مسافرت و مهاجرت

وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلیس

برای سفر به انگلیس تحت هر عنوانی، مانند دانشجویی، توریستی و … به اولین چیزی که نیاز دارید، ویزای انگلیس است. متأسفانه به دلیل رابطه نه چندان خوبی که بین ایران و انگلستان وجود دارد، تعیین وقت سفارت انگلستان از ایران کار مشکلی است. با این وجود روش‌های مختلفی برای حل این مسئله وجود دارد که در ادامه به معرفی‌شان می‌پردازیم.

قبل از اینکه به معرفی روش تعیین وقت سفارت انگلیس بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت، تمامی هزینه‌هایی که مربوط به پرداخت سفارت مانند اپلیکیشن و … جهت اخذ ویزای انگلیس می‌شود را پرداخت کنید. تنها کافی است که از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید :

تعیین وقت سفارت انگلیس

روش تعیین وقت سفارت انگلیس

برای اخذ ویزای انگلیس به دو روش می‌توانید اقدام کنید :

استفاده از خدمات سفارت انگلیس در تهران

در این روش، شما می‌توانید به شعبه سفارت در تهران مراجعه کرده و نسبت به گرفتن وقت سفارت انگلیس اقدام کنید. استفاده از این روش شاید ساده به نظر برسد و هزینه‌هایتان را تا حد زیادی کم کند، اما بسیار زمان‌بر است. به عبارت دیگر، در صورتی که امروز برای اخذ ویزای انگلیس اقدام کنید، در خوش‌بینانه‌ترین حالت 6 ماه بعد نوبتتان می‌شود! بنابراین معمولاً به کسانی که برای گرفتن وقت سفارت انگلستان عجله دارند، توصیه می‌شود که از روش بعدی استفاده کنند. اما مزیتی که استفاده از این روش برای شما به همراه دارد، عدم نیاز به شرکت در مصاحبه است.

آدرس سفارت انگلستان در تهران

  • خیابان فردوسی، پلاک 189
  • شماره تماس : 021-64052000
  • زمان کاری سفارت : یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 7:30 الی 14:30 .

پرداخت سفارت انگلیس در ایران چگونه انجام می‌شود؟

در این حالت پرداخت سفارت به صورت حضوری و یا ارائه پوند انجام می‌شود.

وقت سفارت انگلیس

استفاده از خدمات سفارت انگلیس در کشورهای همسایه

قبل از اینکه به معرفی این روش پردازیم، لازم به ذکر است که شانس شما برای گرفتن ویزای انگلیس در هر در روش به یک اندازه است. پس تصور نکنید که با مراجعه به سفارت انگلیس در کشورهای دیگر درصد موفقیتتان را بیشتر کرده‌اید.

برای استفاده از این روش، برای تعیین وقت سفارت باید به یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات و … چند روزه سفر کنید و برگردید! با استفاده از این روش با وجود اینکه هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید ولی در سریع‌ترین زمان ممکن که معمولاً 20 روز است، می‌توانید برای مصاحبه و انگشت‌نگاری اقدام کنید.

وقت سفارت انگلستان در ترکیه

در صورتی که تصمیم دارید برای اخذ ویزای انگلستان از این طریق اقدام کنید، قبل از هر چیز باید برگه عبور از سفارت ایران در ترکیه دریافت کنید و سپس در یکی از سفارت‌های آنکارا یا استانبول برای مصاحبه شرکت کنید.

به خاطر داشته باشید که برای گرفتن برگه عبور، حتماً باید حداقل دو روز در ترکیه حضور داشته باشید.

وقت سفارت انگلیس

وقت سفارت انگلستان در امارات

کشور امارات به نسبت ترکیه قوانین سخت‌گیرانه‌تری دارد! به دلیل اینکه امکان صدور برگه عبور در امارات وجود ندارد، در صورتی که متقاضی دهنده از این کشور برای اخذ ویزای انگلیس اقدام کند، باید حداقل 15 الی 25 روز کاری در امارات اقامت داشته باشد و سپس به یکی از مراکز ویزا مانند دبی یا ابوظبی مراجعه کند. با این وجود، شما می‌توانید با استفاده از یکی از سرویس‌های زیر، با پرداخت هزینه بیشتر، نتیجه درخواست ویزای انگلستان را در مدت زمان کمتری دریافت کنید :

سرویس Priority

استفاده از این سرویس چه برای کسانی که از ترکیه و چه کسانی که از امارات اقدام می‌کنند، امکان‌پذیر است. در صورتی که از شعب اخذ ویزای دبی یا ابوظبی اقدام می‌کنید، باید 212 پوند به صورت نقدی در سفارت پرداخت نمایید، تا نتیجه ویزای انگلستان ظرف 5 الی 8 روز کاری برایتان ارسال شود.

اما در صورتی که از ترکیه اقدام می‌کنید، قبل از انجام انگشت‌نگاری حتماً باید تقاضای استفاده از این سرویس را اعلام کنید. هزینه استفاده از این سرویس در ترکیه همان 212 پوند است.

سرویس Super Priority

استفاده از این سرویس در حال حاضر تنها برای افرادی که مقیم امارات هستند امکان‌پذیر است. با استفاده از این سرویس می‌توانید ظرف 24 ساعت و پرداخت هزینه 600 پوند، نتیجه ویزای انگلیس را دریافت کنید.

سرویس Passport Pass Back

اگر برای بازگشت به ایران عجله دارید، می‌توانید با پرداخت 220 درهم امارات، در همان روزی که تعیین وقت سفارت انگلیس را انجام داده‌اید، گذرنامه یا پاسپورتتان را بگیرید و به ایران بازگردید. نتیجه درخواست ویزای شما حداقل بعد از 15 روز کاری صادر می‌شود. به خاطر داشته باشید که برای آگاهی از نتیجه ویزا، دوباره باید پاسپورتتان را به سفارت تحویل دهید. برای انجام این کار می‌توانید بار دیگر خودتان سفر به امارات داشته باشید و یا از سرویس‌های پیکاپ استفاده کنید.

وقت سفارت انگلیس

آموزش تعیین وقت سفارت انگلیس

در صورتی که می‌خواهید از یکی از کشورهای خارجی برای تعیین وقت سفارت انگلستان استفاده کنید، باید به سایت visa4uk مراجعه کنید و با ساخت حساب کاربری و پر کردن اپلیکیشن، درخواستتان را ثبت کنید. بعد از اینکه ثبت درخواستتان با موفقیت انجام شد، 3 ساعت فرصت دارید تا پرداخت سفارت انگلیس را انجام دهید.

مهم‌ترین نکاتی که هنگام تعیین وقت سفارت انگلستان باید بدانید

  • فرم یا اپلیکیشن را باید با زبان انگلیسی روان و با دقت پر کنید.
  • برای پر کردن این فرم نهایت دقت را به خرج دهید، چرا که در صورت تائید و ثبت اطلاعات، امکان ویرایش داده‌هایی که وارد کرده‌اید وجود ندارد.
  • در هر مرحله بعد از اینکه از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کردید، حتماً تغییرات ایجاد شده را ذخیره کنید.

وقت سفارت انگلیس

روش پرداخت سفارت انگلیس

برای پرداخت سفارت انگلیس می‌توانید از دو روش استفاده کنید.

استفاده از انواع کارت اعتباری مانند ویزا کارت / مستر کارت

در صورتی که می‌خواهید خودتان پرداخت سفارت را انجام دهید، می‌توانید یکی از انواع کارت‌های اعتباری ویزا کارت و مستر کارت را تهیه کرده و یا شارژ نمایید.

خرید ویزا کارت


خرید مستر کارت


شارژ کارت اعتباری

استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت

برای استفاده از این روش، باید از همان لینکی که در ابتدای مقاله قرار داده شده است، استفاده کنید.

هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس

بسته به نوعی ویزای درخواستی، این هزینه متفاوت خواهد بود :

  • ویزای توریستی 6 ماهه : 280 دلار
  • ویزای توریستی 2 ساله : 670 دلار
  • ویزای تحصیل موقت : 450 دلار
  • ویزای دانشجویی Tier4 : 650 دلار

انواع ویزای انگلیس

بسته به هدف شما از سفر به انگلیس، ویزای درخواستی با اعتبار 6 ماهه، 1 ساله و 5 ساله صادر می‌شود. انواع ویزای انگلیس عبارت هستند از :

  • ویزای شهروندی (اقامت انگلستان)
  • ویزای تحصیلی (دانشجویی)
  • ویزای کاری
  • ویزای توریستی
  • ویزای وابستگی خانوادگی یا ازدواج

همراهان عزیز، اگر جهت اخذ ویزای انگلیس و تعیین وقت سفارت انگلیس سؤالی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
مسافرت و مهاجرت
اکسپرس انتری (Express Entry) چیست؟
اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم در این کشور را داشته باشید، حتما باید از طریق اکسپرس انتری (Express Entry) نسبت به انجام آن اقدام نمایید....
واچر (ووچر) هتل چیست؟
مسافرت و مهاجرت
واچر (ووچر) هتل چیست؟
شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که بخواهید به سفر بروید و از یک هتل خوب و راحت استفاده کنید. اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که هتلی که انتخاب کرده‌اید...
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
مسافرت و مهاجرت
ارزانترین کشورها برای تحصیل کدامند؟
روش‌های مختلفی برای مهاجرت و گرفتن اقامت در کشوری دیگر وجود دارد، که یکی از بهترین موارد آن دریافت ویزای تحصیلی می‌باشد. برای ادامه تحصیل در کشوری دیگر هم روش‌های...