خرید کالا از سایت های خارجی

سایت سوق امارات

سایت سوق امارات

فروشگاه‌های اینترنتی امروزه این امکان را فراهم کرده‌اند تا از هر جای دنیا به کالاها و محصولاتی که احتیاج دارید دسترسی داشته باشید. آمازون، eBay، علی بابا و علی اکسپرس از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان هستند. با این حال فاصله مراکز این فروشگاه‌ها با ایران باعث شده تا هزینه سفارش از آن‌ها برای افراد ساکن ایران بسیار زیاد باشد. در مقابل، سایت سوق امارات بزرگترین فروشگاه خاورمیانه محسوب می‌شود. که علاوه بر دارا بودن ویژگی‌های مثبت فروشگاه‌های بزرگ، فاصله نزدیکی با ایران دارد و هزینه ارسال کالا از آن به ایران بسیار کمتر از فروشگاه‌های دیگر خواهد بود.

به همین دلیل در ایران طرفداران زیادی دارد. برای خرید از این فروشگاه مانند سایر فروشگاه‌های بزرگ به کارت‌های اعتباری ارزی مانند مستر کارت و ویزا کارت یا حساب‌های ارزی پی پال و وبمانی نیاز خواهید داشت. همچنین می‌توانید از خدمات ارزی ایرانی کارت برای خرید و ارسال کالا از دبی بهره ببرید.

سایت سوق امارات و خرید از آمازون امارات!

سایت سوق امارات (Souq) در حال حاضر به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاور میانه شناخته می‌شود. این سایت در واقع یکی از زیر مجموعه‌های سایت معروف مکتوب بود. بعد از خریداری شدن مکتوب توسط یاهو، سوق به صورت مستقل و به عنوان یک فروشگاه اینترنتی کامل به فعالیت خود ادامه داد. از سال 2011 فعالیت‌ها و محصولات سایت سوق به تدریج افزایش پیدا کردند.

این پیشرفت تا جایی ادامه داشت که در چندین کشور عربی در خاورمیانه، نمایندگی‌های سوق احداث شد. بازدید بیش از 20 میلیون در ماه و حدود نیم میلیون محصول مختلف به همراه نزدیک به صد هزار فروشنده باعث شد تا غول صنعت خرده فروشی جهان یعنی آمازون آمریکا اقدام به خرید سایت سوق نماید. بعد از خرید امتیاز سایت توسط آمازون، سایت سوق امارات به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های این شرکت و با نام آمازون امارات فعالیت می‌کند.

امکان خرید از دبی با سایت سوق امارات
امکان خرید از دبی با سایت سوق امارات

سایت سوق امارات امکان خرید و ارسال کالا از دبی را فراهم کرده است

همانطور که اشاره کردیم سایت سوق امارات یا همان آمازون امارات نزدیک‌ترین فروشگاه اینترنتی بین المللی در اطراف ایران است. این فاصله کم باعث شده تا امکان خرید و ارسال کالا از دبی برای ایرانیان فراهم شود. افراد ساکن ایران بدون دغدغه و با هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ می‌توانند محصولات مد نظر خود را در سایت سوق امارات سفارش دهند. فاصله کوتاه زمانی از دبی باعث شده تا مدت زمان تحویل کالا در ایران نیز به نصف زمان تحویل سفارش از سایر فروشگاه‌های اینترنتی برسد. به این ترتیب ویژگی‌های مثبت این فروشگاه اماراتی آن را به بهترین گزینه برای افرادی که ساکن ایران هستند بدل می‌کند.

محصولات ویژه سایت سوق امارات

از آن جایی که اکثر برندهای معتبر پوشاک یا کیف و کفش به صورت مستقیم در ایران فعالیت ندارند، امارات به بزرگترین بازار منطقه برای ایرانیان شیک پوش تبدیل شده است. از طرفی قیمت‌ها در فروشگاه‌های دبی بسیار مناسب‌تر هستند. یکی از دلایل محبوبیت سایت سوق امارات، دسته‌های گسترده پوشاک برند، کیف و کفش‌های اورجینال به همراه ساعت‌های لاکچری و ادکلن ها خاص هستند.

این دسته بندی‌ها معمولاً همواره دارای تخفیف‌های گسترده‌ای هستند. در واقع سایت سوق امارات بهترین راه برای خرید مستقیم پوشاک برند از دبی برای ایرانیان ساکن ایران است. علاوه بر این این سایت از گزینه‌های اصلی خرید مستقیم گوشی از دبی نیز محسوب می‌شود. جدیدترین و به روز ترین گوشی‌های تلفن همراه را می‌توانید در آمازون امارات پیدا کنید و با اطمینان از اصل بودن کالا اقدام به خرید نمایید.

خرید از سایت سوق امارات
خرید از سایت سوق امارات

خرید از سایت سوق امارات

برای خرید از سایت سوق امارات باید یک حساب کاربری در این سایت داشته باشید. اگر قبلاً در سایت آمازون عضو شده باشید با همان اکانت می‌توانید وارد سایت سوق یا آمازون امارات شوید. دقت کنید در زمان ساخت اکانت از شماره تلفن ایران خود نمی‌توانید استفاده کنید و بهتر است برای ثبت نام تنها از ایمیل استفاده کنید. بعد از انجام ثبت نام می‌توانید از بین هزاران محصول، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید و وارد صفحه پرداخت هزینه شوید.

برای خرید از سایت سوق امارات شما نیاز یک آدرس معتبر در امارات، یک شماره تلفن معتبر و کارت‌های اعتباری ارزی نظیر مستر کارت یا ویزا کارت خواهید داشت. شما می‌توانید با خرید ویزا کارت و خرید مستر کارت یا شارژ حساب پی پال هزینه خرید خود را به دلار پرداخت کنید.

اما باز هم برای تحویل مستقیم کالا از دبی در ایران نیاز به استفاده از پرداخت ارزی خواهید داشت. با ثبت سفارش در ایرانیکارت می‌توانید از این سایت بخواهید تا محصول مد نظر شما را از آمازون امارات خریداری کند. به این ترتیب کالا به صورت مستقیم برای شما ارسال خواهد شد. در این صورت نیاز به پرداخت ارزی نخواهد بود و شما می‌توانید هزینه ریالی خرید از سایت سوق امارات را به ایرانیکارت پرداخت کنید.

درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید
پیشنهادی سردبیر ایرانیکارت
برگزیده اخبار و مقالات
خرید از آمازون با پی پال
حساب های بین المللی
خرید از آمازون با پی پال
آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین جهان است که محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و روش‌های متنوعی برای پرداخت کاربران در سایت خود گذاشته است. اگر شما دارای حساب...
خرید لباس از سایت آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
خرید لباس از سایت آمازون
خرید لباس از سایت آمازون ممکن است برای خیلی از افراد دور از ذهن باشد. این سایت آمریکایی، فروشگاهی آنلاین و معتبر در جهان است. در سراسر جهان افراد از...
قوانین فروش کتاب در آمازون
خرید کالا از سایت های خارجی
قوانین فروش کتاب در آمازون
حتما می‌دانید که آمازون فعالیت خود را با فروش کتاب آغاز کرد و از این طریق توانست در همان اولین سال شروع کار خود، سود بسیار زیادی کسب کند. فروش...