معرفی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست؟

ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست؟

آیا می‌دانستید که با راه رفتن و فعالیت، می‌توانید توکن کسب کنید و علاوه بر تناسب اندام و سلامتی درآمدی نیز داشته باشید. استپن (STEPN) یکی از بازی‌های مبتنی بر بستر بلاکچین، این امکان را برای کاربران فراهم کرده که با خرید کفش دیجیتال nft و نصب نرم افزار مخصوص خود، کاربرانش را به درآمد برساند. در صورتی که وارد دنیای خرید و فروش ارز دیجیتال شده‌اید و می‌خواهید به جای خرید از صرافی، با فعالیت خاصی به توکن gmt برسید، این مقاله را بخوانید. با خواندن این مقاله آموزید ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست و چه آینده‌ای دارد. همچنین می‌آموزید بازی استپن چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

بازی استپن چیست؟

استپن (STEPN)، یکی از بازی‌های مبتنی بر بستر بلاک چین می‌باشد که به کاربران خود کمک می‌کند، در راه حفظ سلامتی و تناسب اندام خود به درآمد برسند، اما چگونه؟ بازی استپن به این صورت است که شما با انجام پیاده‌روی و ورزش ارز دیجیتال کسب می‌کنید و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن که روی گوشی همراه خود نصب نموده‌اید، تعداد گام‌های خود را ثبت کرده و در ازای آن توکن دریافت کنید. پس دیگر برای رسیدن به وزن ایده آل منتظر آمدن شنبه نباشید، از همین امروز شروع کنید و با استفاده از این بازی هم به وزن ایده آل خود برسید و هم درآمد کسب کنید. البته برای شروع این بازی باید کفش‌های مخصوص دیجیتالی خریداری کنید که در قالب توکن به فرو می‌روند و دارای تنوع زیاد و البته هزینه قابل توجهی هم هستند.

بازی استپن (STEPN)، بر مبنای ارز دیجیتال سولانا ( یکی از رقبای اصلی اتریوم) می‌باشد که با ورود خود به دنیای بازی‌های می‌خواهد دنیای کریپتو را به مجموعه‌ای از ورزشکاران معرفی کند. این بازی برنده Hackathon که هر ساله توسط بنیاد سولانا ساخته شده، می‌باشد. (Hackathon رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان، طراحان گرافیک، طراحان واسط کاربری و مدیران پروژه گرد هم آمده و همکاری‌های لازم را در پروژه‌های سخت افزاری و نرم افزاری به عمل می‌آورند.)

شعاری اصلی استپن که در صفحه اصلی وبسایت خود نوشته است؛ “JOIN TODAY + MAKE YOUR STEPS COUNT می‌باشد، به این معنی که هر چه زودتر به استپن ملحق شو و با شمردن گام‌های خود کسب درآمد کن.” از مزایای استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به ساده بودن رابط کاربری، طراحی زیبا و کاربرپسند و قابل نصب بودن بر روی اندروید و IOS اشاره کرد.

بازی استپن چیست

نحوه کسب درآمد از استپن

بر خلاف بازی‌هایی که به صورت آنلاین و با استفاده از آن گوشی یا سیستم هوشمند می‌توان کسب درآمد کرد، ولی در بازی استپن شما با حرکت کردن و فعالیت به درآمد برسید. به این صورت که ابتدا باید کفش‌های دیجیتالی آن را خریداری کنید و هرچه کفش NFT خریداری شده کارآمدتر باشد، هزینه بیشتری برای خرید آن پرداخت می‌کنید. اگر سطح 0 تا 29 باشید می‌توانید به عنوان پاداش، GST دریافت کنید و اگر به سطح بالای 30 برسید می‌توانید GMT دریافت کنید. دومین فاکتوری که بر افزایش درآمد شما از این بازی تاثیر می‌گذارد، راحتی کفش‌ها می‌باشد و هر چه کفش راحت‌تر باشد، توکن‌های بیشتری در هر دقیقه به دست می‌آورید. و سرعت راه رفتن و دویدن از دیگر فاکتورهایی است که به افزایش یا کاهش درآمد شما کمک می‌کند. در صورتی که سرعت دویدن و راه رفتن شما از حد مجاز بالاتر رود، درآمد شما کاهش می‌یابد. در صورتی که انرژی شما تمام شود می‌توانید با توقف کردن و زدن دکمه Stop از حالت بازی خارج شوید.

آموزش بازی استپن

تا این قسمت از مقاله آموختید که ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست و با روش کسب درآمد آن آشنا شدید. ولی این که نحوه انجام این بازی چگونه است، در این قسمت از مقاله به آن پرداخته می‌شود:

  • مرحله  اول: دانلود اپلیکیشن استپن

ابتدا اپلیکیشن STEPN را روی گوشی همراه خود نصب نموده، سپس به ساخت اکانت خود اقدام کنید. برای این کار کافی است آدرس ایمیل را وارد و روی send code کلیک کنید تا کد تایید به ایمیل شما ارسال شود. سپس کد تایید ارسالی را در قسمت email verification code وارد کنید.

بازی استپن چیست

  • مرحله دوم: وارد کردن کد فعالسازی

روی دکمه “Get activation code” کلیک و سپس کد activation ارسالی به یکی از شبکه‌های اجتماعی را وارد نمایید.

ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست

  • مرحله سوم: انتخاب و عضویت در تلگرام

در این مرحله باید با استفاده از تلگرام کد فعالسازی را دریافت کرده و سپس آن را در صفحه باز شده وارد نمایید.

ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست

  • مرحله چهارم: اتصال کیف پول به بازی

روی تب wallet در بالای سمت راست صفحه کلیک کرده و سپس روی create new wallet کلیک کنید. فرایند ساخت کیف پول جدید چند دقیقه زمان می‌برد. در هنگام ساخت کیف پول، عبارات بازیابی را یادداشت کرده و در جای امنی ذخیره نمایید.

ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست

دانلود بازی استپن

بعد از این که آموختید بازی استپن چیست، تمایل پیدا می‌کنید این بازی را دانلود و از آن استفاده نمایید. برای دانلود راحت اپلیکیشن استپن (STEPN) وارد سایت رسمی STEPN شده (نیازی به استفاده از آی پی غیر ایرانی نیست) و روی Download Now کلیک کنید. سپس در پنجره باز شده دو گزینه پیشنهادی app store و Google play در اختیار شما گذاشته می‌شود که با استفاده از این دو می‌توانید استپن را دانلود کرده و از آن در جهت کسب درآمد و تناسب اندام استفاده نمایید.

توکن gmt چیست؟

بعد از دانلود ونصب بازی استپن، حتما می‌خواهید بدانید که در صورت رسیدن به میزان گام مورد نظر چه توکن‌هایی دریافت می‌شود. توکن‌های GMT و GST، رمزارزهای این بازی هستند که به عنوان پاداش برای شما در نظر گرفته می‌شود. هر چه سطح شما بالاتر رود میزان GMT بیشتری می‌توانید دریافت کنید. gmt مخفف Green Metaverse Token می‌باشد که از توکن‌های پشت پروژه استپن است. پروژه استپن بر روی یک اقتصاد توکن دوگانه اجرا می‌شود و هر دو توکنی‌ gmt و gst مزایای مختلفی دارند. البته میزان و نوع gmt دریافتی شما به کفشی که استفاده می‌کنید، بستگی زیادی دارد. مثلا بسته به نوع کفش ورزشی خود توکن gmt یا gst دریافت می‌کنید. این دو ارز دیجیتال با ارزش در انتهای بازی به شما تعلق می‌گیرد. برای استفاده از این دو توکن باید ابتدا آن‌ها را به سولانا و سپس به ارز مورد نظر خود تبدیل کنید.

ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست

قیمت توکن gmt

تا این قسمت از مقاله توانستید با توکنGMT آشنا شده و به ویژگی‌های بازی استپن پی ببرید. اکنون وقت آن رسیده که از قیمت این توکن با ارزش نیز باخبر شوید. قیمت GMT در حال حاضر و در این تاریخ به مبلغ 0.2 دلار به فروش می‌رسد ولی با توجه به نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال و بالا و پایین شدن قیمت سولانا این قیمت ثابت نیست و دچار تغییراتی خواهد شد. gmt یک توکن درون بازی است که با استفاده از آن می‌توان به خرید درون برنامه‌ای اقدام کرد.

آینده ارز gmt

حتما تا این قسمت از مقاله آموخته‌اید که ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست و نحوه رسیدن به آن چگونه است. ولی به راستی چه آینده ای در انتظار این توکن می‌باشد؟ با آپدیت جدید برنامه استپن نحوه مینت کردن (تبدیل کردن نسخه دیجیتال اثر هنری خود به بخشی از بلاک‌چین اتریوم) کفش‌ها تغییر کرد و برنامه به صورتی آپدیت شد که 60 درصد از هزینه ساخت NFT با استفاده از توکن GMT پرداخت می‌گردد. پس بنابراین GMT به عنوان توکن کاربردی نیز شناخته می‌شود. این باعث شد کاربران به خرید این توکن ترغیب شوند و قیمت آن بیش از پیش بالا رود و در عرض 24 ساعت افزایش قیمت 18 درصدی داشته باشد.

اپلیکیشن استپن نیز در جهت حفظ و افزایش ارزش این ارز دیجیتال تلاش بسیار زیادی کرده است و توانسته است در کمتر از 2 ماه باعث رشد 3000 درصدی قیمت این توکن شود. از آنجا که ارز دیجیتال GMT بر بستر شبکه سولانا می‌باشد پس هر تراکنش روی GMT از سرعت و ارزش سولانا نیز بهره‌مند خواهد شد. سولانا به دلیل معماری خاص و پیچیده خود، سرعت تراکنش‌ها را افزایش و هزینه آن را کاهش داده است. سولانا یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های اتریوم می‌باشد و به عنوان قاتل اتریون نیز شناخته شده است. پس بنابراین با توجه به ارزش سولانا، توکن‌هایی که بر بستر آن ساخته شده از جمله GMT نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بازی استپن چیست

ارز gmt در کدام صرافی است؟

همانطور که گفته شد، استپن نرم افزاری است که با استفاده از آن می‌توانید راه بروید و با فعالیت و تعداد گام‌های خود به عنوان جایزه توکن GMT دریافت کنید. از آنجایی که این توکن بر بستر سولانا است و رشد زیادی برای این رمز ارز پیش بینی شده، جدا از نصب این اپلیکشن و دریافت GMT، می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت، به خرید توکن GMT بپردازید و از آخرین نرخ قیمت آن نیز مطلع گردید.

برای خرید توکن GMT می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید. خرید GMT crisp

سخن نهایی

با خواندن این مقاله آموختید ارز دیجیتال STEPN (GMT) چیست و قیمت هر توکن gmt چقدر است. همچنین آموختید بازی استپن چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد. در صورتی که شما هم به دنبال راهی برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال هستید، می‌توانید این اپلیکیشن را روی گوشی همراه خود نصب نموده و تجربه استفاده از آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید

پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴
در عصر دیجیتالی که روش‌های سرمایه‌گذاری و کسب درآمد از بازارهای مالی سریع‌تر از آنچه که تصور کنیم در حال تکامل است، بازار رمزارزها و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین توجه بسیاری...
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
معرفی ارز دیجیتال
معرفی پروتکل شیباریوم و تاثیر آن بر شیبا
شیباریوم یک راه حل بلاک چین لایه 2 شیبا اینو است که هدف آن رسیدگی به سرعت پایین تراکنش اتریوم است. هدف شیباریوم این است که پایه‌های ساخت اکوسیستم شیبا...
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
سرمایه گذاری در ارز دیجیتال
بهترین ارز دیجیتال برای بلند مدت {ویژه ایرانیان}
تا به حال به این فکر کرده‌اید که اگر روی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سرمایه‌گذاری می‌کردید، الان چقدر سود کسب کرده بودید؟ با اینکه این ارز در مدت اخیر...