مسافرت و مهاجرت

اخذ ویزای توریستی سریلانکا

اخذ ویزای توریستی سریلانکا

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی و البته ساحلی را دارید، شاید سفر به سریلانکا یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی باشد! سریلانکا جزیره ای واقع در اقیانوس هند و جنوب کشور هند است. که به دلیل جاذبه های طبیعی و آب و هوای معتدلی که دارد توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه سفر بدون ویزا به این کشور برای ایرانیان وجود ندارد، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با روند اخذ ویزای توریستی سریلانکا آشنا کنیم.

توجه: علاوه بر ویزای گردشگری سریلانکا، شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، ویزای کشورهای زیر را نیز دریافت کنید:

راهنمای اخذ ویزای توریستی سریلانکا

برای سفر به سریلانکا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه همان طور که گفته شد می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت استفاده کنید. در صورت تمایل شما می توانید با استفاده از لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید:

اخذ ویزای گردشگری سریلانکا

بعد از آنکه روی لینک بالا کلیک کردید، باید وارد حساب کاربریتان در سایت ایرانیکارت شوید. (طبیعتاً در صورتی که تا کنون از خدمات ارزی ما استفاده نکرده اید قبل از هر چیز باید در سایت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را طی نمایید.)

بعد از اینکه وارد پنل کاربریتان شدید، از منوی سمت راست، گزینه “پرداخت در سایت های خارجی” را انتخاب کنید. سپس از صفحه‌ای که برای شما نمایش داده می‌شود گزینه ویزای توریستی سریلانکا را انتخاب نمایید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، در صفحه بعدی باید اطلاعات و مدارک لازم را برای ما ارسال کرده و در نهایت گزینه ثبت سفارش را بزنید. به همین سادگی!

ویزای فرودگاهی | ویزای بدو ورود | ویزای توریستی

توجه:  همراهان گرامی به خاطر داشته باشید که ایرانیکارت برای صدور انواع ویزا با هیچ یک از آژانس های هواپیمایی همکاری ندارد. به همین خاطر است که نرخ صدور ویزا توسط ما به نسبت سایر شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، کمتر است. پس اگر به دنبال سفر ارزان هستید، یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید، اخذ ویزا توسط خدمات ارزی ایرانیکارت است!

مخاطبین گرامی برای کاهش هزینه های سفر، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که خودتان مسئولیت برنامه ریزی سفرتان را به عهده بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از مقالات آموزشی زیر استفاده کنید:

سؤالات رایج در رابطه با ویزای گردشگری سریلانکا

آیا سفر بدون ویزا به سریلانکا امکان‌پذیر است؟

با توجه به ارزش فعلی پاسپورت ایران، سفر بدون ویزا به سریلانکا امکان‌پذیر نیست.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی سریلانکا

  • اسکن رنگی و کامل از صفحه اول گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • تاریخ دقیق رفت و برگشت
  • یک عکس دیجیتال سه در چهار

ایرانیکارت کدام یک از انواع ویزای سریلانکا را صادر می‌کند؟

در حال حاضر قادر به صدور ویزای نرمال و تجاری سریلانکا است.

ویزای نرمال: ویزای یک بار ورود به سریلانکا است که اجازه اقامت به مدت 30 روز در این جزیره را به شما می دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از ویزا حداکثر 30 روز بعد از صدور آن مهلت دارید.

ویزای تجاری: این نوع ویزا مشابه با همان ویزای گردشگری سریلانکا است. با این تفاوت که با داشتنش در مدت 30 روز اقامتتان اجازه کار نیز خواهید داشت.

هزینه ویزای توریستی سریلانکا چقدر است؟

هزینه ویزای سریلانکا بسته به نوع ویزایی که دریافت می کنید متغیر است. هزینه ویزای نرمال 41 دلار و هزینه ویزای تجاری 47 دلار است.

زمان صدور ویزای سریلانکا چقدر است؟

به طور کلی بین ۵ الی ۷ روز کاری برای صدور ویزای سریلانکا زمان نیاز است.

اعتبار ویزای سریلانکا چقدر است؟

همان طور که گفته شد فرقی نمی‌کند که ویزای شما توریستی باشد یا تجاری، ویزای شما دارای ۳۰ روز اعتبار در یک بازه زمانی 1 ماهه است. به خاطر داشته باشید که تا ۳۰ روز بعد از صدور ویزا باید به سریلانکا سفر کنید.

آیا امکان تمدید ویزای گردشگری سریلانکا وجود دارد؟

بله شما می توانید ویزای این کشور را تا 9 ماه تمدید کنید.

مهمترین نکاتی که هنگام سفر به سریلانکا بدانید

  • به همراه داشتن رزرو هتل و بلیط برگشت هنگام سفر به سریلانکا
  • به همراه داشتن یک نسخه پرینت رنگی از ویزا

همراهان گرامی، در صورتی که در رابطه با اخذ ویزای توریستی سریلانکا سؤالی دارید می توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...