گیفت کارت ریزر گلد

دسترسی به هزاران بازی با گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold

گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold که قبلا با نام ریکستی Rixty شناخته می‌شد، به عنوان یک ارز مجازی میان گیمرها استفاده می‌شود. با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید به بیش از 2000 بازی آنلاین دسترسی داشته باشید و از بازی بدون محدودیت لذت ببرید.

با خرید گیفت کارت ریزر گلد و استفاده از آن می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان را بخرید، پرداخت‌های درون بازی‌ها را انجام دهید، حساب بازی خود را شارژ کنید و حتی اعتبار اکانت فیسبوک خود را افزایش دهید.

در ایرانیکارت عضو شوید، گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold خود را سفارش دهید و بلافاصله تحویل بگیرید!

وضعیت کارت
قابل ارائه در مبالغ
تحویل فوری از طریق ایمیل
قابل پرداخت نهایی 1,649,000 تومان

کاربردهای گیفت کارت ریزر گلد

  • خرید انواع بازی‌ها
  • پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای
  • شارژ اکانت
  • شارژ اعتبار فیس بوک
  • فعال کردن قسمت‌های غیر فعال بازی‌ها

کجا از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنم؟

با خرید گیفت کارت ریزرگلد این امکان برای شما فراهم می‌شود که بدون نیاز به خدمات بانکی بین‌المللی و پرداخت ارزی بتوانید به خدمات مختلف بازی‌ها دسترسی داشته باشید. گیفت کارت ریزر گلد مانند یک ارز مجازی است که به شما اجازه می‌دهد اکانت‌های بازی خود را شارژ کنید و به بیش از 2000 بازی آنلاین محبوب جهانی دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت ریزر گلد خود را تهیه کنید و خرید بازی‌ها، انجام پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای، شارژ اکانت‌های بازی و همچنین شارژ اکانت فیسبوک خود را راحت‌تر از همیشه انجام دهید.

هر سوالی که دارید، از ما بپرسید.

سوالات متداول کاربران درباره گیفت کارت ریزر گلد

خرید گیفت کارت Razer Gold هیچ کارمزدی ندارد. شما می‌توانید این کارت را با کمترین هزینه از ایرانیکارت تهیه کنید و فقط هزینه دلاری آن را بر اساس نرخ روز دلار پرداخت کنید.

خیر. گیفت کارت یک محصول مجازی است و در هر لحظه امکان استفاده آن وجود دارد؛ به همین دلیل پس از تحویل کد امکان استرداد یا تعویض آن وجود ندارد.

هزینه گیفت کارت بر اساس نرخ روز دلار محاسبه می‌شود. به غیر از هزینه دلاری گیفت کارت، نیاز به پرداخت هزینه دیگری مانند کارمزد یا… نیست.

گیفت کارت‌ها معمولا تاریخ انقضا ندارند، به همین دلیل گزینه مناسبی برای هدیه دادن به دوستان هستند. شما به راحتی می‌توانید با خرید آنلاین گیفت کارت ریزر گلد از این کارت به عنوان هدیه‌ای برای دوستان گیمرتان استفاده کنید.

در حال حاضر ایرانیکارت گیفت کارت‌های ریزر گلد را با ریجن‌های گلوبال (جهانی)، آمریکا، برزیل و ترکیه صادر می‌کند. دقت کنید که ریجن گیفت کارت با اکانت شما مطابقت داشته باشد.

ایرانیکارت همراه شماست!

همین حالا گیفت کارت ریزر گلد خود را خریداری کنید.

در ایرانیکارت ثبت نام کنید و گیفت کارت خود را سفارش دهید.
در کمتر از ۵ دقیقه ثبت نام کن!
آیا اطلاعات این صفحه مفید بود ؟
گیفت کارت ریزر گلد
4.79 از 38 رای ثبت شده
درج نظر اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
با درج نظر امتیاز کسب کنید