوید و از قیمت‌های به روز خدمات مطلع گردید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...