اکانت های خارجی

خرید اکانت uploaded

خرید اکانت uploaded

با توجه به این که این روزها بسیاری از افراد برای انجام کارهای خود از فایل های دیجیتالی استفاده می کنند، نحوه نگهداری از آنها اهمیت زیادی پیدا می کند! چرا که در بسیاری از مواقع در صورت از بین رفتن یکی از آنها، به سختی می توان دوباره آن را بازگردانی کرد. به همین جهت است که بسیاری از افراد به جای استفاده از حافظه های سخت افزاری از محیط هایی که مبتنی بر اینترنت کار می کنند، مانند سایت آپلودد استفاده می کنند! در ادامه همراه ما باشید تا با این سایت و نحوه خرید اکانت uploaded آشنا شوید.

معرفی سایت آپلودد

همانطور که گفته شد، این روزها برای ذخیره فایل هایتان، چه در کامپیوتر و چه در تلفن همراهتان نیازی به حافظه های سخت افزاری ندارید چرا که به جای آنها می توانید از فضاهای ذخیره سازی که مبتنی بر اینترنت کار می کنند استفاده کنید.

در حال حاضر شرکت های مختلفی در زمینه ارائه این خدمات در حال فعالیت هستند که یکی از آنها سایت uploaded است. به عبارت دیگر با استفاده از بستری که این سایت برای شما فراهم کرده است، شما می توانید تمامی فایل های خود را به صورت رایگان و یا غیر رایگان در یک فضای ابری یا همان آپلود سنتر ذخیره کنید.

آپلود سنتر چیست؟

آپلود سنتر به جایی گفته می شود که شما می توانید فایل هایتان را از طریق اینترنت در آن آپلود نمایید. این آپلود سنتر ها را می توان در حالت کلی به 2 دسته تقسیم کرد. دسته اول سنترهایی هستند که شما به صورت رایگان می توانید در آن فایل هایتان را به صورت محدود آپلود نمایید. دسته دوم نیز به سنترهایی گفته می شود که شما برای آپلود فایل هایتان، باز هم به صورت محدود اما با حجم بیشتر و دلخواه نسبت به حالت رایگان، استفاده می کنید.

آموزش خرید اکانت uploaded

برای خرید اکانت uploaded قبل از هر چیز باید یک حساب کاربری در سایت آپلودد ایجاد نمایید. برای انجام این کار باید وارد سایت شده و گزینه Register را انتخاب نمایید.

سایت آپلودد

بعد از آن در صفحه ای که برایتان نمایش داده می شود، باید آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و ثبت نام نمایید.

در صورتی حجم رایگان این سرویس پاسخگوی نیاز شما نیست، می توانید از یکی از طرح هایی که در بالای صفحه نمایش داده می شود، استفاده نمایید. با انتخاب یکی از این طرح ها، وارد صفحه پرداخت می شوید.

سایت آپلودد

در صفحه پرداخت شما برای پرداخت هزینه 2 راه دارید. یکی استفاده از بیت کوین (خرید با بیت کوین) و دیگری خرید با یکی از انواع کارت های ارزی مانند ویزا کارت یا مسترکارت.

سایت uploaded

به همین سادگی شما می توانید فایل های مورد نظرتان را از سیستم عامل ویندوز و یا مک به آپلود سنتر ارسال کرده و ذخیره نمایید.

مزایای خرید اکانت uploaded چیست؟

  • بیشترین سرعت دانلود و آپلود
  • امکان ذخیره فایل ها در حجم های متنوع
  • امکان مدیریت فایل های آپلود شده با استفاده از منیجر
  • امکان حذف تبلیغات

همراهان گرامی، در صورتی که برای خرید اکانت uploaded قادر به استفاده از کردیت کارت های گفته شده نیستید، می توانید از خدمات ارزی ایرانیکارت برای پرداخت هزینه استفاده نمایید. برای ثبت سفارش خرید اکانت uploaded می توانید وارد حساب کاربریتان در سایت ما شده و سفارشتان را ثبت نمایید. البته فراموش نکنید که در صورت وجود سوال می توانید از طریق شماره 03132112 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید اکانت uploaded
با توجه به این که این روزها بسیاری از افراد برای انجام کارهای خود از فایل های دیجیتالی استفاده می کنند، نحوه نگهداری از آنها اهمیت زیادی پیدا می کند!...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...