معرفی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال نیر Near چیست؟

ارز دیجیتال نیر Near چیست؟

رمز ارز نیر NEAR یک بلاک چین با قابلیت قرارداد هوشمند است که با راه حل مقیاس‌پذیری منحصربه‌فرد خود، به‌عنوان پلتفرم نسل بعدی برای dapps طراحی شده است. اگر به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌پردازید، حتما تاکنون نام نیر پروتکل را شنیده‌اید چرا که اخیرا عملکرد درخشانی داشته است. با ما همراه باشید تا بدانید ارز دیجیتال Near چیست و عملکرد آن چگونه است.

نیر Near چیست؟

ارز دیجیتال Near یکی از ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها است که برای انجام تراکنش‌های مالی آنلاین استفاده می‌شود. این ارز دیجیتال بر پایه بلاکچین (Blockchain) ساخته شده است و برای پرداخت هزینه‌ها و انتقال دارایی‌های دیجیتال از طریق اینترنت و بدون واسطه مالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، شبکه Near از یک سری تکنولوژی‌های نوین برای تأمین امنیت و کارایی شبکه استفاده می‌کند تا به کاربران این امکان را بدهد تا ارز دیجیتال خود را به صورت آنی و با کمترین هزینه‌ها به دیگران منتقل کنند.به علاوه، Near یکی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد و محبوب در جهان است و از قابلیت‌هایی مانند ارسال سریع، امنیت بالا، قابلیت تطبیق با تعداد بالایی از تراکنش‌ها و همچنین هزینه‌های کم برای انجام تراکنش‌ها برخوردار است. بلاکچین Near با استفاده از الگوریتم Proof-of-Stake (PoS) کار می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انجام تراکنش‌ها و حل مسائل ریاضی، به عنوان ماینر در شبکه فعالیت کنند و به عنوان پاداش، ارز دیجیتال Near دریافت کنند. در جدول زیر مشخصات کلی ارز دیجیتال NEAR را مشاهده می‌کنید:

 نام اختصاری NEAR
قیمت ارز 5.40 دلار
مارکت کپ $1,661,049,419
عرضه در گردش 893,146,754 NEAR
وبسایت اصلی near.org

پروتکل NEAR (NEAR) نشانه بومی اکوسیستم NEAR است. این یک توکن ERC-20 با حداکثر عرضه 1 میلیارد است. از NEAR می توان برای پرداخت هزینه تراکنش و ذخیره سازی در شبکه استفاده کرد. همچنین، توسعه دهندگان قرارداد هوشمند می توانند بخشی از کارمزد تراکنش هایی را که قراردادشان ایجاد می کند، دریافت کنند. برای کمیاب نگه داشتن NEAR، کارمزد تراکنش های باقی مانده سوزانده می شود.

دارندگان توکن می‌توانند در NEAR Wallet شریک کنند تا جوایزی نیز کسب کنند. آن‌ها NEAR را برای اجرای گره‌های اعتبارسنجی برای پاداش‌هایی که 4.5 درصد از کل عرضه NEAR است، شرط می‌بندند. آن‌ها همچنین می‌توانند با رأی‌گیری درباره تصمیم‌ها و ارائه پیشنهادهای مرتبط با پلتفرم و محصولات، در اداره شبکه NEAR شرکت کنند.

NEAR یک بلاک چین با قابلیت قرارداد هوشمند است که شبکه اصلی خود را در سال 2020 راه اندازی کرد. دارای یک راه حل مقیاس‌پذیر منحصر به فرد به نام Nightshade و یک موتور اجماع قدرتمند به نام Doomslug است. بلاک چین‌هایی که می‌توانند قراردادهای هوشمند را اجرا کنند چیز جدیدی نیستند. آن‌ها از سال 2015 با راه‌اندازی شبکه اصلی اتریوم وجود داشته‌اند و اکنون بیش از ده‌ها پلتفرم مشابه در حال کار هستند اما علی رغم رشد سریع تقاضا برای برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) و گسترش روزافزون dapp‌ های پیچیده، چندین نقطه ضعف اصلی هنوز پذیرش آن‌ها را محدود می‌کند.

رمز ارز نیر Near برای خرید و فروش ارز دیجیتال Near می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید.

خرید ارز دیجیتال نیر

برنامه‌های غیرمتمرکز یا dapp ها، برنامه‌هایی مانند اتریوم یا پروتکل NEAR هستند که مبتنی بر یک بلاک چین غیرمتمرکز اجرا می‌شوند. NEAR یک تازه وارد است که به دنبال رفع محدودیت‌های سیستم‌های قدیمی‌تر از طریق یک پلتفرم بلاک چین خرد شده، با قابلیت همکاری و مقیاس‌پذیری در هسته آن می‌باشد.

Near Protocol چیست؟

NEAR یک پلتفرم توسعه غیرمتمرکز است که با غلبه بر برخی از محدودیت‌های سیستم‌های رقیب مانند توان عملیاتی کم، سرعت‌های پایین و سازگاری متقابل ضعیف، محیط ایده‌آلی را برای dapp ها فراهم می‌کند. این پروتکل مبتنی بر Near Protocol، به صورت یک بلاک چین اثبات سهام (POS) توسعه‌دهنده عمل می‌کند که تعدادی از نوآوری‌ها را برای افزایش مقیاس‌پذیری و کاهش هزینه‌ها برای توسعه‌دهندگان و کاربران نهایی، ترکیب می‌کند. نوآوری‌های آن شامل برداشتی منحصربه‌فرد از شاردینگ و مکانیزم جدید اجماع قدرتمندی است که به نام Doomslug شناخته می‌شود. کد NEAR منبع باز است. بنابراین هر کسی می‌تواند به جامعه آن بپیوندد و در توسعه آن مشارکت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2023

تاریخچه و تیم توسعه دهنده نیر پروتکل

Near Protocol توسط الکس اسکیدانوف و ایلیا پولوسوکین تأسیس شد. اسکیدانوف قبلاً مدیر مهندسی در شرکت پایگاه داده MemSQL بود. پولوسوکین قبلاً در گوگل مشغول بوده و به توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی و محصولات موتور جستجو کمک کرد. NEAR بیش از 20 میلیون دلار را در چندین دور از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جمع آوری کرده است. تقریباً 35% از عرضه اولیه 1 میلیارد توکن NEAR به سرمایه گذاران مرحله اولیه فروخته شده است.

شبکه نیر پروتکل چگونه کار می‌کند؟

اکنون که آموختیم ارز دیجیتال نیر Near چیست در این قسمت به نحوه عملکرد آن می‌پردازیم. مشابه اتریوم، کاردانو و ترون، NEAR را می‌توان به عنوان یک بلاک چین «لایه پایه» توصیف کرد. به این معنی که پایه‌ای است که سایر برنامه‌ها بر اساس آن ساخته و مستقر می‌شوند. NEAR از فناوری معروف به Nightshade برای دستیابی به قابلیت‌های توان عملیاتی عظیم خود استفاده می‌کند. راه حل مقیاس‌بندی، مجموعه‌ای از اعتبارسنجی‌ها را می‌بیند که تراکنش‌ها را به صورت موازی در چندین زنجیره خرد شده پردازش می‌کنند تا ظرفیت حمل کل تراکنش بلاک چین را بهبود بخشد. این راه حل تا حدودی با سیستم به اشتراک‌گذاری استفاده شده توسط سایر بلاک چین‌ها متفاوت است، زیرا هر خرده، کسری از بلوک بعدی را تولید می‌کند که به عنوان «تکه» شناخته می‌شود. تکه ها پردازش شده و بدون تغییر در بلاک چین NEAR ذخیره می‌شوند تا تراکنش‌های موجود در آن نهایی شود.

NEAR به عنوان یک پلتفرم نسل بعدی برای dapps طراحی شده است. برای دستیابی به این هدف، برخی از طولانی‌ترین مسائل موجود در فضای بلاک چین و همچنین برخی از مواردی که اخیراً آشکار شده‌اند را برطرف می‌کند. برای مثال، NEAR فوق العاده سریع است. یعنی می‌تواند چیزی در حدود 100000 تراکنش در ثانیه (tps) را پردازش کند و به لطف سرعت بلوک 1 ثانیه ای، فوراً به پایان تراکنش می‌رسد. به گفته NEAR، فناوری آن به این معنی است که می‌تواند به هزینه‌های تراکنش‌هایی دست یابد که 10000 برابر کمتر از هزینه‌های موجود در اتریوم است.

NEAR از گونه‌ای از مکانیسم اجماع اثبات سهام به نام Doomslug استفاده می‌کند. Doomslug بر اساس دو دور اجماع است، جایی که یک بلوک به محض دریافت اولین دور ارتباطی نهایی شده در نظر گرفته می‌شود. این موضوع امکان نهایی شدن فوری را فراهم می‌کند، زیرا اعتبارسنجی‌ها به نوبت بلوک‌ها را تولید می‌کنند نه اینکه مستقیماً بر اساس سهام خود رقابت کنند. بنیاد NEAR یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در سوئیس است که به نگهداری پروتکل، تامین مالی اکوسیستم و هدایت حاکمیت پروتکل اختصاص دارد. این پروتکل همچنین پلی به اتریوم ساخته است که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های ERC-20 را از بلاک چین اتریوم به NEAR منتقل کنند.

NEAR یک مکانیسم اجماع جدید به نام Doomslug را برای افزایش کارایی معرفی می‌کند، در حالی که اطمینان می‌دهد بلوک‌ها در عرض چند ثانیه نهایی می‌شوند، زیرا اعتبارسنجی‌ها به‌طور نوبتی بلوک‌ها را تولید می‌کنند نه اینکه مستقیماً بر اساس سهام خود رقابت کنند. این برنامه برای ساده کردن کارها برای توسعه دهندگان ساخته شده است. از آن جایی که NEAR از یک مدل حساب مبتنی بر قرارداد استفاده می‌کند، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های پیشرفته‌ای بسازند که می‌توانند تراکنش‌ها را از طرف کاربران امضا کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بدون نیاز به در دسترس بودن فیزیکی برای تأیید عملکرد، قراردادها را اجرا کنند.

شاردینگ در نیر پروتکل به چه معناست؟

Nightshade فناوری اصلی بلاک چین NEAR است. این یک فناوری اشتراک گذاری برای افزایش کارآمدی در پردازش داده‌ها است. شاردینگ (Sharding) بر تقسیم کار پردازش تراکنش‌ها در بسیاری از گره‌های اعتبار سنجی تمرکز دارد. این تقسیم به صورت پویا بر اساس ترافیک شبکه و استفاده از منابع صورت می‌گیرد. به این ترتیب، هر گره تنها کسری از تراکنش‌های شبکه را انجام می‌دهد که در این صورت امکان پردازش تعداد بیشتری تراکنش در ثانیه (TPS) را فراهم می‌کند. پروتکل نیر از تولیدکنندگان بلوک و اعتباردهنده‌ها برای پردازش داده‌های تراکنش به صورت موازی در چند تکه استفاده می‌کند و هر خرده کسری از بلوک بعدی را تولید می‌کند. سپس این تکه‌ها پردازش شده و در بلاکچین پروتکل NEAR ذخیره می‌شوند تا تراکنش‌های موجود در آن‌ها نهایی شود. وقتی شبکه در ظرفیت بالایی باشد، تعداد گره ها افزایش می یابد. بدین ترتیب، راندمان کلی را می توان حفظ کرد و هزینه های تراکنش را می توان پایین نگه داشت.

برخلاف سایر شبکه‌های اثبات سهام، NEAR از مکانیزمی به نام Thresholded Proof of Stake (TPoS) برای انتخاب اعتباردهنده ها استفاده می کند. TPoS مشابه حراجی است، که در آن تعداد زیادی از اعتبارسنجی‌های احتمالی نشان می‌دهند که چقدر مایلند تا توکن NEAR را از طریق یک تراکنش امضا شده به اشتراک بگذارند. سپس TPoS حداقل آستانه را برای اعتبارسنجی در هر دوره تعیین می‌کند (معمولاً یک بازه زمانی 12 ساعته). کسانی که بالاتر از این آستانه شرط بندی کرده‌اند، متناسب با مبلغی که شرط کرده‌اند، شانس انتخاب به عنوان اعتبار سنجی را خواهند داشت.

مزایا و معایب نیر پروتکل NEAR

مزایا

  1. سرعت بالا: شبکه Near با استفاده از لایه اجرای قراردادهای هوشمند و لایه ارزیابی حالت، توانسته است سرعت پردازش تراکنش‌ها را به شدت افزایش داده و برای کاربران بهبود بخشد.
  2. کاهش هزینه‌های انرژی: استفاده از روش Proof of Stake به جای روش Proof of Work، باعث کاهش هزینه‌های انرژی برای تأیید تراکنش‌ها شده است.
  3. پایداری: پروتکل NEAR یک شبکه PoS کارآمد را ارائه می دهد که برای اطمینان از پایداری شبکه طراحی شده و اجرای برنامه های مختلف و راه حل های بلاک چین را بسیار کارآمد می کند.
  4. امنیت بالا: استفاده از فناوری‌های اثبات سهام به عنوان روش تأیید تراکنش‌ها، سطح امنیت شبکه را بالا می‌برد. پروتکل NEAR با یک شبکه شلوغ از اعتبارسنج‌های فعال، یکپارچگی را حفظ می‌کند و امنیت بالایی را در سراسر اکوسیستم تضمین می‌کند.
  5. مقرون به صرفه: این شبکه 1000 برابر تراکنش‌های کمتری را به کاربران تحمیل می‌کند که به طور قابل توجهی کمتر از میانگین بلاک چین های نسل سوم است. علاوه بر این، نیر 30% از کارمزد تراکنش‌ها را برای کمک به رشد اکوسیستم فراهم می‌کند.
  6. کاربر پسند: NEAR یک تجربه کاربری مترقی (UX) برای کاربران dApps در پلت فرم DeFi دارد. پروتکل NEAR می‌تواند یک آدرس حساب قابل خواندن توسط انسان با استفاده از یک الگوی DNS محدوده تولید کند. با این توانایی، پلتفرم برای همه از جمله افرادی که دانش فنی پایینی در مورد بلا چین و اکوسیستم NEAR دارند، کاربرپسند می شود.
  7. قابلیت توسعه: قراردادهای هوشمند در پروتکل NEAR به زبان‌های برنامه‌نویسی اصلی که توسط جامعه پشتیبانی می‌شوند – Rust و Assembly نوشته شده‌اند و از پیچیدگی کل فرآیند جلوگیری می‌کنند.
  8. قابلیت همکاری: مولفه‌هایی مانند EVM و Rainbow Bridge به پروتکل NEAR کمک می‌کنند تا قابلیت همکاری بین بلاک‌چین‌های مستقل مختلف را فعال کند و قابلیت استفاده از موارد استفاده ساخته شده بر روی اکوسیستم آن را افزایش دهد.
  9. سازگار با محیط زیست: نیر پروتکل سازگار با محیط زیست است و آن را برای رشد انفجاری آتی در اکوسیستم بازار دیجیتال مناسب‌تر می کند.

معایب

  1. ریسک توسعه: شبکه Near هنوز در مرحله‌ی توسعه است و به عنوان یک پروژه جدید، هنوز ریسک‌هایی برای توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران وجود دارد.
  2. عدم پشتیبانی از تعدادی از زبان‌های قراردادهای هوشمند: شبکه Near در حال حاضر فقط از زبان Rust پشتیبانی می‌کند و از زبان‌های دیگری مانند Solidity پشتیبانی نمی‌کند که ممکن است برای توسعه‌دهندگان محدودیت‌هایی به وجود آورد.
  3. عدم شناخته شدن به میزان کافی: شبکه Near هنوز به میزان کافی شناخته نشده‌است و با رقبای بزرگی مانند اتریوم روبرو است. این می‌تواند باعث کاهش جذابیت شبکه برای توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران شود.
  4. عدم استفاده از شبکه‌ی اصلی: شبکه Near هنوز در مرحله‌ی آزمایشی است و برای استفاده در برنامه‌های کاربردی واقعی، باید منتظر شبکه‌ی اصلی شبکه Near باشیم.

پولتفولیو و شرکای پروژه نیر پروتکل

پروژه Near Protocol در حال حاضر بیش از ۱۵۰ شریک فعال در بیش از ۴۰ کشور دنیا دارد. در زیر به برخی از شرکای اصلی این پروژه اشاره می‌کنیم:

  • یونی سواپ: یکی از اعضای فعال در جامعه‌ی برنامه‌نویسان blockchain که به ایجاد توسعه‌ی اپلیکیشن‌های متمرکز می‌پردازد.
  • مایکروسافت: شرکت فناوری اطلاعات بزرگی که به ایجاد اپلیکیشن‌های مبتنی بر blockchain و همچنین بررسی قابلیت‌های شبکه‌ی Near می‌پردازد.
  • بلاکچین‌های الکساندریا: یک شرکت فعال در زمینه‌ی بلاکچین که به ایجاد بلاکچین‌های مرتبط با صنایع مختلف مانند بهداشت، مالی، حمل و نقل و … می‌پردازد.

همچنین، بسیاری از شرکای پروژه نیر پروتکل، تیم‌هایی از توسعه‌دهندگان، مشاوران و مدیران اجرایی با تجربه در صنعت بلاکچین و فناوری اطلاعات هستند. در کل، پروژه Near Protocol با حمایت و همکاری این شرکا و تیم‌ها موفق به جلب توجه و استقبال بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال شده‌است.

آینده نیر پروتکل چگونه خواهد بود؟

با توجه به پیشرفت‌های اخیر در توسعه‌ی پروتکل و همچنین همکاری با شرکای بزرگی مانند مایکروسافت، می‌توان انتظار داشت که پروژه Near Protocol در آینده‌ای نزدیک به یکی از پروتکل‌های محبوب در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

به طور خاص، پروتکل Near به دلیل ویژگی‌های برتری مانند سرعت بالا، کارایی بالا و هزینه‌ی کمتر برای انجام تراکنش‌ها، جذابیت بسیاری را برای کاربران و توسعه‌دهندگان دارد. همچنین، پروتکل Near به خوبی قابلیت انعطاف‌پذیری و گسترش را دارد که می‌تواند به نیازهای مختلف کاربران و برنامه‌های کاربردی پاسخ دهد.

بنابراین، با توجه به توسعه‌ی پروتکل، همکاری با شرکای بزرگ، جذب توجه کاربران و سرمایه‌گذاران و همچنین نقش بسیار مهم پروتکل Near در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، می‌توان انتظار داشت که آینده‌ی پروتکل Near بسیار روشن و پر امید باشد.

مهم‌ترین رقبای NEAR

حوزه‌ی ارزهای دیجیتال، رقابت همواره بسیار شدید بوده و این حوزه شاهد رقابت شدیدی بین پروتکل‌های مختلفی است. در این راستا، مهمترین رقبای پروتکل Near عبارتند از:

  1. اتریوم (Ethereum): به عنوان یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین پروتکل‌های بلاکچین، اتریوم یک رقیب قدرتمند برای پروتکل Near است.
  2. بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain): این پروتکل، به دلیل سرعت بالا و هزینه کمتر برای انجام تراکنش‌ها نسبت به اتریوم، در حال جذب توجه کاربران و توسعه‌دهندگان است و نیز یکی از رقبای قوی پروتکل Near به حساب می‌آید.
  3. پلیگان (Polygon): این پروتکل از اتریوم به عنوان پایه‌ی خود استفاده می‌کند و از قابلیت‌هایی مانند کارایی بالا و هزینه کمتر برای انجام تراکنش‌ها برخوردار است. پروتکل Polygon نیز یکی از رقبای پروتکل Near است.

در کل، رقابت در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال همواره شدید بوده و به دلیل وجود پروتکل‌های مختلف و متنوع، انتخاب پروتکل مناسب بسته به نیازها و شرایط مختلف، برای کاربران و توسعه‌دهندگان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

چگونه رمز ارز Near را نگهداری کنیم؟ کیف پول های رمز ارز Near

کیف پول‌های NEAR

در حال حاضر، چندین کیف پول مختلف برای ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال Near در دسترس است. کیف پول Near Wallet، کیف پولی است که توسط تیم Near پشتیبانی می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال نیر و توکن‌های مبتنی بر Near را در آن ذخیره کنند. این کیف پول دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند است و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال Near در نظر گرفته شود.

کیف پول‌های دیجیتالی در انواع مدل سخت افزاری و نرم افزاری و آنلاین ارائه می‌شوند که مدل سخت افزاری از امنیت بسیار بالاتری نسبت به سایرین برخوردار است. ایرانیکارت انواع کیف پول سخت افزاری را ارائه می‌دهد که برای خرید هر یک از آن‌ها می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید. با این حال، برای افراد تریدر و کسانی که به صورت مداوم تراکنش دارند، کیف پول‌های نرم افزاری و آنلاین مناسب هستند. در زیر لیست انواع کیف پول‌های رمز ارز نیر Near را مشاهده می‌کنید.

  1. Ledger
  2. Trezor
  3. Mathwallet
  4. Trust
  5. Metamask
  6. Binance chain wallet

بیشتر بخوانید: آموزش کار با تراست ولت

سخن آخر

با توجه به مقاله ارز دیجیتال Near چیست، آموختیم NEAR Protocol نرم افزاری است که هدف آن ایجاد انگیزه در شبکه‌ای از رایانه‌ها برای راه اندازی پلتفرمی برای توسعه دهندگان به منظور ایجاد و راه اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز است. محور طراحی پروتکل NEAR، مفهوم اشتراک‌گذاری است، فرآیندی که هدف آن تقسیم زیرساخت شبکه به چند بخش است تا رایانه ها که به عنوان گره‌ها نیز شناخته می‌شوند، تنها مجبور باشند کسری از تراکنش‌های شبکه را مدیریت کنند. NEAR به روشی مشابه سایر سیستم‌های ذخیره‌سازی متمرکز داده مانند سرویس‌های وب آمازون (AWS) عمل می‌کند که به عنوان لایه پایه‌ای که برنامه‌ها بر روی آن ساخته می‌شوند، عمل می‌کند اما به جای اینکه توسط یک موجودیت واحد اجرا شود، NEAR توسط یک شبکه توزیع شده از کامپیوترها اداره و نگهداری می‌شود.

انتظار می‌رود با توزیع بخش‌هایی از بلاک چین، به جای بلاک چین کامل در میان شرکت‌کنندگان شبکه، اشتراک‌گذاری روش کارآمدتری برای بازیابی داده‌های شبکه و مقیاس‌بندی پلتفرم ایجاد کند. پروتکل NEAR معماری نرم افزاری را که حول شبکه‌ای از رایانه‌ها و رمزارز بومی آن، توکن NEAR ساخته شده است، تسهیل می‌کند.

سوالات متداول
Request for Quote

برای سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتالی لازم است که شرایط فاندامنتال و تکنیکال آن ارز را بررسی کنید.

در مطلب بالا به نکات رقابتی و مزایای اصلی پروتکل نیر اشاره کردیم.

این پروتکل به صورت مستقل روی شبکه خود فعالیت می‌کند.

نیر یک توکن است زیرا دارای بلاکچین مجزا است.

از طریق صرافی ایرانیکارت می‌توانید ارز دیجیتال نیر را با کارمزد صفر خریداری کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...