حساب های بین المللی

بچ نامبر پرفکت مانی چیست؟

بچ نامبر پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی، یکی از سیستم‌های پرداخت بین المللی است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده و حتی زبان فارسی را نیز به وبسایت خود اضافه کرده است. ولی نکته‌ای که در استفاده از خدمات پرفکت مانی اهمیت دارد این است که با وجود عدم تحریم کاربران ایرانی توسط پرفکت مانی، ولی امکان استفاده از خدمات آن با آی پی ایرانی امکان پذیر نیست. از آنجایی که برای استفاده از خدمات پرفکت مانی و انجام تراکنش‌های خود باید کارمزد بالایی را پرداخت کنید، بنابراین استفاده از بچ نامبر در جهت کاهش هزینه کارمزدها به شما پیشنهاد می‌شود. این مقاله را بخوانید تا بیاموزید بچ نامبر پرفکت مانی چیست، چگونه به آن دسترسی داشته باشیم و سایر مزایایی استفاده از آن چیست.

بچ نامبر (Batch number) چیست؟

بچ نامبر (batch number)؛ شامل مجموعه‌ای از اعداد و حروف‌ها است که به محصولات خاص و منحصر به فردی تعلق می‌گیرد و برای شناسایی و رهگیری محصول تولیدی روی بسته بندی آن درج می‌شود. در قدیم از بچ نامبر فقط برای اختصاصی سازی داروها استفاده می‌شد، ولی به مرور استفاده از آن در صنعت نیز گسترش زیادی یافت. اصطلاحات دیگری چون بارکد، شماره سریال، شماره سری و کد سریال نیز برای بچ نامبر به کار می‌رود. اگر برای کالای تولیدی، مشکلی ایجاد شود یا از طرف مصرف کننده شکایتی باشد، با استفاده از بچ نامبر می‎‌‌توان محصول را پیگیری کرد. این شماره به صورت پرینت یا پرس شده، در انتهای محصول مورد نظر درج می‌شود.

بچ نامبر پرفکت مانی، روش جدیدی برای چک کردن یک فرایند است که به پرداخت کارآمد و کم هزینه منجر می‌شود و برای معامله گران آنلاین بسیار پرکاربرد می‌باشد. برای پرداخت‌‌های مختلف پیگیری سفارشاتی که سریع و ساده انجام شود، مشکل و دارای پیچیدگی‌های خاصی است. به همین دلیل از بچ نامبر برای پیگیری راحت و کم هزینه تراکنش‌های پرفکت مانی و ووچر استفاده می‌شود.

چگونه بچ نامبر خود را بدست آوریم؟

برای به دست آورن بچ نامبر (batch number) کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • به وب سایت رسمی perfect money رفته و به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • در منوی بالای صفحه پرفکت مانی، روی History کلیک کرده و سپس تاریخ تراکنش خود را مشخص نمایید.

به این صورت می‌توانید به بچ نامبر اکانت پرفکت مانی خود دسترسی پیدا کنید.

برای ساخت حساب پرفکت مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. ساخت حساب پرفکت مانی

بچ نامبر پرفکت مانی چیست

استفاده از بچ نامبر چه مزایایی برای پرداخت‌ها دارد؟

همانطور که پیش از این نیز گفته شد استفاده از بچ نامبر پرفکت مانی کمک می‌کند که پیگیری تراکنش‌ها خیلی سریع‌تر و ارزان‌تر از سایر روش‌ها انجام شود. اما استفاده از بچ نامبر دارای مزایای دیگری نیز می‌باشد. از جمله:

  1. دارای ساختار و عملیات سازمان یافته‌ای هستند. به این صورت که تمامی جزئیات برای بررسی و مدیریت آسان در یک مکان ذخیره شده و پرداخت‌ها در یک مرحله اتفاق می‌افتد. در نتیجه بچ نامبر پیگیری پرداخت‌های انجام شده را راحت‌تر می‌کند و این باعث راضی نگه داشتن مشتریان می‌شود.
  2. بهبود تجربه کاربری: فرایند پیگیری تراکنش‌ها به قدری سریع انجام می‌شود و مجوز پرداخت به گونه‌ای با سرعت صادر می‌شود که اصلا شما عبارت در انتظار تایید را مشاهده نخواهید کرد.
  3. استفاده مفید از زمان: با بچ نامبر می‌توانید مجموعه ای از تراکنش‌ها را برای پردازش در پایان روز آپلود کنید. به این صورت شما می‌توانید از پرداخت‌های فردی در طول روز جلوگیری کنید.
  4. کاهش هزینه‌های رسیدگی و بررسی: در هر تراکنشی که شما انجام دهید، باید مبلغی را به عنوان کارمزد پرداخت کنید. ولی این هزینه‌ها با بچ نامبر پرفکت مانی به حداقل مقدار خود می‌رسد، چون اپراتور فقط یک بار در روز هزینه را پرداخت می‌کند.
  5. افزایش امنیت پرداخت: زمان پردازش حساب‌ها به صور جمعی، نیازی به ذخیره و پردازش اطلاعات حساب‌ها به صورت دستی نیست، به این صورت امنیت پرداخت نیز افزایش می‌یابد.

برای خرید و فروش پرفکت مانی می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید و فروش پرفکت مانی

بچ نامبر پرفکت مانی چیست

سخن نهایی

از آنجایی که پرفکت مانی یکی از بهترین روش‌های نقل و انتقالات مالی می‌باشد و کاربران ایرانی را در زمینه ارائه خدمات خود تحریم نکرده است، بنابراین بهتر است برای انجام تراکنش‌ها کمترین هزینه را پرداخت کنید. در این صورت استفاده از بچ نامبر توصیه می‌شود. در این مقاله آموختید بچ نامبر پرفکت مانی چیست، چگونه به آن دسترسی داشته باشیم و استفاده از آن چه مزایایی به همراه دارد. در صورتی که در زمینه استفاده از پرفکت مانی، خرید و فروش آن و نحوه شارژ این کیف پول سوالی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
حساب های بین المللی
آشنایی با اجاره حساب پی پال در ایران
پی پال (PayPal) سامانه‌ای است که برای پرداخت و انتقال وجه الکترونیکی به کار گرفته می‌شود؛ افراد مختلف با استفاده از آن می‌توانند سرمایه خود را ارسال، دریافت و برداشت...
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
حساب های بین المللی
چگونه ووچر پرفکت مانی رایگان بگیریم؟
پرفکت مانی را که می‌شناسید؟ یک سیستم انتقال پول بین‌المللی است که برخلاف انتظار خیلی از افراد، کاربران ایرانی‌ نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. حالا پرفکت مانی را گوشه...
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
حساب های بین المللی
ووچر پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟
پرفکت مانی (Perfect Money) یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید بسیاری از تراکنش‌های مالی خارجی خود را انجام داده و یا درآمد فریلنسری خود را...