ویزا کارت

خرید ویزا کارت هدیه در ایران

خرید ویزا کارت هدیه در ایران

Visa کارت دارای انواع مختلفی مانند ویزا کارت مجازی ، ویزا کارت فیزیکی و کارت هدیه ویزا است. با استفاده از ویزا کارت مجازی می‌توانید خرید اینترنتی از وب‌سایت‌های مختلف داشته باشید و پرداخت ارزیتان را برای ثبت نام در آزمون‌های مختلف و … انجام دهید. با استفاده از ویزا کارت فیزیکی نه تنها قادر به خرید اینترنتی خواهید بود بلکه می‌توانید در کشورهای خارجی که دستگاه پزشان از شبکه ویزا کارت پشتیبانی می‌کند نیز خرید داشته باشید. اما ویزا کارت هدیه به کارتی گفته می‌شود که دارای یک مقدار شارژ مشخص است. همان طور که از اسم این نوع کارت مشخص است، از آن می‌توانید به عنوان هدیه برای دوستان و یا خرید اینترنتی با شارژ مشخص استفاده کنید. متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان خرید ویزا کارت هدیه در ایران به صورت مستقیم وجود ندارد. اما شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت از مزایای این کارت بهره‌مند شوید. کافی است از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایید :

خرید ویزا کارت هدیه در ایران

توجه: شما می‌توانید برای دسترسی به اکثر خدمات و سرویس‌های بین‌المللی مانند خرید گیفت کارت آمازون، گیفت کارت آیتونز، گیفت کارت گوگل پلی و سایر گیفت کارت‌ها ، پرداخت در سایت‌های خارجی، نقد کردن درآمد ارزی، افتتاح حساب‌های ارزی و بین المللی، شارژ اپل آیدی و … از خدمات ما استفاده کنید.

مزایای ویزا کارت هدیه

  • در صورتی که شما گیفت کارت را از طریق خدمات ایرانیکارت تهیه کنید، می‌توانید از مزایای زیر بهره من شوید :
  • تاریخ انقضای طولانی مدت 8 ماهه
  • بیلنیگ آدرس معتبر(مربوط به کشور امریکاست که البته امکان تغییر دادن آن نیز وجود دارد.)
  • در صورتی که خرید شما با موفقیت انجام نشود، هزینه‌ای از موجودی کارتتان کسر نمی‌شود.
  • قابل خرید بین مبالغ 5 الی 1000 دلار.
  • قابلیت اتصال به حساب پی پال و حساب اسکریل (در نتیجه با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید موجودی حسابتان را افزایش دهید.)

خرید ویزا کارت هدیه در ایران

قیمت کارت هدیه ویزا

همان طور که گفته شد شما می‌توانید این کارت را با میزان شارژی بین 5 الی 1000 دلار خریداری نمایید. با توجه به این که تعرفه دلار هر روز در حال تغییر است، برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت ویزا کارت هدیه، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با خرید ویزا کارت هدیه در ایران در کدام سایت ها می‌توان پرداخت ارزی داشت؟

با استفاده از این کارت می‌توانید پرداخت ویزا کارت را در سایت‌های زیر انجام دهید :

  • رزرو هتل خارجی در Bookin.com و Hotels.com
  • پرداخت هزینه آزمون‌های تافل ، آیلتس و GRE
  • خرید نرم‌افزار و آنتی ویروس
  • خرید از وب‌سایت‌های مختلف مانند آمازون ، سوق ، والمارت ، علی بابا ، علی اکسپرس
  • خرید بلیط هواپیما خارجی
  • وریفای حساب پی پال ، اسکریل (مانی بوکرز)

خرید ویزا کارت هدیه در ایران

مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید ویزا کارت هدیه در ایران باید بدانید

  • اطلاعات کارت هدیه‌ای که توسط مجموعه ما با نام خودتان صادر می‌شود، از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.
  • این کارت‌ها با ارز دلار کشور امریکا صادر می‌شوند. اما می‌توانید از آن برای وب‌سایت‌هایی که ارز دیگری نیز قبول می‌کنند، استفاده نمایید.
  • همان طور که اشاره کردیم بیلینگ آدرس این کارت‌ها مربوط به کشور امریکاست. با این وجود امکان تغییر این آدرس بسته به کشور مد نظر شما امکان‌پذیر است. هزینه انجام این کار 5 دلار است.
بیلینگ آدرس چیست؟

بیلینگ آدرس به آدرسی گفته می‌شود که هنگام خرید از وب‌سایت‌های مختلف خارجی باید وارد نمایید. چون کارت هدیه ویزا به آدرس امریکا صادر می‌شود، محدودیتی برای خرید از سایت‌های خارجی وجود ندارد.

  • چون برای صدور آنی ویزا کارت هدیه نیازی به حساب بانکی نیست، می‌توانید با هر آی پی آدرسی از آن‌ها استفاده کنید بدون آنکه نگران بلاک شدنش باشید.
  • توجه داشته باشید که هیچ گیفت کارتی قابلیت شارژ مجدد را ندارد.

همراهان عزیز اگر برای خرید ویزا کارت هدیه در ایران به مشکلی برخوردید و یا سؤالی داشتید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

خرید ویزا کارت هدیه در ایران
Visa کارت دارای انواع مختلفی مانند ویزا کارت مجازی ، ویزا کارت فیزیکی و کارت هدیه ویزا است. با استفاده از ویزا کارت مجازی می‌توانید خرید اینترنتی از وب‌سایت‌های مختلف...
3 از 1 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید
  1. کارت هدیه با مبلغ 50 دلار میخوام بخرم.از کجا شروع کنم.من قبلا چنین درخواستی نداشتم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی، شما می‌توانید از مسترکارت 50 دلاری آمریکایی استفاده نمایید. لطفا برای اطلاع از شرایط آن، در پنل سایت تیکت ارسال فرمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    ۳۰ دلار ویزا کارت هدیه میخام شماره کارت بدید مبلغ رو کارت به کارت کنم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • لطفاً در سایت ثبت نام کرده و درخواست ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...