اکانت های خارجی

دت ردی (DetReady) چیست؟

دت ردی (DetReady) چیست؟

تا حالا با دولینگو آشنا شده‌اید؟ دولینگو یک پلتفرم آموزش و تمرین زبان‌های مختلف است که در بین کاربران محبوبیت بسیار بالایی دارد. بعد از گذراندن مراحل و تمرین‌های دولینگو می‌توانید در آزمون رسمی آن شرکت کنید. آزمون زبان انگلیسی دولینگو (Duolingo English Test) یک آزمون بین‌المللی است که مورد قبول بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات عالی می‌باشد. از طرفی دت ردی یک پلتفرم آموزشی است که کاربران و دانشجویان را برای این آزمون آماده می‌کند. در اینجا خواهیم دانست که دت ردی DetReady چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

دت ردی چیست؟

همانطور که گفته شد دت ردی یک پلتفرم آموزش زبان انگلیسی است که با تمرینات گسترده و هدفمند دانشجویان و دانش آموزان را برای این آزمون آماده می‌کند. تمرینات گسترده این پلتفرم شامل نوشتن (Writing)، خواندن (Reading)، صحبت کردن (Speaking) و گوش دادن (Listening) می‌شود. یکی از مزیت‌های دت ردی غیر حضوری و دیجیتالی بودن آن است. به بیان دیگر شما نیاز به حضور فیزیکی در کلاس‌ها و آزمون‌ها ندارید و به صورت مجازی تمرین می‌کنید. پایین بودن هزینه آن هم یکی دیگر از مزایای خوب آن است. با پرداخت ده دلار به مدت 1 ماه می‌توانید دسترسی نامحدود به خدمات دت ردی داشته باشید و آموزش ببینید. در ادامه ویژگی‌های مهم این پلتفرم را برای شما بازگو می‌کنیم.

برای مطالعه بیشتر در خصوص آزمون های دولینگو مقاله دولینگو چیست را مطالعه کنید.

آموزش

در قسمت آموزش این سایت، با استفاده از آنالیز‌ها و بررسی‌های مختلف که از آزمون‌های دولینگو صورت گرفته، دوره‌های آموزشی توسط کارشناسان در اختیار شما گذاشته می‌شود. این آموزش‌ها شامل تمام مباحث امتحانی می‌شود که بررسی آن‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید در آزمون‌ها عملکرد بهتری داشته باشید. بررسی آزمون‌ها و آموزش منابع امتحانی به شما کمک می‌کند به سرعت نمره خود را در آزمون دولینگو افزایش دهید. یکی از آموزش‌های جامع دت ردی گرامر و دایره لغات آن است که بر گرفته شده از آزمون‌های مختلف دولینگو می‌باشد.

تمرین و آزمون

شما می‌توانید با استفاده از آزمون‌های موجود در دت ردی، آزمون دولینگو را برای خود شبیه سازی کنید و با هماهنگ ترین سوالات، خود را بسنجید. سوالات و آزمون‌های DetReady بر گرفته شده از آزمون‌های دولینگو است و با توجه به استراتژی آن‌ها برای طرح سوالات و بررسی آن‌ها طرح شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. از این رو جهت آمادگی برای آزمون دولینگو بهترین گزینه دت ردی است. شما می‌توانید با خرید اکانت دت ردی به تعداد بسیار زیادی از آزمون‌ها و تمرین‌های مفید دسترسی داشته باشید. پاسخ سوالات آزمون‌های دت ردی مشخص شده و به شما داده می‌شود و در هر آزمون نکات مهم آن را فرا خواهید گرفت. شما می‌توانید با بررسی آزمون و پاسخ‌های داده شده خودتان را ارزیابی کنید و آمادگی‌های لازم را برای آزمون پیدا کنید.

جامعه

یکی از مزایای خاص دت ردی داشتن یک جامعه و گروه بزرگی از دانشجویان و تحصیل کرده‌ها است که به واسطه آن می‌توانید با افراد مختلف که آزمون داده‌اند و یا به دنبال آزمون هستند، ارتباط داشته باشید و به هم کمک کنید. شما می‌توانید از طریق فیس بوک، با بیش از 20 هزار دانشجو زبان در ارتباط باشید و با یکدیگر آزمون‌های مختلف دولینگو را بررسی کنید. وجود این چنین جامعه ای بسیار کمک کننده است که به پیشرفت شما در آزمون بسیار کمک می‌کند.

برای مطالعه بیشتر مقاله مقایسه آزمون‌های زبان را مطالعه کنید.

detready چیست

خرید اکانت دت ردی

برای خرید اکانت دت ردی باید با حساب‌های بین‌المللی پرداخت خود را انجام دهید. به همین دلیل برای کابران ایرانی کمی مشکل است. از این رو می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و خود را برای آزمون دولینگو آماده کنید.

برای خرید اکانت دت ردی (DetReady)، می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید. خرید اکانت detready

حرف آخر

تا اینجا آموختیم که دت ردی (DetReady) چیست و ویژگی‌های بارز آن کدام است. برای شرکت در آزمون بین‌المللی دولینگو باید حتما آمادگی لازم را داشته باشید. داشتن آموزش‌ها، تمرین‌ها و دوستان خوب بسیار کمک کننده است. DetReady یکی از پلتفرم‌هایی است که تمام این امتیاز‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. برای شرکت در آزمون دولینگو باید هدفمند مطالعه کنید و با سوالات و منابع این آزمون آشنا باشید تا بتوانید بهترین امتیاز را کسب کنید. همانطور که می‌دانید قبول مدارک زبان به امتیاز آن بستگی دارد. پس اگر می‌خواهید از امتیاز آزمون دولینگو آشنا شوید حتما به وب سایت DetReady نگاهی بیندازید. اگر شما هم از این پلتفرم استفاده کرده‌اید حتما نظر خود را برای ما بنویسید.

درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. “پست خوبی است، اما DETPractice هم یک وبسایت خوب برای آماده سازی DET است، آنها تعداد زیادی سوال تمرین و آزمون شبیه سازی کامل را ارائه می دهند که می تواند به داوطلبان کمک کند تا با موفقیت از Duolingo English Test عبور کنند؛ علاوه بر این، در بلاگ آنها می توانید تعداد زیادی استراتژی آماده سازی و روش های یادگیری انگلیسی پیدا کنید.”

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، از این که تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...