کیف پول الکتروم Electrum

کیف پول دسکتاپ

کیف پول الکتروم Electrum یک کیف پول نرم افزاری است که به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری بیت کوین Bitcoin نیز شناخته شده است. این کیف پول به دلیل قابیلت هایی که دارد هم برای مبتدیان و هم برای افراد حرفه ای مناسب می باشد. کیف پول Electrum در اواخر سال 2011 معرفی شد.

این کیف پول نرم افزاری دارای ظاهری ساده می باشد و در عین حال یکی از امن ترین کیف پول ها می باشد. در حالی که الکتروم دارای چندین ویژگی از جمله پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری و همچنین امکان تعیین هزینه مبادله بیت کوین است، در بیشتر موارد ویژگی‌ها و قابلیت‌های کمتری نسبت به کیف پول‌های مدرن دارد.

ویژگی های کیف پول الکتروم:

  • از روش ساده تأیید پرداخت برای تأیید معاملات استفاده می‌شود تا بتوانید از الکتروم به عنوان یک کیف پول معمولی استفاده کنید.
  • به خاطر اینترفیس خودکاری که دارد، استفاده از آن حتی برای تازه ‌واردن نیز بسیار آسان است و رمزگذاری دو مرحله‌ای آن نیز از وجوه شما به خوبی مراقبت می کند.
  • الکتروم، اپن سورس است و هرکسی می تواند در پیشرفت بیشتر آن نقش داشته باشد.
  • حریم خصوصی بسیار مورد اهمیت این والت است و هیچ داده‌ای به صورت آنلاین ذخیره نمی‌شود. کنترل تمام کلیدها و بیت کوین‌ها در اختیار خود کاربر است.
  • اخیرا نقض امنیتی در الکتروم گزارش بوده بود که البته این کیف پول توانست آن را برطرف کند. از آنجایی که الکتروم یک کیف پول گرم است، هکرها ممکن است به اطلاعات آن دسترسی یابند.
امنیت بالا
محبوبیت زیاد
سهولت در استفاده آسان

جهت دریافت آخرین اخبار و مقالات به خبرنامه بپیوندید.

آخرین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال، شبکه پرداخت ارزی، کسب درآمد دلاری، تکنولوژی و دنیای گیم و سرگرمی در خبرنامه ایرانیکارت
ایمیل خود را جهت عضویت وارد نمایید