سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

چه ارزی بخریم سود کنیم؟(با سرمایه کم)

چه ارزی بخریم سود کنیم؟(با سرمایه کم)

با داغ شدن بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال، بسیاری به این فکر می‌افتند که چطور در این بازار سود کسب کنند؟ اما از آنجایی که احتمالا اطلاعات زیادی ندارند یا ترجیح می‌دهند در شروع کار ریسک کمتری کنند، یا حتی سرمایه هنگفتی برای شروع معاملات خود ندارند، مدام این سوال را از خود می‌پرسند که با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟ در این مقاله از ایرانیکارت همراه ما باشید تا ۱۰ ارز دیجیتال ارزان و سودآور را به‌شما معرفی کنیم تا مسیر خود را با سرمایه کم آغاز کنید.

آیا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با پول کم امکان پذیر است؟
آیا می توان با پول کم هم در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرد؟

آیا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با پول کم امکان پذیر است؟

بله! اگر یک نگاه گذرا به لیست ارزهای دیجیتال موجود در صرافی‌ ایرانیکارت بیاندازید، متوجه می‌شوید که توکن‌های متعدد با نرخ‌های مختلفی ارائه شدند که برای سرمایه‌گذاری هر بودجه‌ای مناسب است. توجه داشته باشید که برای سرمایه‌گذاری و کسب سود از ارزهای دیجیتال و لزوما نیازی به مبلغ زیاد برای شروع نیست. این یعنی می‌توانید از میان توکن‌هایی که ارزان هستند اما آینده خوبی هم برایشان تخمین می‌خورد، سبد خود را پر کنید.

پس در پاسخ به اینکه آیا می‌توانم با پول کم در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنم؟ باید گفت بله می‌توانید. کافیست سری به ارزهای موجود بزنید و توکن‌هایی که متناسب با بودجه‌تان است را انتخاب کنید. سپس با تحقیق درباره آینده ارزهای دیجیتال  یا پرس‌وجو از کسانی‌که در حوزه ارز دیجیتال فعال هستند، یک نگاه کلی از آینده توکن انتخابی پیدا کنید تا ببینید آیا برای سرمایه‌گذاری مناسب هستند یا خیر. البته که در ادامه ۱۰ توکن برتر برای سرمایه‌ گذاری در ارز دیجیتال با سرمایه کم را معرفی می‌کنیم.

با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟ معرفی 10 مورد

اگر می‌خواهید با پول کم به بازار ارزهای دیجیتال وارد شوید، چه به دلیل کم بودن سرمایه اولیه باشد، چه به دلیل کاهش ریسک‌های احتمالی، این ۱۰ ارز دیجیتال گره‌گشای کار شما خواهند بود:

دوج کوین: شوخی اما در انتظار ۱ دلاری شدن

1. دوج کوین: شوخی اما در انتظار ۱ دلاری شدن

دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال ارزان قیمت است که با یک شوخی از بیلی مارکوس و اورگان و جکسون پالمر به دنیای رمزارزهای معرفی شد. این توکن که در حال حاضر ۰/۰۷۴ دلار ارزش دارد، پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰، به قیمت ۱ دلار برسد. این یعنی چیزی حدود ۱۳ برابر که برای سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت بسیار مناسب است.

خرید و فروش دوج کوین

2. ترون: شبکه انتقال تتری با افت و خیز هیجان‌انگیز

ترون ارز دیجیتالی بود که بعد از عرضه و معرفی، با تبدیل شدن به یک شبکه انتقال برای تتر، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. این ارز که در مدت کوتاهی رشد عجیبی را تجربه کرد، در یک بازه زمانی افت شدیدی نیز داشت. اما چندی است که روند صعودی آن مجددا به چشم آمده است. قیمت فعلی این ارز که ۰/۰۶۹ دلار است، سال‌های آتی نوید رد شدن از ۵ دلار را می‌دهد که ارزی مناسب برای سرمایه گذاری با سرمایه کم خواهد بود.

خرید و فروش ترون

ریپل: پلتفرم آینده‌دار

3. ریپل: پلتفرم آینده‌دار

ریپل که ارز دیجیتالی با هزینه تراکنش بسیار ارزان است، در سبد خرید بسیاری از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال دیده می‌شود. شما می‌توانید با سرمایه‌ اندک روی ریپل سرمایه گذاری کنید و با آینده‌ای که از این ارز پیش‌بینی شده است، سرمایه خود را چند برابر کنید. این ارز تا سال ۲۰۳۰ چیزی بین ۳/۸۱ تا ۵/۴۹ دلار ارزش خواهد داشت.

خرید و فروش ریپل

4. کاردانو: یکی از ۷ برترین

در سال‌های اخیر، ارز دیجیتال آدا توانست رتبه‌ای در بین ۷ ارز دیجیتال برتر جهان از آن خود کند که همین امر آن را به ارزی پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرد. قیمت فعلی این ارز که ۰/۳۶۹ دلار است، پیش‌بینی می‌شود تا چند سال آینده ۲۰ دلار را به خود ببیند. اگر می‌پرسید با سرمایه کم چه ارزی بخریم؟ آدا یکی از گزینه‌های منتخب است. 

خرید و فروش کاردانو

5. استلار: دارای حامیان معتبر

یک فرصت عالی دیگر برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با سرمایه کم، استلار است که قیمت ۰/۰۸۹ دلاری دارد. استلار با حمایت از سوی شرکت‌های متعدد، اعتبار زیادی به خود بخشیده و همین امر سبب می‌شود آینده آن نزدیک به پیش‌بینی‌ها جلو برود. آینده قیمت استلار می‌گوید این ارز پتانسیل رسیده به ۰/۷۵ دلار را دارد.

خرید و فروش استلار

6. ایاس: سبز بیشتر از قرمز

آینده ارز دیجیتال ایاس بیشتر سبز پیش‌بینی می‌شود تا قرمز. برای همین است که ایاس ارز دیجیتالی مناسب برای سرمایه گذاری با پول کم به حساب می‌آید. قیمت فعلی این توکن  ۰/۹۲۹۷ دلار است که تا سال ۲۰۳۰، پتانسیل ۹.۵ دلاری شدن را دارد.

خرید و فروش ایاس

7. هاتور: بازاری که در کوکوین جریان دارد

هاتور یکی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار است که بیشترین حجم معامله آن در صرافی KuKoin دیده می‌شود. قیمت فعلی این ارز ۰/۰۶۹ دلار بوده که پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۶ به قیمت ۰/۳۰ دلار برسد. بنابرین اگر به فکر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با پول کم هستید، هاتور با نماد HTR انتخاب مناسبی است.

خرید و فروش هاتور

سلر: پلتفرم لایه دوم ایمن

8. سلر: پلتفرم لایه دوم ایمن

سلر که بعنوان یک پلتفرم لایه دوم امن برای انجام تراکنش‌های مبتنی بر بلاکچین شناخته می‌شود، دارای ارز دیجیتالی با عنوان سلر نتورک است که ارزش ۰/۰۱۹ دلاری دارد. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که این توکن تا سال ۲۰۲۵ به قیمت ۰/۲۵ دلار، یعنی رشدی ۱۳ برابری را تجربه خواهد کرد.

خرید و فروش سلر

9. بیبی دوج کوین: مقلد کوچک

بیبی دوج کوین که با تقلید از شیبا اینو و دوج کوین به دنیای کریپتو وارد شد، یکی از ارزان‌ترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. هر واحد از این توکن با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۲ دلار معامله می‌شود که پیش‌بینی می‌شود این قیمت ناچیز، تا سال ۲۰۳۰ ده برابر شود. هر چند که در ظاهر چشمگیر نیست، اما برای بلندمدت می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد.

تتر: دلار دیجیتالی

10. تتر: دلار دیجیتالی

جدای از ارزهای دیجیتالی که گفتیم، تتر می‌تواند یک انتخاب ایمن برای حفظ سرمایه‌ شما باشد. اگر نمی‌خواهید ریسک معامله در بازارهای ارز دیجیتال را بپذیرید اما نگران کاهش ارزش دارایی‌های خود هستید، تبدیل آن به یک ارز با قیمت ثابت، کار عاقلانه‌ای خواهد بود.

با توجه به اینکه این روزها شاهد رشد عجیب و غریب دلار هستیم، تبدیل کردن سرمایه‌تان به دلار، هرچقدر هم که کم باشد، منطقی است. برای همین است که تتر در لیست ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری با پول کم گزینه آخر پیش‌روی شما است. هیچ چیز جز رشد دلار در ماه‌های و سال‌های اخیر، نمی‌تواند قانع‌کننده‌تر از انتخاب این ارز باشد.  بعلاوه اینکه ریسک بازار در این ارز بخصوص بسیار کم بوده و نگرانی‌های شما از بابت کم شدن سرمایه‌تان را از بین می‌برد.

خرید و فروش تتر

حداقل سرمایه موردنیاز برای خرید بیت کوین را می‌توانید دربلاگ صرافی ایرانیکارت مطالعه کنید 

مزایا و معایب خرید ارز دیجیتال با سرمایه کم

در ادامه مزایا و معایب خرید ارز دیجیتال با سرمایه کم را مشاهده می‌کنید.

مزایا:

  • یسک کمتر
  • دغدغه کمتر
  • سود‌های چشمگیر در بلند مدت
  • حفظ اصل سرمایه
  • کسب سودهای کوچک در بازه زمانی کوتاه
  • امکان افزایش سرمایه اصلی با تبدیل سودهای کوتاه‌مدت
  • کسب سود دو جانبه، هم با رشد ارز، هم با رشد قیمت دلار

معایب:

  • احتمال ریزش در بازه‌های زمانی کوتاه و کم شدن سرمایه
  • نیاز به صبر زیاد برای کسب سودهای کلان
  • محدودیت در انتخاب ارزهای دیجیتال

پیشنهاد مطالعه: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

کلام آخر: سرمایه گذاری با پول کم، آری یا خیر؟

پاسخ به این سوال کاملا به صبر شما بستگی دارد. اگر فکر می‌کنید نگهداشتن چند میلیون پول در صرافی‌های ارز دیجیتال برایتان معقول است و می‌توانید تا رسیدن به نتیجه دلخواه، برای آن صبر کنید، سرمایه گذاری با پول مناسب شما خواهد بود. به‌طورکلی، با توجه به رشد بازارهای ارز دیجیتال و همچنین افزایش ارزش دلار، حداقل کاری که می‌توانید با سرمایه خود، چه کم چه زیاد، انجام دهید، تبدیل آن به چیزی است که انتظار رشد می‌کشد. امیدواریم از این مقاله از ایرانیکارت لذت برده و به‌درستی سرمایه‌گذاری کنید.

سوالات متداول
Request for Quote

در میان ارزهای دیجیتال ارزان که قیمت زیر ۱ دلار دارند، ترون، دوج کوین، استلار، ایاس، هاتور و… قرار دارند که همگی برای سرمایه گذاری با پول کم مناسب هستند.

ایرانیکارت با ارائه صرافی ارزهای دیجیتال و لیستی متنوع از ارزهای دیجیتال ارزان و گران، نیاز شما برای خرید، فروش و معامله رمزارزها را برطرف می‌کند.

این بستگی به آینده ارز انتخابی و مدت سرمایه‌گذاری شما دارد. درصورتیکه یک ارز دیجیتال در سال‌های آینده رشد چند برابری دارد و شما قصد ندارید تا رسیده به اوج، ارز را بفروشید، بله ترید با سرمایه کم به‌صرفه خواهد بود.

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال این است که با مطالعه درست آینده ارزها، زمان افت و خیز را پیش‌بینی کنید. سپس زمانی که ارز در رشد قرار دارد، میزان سودی که کسب کرده‌اید را به پول تبدیل کنید و در زمانی‌که بازار قرمز شد، سود کسب شده را به رمزارز تبدیل کنید. با این روند، سرمایه شما رفته رفته افزایش خواهد یافت، و شما در کنار افزایش سرمایه، سود نیز کسب می‌کنید.

چه ارزی بخریم سود کنیم؟(با سرمایه کم)
با داغ شدن بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال، بسیاری به این فکر می‌افتند که چطور در این بازار سود کسب کنند؟ اما از آنجایی که احتمالا اطلاعات زیادی ندارند...
4.56 از 9 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. دوستان با سرمایه حدود ۱۰۰تومن چه ارزی بخرم یه ساله ممنون کمک کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      همراه گرامی توصیه می کنیم بر اساس استراتژی مالی خود تصمیم گیری کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام خدمت دوستان عزیز من به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شدم و به گفته دوست عزیزمان خانوم حیدری عزیز با سرمایه کم شروع به سرمایه گذاری کردم.ممنون از راهنمایی های ارزشمند شما

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      سپاس از همراهی شما
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
دانستنی های گیفت کارت
آموزش گرفتن جم رایگان فری فایر + بازی کنیم جم بگیریم؟
چگونه جم رایگان فری فایر بگیریم؟ این سوال یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که گیمرها با آن مواجه می‌شوند و برای انجام بهتر بازی فری فایر به دنبال جواب دقیقی...
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
معرفی ارز دیجیتال
تتر چیست؟ محبوب ترین استیبل کوین دنیا
تتر (USDT) بزرگ‌ترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار است. از اصلی‌ترین کاربرد این نوع دارایی‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که معامله‌گران بازار رمزارزها از تتر و دیگر استیبل‌کوین‌های...
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
آموزش نحوه خرید و فروش تتر در ایران
در دنیای جذاب رمزارزها و بازارهای مالی دیجیتال، تتر (USDT) به عنوان یک رمزارز محبوب و پایدار برای انتقال و نگهداری ارزش مالی در جهان و علی الخصوص ایران جایگاه...
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
آموزش ارز دیجیتال
تاریخچه بیت کوین از ابتدا تا سال ۲۰۲۴
ساتوشی ناکاموتو، نابغه‌ای ناشناس بود که دنیای فناوری را تکان داد. این شخص ناشناس در یکی از انجمن‌های اینترنتی در سال 2008 خلق یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز را پیشنهاد کرد...
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
دانستنی های درآمد ارزی و فریلنسری
کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی
متاسفانه بیشتر عکاسان اطلاعات دقیقی از نحوه کسب درآمد دلاری از فروش عکس در سایت های خارجی نداشته و نمی‌دانند که چگونه به کمک آن درآمد ارزی مناسبی را به...
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حساب های بین المللی
پی پال چیست؟ آموزش صفر تا صد حساب پی پال
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید از سایتی خرید کنید یا در سایتی اشتراکی ایجاد کنید و ندانید بهترین و مطمئن‌ترین روش برای پرداخت هزینه کدام است. وقتی...