ارز های دیجیتال

ارز دیجیتال FTT چیست؟ توکن صرافی FTX

ارز دیجیتال FTT چیست؟ توکن صرافی FTX

رمز ارز FTT، ارز دیجیتال بومی صرافی FTX است. نکته جالب توجه درباره این ارز این است که با وجود عمر کوتاه خود هم اکنون در جایگاه 30 بر اساس ارزش بازار قرار گرفته است! برای اینکه با رمز ارز FTT آشنا شوید و به صورت کامل بدانید ارز دیجیتال FTT چیست، این مقاله را تا انتها بخوانید.

توکن FTT چیست؟

رمز ارز FTT توکن بومی صرافی FTX است که مبتنی بر ERC-20 می‌باشد. FTX یک صرافی مشتقات ارز دیجیتال است که معاملات آتی، توکن‌های اهرمی و معاملات فرابورس را ارائه می‌دهد. در حال حاضر، صرافی‌های ارز دیجیتال آتی دارای نقص‌های بسیاری هستند که برای کاربران مشکل ساز هستند. صرافی FTX در حال حاضر جزو صرافی‌های با قدرت نقدشوندگی بالا محسوب می‌شود. در بخش معاملات آتی FTX اخیراً بیش از 100 میلیون دلار در روز معامله شده است. هدف آن‌ها این است که در عرض یک سال به اندازه Bitmex و OKEx سودآور شوند. دارندگان FTT در صرافی FTX دارای مزایایی مانند کارمزد پایین تراکنش FTX، بازده خارج از بورس، ضمانت‌های آتی و درآمد صندوق بیمه هستند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال FTX می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال FTX

توکن FTT چیست؟

بنیان گذاران توکن FTX چه کسانی هستند؟

توکن FTX یا FTT توسط Sam Bankman-Fried و Gary Wang تأسیس شد. سم بنکمن فرید یکی از بنیان گذاران و مدیر اجرایی FTX: Cryptocurrency Derivatives Exchange است. او همچنین مدیر عامل Almeda Research نیز می‌باشد.

صرافی FTX چیست؟

صرافی FTX، عناصر امنیتی و تراکنش خودکار در اکوسیستم معاملات اهرمی را ادغام کرده است. FTX، صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال، تراکنش‌های مبتکرانه زیادی مانند کارمزد معاملاتی پایین، جدول سفارش مناسب، اهرم تا 101 برابر، معاملات آتی USDT، معاملات آتی شاخص اول جهان و پرداخت‌های استیبل کوین دارد.

قراردادهای آتی که از جمله محصولات FTX هستند، به صورت پیوسته روی پلتفرم قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند به لطف تراکنش‌های اهرمی، سود بالایی کسب کنند. در اظهارات بیان شده، عنوان شده است که از آن جایی که توکن‌های مورد استفاده در تراکنش‌های اهرمی، توکن‌های ERC20 هستند، این ارزهای دیجیتال در هر صرافی قابل معامله هستند.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی DYDX

محبوبیت این صرافی بخاطر این است که FTX برای جلوگیری از clawback با استفاده از یک مدل لیکوییدیتی سه لایه طراحی شده است که موقعیت‌ها را با سفارشات با نرخ محدود می‌بندد و از صندوق بیمه برای جلوگیری از ضرر مشتری استفاده می‌کند. هدف FTX ایجاد یک پلتفرم قدرتمند برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری حرفه‌ای و سرمایه‌گذاری آسان برای مبتدیان است. علاوه بر این، FTX Token با بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند Circle ،True USD ،Paxos و Galois Capital شراکت دارد.

چگونه توکن FTX (FTT) را خریداری و نگهداری کرد؟

چگونه توکن FTX (FTT) را خریداری و نگهداری کرد؟

توکن FTX یا FTT را می‌توان در چندین صرافی ارز دیجیتال بزرگ خرید و فروش و معامله کرد. این صرافی‌ها عبارتند از:

  • FTX
  • Binance
  • Kucoin
  • Bybit
  • HitBTC
  • Huobi Global

با توجه به اینکه نگهداری ارزهای دیجیتال در بستر صرافی خطرناک است، بهتر است که از کیف پول‌های دیجیتالی که در انواع مدل کیف پول سخت افزاری و کیف پول نرم افزاری موجود هستند. برای نگهداری رمز ارز FTT استفاده کرد. از جمله کیف پول‌هایی که می‌توان توکن FTT را در آن‌ها ذخیره کرد می‌توان موارد زیر را نام برد. شایان ذکر است که کیف پول‌های سخت افزاری برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال مناسب‌تر هستند زیرا کلید خصوصی شما را به صورت افلاین ذخیره می‌کنند.

سخن آخر

همانطور که در مقاله ارز دیجیتال FTT چیست خواندید، توکن FTX (FTT) رمز ارز اکوسیستم FTX است و به عنوان وثیقه برای موقعیت‌های آتی، دریافت تخفیف در کارمزد معاملات، دریافت تخفیف‌ها و موارد دیگر عمل می‌کند. پلتفرم معاملاتی FTX توکن‌های اهرمی، معاملات OTC و معاملات آتی را ارائه می‌کند و قصد دارد به برترین صرافی مشتقات ارز دیجیتال در دنیای بلاکچین تبدیل شود.

در حال حاضر، با توجه به بسیاری از عوامل نوسان، بسیار دشوار است که بگوییم توکن FTX (FTT) به کدام سمت متمایل می‌شود، به همین دلیل است که توصیه می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در این توکن، شاخص‌های بازار و نظرات فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...