ارز های دیجیتال

بهترین سایت های ایردراپ

بهترین سایت های ایردراپ

اگر از فعالان حوزه رمز ارزها باشید، حتما راجب ایردراپ‌ها شنیده‌‌اید؛ اما ممکن است نحوه پیدا کردن و کسب درآمد از آن‌ها را ندانسته یا فکر کرده باشید که درآمدزایی از ایردراپ‌ها دروغ و خیال است. ایردراپ‌ها امروزه محبوب‌ترین شیوه‌ کسب درآمد از ارزهای دیجیتال بدون سرمایه اولیه برای کاربران به شمار می‌روند. همچنین بسیاری از توسعه دهندگان پروژه‌های جدید برای بازاریابی و تبلیغات به ایردراپ‌ها روی آورده اند. با جستجو در سایت‌های معتبر ایردراپ می‌توانید از چندین ایردراپ فعال مطلع شوید. شرکت کردن در ایردراپ‌ها نیز کار بسیار دشوار و پیچیده‌ای نیست. در ادامه این مقاله با معرفی بهترین سایت‌های ایردراپ و نحوه استفاده از آن‌ها با ما همراه باشید.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

ایردراپ را می‌توان به عنوان فرآیندی توصیف کرد که در آن یک شرکت ارز دیجیتال برخی از توکن‌های خود را به صورت رایگان بین کاربران توزیع می‌کند. بنابراین سوال اینجاست که چرا صاحبان سازمان‌ها این کار را انجام می‌دهند؟ دلایل زیادی وجود دارد؛ از جمله جلب توجه، ایجاد آگاهی از پروژه، جمع آوری سرمایه، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال. بزرگترین ایردراپ کریپتو تا به امروز در اواسط سال 2020 اتفاق افتاد. صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، 15 درصد از عرضه توکن UNI را بین کاربرانی که قبلاً با این پلتفرم تعامل داشتند، توزیع کرد. ایردراپ‌ها به صورت خودکار به کیف پول درخواست کنندگان واریز می‌شوند. فقط کافیست اقدامات لازم را انجام دهید تا واجد شرایط دریافت ایردراپ شوید. ایردراپ‌ها به طور کلی به چهار دسته استاندارد، پاداش، هولد و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

می‌تواند در مقاله زیر، اطلاعات جامع و کامل‌تری از ایردراپ‌ها بخوانید.

بیشتر بدانید: ایردراپ چیست؟

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

8 مورد از بهترین سایت‌های ایردراپ

در این بخش به معرفی 8 مورد از معتبرترین منابع دریافت اطلاعات از ایردراپ‌ها پرداخته‌ایم. از طریق مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید به راحتی ایردراپ‌های در حال اجرا و شرایط شرکت در آن‌ها را بررسی کنید.

airdrop.io

Airdrops.io یک پلتفرم جامع ایردارپ است که استفاده از آن رایگان است و لیستی به روز از آخرین کمپین‌های ایردراپ را ارائه می‌دهد. شرکت‌های مختلف پروژه‌های خود را برای افزایش تقاضا و دیده شدن در این سایت به نمایش می‌گذارند. Airdrops.io، راهنمای نحوه درخواست ایردراپ و الزامات دریافت ایردراپ را برای کاربران منتشر می‌کند. می‌توانید در خبرنامه آن عضو شوید تا در مورد ایردراپ‌های فعلی و یا آینده ایمیل دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید برای جستجو راحت‌تر، نمایش نتایج را از طریق دسته بندی‌ها فیلتر کنید.

بیشتر ایردراپ‌هایی که این پلتفرم ارائه می‌دهد، بانتی هستند که می‌توانید با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند ریتوییت کردن توییت‌ها، پست گذاری در اینستاگرام، اشتراک گذاری نظر در وب سایت، معرفی دوستان، عضویت در تلگرام و تولید محتوا، آن‌ها را به دست آورید. این یک موقعیت برد – برد است؛ زیرا با انجام این کارها شما توکن رایگان و شرکت بازاریابی رایگان دریافت خواهد کرد. ایردراپ‌های انحصاری نیز در این سایت قابل مشاهده هستند.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

coin market cap

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) که در سال 2013 توسط برندون چز تاسیس شد، به سرعت به یکی از معتبرترین سایت‌ها برای تحقیقات و اعتبارسنجی پروژه‌های کریپتو تبدیل شد. تمام چیزهایی را که می‌خواهید در مورد هر کوین یا توکنی بدانید را در این سایت می‌توانید پیدا کنید. این اطلاعات شامل قیمت، تعداد کوین در گردش، ارزش کل بازار، وب‌سایت اصلی، کیف پول‌ها، آدرس‌های قرارداد و سایر جزئیات پروژه می‌شود. سه نوع کمپین ایردراپ در کوین مارکت کپ فهرست شده است: ایردراپ‌های پایان یافته، ایردراپ‌های در حال انجام و ایردراپ‌های آینده. شما می‌توانید ایردراپ‌های آینده را به لیست خود اضافه کنید تا ساعاتی قبل از پخش آن به شما اطلاع داده شود.

airdrop Mob

ایردراپ موب (Airdrop Mob) یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های ایردراپ است که دارای طیف گسترده‌ای از ایردراپ‌های به‌روزرسانی شده و تنظیم‌ دستی است. این وبسایت اطلاعات دقیقی را از کمپین‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. ایردراپ‌های در حال انجام و آتی لیست شده در این پلت‌فرم را می‌توان بر اساس درجه دشواری مشارکت، مقدار پاداش و رتبه، دسته‌بندی کرد. این پلتفرم همچنین به کاربر خود دسترسی می‌دهد تا ایردراپ‌ها با اطلاعات ناقص و مشکوک را گزارش کنند.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

airdrop addict

ایردراپ ادیکت (airdrop addict) نیز یکی از معروف‌ترین وبسایت‌های اطلاع رسانی ایردراپ‌ها است. این پلتفرم نیز لیست مورد اعتماد ترین ایردراپ‌ها را منتشر می‌کند. ایردراپ‌های برتر با استفاده از سیستم، رتبه بندی می‌شوند. در این پلتفرم شما هیچ رویدادی را از دست نمی‌دهید؛ زیرا شمارشگر به شما اطلاع می‌دهد که چقدر زمان تا شروع یا پایان رویداد باقی مانده است.

airdrop King

ایردراپ های زیادی در بازار وجود دارد که جعلی و کلاهبرداری هستند. ایردراپ کینگ، کارآمدترین و قابل اعتمادترین پلتفرم است. این پلتفرم بهترین ایردراپ‌های بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در کمترین زمان و با کمی تلاش، پاداش دریافت کنند. ایردراپ کینگ از نظر رابط کاربری بسیار خوب عمل کرده و ایردراپ‌های لیست شده در وب سایت خود را رتبه بندی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این وب سایت، راهنمای گام به گام برای هر ایردراپ و همچنین اطلاعات اضافی در مورد پروژه است. این پلتفرم با بیش از 100000 عضو گروه تلگرام و بیش از 50000 دنبال‌کننده توییتر، در رسانه‌های اجتماعی نیز طرفداران زیادی دارد. Airdrop King، ایردراپ‌ها را به چهار دسته تقسیم می‌کند: جدیدترین، بیشترین رتبه، بالاترین ارزش و در حال اتمام اعتبار. 

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

airdrop Alter

ایردراپ آلتر (Airdrop Alert) یک سرویس معرفی ایردراپ رایگان است. مورتن کریستنسن از تاسیس این پلتفرم قصد داشت که به علاقمندان کمک کند تا ایردراپ واقعی دریافت کنند و در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند. این پلتفرم که در سال 2017 راه اندازی شد، لیست گسترده‌ای از ایردراپ ها را در قالب سه دسته ایردراپ‌های فعال، گذشته و آینده در بازار کریپتو نشان می‌دهد. رابط کاربری وب سایت بسیار جذاب و مفید است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا هدایا را بر اساس دسته‌هایی مانند DeFi، NFT و غیره مرتب کنند. با کلیک بر روی نشانه نمایش داده شده در وب سایت، می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به آن ایردراپ را مشاهده کنید. این اطلاعات شامل نحوه عضویت شما، میزان پاداشی که از ایردراپ دریافت می‌کنید و موارد دیگر می‌شود. با این حال، قبل از شرکت در هر کمپین ایردراپ، به کاربران توصیه می‌شود که تحقیقات خود را انجام دهند. هر ایردراپ به طور خاص توسط تیم اصلی ایردراپ آلتر تایید می‌شود و مانند CoinMarketCap، ایردراپ های قبلی نیز پیگیری می‌شوند. این پلتفرم ایردراپ‌ها را در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و فیس بوک نیز تبلیغ می‌کند. 

AirDropAlert توسط بسیاری از فعالان به عنوان یک مرجع معتبر ایردراپ شناخته می‌شود. همچنین مطالب آموزشی اختصاصی در مورد ایردراپ‌ها و سایر روش های درآمدزایی انفعالی در بازار ارزهای دیجیتال در این سایت ارائه داده می‌شود.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

airdrop Bob

ایردراپ موب( Airdrop Bob) که در سال 2018 راه اندازی شد، تاکنون بیش از صدها  ایرادراپ را فهرست کرده است و با طراحی کاربردی‌ در ویسابت، به کاربران خود در جستجوی پیشرفته ایردراپ‌ها کمک می‌کند. برای مثال، می‌توانید انتخاب کنید که فقط به دنبال ایردراپ‌های فعال در بلاک چین اتریوم هستید. با ثبت نام در این پلتفرم می‌توانید به یک تقویم برنامه ایردراپ‌ها و اعلان گذاری آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ایردراپ چیست؟

99 airdrop

ایردراپ 99 یکی از ساده ترین و بهترین پلتفرم های ایردراپ است که در سال 2018 منتشر شد. چه مبتدی باشید چه متخصص، این پلتفرمی‌تواند به شما کمک می‌کند. این وبسایت پروژه‌های معتبر را همراه با پیش بینی قیمت و کامیونیتی آن‎‌ها مانند ردیت و فیس بوک به شما نشان می‌دهد تا از صحت ایردراپ‌ها اطمینان حاصل کنید. این پلتفرم به صورت انحصاری در 24 ساعت شبانه روز در اختیار کاربران قرار دارد. همچنین می‌توانید مشترک خبرنامه این سایت شوید تا آخرین اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. برای مطلع شدن از زمان رویدادهای جدید ایردراپ در آینده نیز می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید. ایردراپ 99 یک روز قبل از شروع ایردراپ به شما یک پیام یادآوری می‌دهد.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

چگونه در ایردراپ شرکت کنیم؟

با توجه به نوع ایردراپ، هر یک از آن‌ها نیازمند انجام مراحل خاصی هستند که حتما به کاربران توضیح داده می‌شود. به صورت کلی برای کسب سود و پیوستن به ایردراپ‌ها بهتر است:

  1. به صورت منظم و آنلاین برای پیدا کردن فرصت‌های ایردراپ سایت های معرفی شده را جستجو کنید.
  2. در سایت ارائه دهنده ایردراپ ثبت نام کنید. 
  3. کامیونیتی آن پروژه در رسانه های اجتماعی را دنبال کنید.
  4. مقدار مشخصی از آن ارز را در کیف پول خود نگهداری کنید. 

در این مقاله با سایت هایی آشنا شدید که می‌توانند برای انتخاب بهترین ایردراپ با بیشترین پاداش به شما کمک کنند. سایت‌های معرفی شده را بررسی کرده تا از فرصت‌های فعال بهره مند شوید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
آموزش صرافی ارز دیجیتال
بهترین صرافی های جایگزین بایننس
اخیرا یافتن بهترین صرافی جایگزین بایننس، به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. با اجباری شدن احراز هویت در صرافی بایننس، موج عظیمی از تریدرهای حوزه ارزهای رمزنگاری شده دچار...
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
آموزش صرافی ارز دیجیتال
لیست بهترین ایردراپ صرافی ها ۲۰۲۲
بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال برای افزایش عرضه در گردش و تحرکات بازار، توکن‌های رایگان را در جوامع خود توزیع می‌کنند که به عنوان airdrops شناخته می‌شوند. بیشتر ایردراپ‌هایی که...
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
آموزش صرافی ارز دیجیتال
خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت (معرفی بهترین صرافی)
از آنجایی که تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بین کاربران ناشناس هستند و در چند ثانیه انجام می‌شوند، سرعت و ناشناس بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال فرصتی جذاب برای مجرمانی است...