بازی های کریپتو

آپلند چیست؟

آپلند چیست؟

Upland.me یک پلتفرم مجازی متاورس است که مالکیت دارایی‌های NFT را به آدرس‌های واقعی ارائه می‌دهد و اخیرا با شرکتی به نام Tilia Pay همکاری کرد تا راه را برای چیزی که اقتصاد دیجیتالی می‌نامند، هموار کند. در این مقاله قصد داریم بفهمیم آپلند چیست و چگونه کار می‌کند. اگر شما هم به دنبال خرید و فروش ارز‌های دیجیتال هستید در این مقاله همراه ما باشید.

آپلند چیست

آپلند چیست؟

آپلند یک بازی بر پایه بلاک چین است که به کاربران امکان خرید و فروش و ترید دارایی‌ها را در دنیای مجازی فراهم می‌کند. زمانی که کاربران صاحب یک زمین دیجیتالی می‌شوند، می توانند دارایی‌هایی بسازند و رمز ارز UPX به دست آورند. این پروژه از بلاک چین برای ارتباط ویژگی‎‌های پلتفرم آپلند (Upland) به NFT استفاده می‌کند.

آپلند که در میان بسیاری از بازی‌های جدید مبتنی بر بلاک چین منحصر به فرد است، به دنبال ایجاد یک دنیای دیجیتالی بوده که خطوط بین دنیای واقعی و دنیای دیجیتالی را محو می‌کند. کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال در بازی را با ارز‌های فیات یا ارز های دیجیتال خریداری کنند و یا حتی دارایی‌های خود را با سایر بازیکنان معامله کنند. با این حال باید گفت که برای مدتی هیچ راهی برای نقد کردن توکن‌های UPX وجود نداشت و تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که آن را دو باره در دارایی های دیگر بازی سرمایه گذاری کنید و در نتیجه توکن‌ها UPX بیشتری به دست می‌آورید.

برای مطالعه بیشتر مقاله کسب درآمد از متاورس را مطالعه کنید.

Tilian Pay شریک آپلند، در کمک به ناشران بازی‌های ویدئویی، ایجاد یک بازار داخلی در بازی‌ها و کسب درآمد کاربران از بازی تخصص دارد. این مشارکت باعث شد اکنون کاربران بتوانند دارایی‌های خود را به ارزش واقعی تبدیل کنند و مشکل بین دنیای واقعی و دنیای دیجیتالی را از بین ببرند. کاربران Upland.Me می‌توانند دارایی‌های NFT مجازی خود را از طریق شبکه پرداخت Second Life به نام Tilia Pay بفروش برسانند. این شبکه از Paypal به عنوان مکانیزم اصلی پرداخت استفاده می‌کند. بنابراین، بازیکنان می‌توانند دارایی‌های خود را که به صورت NFT در دنیای مجازی آپلند خریداری کرده‌اند به دلار واقعی آمریکا بفروشند.

این پروژه که به عنوان برنامه ی دارایی به دلار بتا (Property-to-USD beta) شناخته می‌شود، دارای  سه فروش برتر در حدود 1000 دلار برای هر قطعه است. از زمان راه اندازی بازیکنان آپلند حدود 29250 دلار دارایی در متاورس آپلند خریداری کرده‌اند که به صورت میانگین برای هر بازیکن 39.5 دلار است.

برای مطالعه بیشتر مقاله تتان آرنا چیست و نحوه کسب در آمد از آن را مطالعه کنید.

آپلند چیست

آپلند (Upland.Me) چگونه کار می‌کند؟

آپلند در نسخه‌های تحت وب، اندروید و IOS عرضه شده که هدف آن ایجاد یک تجربه کاربری جذاب و منحصر به فرد است تا مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند. برنامه نقد کردن دارایی‌ها هنوز در مرحله بتا بوده و در حال حاضر قابلیت فروش املاک به دلار برای 100 نفر از کاربران آپلند فراهم است. با این حال، تیم توسعه دهنده ی این پلتفرم قصد دارد این تعداد را افزایش داده و در نهایت این امکان را برای همه ی کاربران فراهم کند.

حتما بخوانید: متاورس چیست؟

نحوه کار مدل بتا به این گونه است

  • بازیکنان می‌توانند برای دارایی هایشان قیمت تعیین کنند و آن‌ها را به فروش برسانند.
  • کاربر طبق فرایند KYC (مشتری خود را بشناسید) عمل می‌کنند.
  • زمانی که کاربر آپلند دارایی NFT خود را بفروش می‌رساند، می‌تواند به صورت مستقیم دلار خود را به حساب پی پال واریز کند.

به نظر می‌رسد جامعه آپلند کوچک است ولی به این گیم پلی علاقه‌مند هستند. Wulfinite یک بازیکن آپلند است که سه ملک را به قیمت 500 دلار خریداری کرده که منطق خود را به شکل زیر می‌داند:

  • ملک 350 Mcallister St به قیمت 193280 UPX یا 193 دلار را به دلیل نزدیک بودن به تالار شهر خریداری کرد.
  • سه مرکز خرید به قیمت 135520 UPX یا 135 دلار به دلیل نادر بودن مکان‌های جزیره خریداری کرد.
  • ملک 401 23rd St به قیمت 356860 UPX یا 356 دلار به دلیل خوب بودن منطقه خریداری کرد که قصد دارد که دبستان در آن راه اندازی کند.

برای مطالعه بیشتر مقاله بهترین بازی‌های متاورسی را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

مشارکت Uplnd.Me با Tilia Pay به بازیکنان قابلیت معامله دارایی‌ها را مثل مکان‌های واقعی فراهم می‌کند. این پلتفرم با بیش از 10000 کاربر فعال روزانه و بیش از 40000 کار بر فعال ماهانه در مجموعه ای از بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به سرعت در حال پیشرفت است. در این مقاله فهمیدیم آپلند چیست و چگونه کار می‌کند ولی باید در نظر داشت که پلتفرم‌های بازی به سرعت در حال پیشرفت هستند و هر روزه پلتفرم جدیدی به بازار عرضه می‌شود. اگر به دنبال شرکت در این بازی‌ها و خرید دارایی در آن‌ها هستید حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آپلند چیست؟
Upland.me یک پلتفرم مجازی متاورس است که مالکیت دارایی‌های NFT را به آدرس‌های واقعی ارائه می‌دهد و اخیرا با شرکتی به نام Tilia Pay همکاری کرد تا راه را برای...
5 از 4 رای ثبت شده
درج نظر
با درج نظر امتیاز کسب کنید

  1. درود برشما بنده مدتی هست گوشیم رو عوض کردم ورمز عبور فراموش کردم چند بار هم رمز مجدد زدم ولی برام ایمیل نمیاد ممنون میشم راهنماییم کنید

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      از ایمیل ثبت نامی خود اطمینان دارید؟ به این معنا که ایمیل درست را وارد می کنید؟

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  2. سلام ، من میخام احراز هویت آپلند رو انجام بدم تا بتونم از دارایی که اونجا دارم بهره مند بشم و ملکهام رو بصورت دلاری بفروش بذارم ،لطفا راهنمایی بفرمایید بنده رو …
    سپاس از ایرانیکارت

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
    • سلام و احترام
      کاربر گرامی، ایرانیکارت خدماتی در این خصوص ارائه نمی‌کند.
      پادیار باشید

      آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  3. این بازی به زودی یکی از بازیهای پرطرف دار متاورس خواهد شد و چنانچه ارز upx در بازار کریپتو معامله شود به طور چشمگیری قیمت زمینها بالا خواهد رفت. ورود به این بازی هیچ هزینه ای نداشته و حتی هنگام ورود به بازیupx رایگان به بازیکن میدهد که شاید در آینده اینگونه نباشد.
    برای دریافت upx بیشتراز این لینک وارد شوید .البته برای ثبت نام از کامپیوتر استفاده کنید.
    https://r.upland.me/33ae

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
  4. این بازی به زودی یکی از بازیهای پرطرف دار متاورس خواهد شد و چنانچه ارز upx در بازار کریپتو معامله شود به طور چشمگیری قیمت زمینها بالا خواهد رفت. ورود به این بازی هیچ هزینه ای نداشته و حتی هنگام ورود به بازیupx رایگان به بازیکن میدهد که شاید در آینده اینگونه نباشد.
    برای دریافت upx بیشتراز این لینک وارد شوید .البته برای ثبت نام از کامپیوتر استفاده کنید. https://r.upland.me/KnPe

    آیا این نظر برایتان مفید بود؟
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
ان اف تی
آموزش بازی سند باکس + ویدئو و گام به گام
صنعت بازی و ارز دیجیتال با تکنولوژی متاورس به هم مرتبط می‌شوند. اگر می‌خواهید دنیای جدید متاورس را بررسی کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با یک بازی...
پرسودترین بازی‌های متاورسی
بازی های کریپتو
پرسودترین بازی‌های متاورسی
گسترش و خرید و فروش  ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر، بر صنعت بازی تأثیر گذاشته است و به ما امکان دسترسی به متاورس را می‌دهد. بازی‌های مختلفی که با دنیای...
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
بازی های کریپتو
5 بازی از بهترین بازی‌ های کریپتویی اندروید
اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال به روشی متفاوت هستید، بازی‌های بلاک چین و بازی‌های کریپتویی ممکن است راه حل خوبی برای شما باشند. بازی‌های رمزنگاری NFT روز...