مسافرت و مهاجرت

معرفی 10 اپلیکیشن سفر جهت ثبت خاطرات سفر

معرفی 10 اپلیکیشن سفر جهت ثبت خاطرات سفر

یکی از اصلی‌ترین وسایلی که هر گردشگر و جهانگردی باید هنگام سفر به همراه داشته باشد، نقشه مسیر و راهنمای شهر است! اما این روزها به لطف پیشرفتی که در حوزه دیجیتال وجود داشته است، نقشه‌های کاغذی جای خود را به اپلیکیشن سفر داده‌اند! بنابراین شما می‌توانید با نصب این برنامه‌ها در تلفن همراهتان، یک راهنمای سفر همیشگی همراهتان داشته باشید. در این مقاله همراه ما باشید، تا شما را با برخی از بهترین نرم‌افزارهایی که در حوزه گردشگری در حال فعالیت هستند، آشنا کنیم.

اگر قصد دارید به یکی از کشورهای اروپایی سفر کنید و نگران هزینه سفر خارجی‌تان هستید، بهتر است که خودتان مسئول برنامه‌ریزی سفرتان باشید! بسیاری از شما عزیزان تصور می‌کنید که انجام اموری همچون رزرو هاستل و یا هتل، خرید بلیط هواپیما و قطار، اجاره خودرو و … از داخل ایران قابل انجام نیست! در حالی که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت و یا انواع کردیت کارت مانند ویزا کارت و مستر کارت، در هر سایت خارجی پرداخت ارزی داشته باشید!

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

10 اپلیکیشن سفر جهت ثبت خاطرات

اپلیکیشن Polarsteps

هنگامی که صحبت از اپلیکیشن سفر می‌شود، اولین چیزی که به ذهن افراد می‌رسد، ارائه یک نقشه رنگی با کاربری ساده است! خوشبختانه این برنامه به دلیل توجهی که به نیاز کاربر داشته است، به خوبی توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. نه تنها این برنامه به عنوان یک راهنمای سفر خوب در نظر گرفته می‌شود، بلکه با استفاده از قابلیت‌هایی نظیر ثبت خاطرات و اشتراک به دوستان، به عنوان یک ابزار سرگرمی نیز شناخته می‌شود. از این اپلیکیشن می‌توان در سیستم‌عامل‌های Android و iOS با هزینه‌ای بین 30 الی 80 یورو استفاده کرد.

اپلیکیشن Journi Blog

اگر به دنبال روشی هستید که با استفاده از آن بتوانید لحظه به لحظه خاطرات سفرتان را ثبت کنید، بهتر است که از این اپلیکیشن سفر استفاده کنید! امکان دسته‌بندی و به اشتراک گذاشتن خاطرات سفر، از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار گردشگری است.

از این راهنمای سفر می‌توانید در سیستم‌عامل‌های Android و iOS استفاده کنید. البته اگر از چند دستگاه مختلف استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از ابزاری نظیر Dropbox یا Google Drive آن‌ها را با هم همگام کنید. قیمت خرید این اپلیکیشن 22.99 یورو است.

معرفی 10 اپلیکیشن سفر جهت ثبت خاطرات سفر

اپلیکیشن Tripcast

این نرم‌افزار یکی دیگر از روش‌های ثبت خاطرات در طول سفر است. با توجه به قابلیت‌هایی که این ابزار دارد، اگر قصد دارید به صورت گروهی سفر کنید و عکس‌هایتان را به صورت مداوم با یکدیگر به اشتراک بگذارید! البته این تنها قابلیت این نرم‌افزار نیست! شما می‌توانید از این اپلیکیشن سفر جهت مسیریابی و نقشه نیز استفاده کنید. در حال حاضر این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های Android و iOS استفاده می‌شود.

اپلیکیشن Bonjournal

اگر به نقشه‌های بصری علاقه دارید، از این راهنمای سفر که بدون نیاز به اتصال به اینترنت نیز کار می‌کند، استفاده کنید! علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار گردشگری ،خاطرات سفرتان را ثبت کنید و از طریق PDF، فیس‌بوک و توییتر با دیگران به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که از این برنامه تنها می‌توانید در سیستم‌عامل iOS استفاده کنید.

اپلیکیشن Journey

با استفاده از این اپلیکیشن سفر نه تنها خاطرات سفرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، بلکه اطلاعات دقیقی در رابطه با موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی جایی که می‌خواهید بروید، مطلع شوید! کاربران سیستم‌عامل‌های Android و iOS می‌توانند از این ابزار استفاده کنند.

اپلیکیشن Evernote

این اپلیکیشن نه تنها به عنوان راهنمای سفر بلکه به عنوان دفترچه یادداشت روزانه نیز استفاده می‌شود. جالب‌ترین نکته‌ای که در رابطه با این ابزار وجود دارد، امکان دسته‌بندی بخش‌های مختلف سفر است! پس اگر قصد دارید در طول سفرتان به جاهای مختلفی سفر کنید، با استفاده از این ابزار برنامه‌ریزی هر بخشی را جداگانه انجام دهید! این برنامه از سیستم‌عامل‌های Android و iOS پشتیبانی می‌کند.

معرفی 10 اپلیکیشن سفر جهت ثبت خاطرات سفر

اپلیکیشن Penzu

این برنامه مشابه با نرم‌افزار Evernote تنها برای گردشگران و برنامه‌ریزی سفر استفاده نمی‌شود. اما به دلیل قابلیت یادآوری که دارد، همواره مورد توجه گردشگران بوده است. از این اپلیکیشن برنامه‌ریزی سفر می‌توانید هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین و البته رایگان استفاده کنید. با این وجود اگر به قابلیت‌های بیشتری از این راهنمای سفر نیاز دارید، می‌توانید با پرداخته 19.99 الی 49.99 دلار، از آن‌ها استفاده کنید. این برنامه برای از سیستم‌عامل‌های Android و iOS توسعه داده شده است.

اپلیکیشن Diaro

مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار گردشگری که منجر به منحصربه‌فرد شدنش شده است، قابلیت استفاده از تگ و رابط بصری پیشرفته است. شما می‌توانید با استفاده از تگ (برچسب) مختلف، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی سفرتان را انجام دهید که دسترسی به فایل‌های مد نظرتان ساده‌تر باشد. کاربران سیستم‌عامل‌های Android و iOS می‌توانند از این ابزار رایگان استفاده کنند.

شما برای ثبت خاطرات سفرتان از چه نرم‌افزاری استفاده می‌کنید؟ به نظر شما چه موارد دیگری باید در لیست اپلیکیشن سفر ما اضافه شود؟!

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...