حساب های بین المللی

معرفی انواع حساب پی پال

معرفی انواع حساب پی پال

پی پال یکی از معروف ترین سیستم پرداخت آنلاین ارزی است که به دلیل پایین بودن کارمزد آن و همچنین بالا بودن سرعت انجام تراکنش های مالی برای انجام پرداخت های بین المللی مانند خرید از سایت های خارجی توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل تحریم بودن ایران از سوی این کمپانی، افرادی که در ایران زندگی می کنند، نمی توانند افتتاح حساب پی پال را انجام داده و برای استفاده از تمامی امکاناتش، آن را وریفای کنند. اما با استفاده از خدمات ارزی شرکت ایرانیکارت، می توانید اکانت پی پال خود را انجام داده و خرید و انتقالات مالی خود را انجام دهید. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع حساب پی پال آشنا شوید.

معرفی انواع حساب پی پال :

به طور کلی پی پال دارای 3 نوع حساب است :

  • پی پال پرسونال
  • پی پال پریمیر
  • پی پال بیزینسی

با انواع حساب پی پال چه کارهایی می توان انجام داد؟

  • ارسال پول
  • درخواست پول
  • خرید از سایت های خارجی
  • درگاه پرداخت اینترنتی در سایت های فروشگاهی

معرفی انواع حساب پی پال Paypal

چرا باید وریفای انواع حساب پی پال را انجام داد؟

به طور کلی 3 نوع حساب پی پال دارای برخی از امکانات خاص و برخی محدودیت هستند. در حالت کلی زمانی که شما وریفای حساب پی پال را انجام می دهید، می توانید بدون پرداخت هزینه کارمزد، بیش از 1000 دلار انتقال دهید. فراموش نکنید اگر حساب هر دو طرف کارمزدی به شما تعلق نمی گیرد، مگر آنکه نیاز به تعویض نوع ارز باشد.

اگر شما وریفای انواع حساب پی پال را انجام دهید، نه تنها برای تعیین میزان انتقال با محدودیت رو به رو می شوید، بلکه از امنیت حسابتان نمی توانید اطمینان خاطر داشته باشید. هرچند که با استفاده از فناوری هایی نظیر بلاکچین و هوش مصنوعی تلاش می شود تا امنیت این سیستم ارتقا یابد، اما اگر وریفای آن انجام نشده باشد، نمی توان با خیال راحت از این حساب استفاده کرد.

تفاوت های انواع حساب پی پال چیست؟

این سه نوع حساب در برخی از ویژگی های اصلی تفاوت دارند.

حساب پرسونال پی پال برای افرادی مناسب است که تنها قصد خرید و انتقال پول دارند. برای استفاده از خدمات پشتیبانی حساب پی پال پرسونال می توانید از ارسال ایمیل و یا سایت این کمپانی استفاده کنید. با این وجود برخی از شماره های پشتیبانی نیز وجود دارند که می توانید با آنها تماس بگیرید. البته احتمالا زمان زیادی را باید منتظر برقراری ارتباط باشید که برای شما هزینه زیادی دارد.

حساب پریمیر و حساب بیزینسی تقریبا شباهت زیادی به یکدیگر دارند. این دو نوع حساب برای افرادی مناسب است که می خواهند از طریق این حساب به خرید و فروش در اینترنت پرداخت و حجم تراکنش های مالی آنها بالاست. تفاوت اصلی این دو حساب پی پال در نحوه ثبت آنهاست. برای ثبت حساب بیزینسی پی پال شما نیاز به نام یک کسب و کار دارید در حالی که برای ثبت حساب پرایمر شما می توانید از اطلاعات یک فرد یا کسب و کار استفاده کنید. پشتیبانی این نوع حسابها تقریبا رایگان بوده چرا که شماره های خاص برای ارتباط کاربران با مشاوران در نظر گرفته شده که به صورت رایگان و در ساعات بیشتری است.

معرفی انواع حساب پی پال Paypal

ویژگی های اصلی حساب بیزینسی و پریمیر پی پال چیست؟

  • قبول کردن پرداخت از دبیت کارت و انواع کارت های اعتباری
  • قابلیت تنظیم حساب پی پال برای پرداخت های منظم
  • استفاده نامحدود از کارت اعتباری پی پال

چه کسانی باید از حساب بیزینسی پی پال استفاده کنند؟

پی پال به کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار در اینترنت را دارند، توصیه می کند که از این نوع حساب برای انجام امور مالی و روشی برای پرداخت در سایتشان استفاده کنند. بنابراین اگر نیاز به انجام پرداخت های گسترده با مقادیر زیاد را دارید، باید این نوع حساب را افتتاح نمایید.

چه کسانی باید از حساب پریمیر پی پال استفاده کنند؟

اگر افراد می خواهند خرید اینترنتی انجام دهند، اما می خواهند قادر به دریافت ارزهای مختلف نیز باشند، باید از این نوع حساب استفاده کنند. به عنوان مثال افرادی که به عنوان فریلنسر، کارفرما و … کار می کنند، استفاده از این نوع حساب، پاسخگوی نیاز آنها خواهد بود.

معرفی انواع کارت پی پال

مسترکارت پیش پرداخت پی پال (PayPal Prepaid Mastercard)

همان‌طور که از نام این نوع کارت مشخص است، شما برای استفاده از آن نیاز به مقدار مشخصی پول در حسابتان دارید، که مستقیماً از حساب پی پالتان تأمین نشده و به حسابتان در بانک Bancorp متصل است.

برای افزایش اعتبار این نوع PayPal کارت می‌توانید از حساب پی پال شخصیتان استفاده کنید. اما قبل از انجام این کار به دو نکته زی توجه داشته باشید :

  • تنها به اندازه موجودی حسابتان می‌توانید موجودی کارت پیش پرداخت پی پال را افزایش دهید. به عنوان مثال اگر موجودی حساب شما 150 دلار است، نهایتان مقداری که می‌توانید کارت را شارژ نمایید، 150 دلار خواهد بود.
  • در هر ماه به اندازه 2000 دلار و سقف 300 دلار در روز می‌توانید کارتتان را شارژ نمایید.

مزایای کارت پیش پرداخت پی پال

مهم‌ترین مزیتی که این نوع کارت پی پال برای دارندگانش به همراه دارد، جایزه‌های ویژه‌ای است که بر اساس الگوی خریدشان شامل حالشان می‌شود. شما می‌توانید با فعال کردن این جایزه، خریدتان را با هزینه کمتری انجام دهید.

  • با استفاده از ATMهای مخصوص در سراسر جهان، می‌توانید وجه نقد برداشت کنید.
  • با معرفی این نوع PayPal کارت به دوستانتان، می‌توانید 5 دلار اعتبار رایگان دریافت نمایید. (بعد از ثبت‌نام در و شارژ کارت حداقل به اندازه 10 دلار، 5 دلار رایگان به شما تعلق می‌گیرد.)

کارت پی پال | PayPal کارت

مسترکارت کش (نقدی) پی پال (PayPal Cash Mastercard)

این نوع کارت پی پال ، مستقیماً به حساب پیپال شما متصل شده است. بنابراین به ازای هر خریدی که انجام دهید، از موجودی حسابتان کاسته می‌شود. بنابراین در صورتی می‌توانید از این کارت استفاده کنید که حساب شما به اندازه کافی شارژ داشته باشد.

برای افزایش شارژ حساب پیپال می‌توانید از طریق لینک زیر، حسابتان را با یکی از ارزهای رایج، به مقدار دلخواه شارژ نمایید :

شارژ پی پال

مشابه با کارت پیش پرداخت پی پال از این کارت نیز می‌توانید برای برداشت وجه نقد از ATM استفاده کنید. (در حال حاضر بیش از 25000 دستگاه ATM در سراسر جهان وجود دارد که از این نوع PayPal کارت پشتیبانی کرده بدون آنکه کارمزدی از مشتری دریافت نماید.)

البته در صورتی که از سایر دستگاه‌های ATM که تنها از کارت‌هایی مانند مسترکارت پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید، باید 2.5 دلار کارمزد پرداخت نمایید.

مزایای مسترکارت کش (نقدی) پی پال

شاید جالب‌ترین مزیت این کارت‌ها، امکان شارژ خودکارشان باشد. به این معنا که شما با تعیین حداقل میزان موجودی کارت، می‌توانید زمانی که شارژ کارت از مقدار معین شده کمتر شد، به صورت خودکار حسابتان را شارژ نمایید.

به عنوان مثال، شما قصد خرید کالایی 100 دلاری دارید اما موجودی کارتتان 60 دلار است. اگر قابلیت Top Up در کارت شما فعال باشد، و مقدار افزایش شارژ 20 دلاری را انتخاب کرده باشید، موجودی حسابتان با استفاده از این ویژگی دو بار افزایش پیدا کرده و در نتیجه امکان خرید کالا برایتان فراهم می‌شود.

کارت پی پال | PayPal کارت

دبیت کارت پی پال (PayPal Debit Mastercard)

 دبیت کارت یکی دیگر از انواع کارت‌های پیپال است. برای استفاده از این نوع کارت، شرط اول داشتن یک حساب بیزینسی پی پال است چرا که کارت به صورت مستقیم به حساب پی پالتان متصل است. (البته لازم به ذکر است، که اگر حساب شما از نوع پرسونال باشد، می‌توانید نوع حسابتان را به بیزینسی ارتقا دهید.)

مهم‌ترین نکاتی که در رابطه با دبیت کارت‌های پیپال باید بدانید

به خاطر داشته باشید که کارت‌های پی پال، دبیت کارت هستند و نه کارت اعتباری! بنابراین استفاده از آن‌ها همراه با کارمزدی برای شما خواهد بود.

از طرف دیگر، با استفاده از این نوع کارت نمی‌توانید امیدی برای افزایش اعتبارتان داشته باشید! پس اگر قصد دارید از این کارت برای خرید اینترنتی و کسب امتیاز بیشتر استفاده کنید، این نوع کارت چندان برای شما مناسب نخواهد بود.

کارت اعتباری اکسترا پیپال (PayPal Extras Credit Card)

اگر همیشه نگران اعتبار و موجودی کارتتان هستید، می‌توانید از کارت اعتباری اکسترا پی پال استفاده کرد، چرا که متصل بودن کارت و حساب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا از حسابتان شارژ قرض گرفته و پرداختتان را انجام دهید!

در آخر لازم به ذکر است که امنیت کارت پی پال کم از امنیت حساب پیپال نیست! بنابراین اگر تجربه به دنبال تجربه‌ای متفاوت از سیستم پرداخت آنلاین پیپال هستید، بهتر است که این بار PayPal کارت را امتحان کنید! آیا شما تا کنون از این نوع کارت‌های اعتباری استفاده کرده‌اید!؟ تجربه خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همراهان عزیز، اگر در مورد انواع حساب پی پال و هزینه آنها سوالی دارید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. سلام وقت بخیر
    آقا من میخوام اشتراک اکانت تردینگ ویو بگیرم با چه کارتی میتونم اشتراک بگیرم لطفاً راهنمایی بفرمایید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کازبر گرامی
      به استحضار می رساند برای انجام پرداخت روی سایت موردنظر خود می توانید از کارت های مجازی ارائه شده توسط مجموعه استفاده نمایید
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام.لطفا شرایط و هزینه های خرید کارتهای پی پال را بفرمایید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً سوال خود را از طریق ارسال تیکت در سایت (چت آنلاین) یا تماس تلفنی با مجموعه مطرح نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام. درباره‌ی هزینه‌ی ساخت حساب پی پال پریمیر سوال دارم و نحوه‌ی استفاده ازون.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام. لطفاً سوالتون رو از طریق چت آنلاین مطرح کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...