دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری

توییچ چیست ؟

توییچ چیست ؟

توییچ twitch یک پلتفرم پخش زنده برای گیمر ها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری است. به عبارت دیگر، گیمر های مختلف از سراسر جهان به صورت زنده بازی های خود را ضبط و پخش می کنند. خیلی از افراد علاقه ای به نگاه کردن بازی بقیه یا به اصطلاح “پشت دست نشستن” ندارند، اما با 15 میلیون کاربر در روز، سایت توییچ یک سایت پر طرفدار به حساب می آید. گیمر ها علاوه بر اینکه می توانند مهارت های خود را به اشتراک گذارند، فرصت کسب درآمد ارزی هم دارند. برای توضیحات بیشتر در پاسخ به سوال توییچ چیست در این مقاله همراه ما باشید.

معرفی سایت توییچ

همان طور که اشاره شد، توییچ Twitch یک پلتفرم برای پخش زنده ی بازی است. تمرکز اصلی این پلتفرم بر روی بازی های ویدئویی است. اما علاوه بر بازی می توان از پخش زنده ی موسیقی یا ابزار چت کردن با کاربران دیگر استفاده کرد. این پلتفرم از سال 2011 به صورت رسمی از کمپانی مادر خود جدا شد و به عنوان یک سرویس پخش زنده یا Live Streaming فعالیت خود را ادامه داد.

البته همه ی محتوای سایت تنها به صورت زنده در دسترس نیستند. امکان مشاهده و بازدید از تمامی محتوای سایت از طریق Video on demand وبسایت می توان بازدید کرد.

توییچ چیست

هدف توییچ Twitch چیست ؟

یکی از بهترین راه ها برای معرفی سایت توییچ پاسخ به این سوال است: هدف سایت توییچ چیست ؟بازی های ویدئویی بین جوانان و نوجوانان محبوبیت زیادی دارد. این پلتفرم به کاربران اخبار جدید دنیای بازی یا راهنمایی هایی در رابطه با نحوه ی بازی کردن می دهد. به علاوه به گیمر ها امکان می دهد تا با یک دیگر در ارتباط باشند و بتوانند گیمر های حرفه ای را دنبال کنند. مثل علاقه مندان به فوتبال که بازی های بازیگن مورد علاقه ی خود را دنبال می کنند، با استفاده از این پلتفرم کاربران بازی های گیمر مورد علاقه خود را دنبال می کنند.

خدمات ارائه شده توسط سایت توییچ چیست

انواع مختلفی از محتوا در این پلتفرم وجود دارد. اما معروف ترین و پر کاربرد ترین آن ها ویدئو های ضبط شده از بازی های ویدئویی است. اما این همه ی فعالیت توییچ نیست. توییچ رقابت هایی که بین گیمر های سرشناس بازی می شود را نیز به صورت زنده پخش می کند. به علاوه حین بازی می توانند از گزارش زنده ی بازی نیز استفاده کنند.

پرداخت در سایت توییچ به چه صورت است

ثبت نام و مشاهده ی ویدئو ها و محتوای سایت رایگان است. اما توییچ به کاربران ویژگی ها و قابلیت های در ازای دریافت پول نیز ارائه می دهد که در واقع راهی برای حمایت گیمر ها نیز هست. توییچ از یک ارز مجازی به اسم bits استفاده می کند. کاربران می توانند با استفاده از انواع کردیت کارت خود bits خریداری کنند و با استفاده از این پول مجازی از گیمر های مورد علاقه خود حمایت مالی کنند.

معرفی سایت توییچ

کسب درآمد از توییچ

راه های کسب درآمد از توییچ متنوع نیستند، اما ساده هستند. در سال 2011 توییچ برنامه ی همکاری خود را با گیمر های حرفه ای آغاز کرد. تا سال 2015 تعداد همکاران توییچ به بیش از 11 هزار نفر رسید. با این برنامه گیمر های معروف و حرفه ای می توانند با تبلیغاتی که روی ویدئو های خود قرار می دهند به کسب درآمد ارزی از طریق این سایت بپردازند. طبق گزارش های وبسایت معروف ترین عضو سایت به اسم Ninja بیش از 500 هزار دلار در ماه درآمد دارد.

نقد کردن درآمد ارزی از سایت توییچ

با توجه به اینکه امکان انتقال درآمد کسب شده از توییچ به حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد، برای نقد کردن درآمد کسب شده باید از راه های جایگزین استفاده کنید. ایرانیکارت برای شهروندان ایرانی این امکان را فراهم کرده است. کاربران می توانند برای دریافت درآمد خود از سایت توییچ، از کارت های فیزیکی مثل ویزا کارت یا مستر کارت استفاده نمایند. یا می توانند با افتتاح حساب پی پال درآمد خود را دریافت نمایند. سپس با استفاده از خدمات نقد کردن درآمد ارزی ایرانیکارت به سادگی معادل ریالی آن را دریافت کنند.

نظر شما در رابطه با کسب درآمد از سایت توییچ چیست ؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

توییچ چیست ؟
توییچ twitch یک پلتفرم پخش زنده برای گیمر ها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری است. به عبارت دیگر، گیمر های مختلف از سراسر جهان به صورت زنده بازی...
5 از 6 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، از این که دیدگاه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری در ایران با 16 روش جدید (آپدیت 1403)
افزایش نرخ تورم و نوسانات ارزی عواملی هستند که باعث کاهش ارزش پول ملی کشورمان نسبت به گذشته شده‌اند. این امر موجب شده تا کسب درآمد دلاری در ایران مورد...
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
معرفی بهترین پلتفرم های کسب درامد با دیدن تبلیغات
اگر شما هم از دیدن تبلیغاتی که در وسط بازی، فیلم، کلیپ و … پخش می‌شوند خسته شده‌اید و گاهی به خاطر این تبلیغ‌ها از ادامه دیدن فیلم یا انجام...
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
انواع روش های کسب درآمد رایگان به صورت آنلاین
آیا به دنبال راهی می‌گردید که شما را به کسب درآمد رایگان برساند؟ در این دنیای دیجیتال پر از فرصت، امکان دارد شما هم بتوانید به شکلی هوشمندانه و بدون...