اکانت های خارجی

معرفی سایت MQL5

معرفی سایت MQL5

MetaQuotes Language 5 (MQL5) یک زبان برنامه نویسی پیشرفته و تخصصی است که به منظور ساخت ربات ها و شاخص های فنی معاملات بکار برده می شود. اما سایت MQL.com یک پلتفرم برای سیگنال دهندگان و دریافت اشتراک یک فرستنده سیگنال بر روی اکانت خود به صورت خودکار است. به منظور دریافت این خدمات نیاز به پرداخت ارزی دارید. برای معرفی سایت MQL5 در این مقاله همراه ما باشید.

سایت MQL5 چیست؟

انجمن MQL5 شامل خدمات مختلفی است. از کپی تردینگ خودکار گرفته تا خرید ربات های از پیش آماده شده که انجام معاملات را تسهیل می کنند. خدمات ارائه شده در سایت معرفی شده بعضاً رایگان هستند اما برای استفاده از اغلب خدمات این سایت نیاز به خرید اکانت MQL5 دارید.

برای انجام پرداخت ارزی از راه های مختلفی مثل خرید کردیت کارت یا افتتاح حساب پی پال می توان استفاده کرد. برای دریافت انواع کردیت کارت فیزیکی مثل ویزا کارت یا مسترکارت نیاز به افتتاح حساب ارزی دارید. در واقع در صورت دریافت این حساب ها امکان تهیه کارت فیزیکی خواهید داشت. چنانچه به این شرایط دسترسی ندارید می توانید با استفاده از دکمه ی زیر درخواست خود را برای دریافت هر یک از این خدمات ثبت نمایید. همچنین می توانید با استفاده از خدمات خرید اینترنتی ایرانیکارت بدون نیاز به کارت یا اکانت پی پال پرداخت در سایت MQL5 انجام دهید.

معرفی سایت MQL5

انواع خدمات سایت:

انواع خدمات ارائه شده در سایت MQL5 در ادامه مقاله معرفی می شوند.

بازار معاملات Trade Market

این پلتفرم امکان خرید هر گونه نرم افزار از پیش آماده شده از فروشگاه اینترنتی خود را برای کاربران فراهم کرده است. به علاوه پیش از خرید می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود نمایید در Strategy tester آن را امتحان نمایید.

شبکه ابری MQL5 

MQL5 Cloud Network یک شبکه ی قدرتمند برای انجام محاسبات است که به صورت گسترده قابل دسترسی است. این شبکه برای متخصصان به منظور بهینه سازی و بررسی در دسترس است. در این شبکه در عرض تنها چند دقیقه می توان هزاران بهینه سازی انجام داد. به علاوه کاربران می توانند با استفاده از این شبکه گنجایش محاسباتی خود را تهیه کنند به و به سود دهی برسند.

حافظه MQL5

کدهایی که هر کاربر می نویسد به صورت یک پارچه شده در MetaEditor ذخیره می شوند. به این ترتیب به کد های خود در امنیت تمام در هر جای دنیا دسترسی خواهید داشت. این قابلیت قرار است که در آینده نزدیک ارتقا پیدا کند. این ارتقا امکان فعالیت چند کاربر روی یک پروژه را به صورت هم زمان فراهم می کند.

فریلنس

اگر در فروشگاه اینترنتی سایت MQL5 یا کد بیس این مجموعه اپلیکیشن مورد نیاز خود را پیدا نکردید، می توانید در بخش فریلنس سایت، از یک برنامه نویس حرفه ای کمک بگیرید.

کد بیس

در کد بیس این سایت می توانید هر کدی را که تمایل دارید دانلود کنید. این کد ها به صورت خودکار در دایرکتوری مناسب قرار می گیرد و فعالیت خود را آغاز می کند. تنها کافی است که اپلیکیشن را از Navigator راه اندازی نمایید.

سایت MQL5

چارت های MQL5

این سرویس سایت به کاربران امکان می دهد که پلتفرم معاملات اسکرین شات بگیرند و در فضاهای مجازی مختلف به اشتراک گذارند.

سیگنال ها

می توانید در این سایت از معامله گران حرفه ای سیگنال دریافت کنید. با دنبال کردن و دریافت اشتراک از هر معامله گری به صورت مستقیم در پلتفرم، سیگنال دریافت خواهید کرد.

پرداخت در سایت MQL5 توسط ایرانیکارت

همان طور که توضیح داده شد، این سایت خدمات و قابلیت های مختلفی به کاربارن خود ارائه می دهد. برای دریافت این خدمات در ایران ممکن است با مشکل پرداخت مواجه باشید. برای حل این مشکل می توانید با ایرانیکارت در ارتباط باشید. خدمات این مجموعه  در زمینه پرداخت های ارزی به کاربران گزینه های مختلفی می دهد. در برخی از این خدمات کاربران می توانند شخصاً پرداخت های خود را انجام دهند و یا می توانند به واسطه ی ایرانیکارت به این مقصود رسند. در صورت تمایل می توانید با ما تماس بگیرید و یا در سایت تیکت ارسال کنید.

معرفی سایت MQL5
MetaQuotes Language 5 (MQL5) یک زبان برنامه نویسی پیشرفته و تخصصی است که به منظور ساخت ربات ها و شاخص های فنی معاملات بکار برده می شود. اما سایت MQL.com...
5 از 3 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
اکانت های خارجی
آموزش ساخت شماره مجازی رایگان
شماره مجازی (virtual number) شماره تلفنی است که وجود حقیقی نداشته و بدون نیاز به سیمکارت کارایی شماره‌های واقعی را دارد؛ به بیان دیگر، این سرویس نوعی تلفن مجازی است...
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
اکانت های خارجی
تلگرام پرمیوم چیست و چه کاربردی دارد؟
تلگرام پرمیوم چیست؟ تلگرام با میزبانی از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان، از جدیدترین پلن اشتراکی جذاب خود یعنی تلگرام پرمیوم رونمایی کرد. تلگرام پریمیوم نسبت به...
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
اکانت های خارجی
آموزش استفاده از ChatGPT در ایران از صفر تا صد
چت بات ChatGPT از جذاب‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات انسان باشد. جذابیت این ربات موجب شده است تا استفاده از ChatGPT در ایران نیز...