بازی های کریپتو

بهترین بازی‌‌های رایگان کریپتو- دریافت ارز دیجیتال با بازی!

بهترین بازی‌‌های رایگان کریپتو- دریافت ارز دیجیتال با بازی!

بازی‌های کریپتویی بسیار محبوب شده‌اند زیرا مردم ایده دریافت ارز دیجیتال با بازی را دوست دارند. در این راهنما، ما نگاهی به بهترین بازی‌ های کریپتویی برای کسب درآمد می‌اندازیم که امروز باید در مورد آن‌ها بیاموزید! برای شما افراد فعال در خرید و فروش ارز دیجیتال وقت آن رسیده که با سایر روش‌های درآمدزایی از ارز دیجیتال آشنا شوید. در ادامه پس از آشنایی با مفهوم بازی Play to Earn، ابتدا به معرفی بهترین بازی‌ های کریپتویی رایگان خواهیم پرداخت و بعد از آن شما را با تعدادی از پلتفرم‌هایی که از طریق آن‌ها می‌توان با بازی، ارز دیجیتال کسب کرد، آشنا می‌کنیم. اگر علاقمند به یک بازی کریپتو هستید که در این لیست نیست، حتما در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

منظور از بازی‌های رمزنگاری Play to Earn چیست؟

منظور از بازی‌های رمزنگاری Play to Earn چیست؟

بازی‌های رمزنگاری Play to Earn دارای یک جزء GameFi هستند که بازی را با تراکنش‌های مالی ترکیب می‌کند. بازی برای کسب درآمد شامل جنبه‌هایی است که بازیکنان در ازای بازی، حین انجام آن و در ازای رفتن به مراحل بالاتر، جوایز مالی واقعی دریافت می‌کنند. برخی از نمونه‌های پاداش در بازی‌های Play to Earn عبارتند از:

  • برنده شدن در نبردها و بازی‌ها
  • دارایی‌های تجاری در بازار
  • خرید و فروش دارایی در بازی
  • پرورش، آموزش، مبارزه یا سایر مفاهیم بازی

بازی برای کسب درآمد کریپتو بسیار محبوب شده است زیرا به بازیکنان در ازای انجام کاری که دوست دارند، پاداش می‌دهد. این بازی‌ها دارای مؤلفه‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها درآمد واقعی کسب کنید. همراه ما باشید تا بهترین بازی‌های کریپتو را بشناسید!

بیشتر بخوانید: چگونه از بازی آنلاین کسب درآمد کنیم؟

چگونه از بازی‌های NFT کسب درآمد کنیم؟

راه‌های زیادی برای کسب درآمد در فضای دیجیتال وجود دارد اما هیچ چیز سرگرم کننده‌تر و آسان‌تر از بازی‌های NFT مبتنی بر بلاک چین نبوده است. در بازی‌های NFT، همه می‌توانند با اجرای بازی‌های مورد علاقه خود، مقدار زیادی پول به دست آورند. همانطور که می‌دانیم توکن‌های غیرقابل تعویض NFT، دارایی‌های دیجیتالی هستند که بر روی یک شبکه بلاک چین ساخته شده اند. از آن جایی که NFT مبتنی بر بلاک چین است، مالکیت NFT به طور ایمن در دفتر کل دیجیتال ذخیره می‌شود. بنابراین، واسطه‌ها و تهدیدهای همراه با آن‌ها، مانند کارمزد تراکنش، دستکاری داده‌ها و سرقت داده‌ها را از بین می‌برد.

بازی‌های NFT چگونه منجر به کسب درآمد می‌شوند؟

NFT‌ ها به دلیل منحصر به فرد بودن و راحتی مبادله، شناخته شده اند. بنابراین، افزودن NFT‌ ها به دنیای بازی، راه را برای فرصت‌های گسترده کسب درآمد باز می‌کند. پلتفرم‌های بازی ده‌ها سال است که وجود داشته‌اند و هنوز هم از نظر درآمدزایی همان مسیر را دنبال می‌کنند.
این نوع بازی‌ها با شبکه بلاک چین ساخته می‌شوند و دارایی‌های درون بازی به صورت NFT نمایش داده می‌شوند. بازیکنان بازی را انجام می‌دهند و سطوح را کامل می‌کنند یا در نبردها پیروز می‌شوند تا هر دستاوردی که برای بازی برنامه ریزی شده است، تکمیل شود. سپس بازیکنان NFT دریافت کرده و یا می‌توانند آن‌ها را در بازی خریداری کنند. این NFT ها در بازارهای ثانویه معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های خرید و فروش NFT

مزایای بازی‌های NFT چیست؟

مزایای بازی‌های NFT چیست؟

  • شفافیت مهم ترین عامل در بازی‌های NFT است و باعث ایجاد اعتماد در بین بازیکنان می‌شود. این کیفیت توسط اثربخشی بلاک چین تقویت می‌شود. خریدهایی که در بازی انجام می‌شود در دفتر دیجیتال ثبت خواهد شد و برای همه قابل مشاهده هستند.

  • امنیت اولویت‌دارترین دارایی در هر پلتفرم مبتنی بر بلاک چین است. شبکه بلاک چین از جنبه امنیتی بازی‌های NFT مراقبت می‌کند. اطلاعات کامل بازی در مورد هر سطح از بازی به روشی بسیار امن در دفتر کل ذخیره می‌شود. بنابراین، حتی اگر بازی به طور ناگهانی خاموش شود، نمی‌توان آن را حذف یا دستکاری کرد.

  • مالکیت، کلید NFT ها می‌باشد. این یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های هر بازی NFT است. هنگامی که یک مجموعه درون بازی خریداری می‌شود، مالکیت و سایر جزئیات مربوط به بازی در بلاک چین ذخیره می‌شود. بنابراین نفوذ به آن با تهدیدات سایبری مختلف بسیار دشوار است. به این ترتیب، بازیکنان قادر خواهند بود تا NFT های درون بازی را بدون نگرانی در مورد حملات سایبری خریداری و معامله کنند.

معرفی 8 تا از بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان

همه بازی‌های کریپتویی رایگان نیستند! یعنی شما برای فعالیت در بعضی از آن‌ها ملزم به پرداخت هزینه هستید. بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی می‌باشید که به دنبال دریافت ارز دیجیتال با بازی می‌گردید و نمی‌خواهید که پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید، بهترین راه برای شما استفاده از بازی‌ های کریپتویی رایگان است. در این بخش به معرفی 8 بازی از بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان پرداخته‌ایم که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها درآمد کسب کنید.

معرفی 8 بازی از بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان - دریافت ارز دیجیتال با بازی Crazy Defense Heroes

  • Crazy Defense Heroes

Crazy Defense Heroes جزو دسته بازی‌های Play to Earn و بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان محسوب می‌شود که مبتنی بر بلاک چین است و توسط برند Animoca منتشر شده است. این بازی نسخه بزرگ‌تر و توسعه یافته Crazy Kings است که در سال 2017 در iOS راه اندازی شد. بعداً در ژانویه 2018 در Google Play در دسترس قرار گرفت. این بازی دارای سیستم‌های ارتقاء کارت پیچیده‌تری نسبت به Crazy Kings سابق است. همچنین دارای قابلیت جمع آوری منابع بیشتر، انواع آیتم‌های بیشتر، هیروهای جدید، ساختمان‌ها و همچنین جادوها است. Crazy Defence Heroes بیش از 500 سطح گیم پلی جذاب را ارائه می‌دهد. این بازی هم در اندروید و هم در iOS موفقیت تجاری کسب کرده به صورتی که بیش از 20 میلیون دانلود داشته است.

معرفی 8 بازی کریپتویی رایگان - دریافت ارز دیجیتال با بازی Town Star

  • Town Star

Town Star یک شبیه ساز کشاورزی از Gala Games است که در آن یک شهر مولد ایجاد می‌کنید، کشاورزی می‌کنید، ساختمان می‌سازید، آیتم‌ها را جمع آوری می‌کنید، اقلامی را برای کسب درآمد می‌فروشید و امتیازهای مربوطه را به دست می‌آورید. این بازی در شبکه خود Gala که از بلاک چین اتریوم استفاده می‌کند ساخته شده است. هر کسی می‌تواند در مرورگر دسکتاپ خود Town Star بازی کند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال گالا چیست | معرفی بازی های GALA

جوایزی که دریافت می‌کنید، توکن‌های GALA هستند که ارزش واقعی دارند. از توکن‌های گالا می‌توان برای خرید NFT در بازی استفاده کرد که به پیشرفت شما نیز کمک می کند. همچنین NFT‌ های متعلق به بازیکن که مزایای درون بازی را ارائه می‌دهند، می‌توان در بازارهای ثانویه خریداری و معامله کرد!

معرفی 8 بازی از بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان - دریافت ارز دیجیتال با بازی Thetan Arena

  • Thetan Arena

Thetan Arena یک بازی جدید MOBA یا Multiplayer Online Battle Arena در بازار است که شامل بخش رمزنگاری نیز می‌شود و توسط سازنده بازی محبوب ویتنامی Wolffun توسعه داده شده است. Thetan Arena دارای طراحی دو بعدی با نمای بالا به پایین برای بازیکنان است. این بازی دارای محیط و کاراکترهایی است که از نظر طراحی مینیمال هستند. اقتصاد بازی بر اساس توکن Thetan بوده و از آن برای تعیین قهرمانان ممتاز استفاده می‌شود. بازیکنان می‌توانند امتیازات را به فیات تیدیل کنند.

بیشتر بخوانید: بازی تتان آرنا چیست | کسب درآمد در Thetan Arena

گیم پلی Thetan Arena به گونه‌ای طراحی شده است که مهارت‌های شخصی و کار گروهی شما را ترکیب کند. علاوه بر این، Thetan Arena یک سیستم کاملاً جدید برای کسب درآمد را به شما معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد با بازی و تجارت قهرمانان در بازار، ارز دیجیتال کسب کنید.

معرفی 8 بازی کریپتویی رایگان - دریافت ارز دیجیتال با بازی Alien Worlds

  • Alien Worlds

Alien Worlds اولین بازی در بلاک چین بود که توانست از دو میلیون کاربر برخوردار شود (اکنون به 2.5 میلیون کاربر افزایش یافته است). این بازی نیز که یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان است، سال گذشته راه اندازی شد. Alien Worlds به گیمرها فرصتی می‌دهد تا از طریق استخراج، مبارزه با کاوشگران دیگر، انجام ماموریت‌ها یا دریافت کمیسیون اجاره از سرزمین خود، ارز بومی پلتفرم را به دست آورند. آیتم‌های دیجیتال به صورت NFT ایجاد می‌شوند و می‌توانند آواتارهایی مانند Stealth Mercenary برای مبارزه یا ابزارهایی مانند Artunian Shovel برای استخراج باشند. به گفته DappRadar، دنیای بیگانگان سریع‌ترین بازی در حال رشد در بلاک چین و یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها است.

معرفی 8 بازی از بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان - Lost Relics

  • Lost Relics

Lost Relics یک بازی نقش آفرینی اکشن ماجراجویی (ARPG) می باشد که توسط موتور بازی ویدیویی Unity و Enjin طراحی شده است.

این نرم‌افزار در سال 2020 توسط توسعه دهنده استرالیایی Codebit Labs راه اندازی شد و هدف آن این بود که بازیکنان خود بتوانند موارد با ارزش و کمیاب را که در توکن‌های غیرقابل تعویض NFT ارائه می‌شوند، بدست آورند. در این بازی نقش آفرینی، وارد شهر اسرارآمیز تالموث می‌شوید که در آن قادر خواهید بود:

  • با هیولاها و رئیس‌های دیگر منطقه مبارزه کنید.

  • آیتم‌ها و جوایز را در سیاه‌چال‌ها (زیر منطقه‌های خطرناکی که با هیولاهای سطح بالا مشخص می‌شوند) جمع‌آوری کنید.

یک نکته قابل توجه این است که بازیکنان می‌توانند دستاوردهای خود را به عنوان NFT در ازای پول واقعی یا توکن‌های درون بازی بفروشند.

معرفی 8 بازی کریپتویی رایگان -دریافت ارز دیجیتال با بازی Gods Unchained

  • Gods Unchained

Gods Unchained یکی از اقدامات جدید صنعت بازی در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال و یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی رایگان است. Gods Unchained یک بازی کارتی آنلاین رایگان بوده که شبیه The Gathering Arena می‌باشد.
بازیکنان می‌توانند توکن بومی GODS را که به عنوان یک روش پرداخت در طول بازی عمل می‌کند، به دست آورند. کارت‌های کمیاب ارزش واقعی منحصر به فردی دارند زیرا می‌توان آن‌ها را برای به دست آوردن GODS فروخت و در نهایت می‌توان آن‌ها را به فیات تبدیل کرد. این مدل به بازیکنان انگیزه بیشتری برای بازی می‌دهد زیرا مالکیت کامل بر دارایی‌های ارزشمندی که در طول زمان جمع‌آوری می‌کنند، خواهند داشت.

معرفی 8 بازی کریپتویی رایگان -دریافت ارز دیجیتال با بازی League of Kingdoms

  • League of Kingdoms

League of Kingdoms یک بازی استراتژیک آنلاین چند نفره است که در ورژن‌های اندروید، iOS و دسکتاپ وجود دارد. بازیکنان باید با قدرتمندتر کردن اتحاد خود با یکدیگر همکاری کنند. هر بازیکن بر پادشاهی خود حکومت می‌کند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند زمین مجازی بخرند و با توسعه آن زمین، درآمد ایجاد کنند. این بازی بی شباهت به کلش آف کلنز نیست.

League of Kingdoms استراتژی کسب درآمد نیز دارد. گیمرها می‌توانند منابع را جمع‌آوری کنند، آن‌ها را به بلاک چین منتقل کنند و در ازای پول بفروشند. این بازی رایگان بوده و برای هر بازیکن بدون سرمایه‌ای در دسترس است.

معرفی 8 بازی کریپتویی رایگان - Crazy Kings

  • Crazy Kings

Crazy Kings یک ماجراجویی دفاعی خلاقانه است که تلاش شجاعانه یک قهرمان را برای جمع آوری نیروها و نجات جهان از محاصره خانواده‌های سلطنتی عنوان می‌کند. در ازای یک کمپین موفق، به بازیکن تا سه قطعه لوت (یکی برای هر ستاره بالقوه به دست آمده) پاداش داده می‌شود که جوایز موجود ترکیبی از ارز درون بازی به نام Armor است. جوایز در ابتدای سطح بالاتر به عنوان انگیزه‌ای برای تلاش به کاربر داده می‌شوند. هر سطح، چه برای اولین بار اجرا شود و چه چندبار، ده بطری سبز برای شما هزینه خواهد داشت (شما فقط با 50 بطری شروع می‌کنید).

معرفی 5 بازی از بهترین بازی‌های کریپتویی

بازی‌های مبتنی بر NFT و کریپتو نوع جدیدی از بازی هستند که به بازیکنان امکان می‌دهد دریافت ارز دیجیتال با بازی را تجربه کنند اما بهترین بازی‌ های کریپتویی کدامند؟

معرفی NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض در اکوسیستم بازی، کاربران را وادار کرده است که به عرصه بازی‌های در حال ظهور بازی برای کسب درآمد علاقه عمیقی نشان دهند. این موضوع نوید درآمد غیرفعال چشمگیر را به کاربرانی که روزانه این بازی‌ها را انجام می‌دهند، می‌دهد. در ادامه 5 مورد از بهترین بازی‌ های کریپتویی که بازیکنان اخیراً به آن‌ها پرداخته‌اند، معرفی می‌کنیم.

معرفی 5 بازی از بهترین بازی‌های کریپتویی

  • Axie Infinity

Axie Infinity که در صدر بهترین بازی‌ های کریپتویی قرار می‌گیرد، یک بازی بلاک چین بوده که از سری بازی‌های پوکمون الهام گرفته شده است. این بازی به عنوان یکی از جدیدترین بازی‌های کسب درآمد از بازی‌های سرمایه‌گذاری NFT در سال 2021 در نظر گرفته می‌شود. اکسی اینفینیتی راه را برای بازیکنان متعددی هموار کرده است تا در کسب درآمد از استعداد خود برای بازی بدون زحمت موفق شوند. در بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity بازیکنان می‌توانند هیولاهایی به نام Axies را آموزش دهند، پرورش دهند و بخرند و به آن‌ها اجازه می‌دهند با یکدیگر در برابر بازیکنان مختلف مبارزه کنند. توکن بومی این پلتفرم ارز اکسی اینفینیتی AXS است که با پیشرفت بازی، ارزش آن نیز افزایش یافت.

خرید و فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی AXS از طریق ایرانیکارت

خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی

بیشتر بخوانید: پیش بینی آینده قیمت ارز اکسی اینفینیتی تا 2026

  • Gods Unchained

Gods Unchained که در بخش بازی‌های رایگان هم قرار داشت، یک بازی کارتی تجاری بسیار محبوب است. این یک بازی NFT مبتنی بر استراتژی آنلاین است که کارت‌های ارائه شده در بازی به شکل NFT هستند. کارت‌های معاملاتی که در بازی ارائه می‌شوند دارای ارزش واقعی بر اساس توکنی به نام GODS هستند.

  • Spliterlands

Spliterlands نوع دیگری از بازی NFT است که به دلیل گیم پلی خلاقانه و استفاده باورنکردنی از اکوسیستم دریافت ارز دیجیتال با بازی مشهور است. این بازی NFT بر اساس کارایی یک شبکه بلاک چین به نام HIVE ساخته شده است. هسته اصلی این بازی مبارزه با هیولاهای مختلف و برنده شدن دارایی‌های درون بازی است و این دارایی‌های مبتنی بر NFT در بازارهای ثانویه متعددی معامله می‌شوند.

  • Sandbox

Sandbox یک بازی Play to Earn است که فناوری بلاک چین، DeFi و NFT‌ ها را در یک متاورس سه بعدی ترکیب می‌کند. دنیای مجازی آن به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها و دارایی‌های دیجیتال خود را با ابزارهای طراحی رایگان ایجاد و سفارشی کنند. سپس از کالاهای مجازی ایجاد شده می‌توان به صورتNFT، کسب درآمد کرد. توکن‌های SAND را می‌توان در The Sandbox Marketplace به فروش رساند.

بیشتر بخوانید: متاورس چیست؟

توکن SAND توکن اصلی The Sandbox است. به عنوان پایه تمام تراکنش‌ها و تعاملات در بازی استفاده می‌شود. SAND را می‌توان از طریق انجام بازی‌ها و مسابقات در The Sandbox به دست آورد یا در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند ایرانیکارت خریداری کرد.

  • Alien Worlds

Alien worlds (دنیای بیگانگان) یکی از ویژه ترین بازی‌ها در لیست بازی های NFT است. این بازی رایگان نیز در دسته Play to Earn (دریافت ارز دیجیتال با بازی) قرار می‌گیرد و مبتنی بر متاورس است که توانایی ساخت بر روی بلاک چین های متعددی مانند اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس را دارد. هسته اصلی این بازی بر اساس مفهوم اکتشاف و استخراج است که این منجر به کشف NFT های مبتنی بر دارایی درون بازی می شود و در بازارهای ثانویه معامله می شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های متاورسی

سخن آخر

همانطور که در مقاله دریافت ارز دیجیتال با بازی خواندید، بازی‌های NFT برای کسب درآمد خود را به عنوان یکی از مسلط‌ ترین نیروها در فضای کریپتو معرفی کرده‌اند. تا زمانی که مفهوم NFT در حال افزایش است، انتظار می‌رود بازی‌های Play to Eran نیز پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای داشته باشد. بنابراین، استفاده از این فرصت بدیع، بهترین راه ممکن برای برخورداری از جوایز است.

بهترین بازی‌‌های رایگان کریپتو- دریافت ارز دیجیتال با بازی!
بازی‌های کریپتویی بسیار محبوب شده‌اند زیرا مردم ایده دریافت ارز دیجیتال با بازی را دوست دارند. در این راهنما، ما نگاهی به بهترین بازی‌ های کریپتویی برای کسب درآمد می‌اندازیم...
5 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...