ویزا کارت

ویزا کارت مجازی 1 دلاری چیست؟

ویزا کارت مجازی 1 دلاری چیست؟

برای استفاده از خدمات برخی وبسایت ها لازم است که در آن سایت ها حساب کاربری ایجاد کنید. برخی از این حساب ها پولی هستند. یعنی برای ساخت اکانت، لازم است اطلاعات یک کردیت کارت مثل ویزاکارت یا مسترکارت وارد کنید. بعد از این که سایت هزینه را از حساب برداشت کرد، کاربر می تواند از خدمات سایت استفاده کند. البته بیشتر این سایت ها، در شروع به کاربران امکان استفاده از یک دوره آزمایشی می دهند. این دوره ی آزمایشی اصطلاحاً Trial نامیده می شود. Trial ها معمولاً رایگان هستند اما برای استفاده از آن، لازم است اطلاعات یک کارت اعتباری با حداقل موجودی یک دلاری وارد شود. برخی کاربران با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری یا مستر کارت مجازی 1 دلاری از این حساب ها استفاده می کنند. به این کارت ها کارت هدیه مجازی نیز گفته میشود.

سایت های معروفی به کاربران امکان ساخت اکانت رایگان به عنوان یک دوره آزمایشی می دهند. مثلاً برای پرداخت ارزی اکانت الکسا رایگان فقط کافیست اطلاعات یک کارت را وارد نمایید. سپس شما به مدت 30 روز قادر به استفاده از خدمات سایت خواهید بود. بعد از 30 روز سایت از شما میپرسد که آیا علاقه دارید از این سایت اکانت خریداری کنید. در صورتی که تمایل نداشته باشید، بدون اینکه از موجودی حساب شما کسر شده باشد، حساب کاربری شما بسته خواهد شد.

چه سایت هایی با استفاده از اطلاعات کارت به کاربر امکان ساخت اکانت رایگان می دهند؟ در ادامه برخی از این سایت ها به همراه کاربردهای گیفت کارت مجازی نام برده می شود. سپس شیوه خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری در ایرانیکارت توضیح داده می شود. در صورتی که تمایل به ساخت اکانت رایگان در سایت های خارجی دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری

 کاربرد ویزا کارت مجازی یک دلاری:

یکی از کاربرد های خرید ویزا کارت مجازی فوری برای ایجاد اکانت رایگان در سایت های زیر می باشد. سایت های زیادی هستند که اطلاعات ویزا کارت مجازی یک دلاری شما را می گیرند، و به شما اکانت trial می دهند. اما مواردی که در ادامه نام برده میشود، پرکاربردترین ها هستند.

  • اکانت رایگان اپل موزیک

افرادی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند، برای دانلود آهنگ از آیتیونز، دسترسی به رادیوها و سایر سرویس های این سایت، باید اکانت داشته باشند. همان طور که گفته شد، در این اکانت ها باید اطلاعات یک ویزا کارت مجازی 1 دلاری یا مستر کارت وارد شود. کافی است این کارت حداقل یک دلار موجودی داشته باشد. در این صورت کارت شما پذیرفته شده و شما 3 ماه اکانت رایگان اپل موزیک خواهید داشت. بدون این که از شارژ حساب شما برداشت شود. برتری که این کارت هدیه مجازی نسبت به گیفت کارت آیتیونز دارد، این است که برای سایت های دیگر نیز قابل استفاده است. یعنی شما از گیفت کارت اپل خود فقط برای استفاده از محصولات اپل می توانید استفاده کنید. اما با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری می توانید از هر سایتی که درگاه ویزا کارت داشته باشد، خرید کنید.

  • خرید اکانت الکسا

اکانت رایگان الکسا، 30 روزه می باشد. این سایت نیز مانند آیتیونز فقط اطلاعات کارت شما را میگیرد.

  • اکانت رایگان بازی

بازی های زیادی هستند که بدون ثبت از اطلاعات یک مستر کارت یا ویزا کارت به کاربر اجازه استفاده نمیدهند. همچنین با این کارت ها قادر خواهید بود اکانت خود را شارژ کنید و درواقع اکانت پریمیوم بازی بخرید. این کارت هدیه مجازی قابل شارژ نمی باشد. پس اگر قصد خرید بیشتر از سایت دارید، لازم است مبلغ موجودی بیشتری برای کارت انتخاب کنید.

مطالب مرتبط:

خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری:

برای خرید visa card مجازی یا کارت هدیه مجازی می توانید از خدمات ایرانیکارت بهره ببرید. با دنبال کردن گام های زیر درخواست خود را در پنل ایرانیکارت ثبت کنید.

  1. یک حساب کاربری در ایرانیکارت ایجاد کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. از منو سمت راست گزینه کارت‌ها را انتخاب کنید. روی کارت هدیه با مبلغ دلخواه کلیک کنید.
  3. مبلغ مورد نیاز را وارد نمایید.
  4. روی عبارت قوانین سایت را پذیرفته ام کلیک کنید تا تیک سبز رنگ کنار آن ظاهر شود.
  5. ثبت درخواست و ادامه.

خرید ویزا کارت مجازی یک دلاری یا کارت هدیه مجازی برای افرادی که نیاز به ایجاد حساب در سایت های خارجی دارند، کاربرد دارد. این کارت ها حداقل موجودی مجاز را دارند. شما صرفاً با استفاده از اطلاعات آن ها، از دوره آزمایشی یا رایگان این سایت ها استفاده می کنید. این کارت ها را همزمان در سایت های مختلف می توانید وارد کنید.

ویزا کارت مجازی 1 دلاری چیست؟
برای استفاده از خدمات برخی وبسایت ها لازم است که در آن سایت ها حساب کاربری ایجاد کنید. برخی از این حساب ها پولی هستند. یعنی برای ساخت اکانت، لازم...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم این کارت ها برای وریفای کردن سایت های aws , digital ocean , linode , azure و این سایت هایی که برای خرید سرور هست و اکانت تریال میدن قابل استفاده هست یا خیر؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی،ویزاکارت مجازی 1 دلاری برای خرید از بسیاری از سایت‌های خارجی که قابلیت پرداخت با گیفت کارت را دارند و البته پرداخت‌های 1 دلاری امکان پذیر است.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام
    دو تا سوال دارم
    جطوری میتونم این کارت و تهیه کنم ؟
    مراحل ثبت نام تا خرید و تحویل چقدر زمان بر هست ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی برای دریافت ویزا کارت 1 دلاری، درپنل سایت ایرانیکارت تیکت ارسال فرمایید.
      به طور معمول بعد از 1 الی 5 ساعت انجام می‌شود.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. سلام
    کارت یک دلاری در چند ثبت نام تریال سایت کتاب پذیرفته نشد
    Error! Something went wrong.
    و در جای دیگر
    Payment declined
    بنابر این برای اطمینان در سایت گوگل پلی هم چک کردم و باز موفق نشدم و با خطای
    Your card’s issuer declined this request. Ensure your card info is correct, or try a different payment method
    مواجه شدم.
    آیا این کارت به درد گوگل پلی هم نمی خورد؟!
    من از vpn و ip آمریکا استفاده کردم و کارتم هم مال کالیفرنیا بود؛ آیا ایرادی در کار من بوده؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که در خواست خود را در سایت تیکت بزنید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. من فقط یه ویزا کارت 1 دلاری می خوام برای فعالسازی یک آفر توی سایت شما از 5 دلار به بالا موجودی ویزا کارت هست
    اگر ویزا با موجودی 1 دلار ندارید برای چی این مورد در سایت شما ثبت شده؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که ویزا کارت 1 دلاری نیز موجود می‌باشد و از طریق پنل ایرانیکارت می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  5. سلام من برای ثبت نام تردینگ ویوو یه کارت یک دلاری لازم دارم و فقط برای ثبت نامش لازم دارم اگر راهنماییم کنید ممنون میشم.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      ضمن تشکر از توجه شما، به اطلاع می‌رساند که با خرید یک عدد کارت 1 دلاری از بخش کارت‌های ایرانیکارت، می‌توانید 1 بار ثبت نام تردینگ ویو را انجام دهید.
      پایدار باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  6. سلام من برای فعال سازی اکانت یک ماهه تریدینگ ویو هم می تونم از ویزا کارت یک دلاری استفاده کنم؟
    و اینکه از این کارت برای چند بار هم میشه استفاده کرد مثلا بل چند ایمیل مختلف از تریدیگ ویو تنها با همین کارت ازش چن بار استفاده کنیم برای گرفتن چند حساب آزمایشی؟؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند می توانید با استفاده از کارت های یک دلاری ارائه شده توسط مجموعه اقدام به فعالسازی اکانت تریال ترندیگ ویو نمایید
      شایان ذکر است هر کارت صرفا یکبار به شما امکان ساخت اکانت می دهد
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  7. سلام آیا میشه اکانت aws درست کرد در آمازون با این؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • با سلام و عرض ادب
      کاربر گرامی
      به استحضار می رساند برای استفاده از خدمات سایت موردنظر استفاده از دبیت کارت های فیزیکی پیشنهاد می شود
      پیروز باشید
      ایرانیکارت

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  8. سلام میشه ویزاکارت 1دلاری خرید کرد؟؟ چون در قسمت خرید میگه مبلغ باید بالای 5 دلار باشه.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام بله ، وارد پنل سایت بشوید، در بخش سرویس ها بر روی خرید ویزاکارت هدیه یک دلاری کلیک کنید و درخواستتون رو ثبت کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  9. با عرض سلام و درود خدمت شما عزیزان
    البته چون بنده دو تا Gmail داشتم اینبار اقدام با ۱۳۳۹ کردم ، بگذریم .
    من به یک کارتی نیازمند هستم که بتوانم پولی که از خارج کشور به حساب احتمالی و پیشنهادی که از سوی شما معرفی می‌شود را به راحتی بتوانم برداشت نمایم ( نا گفته نماند در ایران ) ، بدون دقدقه و یا مشکلی ( که آنهم بسته به راهنمایی که از سوی شما عزیزان ارائه می‌گردد ) ، حالا نمیدونم مستقیماً و یا از طریق PayPal و یا هر مسیر پیشنهادی که شما دوستان عزیز و گرامی ارائه و آشنا به روشها و مسیر مناسب که به این درخواست بنده کمک می‌کنید ، بهرحال از بذل توجه تان بسیار ممنونم و آرزوی توفیق الهی را برایتان آرزومندم .
    با تشکر فراوان خداوند متعال نگهدارتان باشد .

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر
      کارت های ارائه شده توسط ایرانیکارت از کشور آذربایجان صادر می شود و ۲ ساله هستند. برای دریافت نیاز است یک سفر یک روزه به باکو داشته باشید و شخصا کارت را دریافت کنید. با توجه به شرایط کرونا تا زمان باز شدن مرز آذربایجان امکان صدور کارت وجود ندارد. پس از باز شدن مرزها در خدمتتون هستیم تا شرایط کارت ها رو خدمتتون عرض کنیم.
      در حال حاضر تنها روش برای دریافت درامد ارزی از خارج ایران با توجه به مبلغ دریافتی شما استفاده از اکانت پیپال می باشد چنانچه دریافت درامد ارزی شما در طی یک ماه مبالغی کمتر از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار می باشد استفاده از اکانت پی پال پیشنهاد می شود. در این روش شما درامد خود را از طریق منبع مورد نظر دریافت می کنید سپس می توانید موجودی اکانت پی پال خود را به مجموعه ما یا مجموعه هایی که در زمینه خرید فروش دلار پی پال فعالیت دارند بفروشید و معادل ریالی ان را دریافت کنید. افتتاح اکانت پی پال نیز توسط مجموعه انجام می شود
      شایان ذکر است کارت هایی که در حال حاضر توسط مجموعه صادر می شود قابلیت دریافت حواله از خارج ایران را ندارند و نمی توانید از کارت ها جهت دریافت درامد ارزی استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  10. آیا امکان برداشت وجه از این کارت در مدت زمان طولانی وجود دارد یا خیر ؟ یا باید مستر کارت فیزیکی تهیه کنیم ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، لطفا به پشتیبانی تیکت ارسال کنید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  11. سلام. این کارت ها صورت حساب bank statement هم میشه ازشون گرفت؟ در صورتی که برای پی پل استفاده بشه

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • وقت بخیر، در ساعات قابل پشتیبانی (8صبح-1بامداد) میتوانید با ارسال تیکت از مانده حساب و ریز تراکنش های خودتون با خبر بشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  12. سلام خسته نباشید. آیا برای در آی‌تیونز برای اپل موزیک و استفاده از اون در چند اپل ایدی مشکلی پیش نمیاد؟ یا باید برای هر اپل ایدی ویزا کارت جداگانه استفاده کرد؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  13. خسته نباشید برای فعال کردن free trial اکانت expressvpn هم میشه از ویزای ۱ دلاری استفاده کرد یا این سایت اجازشو نمیده؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • لطفاً در سایت ثبت نام کرده و در پنل کاربری خود از طریق ارسال تیکت سوال خود را مطرح کنید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  14. سلام
    آیا برای وریفای پی پل هم میشه استفاده کرد ؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • بله امکان استفاده از این کارت به این منظور هست

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  15. سلام
    آیا در این ویزا کارت Billing Address هم ثبت میشود؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  16. سلام این وایزا کارت ها قابل شارژه؟؟ مثلا اگه 1 دلارشو استفاده کردیم میتونیم شارژش کنیم؟؟

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. خیر این کارت ها از نوع گیفت کارت بوده و قابلیت شارژ مجدد ندارند. در صورت تمایل به دریافت کارت قابل شارژ می توانید از خدمات صدور کارت فیزیکی مجموعه استفاده نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  17. سلام و روزبخیر

    آیا برای رزرو هتل که معمولا دربرخی ویزاها مورد نیاز است میتوان از این کارت مجازی یک دلاری یا کارت هدیه یک دلاری استفاده کرد.
    معمولا این احتمال همیشه وجود دارد که بعد از اخذ ویزا نسبت به تغییر هتل اقدام کرد.
    متشکرم

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • بله امکان پذبر است. درخواست خود را به صورت تیکت برای کارشناسان ارسال نمایید.

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
مستر کارت
تفاوت مسترکارت با ویزا کارت چیست؟
صنعت پرداخت الکترونیکی جهان بر چهار شرکت ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس حاکم است و مسئولیت رسیدگی به بیشتر پرداخت ها در جهان بر عهده آن ها...
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
ویزا کارت
استفاده از ویزا کارت مجازی برای پی پال
پی پال، یکی از بزرگترین شبکه‌های مالی برای انجام معاملات تجاری و بانکی است که در سراسر دنیا به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای انجام تراکنش‌ها، پرداخت‌های بانکی و...
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت
چگونه از ویزا کارت استفاده کنیم؟
ویزا کارت (VisaCard)، یک سیستم پرداخت بانکی است که با آن می‌توان از فروشگاه‌های زیادی به صورت اینترنتی و فیزیکی خریداری کرد و از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی استفاده...