حساب های بین المللی

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

در میان انواع کیف پول های الکترونیکی که وجود دارد، پی پال با وجود تمام خطراتی که برای کاربران در ایران دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین شیوه های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته می شود. چرا که علاوه بر سطح بالایی از امنیت، امکان خرید از سایت های خارجی و انتقال ارز به نقاط مختلف جهان را فراهم کرده است. اگر شما هم یکی از کاربران این شبکه پرداخت آنلاین هستید، در این مقاله با موضوع انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی همراه ما باشید.

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

همان طور که گفته شد، پی پال یکی از بزرگترین شبکه های پرداخت آنلاین در سراسر جهان است که با استفاده از انواع حساب و کیف پول هایی که دارد، تقریبا نیاز تمامی افراد را برطرف می کند.

یکی از قابلیت های اصلی این شبکه، امکان اتصال آن به یکی از کارت های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت و یا حساب بانکی است. که متاسفانه برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، امکان انجام این کار وجود ندارد. چراکه استفاده از خدمات این سرویس برای برخی از کشورها در سطح جهان، مانند ایران ممنوع شده است. البته این تحریم ها به معنای عدم امکان استفاده از این روش پرداخت ارزی نیست، چرا که شما با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط نظیر ایرانیکارت، افتتاح حساب پی پال ، وریفای و خرید و فروش دلار پی پال (شارژ پی پل) را انجام دهید.

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

 بنابراین افرادی هم که قصد انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی را دارند، نمی توانند به طور مستقیم از این قابلیت استفاده کنند، مگر اینکه از طریق شرکت های واسط اقدام به انجام این کار بکنند. برای انجام این کار شما باید از طریق خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” شارژ موجود در حسابتان را به ریال تبدیل کرده و سپس به حساب بانکیتان در ایران انتقال دهید. به همین سادگی!

چه کسانی نیاز به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی دارند؟

به خاطر داشته باشید که استفاده از دلار پی پال در ایران وجود ندارد. بنابراین در صورتی که شما به هر دلیلی از طریق این شبکه پرداخت، حواله ارزی دریافت کرده اید، باید با نقد کردن آن و تبدیلش به ریال، از آن استفاده کنید.

بنابراین افرادی که از پی پل برای انجام امور زیر استفاده می کنند، نیاز به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی دارند:

  • افرادی که به عنوان فریلنسر در یکی از سایت های دورکاری خارجی مانند فریلنسر دات کام و UpWork در حال فعالیت هستند. و درآمدشان را از این طریق دریافت می کنند.
  • افرادی که از طریق سایت نئوباکس کسب درآمد دلاری رایگان دارند.
  • افرادی که از این روش برای دریافت حواله ارزی استفاده می کنند.
  • افرادی از این حساب برای فروشگاه بین المللی خود استفاده می کنند.
  • و …

همراهان گرامی، در صورتی که شما نیز جزء یکی از دسته افراد گفته شده هستید، می توانید انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی را از طریق خدمات ارزی ایرانیکارت انجام دهید. در صورتی که برای ثبت درخواست در سایت سوال یا مشکلی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام.وقت بخیر.قصد دارم که با یکی از سایت های خارجی به عنوان فریلنسر کار کنم.حالا چطور میتونم بدون سفر به خارج از کشور یه حساب داشته باشم که کارکرد ماهانه یا هفتگی رو به حسابم واریز کنند؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. یکی از راه ها استفاده از حساب کیف پول الکترونیک پی پال است. با استفاده از خدمات مجموعه ایرانیکارت می توانید حساب پی پال وریفای شده دریافت نمایید. درآمدی که به این حساب واریز میگردد نیز توسط مجموعه قابل تبدیل به ریال است.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...