مستر کارت

مستر کارت پلاتینیوم چیست؟

مستر کارت پلاتینیوم چیست؟

اگر برای شما هم پیش آمده که از فروشگاه‌های خارجی خرید کنید و بخواهید هزینه کالا یا خدمات خاصی را پرداخت نمایید، یا قصد داشته‌اید به خارج از کشور سفر کنید، حتما به یکی از روش‌های پرداخت یعنی مستر کارت برخورد نموده‌اید. مسترکارت دارای 3 سطح استاندارد، گلد و پلاتینیوم می‌باشد که در این مقاله به بررسی سطح پلاتینیوم آن پرداخته و با خواندن این مقاله می‌آموزید مستر کارت پلاتینیوم چیست، دارای چه مزایایی است و چه تفاوتی با مسترکارت استاندارد دارد؟

مستر کارت پلاتینیوم (platinum) چیست؟

مسترکارت‌ها به 3 دسته استاندارد، گلد و پلاتینیوم تقسیم می‌شوند که هر کدام مزایا و مشخصات مخصوص به خود را دارند. مثلا مسترکارت استاندارد مناسب افرادی است که برای کارهای روزانه و عادی خود مثل خرید، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، هزینه‌های اقامتی و… نیاز به یک کارت بین المللی دارند. مستر کارت گلد دارای محدودیت است و بیشتر از 60 تراکنش با ارزش بیش از 60 هزار دلار در ماه قابل استفاده می‌باشد. علاوه بر این نمی‌توان از مسترکارت گلد بیشتر از 20 تراکنش به ازش 4 هزار دلار داشت. با وجود این محدودیت‌ها استفاده از مسترکارت پلاتینیوم به خصوص برای افرادی که تراکنش‌های زیادی دارند، توصیه می‌گردد. با استفاده از مستر کارت پلاتینیوم می‌توانید تا بالاترین حد ممکن به انجام تراکنش‌ها بپردازید. در ادامه به سایر مزایای استفاده از مسترکارت پلاتینیوم پرداخته می‌شود.

مستر کارت پلاتینیوم (platinum) بالاترین حد از کارت‌های مستر است که علاوه بر ویژگی‌های مسترکارت گلد و استاندارد، قابلیت برداشت وجه به میزان نامحدود را نیز دارد. علاوه بر این با این مسترکارت می‌توانید از تخفیف‌های برخی شرکت‌ها بر دارندگان مستر کارت پلاتینیوم بهره‌مند شوید.

استفاده از مسترکارت پلاتینیوم چه مزایایی دارد؟

مسترکارت پلاتینیوم علاوه بر این که امکان انجام تراکنش‌ها به صورت نامحدود را برای شما فراهم می‌کند، دارای مزایای دیگری نیز می‌باشد. از جمله مزایای استفاده از مسترکارت پلاتینیوم در جدول زیر نوشته شده است:

مزایای مستر کارت پلاتینیوم
امکان اجاره کردن خودرو از بیشتر سرویس‌ها
استفاده از لانژهای فرودگاهی
امکان خرید آفلاین
قابلیت اتصال به کیف پول‌های الکترونیک مثل پی پال، اسکریل و …
سقف برداشت نامحدود
امکان استفاده از برخی تخفیف‌های فروشگاهی

بیشتر بخوانید: مسترکارت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مستر کارت پلاتینیوم چه کاربردهایی دارد؟

علاوه بر پرداخت در سایت‌های خارجی و برداشت وجه از دستگاه‌های ATM، استفاده از مسترکارت پلاتینیوم کاربردهای دیگری نیز دارد از جمله:

خدمات سفر

با داشتن مسترکارت پلاتینیوم می‌توانید از امتیازات انحصاری این شبکه مثل سرویس دربان آن نیز بهره‌مند گردید. سرویس دربان مسترکارت پلاتینیوم باعث صرفه جویی در وقت شما می‌شود، به این صورت که می‌توانید با استفاده از آن ماشین اجاره کنید، به اجاره یک اتاق یا هتل بپردازید، یا به رزرو یک میز در رستوران اقدام کنید.

عدم پرداخت هزینه سالانه

شما در زمان ساخت و شارژ مستر کارت، هزینه آن را پرداخت می‌کنید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه سالانه ندارید.

افزایش سقف اعتبار

با استفاده از مسترکارت پلاتینیوم به طور خودکار اعتبار شما افزایش می‌یابد و با آن می‌توانید شانس خود را برای افزایش سقف اعتبار امتحان کنید. علاوه بر این با مسترکارت پلاتینیوم امکان دریافت روزانه 10 هزار دلار یا یورو برای شما وجود دارد.

مستر کارت پلاتینیوم چیست

عدم نیاز به کشیدن کارت

با استفاده از مسترکارت پلاتینیوم می‌توانید بدون تحویل کارت به صندوقدار، کشیدن آن و تماس فیزیکی هزینه خرید خود را پرداخت کنید. برای این کار کافی است که کارت خود را به سادگی روی دستگاه نگه دارید و پرداخت خود را انجام دهید. این باعث افزایش سرعت، امنیت و آسودگی در زمان پرداخت می‌شود.

مسترکارت پلاتینیوم با نوع استاندارد چه تفاوتی دارد؟

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، مسترکارت پلاتینیوم هیچ سقف و محدودیتی برای برداشت ندارد و تا بالاترین حد آن می‌توانید نسبت به تراکنش‌های خود و استفاده از آن اقدام کنید. از جمله امتیازات ویژه‌ای که مسترکارت پلاتینیوم در اختیار کاربران خود می‌گذارد، می‌توان به خدمات مسافرتی، دسترسی به سالن‌های فرودگاهی، اجاره خودرو و … اشاره کرد.

اعتبار کارت‌های مستر پلاتینیوم از نظر تراکنش‌های مالی نسبت به مستر کارت استاندارد بیشتر است و شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه مسترکارت و البته با پرداخت کارمزد بالا بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که این کارت‌ها برای افراد با درآمد بالا طراحی شده و هزینه سالانه آن بسیار زیاد است.

مستر کارت پلاتینیوم چیست

چگونه مسترکارت پلاتینیوم بخریم؟

از آنجایی که کشور ایران تحریم است و به راحتی نمی‌توان اقدام به خرید مسترکارت در داخل کشور نمود، شما می‌توانید با استفاده از برخی خدمات شرکت‌های واسط مثل ایرانیکارت اقدام به خرید این کارت نموده و از تمام مزایا و خدمات آن بهره‌مند شوید.

برای دریافت مستر کارت پلاتینیوم می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید مستر کارت پلاتینیوم

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید مستر کارت پلاتینیوم چیست، چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌توانیم آن را خریداری کنیم. همچنین دانستید که استفاده از خدمات این مسترکارت با وجود کارمزد بالا ولی خدمات ارزنده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌کند. در صورتی که سوالی در زمینه خرید و استفاده از مستر کارت گلد دارید، با ما به اشتراک بگذارید تا از خدمات و راهنمایی‌های کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت بهره‌مند شوید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
مستر کارت
مستر کارت مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر تا کنون برای خرید به سایت های خارجی سری زده باشید. به این مورد برخورد کرده اید که در بخش پرداخت این سایت ها معمولا از شما اطلاعات حساب...
مسترکارت چگونه کار میکند
مستر کارت
مسترکارت چگونه کار میکند
آیا می خواهید با مزایای استفاده از مسترکارت آشنا شوید؟ آیا می خواهید بدانید MasterCard چگونه کار می کند؟ آیا می خواهید از اهمیت استفاده از مستر کارت در امور...
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
ویزا کارت
روش‌ های دریافت مستر کارت یا ویزا کارت رایگان
برای خرید از سایت‌های خارجی مثل خرید از آمازون و به طور کلی پرداخت ارزی در سایت‌های مختلف، مانند ثبت نام آیلتس، ثبت نام تافل و … معمولاً از انواع...