دانستنی های گیفت کارت

گیفت کارت هولو چیست؟

گیفت کارت هولو چیست؟

اگر شما فردی فیلم باز هستید و علاقه زیادی به دیدن فیلم و سریال‌های جذاب و ترند دارید، استفاده از برخی برنامه‌ها و شبکه‌های خانگی مثل هولو، نتفلیکس و … می‌تواند شما را به هزاران فیلم و سریال مورد علاقه خود برساند. هولو (Hulu) یکی از سرویس‌های پخش فیلم و سریال و رقیب اصلی نتفلیکس می‌باشد که با استفاده از گیفت کارت هولو می‌توان به خرید اکانت ماهانه و سالانه آن اقدام کنید. با خواندن این مقاله می‌توانید با این سرویس (Hulu) آشنا شده و بیاموزید گیفت کارت هولو (Hulu) چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟

گیفت کارت هولو (Hulu) چیست؟

هولو (Hulu) یکی ازپلتفرم‌های ویدئویی آنلاین است که بیش از 40 میلیون کاربر به آن دسترسی دارند. وقتی به سایت رسمی هولو بروید، در قسمت بالای صفحه اصلی شعار آن را می‌بینید که نوشته Get endless entertainment, live sports, and the shows and movies you love یعنی به “سرگرمی‌های بی پایان، ورزش‌های زنده، فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.”

گیفت کارت هولو (Hulu)، یکی از انواع کارت‌های هدیه است که با استفاده از آن می‌توانید اکانت هولوی خود را شارژ کرده و شروع به دیدن فیلم، سریال و سایر برنامه‌های جذاب آن کنید. گیفت کارت هولو نیز مانند سایر کارت‌های هدیه، تاریخ انقضا ندارد و به همین دلیل شما می‌توانید آن را به دوستان خود هدیه دهید.

مزایای خرید اکانت هولو (Hulu)

خرید اکانت هولو جدا از این که دسترسی شما به فیلم و سریال‌های جذاب را فراهم می‌کند، مزایای دیگری نیز دارد که در این قسمت به آن اشاره می‌شود:

  1. دسترسی مستقیم به کلیه محتواها و برنامه‌های جذاب هولو
  2. امکان مشاهده فیلم‌های جدید و ترند
  3. دسترسی به فیلم، سریال و انیمیشن‌های جذاب کودکانه
  4. قابلیت دسترسی به انواع فیلم، سریال و انیمیشن با استفاده از موبایل، تبلت و لپ تاپ
  5. امکان امتیاز دهی به برنامه‌های مختلف
  6. نداشتن تاریخ انقضا و امکان هدیه دادن به دوستان

بیشتر بخوانید: بهترین سرویس پخش فیلم و سریال اینترنتی:هولو یا نتفلیکس؟

گیفت کارت هولو چیست

برنامه هلو چگونه کار می‌کند؟

برنامه هلو (Hulu)، علاوه بر این که امکان استفاده از برنامه‌های جذاب و متنوع را برای کاربران فراهم می‌کند، شما با استفاده از آن می‌توانید 5 نفر دیگر را نیز به پروفایل خود اضافه کرده و امکان استفاده از خدمات هولو را در اختیار آن‌ها قرار دهید. همچنین این امکان وجود دارد که دسترسی کودکان به فیلم و انیمیشن‌های مخصوص آن‌ها محدود شود. تمامی محتوای درون سایت Hulu برای پخش استریمی کاملا به صورت رایگان و قانونی می‌باشد و دلیل آن امکان پست کردن محتوا توسط هولو در شبکه‌های اجتماعی خود می‌باشد.

گیفت کارت هولو چیست

سرویس هولو دارای چه اکانت‌هایی است؟

هولو نیز مانند سایر سرویس‌های اشتراکی، دارای اکانت‌های مختلف ماهانه، سالانه و … می‌باشد که در این قسمت به بررسی مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

  • اکانت 1 ماهه هلو که دارای تبلیغ می‌باشد.

هزینه خرید این اشتراک هولو ماهانه 5.99 دلار می‌باشد.

  • اکانت 1 ماهه هلو که تبلیغی ندارد.

برای دسترسی به این اکانت هولو باید ماهانه 11.99 دلار پرداخت کنید.

  • اکانتی که دارای لایو است و دارای تبلیغات نیز می‌باشد.

هزینه خرید این اکانت هولو 54.99 دلار است.

  • اکانت بدون تبلیغ که دارای لایو نیز می‌باشد.

برای خرید این اشتراک هولو باید مبلغ 60.99 دلار پرداخت کنید.

بعد از خرید و پرداخت هزینه این اشتراک هولو با گیفت کارت، می‌توانید از شبکه‌ها و ویژگی‌های اضافه چون STARZ، Showtime، Cinemax و HBO، همچنین پخش زنده به زبان اسپانیایی،صفحه نمایش نامحدود و … بهره‌مند شوید.

گیفت کارت هولو چیست

چگونه اکانت هولو بخریم؟

برای خرید اشتراک هولو و پرداخت هزینه اکانت خود، می‌توانید از طریق مجموعه ایرانیکارت اقدام کنید تا توسط پشتیبانان و کارشناسان آن، پرداخت هزینه اکانت شما به صورت مستقیم انجام شود. همچنین می‌توانید از طریق گیفت کارت هولو پرداخت آن را انجام دهید.

برای خرید اکانت هولو می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید اکانت هولو

تفاوت سرویس هولو با نتفلیکس

از آنجایی که نتفلیکس نیز یکی از سرویس‌های محبوب و شناخته شده برای تماشای فیلم و سریال‌های مختلف است و یکی از رقبای اصلی سرویس هولو به حساب می‌آید، شاید این سوال برای شما مطرح شود که کدام سرویس بهتر است و این دو سرویس چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

تفاوت اصلی سرویس هولو و نتفلیکس در محتواهای ارائه شده، هزینه خرید اکانت و سایر ویژگی‌های مربوط پخش استریم می‌باشد. البته هولو دارای محدودیت‌ها و نکات مربوط به دانلود فیلم و سریال می‌باشد، از جمله امکان ذخیره 25 فیلم در هر زمان و هر حساب، قابل دانلود نبودن همه ویدئوها، عدم امکان ذخیره فیلم مورد نظر برای مشاهده آفلاین و قابل دانلو نبودن محتوای پشتیبانی شده از سوی شبکه.

علاوه بر این محتواهای دانلود شده در سرویس هولو دائمی نیستند و بعد از 48 ساعت از شروع تماشای آن‌ها محتوا از کتابخانه هولو حذف خواهند شد. همچنین در سرویس هولو فقط با 5 دستگاه امکان استفاده از حساب وجود دارد و شما قادر خواهید بود، فیلم‌ها و محتواهای مورد نظر خود را به صورت آفلاین مشاهده کنید.

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید گیفت کارت هولو چیست، استفاده از آن چه مزایایی دارد و چه تفاوتی بین سرویس هولو و سایر سرویس‌های پخش فیلم و سریال وجود دارد. اگر شما هم برای دیدن فیلم وسریال مورد علاقه خود، تجربه استفاده از سرویس هولو را دارید،لطفا برای ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت های پلی استیشن
گیفت کارت پلی استیشن از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کارت‌های هدیه موجود در بازار است که با استفاده از آن می‌توانید انواع بازی جذاب و هیجان انگیز را خریداری کنید. همچنین...
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
دانستنی های گیفت کارت
تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا چیست؟
اگر شما هم دارای یک محصول اپل مثل گوشی هوشمند یا یک سیستم مک هستید، حتما پیش آمده که برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات آن لازم باشد از گیفت...
چگونه گیفت کارت بخریم؟
دانستنی های گیفت کارت
چگونه گیفت کارت بخریم؟
شاید بخواهید برای خرید از آمازون و یا هر سایت خارجی اقدام کرده یا تمایل داشته باشید از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین ممکن...