اکانت های خارجی

جاسپر(Jasper AI) چیست و چگونه کار می‌ کند؟

جاسپر(Jasper AI) چیست و چگونه کار می‌ کند؟

اگر شما هم جدیدا فکر می‌کنید که هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از کسب و کارها را بر دست بگیرد و جایگزین نیروی انسانی باشد، با خواندن این مقاله شاید به این نتیجه برسید که فکرتان درست است. جاسپر (Jasper AI)، یک ربات نویسنده مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند سریعتر از فرد معمولی محتوا تولید کند و یک متن را برای وبسایت و متناسب با موضوع شما آماده نماید. با استفاده از جاسپر می‌توانید کپشن یک صفحه اجتماعی را بنویسید، متن یک ایمیل یا پیغام را آماده کنید، بلاگ و مقاله بنویسید و متن درخواستی به رئیس خود را آماده کنید. در این مقاله بیشتر می‌آموزید که جاسپر (Jasper AI) چیست و چگونه کار می‌کند؟

هوش مصنوعی Jasper AI چیست؟

جاسپر (Jasper AI)، یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به تولید محتوای متنی بپردازد.با استفاده از جاسپر شما به یک محتوای اورجینال، دقیق و بدون سرقت ادبی دست می‌یابید. نکته مهم‌تری که باید به آن توجه کنید این است که Jasper AI محتوای بهینه شده از نظر سئو ارائه می‌دهد و  تمام محتوای آن آماده جذب مخاطب و فروش می‌باشد.  

افزونه کروم Jasper AI 

افزونه کروم Jasper.ai یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای تولید متن هوش مصنوعی است. با استفاده از این ابزار می‌توانید محتوای متنی زیاد متناسب با موضوع خاصی را تولید کنید. درواقع این افزونه تمامی امکانات ابزار جاسپر را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین با جاسپر می‌توانید جزو بالاترین نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید و نظر هزاران بازدیدکننده را به خود جذب کنید. با استفاده از این ابزار می‌توانید بسته به تعداد کلماتی که می‌خواهید یک محتوای متنی دریافت کنید. در این افزونه شما به بیش از 60 نوع تمپلت مختلف برای ایجاد هر نوع محتوایی که می‌خواهید، دسترسی پیدا می‌کنید.

Jasper Art چیست؟

جاسپر آرت(Jasper Art) یکی از ابزارهای طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به سرعت در حال توسعه و گسترش می‌باشد. در ابتدا با استفاده از این ابزار به نوشتن ایمیل‌ها، وبلاگ‌ها و توضیحات مختلف پرداخته می‌شد. سپس این ابزار تا حدودی به کمک افزونه Jasper آمده تا بتواند متن‌های نوشته شده در آن را به تصویر بکشاند. با این ابزار می‌توانید تصاویر خارق‌العاده‌ای بسازید و از آن‌ها در وبلاگ خود و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. استفاده از این ابزار فقط به یک اینترنت پرسرعت نیاز دارد تا سریع بتوانید تصاویر مرتبط با متن و موضوع خود تولید کنید. از مزایای استفاده از این افزونه می‌توان به  استفاده آسان از آن، ساختن چهره‌های خارق العاده و تصویرسازی سریع اشاره کرد. 

Jasper Art چیست

Jasper Chat چیست؟

جاسپر چت (Jasper Chat) نیز ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت هوشمند با افراد مختلف مکالمه می‌کند. شما می‌توانید سوالات مورد نظر ذهن خود را از این ربات بپرسید و به پاسخ‌های نسبتا درستی دست یابید. این ربات از زبان GPT 3.5 استفاده می‌کند و به طور خاص برای مشاغل فعال در زمینه تبلیغات و بازیابی طراحی شده است. علاوه بر این جاسپر چت تمامی اطلاعات و دانش خود را از میان مقاله‌های مختلف به روز دنیا به دست می‌آورد و از 29 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند. دانش این ربات برای مکالمات مختلف مناسب می‌باشد. 

Jasper Chat چیست؟

Jasper AI Boss Mode چیست؟

با استفاده از Jasper AI Boss Mode می‌توانید به یک ابزار تولید کننده قوی محتوا دست یابید و یک محتوای فوق العاده با کیفیت دریافت کنید. از محتوای دریافتی از این ربات می‌توانید در تولید محتوای بلاگ، رسانه‌های اجتماعی، پست‌های مختلف، نوشتن ایمیل و صفحات اصلی سایت‌های مختلف استفاده کنید. با استفاده از Boss Mode می‌توانید کیفیت متن تولیدی خود را بالا برده و نوشتن محتوا را با سرعت بیشتری انجام دهید. همچنین می‌توانید لحن و نوع گفتار را نیز در نوشته‌های خود مشخص کنید. 

چگونه از‌ Jasper AI استفاده کنیم؟

استفاده از ابزارهایی که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، به راحتی صورت گرفته و نیاز به استفاده از ابزار قدرتمند و پیچیده‌ای ندارد. جاسپر نیز ابزاری است که کار با آن ساده است و اگر شما در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی تازه وارد هستید، ممکن است کمی برایتان مشکل به نظر برسد. شما به مدت 7 روز می‌توانید از این ابزار به صورت رایگان استفاده کنید و پس از این مدت، در صورتی که از آن رضایت داشته باشید، اکانت پرمیوم آن را خریداری کنید. طرح پایه یا Started جاسپر با قیمت 29 دلار در ماه به فروش می‌رسد که 20.000 کلمه ارائه می‌کند. شما می‌توانید از آن برای پروژه‌های نامحدود خود استفاده کنید. طرح Boss Mode با قیمت 59 دلار در ماه فروخته شده و با استفاده از آن به همه خدمات در Jasper AI از محتوای طولانی گرفته تا بهینه سازی سئو با سرعت 5 برابر دسترسی پیدا می‌کنید.

آموزش نحوه ثبت نام در سایت Discord برای استفاده از Jasper AI

برای ثبت نام در سایت Discord و استفاده از ابزار جاسپر، مراحل زیر را انجام دهید:

1-وارد سایت Discord شوید و روی login در بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت Discord

2- روی Register در پایین پنجره باز شده که با کادر قرمز مشخص شده است، کلیک کنید. 

نحوه ثبت نام در سایت Discord

3- ایمیل، اسم، پسورد و تاریخ تولد خود را وارد کرده و با تایید قوانین این سایت روی continue کلیک کنید.

ثبت نام در سایت Discord

4-شماره موبایل خود را وارد کرده و به این صورت ثبت نام در سایت Discord را انجام دهید. 

ثبت نام در سایت Discord

نحوه استفاده از جاسپر AI

استفاده از جاسپر (Jasper) راحت بوده و  تنها کافی است مراحل زیر را نجام دهید:

مرحله 1: template مناسب انتخاب کنید

در جاسپر تمپلت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای نوشتن محتوا استفاده کرد. یعنی شما با استفاده از تمپلت موضوع مورد نظر را ارائه داده و محتوای متناسب با آن را دریافت می‌کنید. 

مرحله ۲:   اطلاعات مرتبط با موضوع را وار کنید

پس از انتخاب تمپلت با وارد کردن ویژگی‌ها و داده‌های مورد نظر محتوایی که ایجاد می‌شود را محدود کنید. به این صورت می‌توانید محتوای دقیق‌تری از جاسپر دریافت کنید. همچنین در این قسمت شما می‌توانید لحن و صدای محتوای خود را نیز مشخص کنید. بنابراین بهتر است برای دریافت یک محتوای مناسب، در مورد موضوع مورد نظر اطلاعات را تا جایی که می‌شود دقیق وارد کنید. 

مرحله ۳: محتوا را از جاسپر دریافت کنید

روی Generate AI content کلیک کنید تا بتوانید در عرض چند ثانیه و به سرعت متناسب با داده‌های وارد شده و تمپلت انتخابی محتوای متناسب از جاسپر را دریافت کنید. 

تمپلت‌های مختلف محتوا در Jasper AI

ویژگی‌ها و تم‌های مختلفی برای استفاده از جاسپر وجود دارد که اگر با هر یک از آن‌ها آشنایی داشته باشید، می‌توانید تمپلت مناسب خود را انتخاب کنید. در جدول زیر برخی از تمپلت‌های جاسپر (Jasper) معرفی می‌شود. 

تمپلت‌های مختلف محتوا در Jasper AI

Text summarizer

اگر می‌خواهید متناسب با موضوع مورد نظر خود یک محتوای خلاصه شده مناسب دریافت کنید، این گزینه بسیار مناسب است. 

Blog post outline

با استفاده از این تمپلت جاسپر می‌توانید یک طرح کلی برای محتوای مورد نظر خود ایجاد کنید. 

Feature to benefit 

با این تمپلت می‌توانید مزایای محصول یا ابزار مورد نظر خود را به دست آورده به محتوای کلی اضافه کنید. 

Blog post conclusion

ممکن است شما بعد از نوشتن محتوا فراموش کنید که خلاصه یا نتیجه‌ای از موضوع مورد نظر خود را ارائه دهید. بنابراین با استفاده از این تمپلت می‌توانید یک نتیجه گیری مناسب با موضوع دریافت و آن را به پایان محتوای خود اضافه کنید. 

Creative story

داستان نویسی مرتبط با موضوع انتخابی شما می‌تواند با استفاده از این تمپلت جاسپر انجام شود. 

Sentence expander

با استفاده از این تمپلت شما می‌توانید با کلمات کلیدی مناسب با محتوای خود، به آن بیفزایید. 

AIDA framework

با استفاده از این تمپلت می‌توانید به تولید کپشن برای شبکه‌های اجتماعی مورد نظر خود بپردازید. 

Blog post topic ideas 

با این تمپلت فهرست و هدینگ‌های مناسب با محتوای خود را ایجاد کنید. 

آیا می‌توانیم از هوش مصنوعی جاسپر در ایران استفاده کنیم؟

با وجود تحریم‌هایی که علیه کاربران ایرانی شده و امکان استفاده از خدمات بسیاری از سایت‌ها برای آن‌ها فراهم نیست، ولی در حال حاضر می‌توان از جاسپر استفاده کرد. شما می‌توانید به سایت جاسپر (jasper) رفته و  به راحتی از خدمات آن استفاده کنید. البته همانطور که گفته شد استفاده رایگان از این ابزار دارای محدودیت است و برای استفاده مداوم لازم است که اکانت آن را خریداری کنید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت به خرید اکانت jasper پرداخته و از طریق پنل درخواست خود را ثبت کنید. 

دستورات کاربردی Jasper AI

هر یک از این ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی از دستورات خاصی پیروی می‌کنند که اگر شما از آن‌ها مطلع باشید، راحت‌تر می‌توانید از این ربات ها استفاده کنید. از جمله دستورات jasper به صورت مختصر در جدول زیر شرح می‌دهیم:

دستورات کاربردی Jasper AI

 Z Undo
Shift + Z  Redo
 A  انتخاب کل متن
C  کپی کردن
X کات کردن
V paste
Shift + V paste بدون فرمت خاصی
 F برای جستجو

داستان ادغام Jasper AI و ابزار محبوب Surfer SEO چیست؟

ادغام جاسپر (Jasper) با ابزار محبوب سئویی به نام Surfer SEO که در در آوریل 2021 اتفاق افتاد، کمک می‌کند تا این ابزار بتواند یک محتوای بهینه شده به شما ارائه دهد. به این صورت شما می‌توانید محتوایی را دریافت کنید که از نظر سئو کاملا بهینه شده و تمامی نکات سئو در آن رعایت شده باشد. برای استفاده از این مزیت تنها کافی است که حالت سئو را روشن کرده و پیشنهاداتی را که در سمت چپ آن ارائه می‌شود، مشاهده کنید. 

ادغام Jasper AI و ابزار محبوب Surfer SEO

Jasper AI و حق کپی رایت

قبل از استفاده از ابزار jasper حتما می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید که محتوای ارائه شده چقدر اورجینال بوده و می‌توان با استفاده از این ابزار از سرقت ادبی و محتوایی به دور بود. جاسپر در سایت رسمی خود اعلام کرده است که محتوای  ارائه شده از طرف آن 100 درصد اورجینال است. همچنین تمپلت‌هایی دارد که شما می‌توانید با آن میزان دقت در محتوای تولید شده را بالا ببرید. بنابراین احتمال اینکه محتوایی تولید شود که دقیقا شبیه به محتوای شما باشد بسیار کم است. 

هوش مصنوعی Jasper AI چه کاربردی دارد؟

ابزار jasper بسیار مناسب افرادی است که نیاز به محتوای خاصی برای وبلاگ یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی دارند. این سیستم با استفاده از تکنولوژی گفتاری می‌تواند به سوالات کاربران جواب داده و راهنمایی‌های لازم و مناسب در زمینه سوال آن‌ها ارائه دهد. وقتی محتوای ارائه شده از طرف آن را بررسی می‌کنید، متوجه می‌شوید که در زمان کمتر توانسته‌اید به محتوای زیادی دسترسی پیدا کنید. بنابراین جاسپر مانند یک کپی رایتر می‌تواند محتوای خوب و کامل مرتبط با یک موضوع را ارائه دهد و آن را از نظر سئو بهینه کند. 

هوش مصنوعی Jasper AI

مزایا و معایب Jasper AI

از جمله مزیت‌هایی که می‌توان برای استفاده از جاسپر برشمرد، سریع بودن آن نسبت به سایر ابزارها، تولید محتوای 100 درصد اورجینال و عاری از سرقت ادبی، تولید محتوای بهینه شده از نظر سئو، استفاده آسان و پشتیبانی از 25 زبان زنده دنیا است. همچنین اگر بخواهیم معایب جاسپر را بگوییم این است که 100 درصد اطلاعات داده شده از طرف این ابزار کاملا صحیح نیست. یعنی بعد از دریافت اطلاعات از این ربات لازم است که آن‌ها را بررسی کرده و به ویرایش آن‌ها بپردازید. 

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید جاسپر (jasper ai) چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. هر چند که نمی‌توان انکار کرد که استفاده از این هوش مصنوعی می‌تواند سرعت تولید محتوا را افزایش دهد، اما هنوز آنقدر پیشرفته نیست که بتوانید آن را جایگزین یک کپی رایتر کنید. بنابراین در حال حاضر لازم است  که در زمان استفاده از این ربات محتوای تولید شده را توسط یک کپی رایتر یا ویراستار بررسی کنید.

 

جاسپر (Jasper) یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توانید به تولید محتوا با تعداد کلمات مورد نظر دست یابید، به صورتی که از نظر سئو نیز بهینه باشد.

برای استفاده از جاسپر کافی است در سایت discord ثبت نام کرده و سپس با اطلاع از تمپلت‌های این ابزار به تولید محتوای متناسب با موضوع مورد نظر خود بپردازید.

Jasper از 25 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین با استفاده از DeepL به ترجمه محتوا به زبان‌های مختلف می‌پردازد.

جاسپر به تمامی افرادی که قصد دارند تولید محتوای متنی برای بلاگ انجام دهند، کپشن یک صفحه مجازی را بنویسند، به فرد خاصی ایمیل ارسال کنند و … مناسب می‌باشد. فریلنسرها، بازاریابان و کارآفرینانی که قصد دارند به برندسازی کار خود بپردازند، این ابزار می‌تواند برای آن‌ها بسیار مناسب باشد.

بله جاسپر دارای یک نسخه آزمایشی رایگان است که به مدت 7 روز اعتبار دارد.

یک بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند تصاویر هنری خیره‌کننده‌ای ایجاد کنید.

چت جاسپر (Jasper Chat) باتی است که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی از هوش مصنوعی سؤال کنید و پاسخ‌های خود را دریافت کنید.

جاسپر(Jasper AI) چیست و چگونه کار می‌ کند؟
اگر شما هم جدیدا فکر می‌کنید که هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از کسب و کارها را بر دست بگیرد و جایگزین نیروی انسانی باشد، با خواندن این مقاله شاید به...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. اینجایی که میگید از template انتخاب کنید داخل discord اصلا چنین چیزی نیست

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، پس از ورود به جاسپر در منوی سمت چپ، زیر Dashboard گزینه tamplate قرار گرفته است. همچنین شما می‌توانید به آدرس https://www.jasper.ai/templates v رفته و از گزینه‌های پیش رو استفاده کنید.
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی از دیدگاه شما متشکریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی از حسن نظر شما سپاس گزاریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. خیلی فوق العاده دوست عزیزم همیشه موفق و سربلند باشید.

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی از حسن توجه شما سپاسپگزاریم
      پایدار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...