اکانت های خارجی

نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟

نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟

اگر شما هم زیاد موزیک گوش می‌کنید، حتما نرم‌افزار دیزر deezer را می‌شناسید. دیزر یک نرم‌افزار پخش آنلاین موزیک بوده که در بین کاربران بسیار محبوب است. دسترسی به بی نهایت موسیقی، ترانه و پادکست‌ها از مزیت‌های بسیار خوب این پلتفرم شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم بفهمیم نرم‌افزار دیزر (Deezer) چیست و چه ویژگی‌های خاصی دارد. اگر شما هم به دنبال یک پلتفرم موسیقی دلپذیر و جامع هستید، حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نرم افزار دیزر (Deezer) چیست؟

دیزر یک نرم‌افزار پخش موزیک بوده که دارای بیش از 73 میلیون موزیک در سرتاسر جهان است. یکی دیگر از مزیت‌های دیزر پشتیبانی از تولید محتواهای سمعی است برای مثال شما می‌توانید پادکست‌های مورد علاقه خود را هم در این پلتفرم گوش کنید. هرچند باید اشاره کرد که دیزر مانند تیدال (Tidal) و دیگر پلتفرم‌ها از قابلیت کیفیت پخش Hi-Res Master Quality Audio پشتیبانی نمی کند. ولی باید گفت که با خرید اکانت پریمیوم دیزر می‌توانید موزیک‌ها را با کیفیت بی نظیر FLAC گوش کنید. اگر شما هم بین دیزر و دیگر پلتفرم‌ها شک کرده‌اید، در اینجا توضیح می‌دهیم که دیزر چگونه کار می‌کند و هزینه‌های آن چقدر است.

برای مطالعه بیشتر حتما توصیه می کنیم مقاله کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی را بخوانید.

دیزر چیست

دیزر چگونه کار می‌کند؟

تا اینجا با دیزر (Deezer) چیست آشنا شدیم و در این قسمت با نحوه کار این پلتفرم آشنا می‌شویم. دیزر یکی از پلتفرم‌هایی است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای بتوانید به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش کنید. ولی اگر از نسخه رایگان آن استفاده کنید، مانند اسپاتیفای، در بین موزیک‌ها و در صفحه نمایش با تبلیغات مواجه می‌شوید. ولی باید گفت که در نسخه رایگان هم به بیشتر ویژگی‌های دیزر دسترسی پیدا خواهید کرد. برای استفاده از دیزر می‌توانید از طریق سایت رسمی Deezer اقدام کنید و یا از طریق اپلیکیشن موبایل و یا ویندوز و مک آن استفاده کنید. این پلتفرم در نسخه‌های اندروید و هم IOS برای موبایل و حتی در ساعت‌های هوشمند هم قابل دسترسی است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این پلتفرم قابلیت ادغام و ایجاد ارتباط بین این اپلیکیشن و سیستم‌های صوتی مثل ماشین، استریو‌های خانگی و… می‌باشد.

در ابتدا که وارد دیزر می‌شوید از شما می‌خواهد که خواننده‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با انتخاب شما، لیستی از خواننده‌های دیگر که مشابه سبک انتخابی شما است، به شما نمایش می‌دهد. این ویژگی جذاب کمتر از یک دقیقه وقت شما را می‌گیرد ولی باعث می‌شود پلی لیست‌ها و موزیک‌های انتخابی شما را دسته بندی کند و تجربه بهتری برای شما بسازد.

برای مطالعه بیشتر مقاله با بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی آشنا شوید را بخوانید.

برای خرید اکانت دیزر (Deezer)، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید. خرید اکانت deezer

انواع اکانت‌های دیزر چیست؟

هزینه‌های دیزر بر اساس کشور‌ها و ریجن‌های مختلف متفاوت است ولی به طور کلی پلن‌های دیزر در سه دسته تقسیم می‌شوند که در زیر به طور مختصر هر کدام را معرفی می‌کنیم.

دیزر رایگان

قابلیت دیزر رایگان به کاربران امکان می‌دهد به تمام موزیک‌ها، پادکست‌ها و رادیو‌ها گوش کنند. تفاوت آن با قسمت پریمیوم آن در وجود تبلیغات است که در بین موزیک‌ها و ترانه‌ها نمایش داده می‌شود. در نرم‌افزار موبایل دیزر مانند اسپاتیفای با قابلیت شافل یا پخش تصادفی همراه است و فقط 6 بار در روز می‌توانید اسکیپ کنید. در بعضی از پلی لیست‌های مشخص شده، به شما امکان می‌دهد بی نهایت اسکیپ کرده و به موزیک بعدی بروید. از طرف دیگر اگر از اپلیکیشن دسکتاپ این پلتفرم استفاده کنید، قابلیت پخش بدون شافل و بی نهایت اسکیپ را برای شما فراهم می‌کند.

دیزر پریمیوم

اگر از اکانت انگلستان دیزر استفاده می‌کنید می‌توانید با پرداخت 11.99 پوند به صورت ماهیانه دیزر پریمیوم را خریداری کنید. از طرفی اگر برای اولین بار است که از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید، می‌توانید با پرداخت ماهیانه 99 پنی، برای دو ماهه اول، دیزر پریمیوم داشته باشید و اگر پلن‌های سالیانه خریداری کنید می‌توانید از 25 درصد تخفیف برخوردار شوید. در اکانت پرمیوم دیزر شما می‌توانید به تمام 73 میلیون موزیک، پادکست و رادیو با کیفیت HiFi FLAC دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از مزایای پرمیوم دیزر قابلیت دانلود تمام موزیک‌ها است تا بتوانید در مواقع آفلاین هم بتوانید موزیک گوش کنید. در اکانت پریمیوم دیزر می‌تواند با استفاده از سه دستگاه به اکانت خود دسترسی داشته باشید ولی باید بدانید که در آن واحد فقط با یک اکانت می‌توانید به موزیک گوش کنید.

دیزر خانوادگی

در طرح دیزر خانوادگی می‌توانید 6 اکانت پریمیوم با هزینه 17.99 پوند خریداری کنید و با خانواده خود به اشتراک بگذارید. هرچند باید گفت که قیمت طرح خانوادگی اسپاتیفای مقرون به صرفه‌تر است ولی دیزر خانوادگی امکان دسترسی به موزیک‌های با کیفیت CD را برای تمام 6 اکانت فراهم می‌کند که در بین رقبا به عنوان یک مزیت شناخته می‌شود.

برای مطالعه بیشتر مقاله اکانت اسپاتیفای یا اکانت اپل موزیک را بخوانید.

Deezer چیست

در کدام دستگاه‌ها می‌توانم دیزر داشته باشم؟

با وجود نرم‌افزار موبایل و دسکتاپ، دیزر قابلیت‌های جذاب دیگری برای ارتباط با دستگاه‌های مشابه فراهم می‌کند که بسیار کاربردی است. مثلا می‌توانید در نرم‌افزار‌های مخصوص ماشین مثل Apple CarPlay ،Android Auto ،RockScout و BMW اکانت دیزر خود را کنترل کنید و به موزیک گوش کنید. حتی در نرم‌افزار Waze می‌توانید اکانت دیزر خود را مدیریت کنید و بدون بیرون آمدن از برنامه موزیک خود را تغییر دهید و یا به ترک بعدی بروید. از طرف دیگر می‌توانید از دیزر در استریو‌های خانگی، تلوزیون‌های هوشمند و حتی Xbox استفاده کنید و در همه حال به موزیک‌های خود گوش کنید. این ویژگی‌ها باعث شده نرم‌افزار دیزر بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

حرف آخر

در این مقاله توضیح دادیم که نرم افزار دیزر (Deezer) چیست و چه ویژگی‌های بارزی دارد. انتخاب بین پلتفرم‌های مختلف پخش موسیقی واقعا کار دشواری است و با وجود انتخاب‌های زیاد افراد سر در گم می‌شوند. ولی می‌توان گفت دیزر یکی از رقیبان سر سخت و یکی از گزینه‌های محبوب کاربران است. اگر شما هم از دیزر استفاده می‌کنید حتما نظرات خود را برای ما بنویسید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...